Side 84 af 138 FørsteFørste ... 34748182838485868794134 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,246 til 1,260 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1246
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er enig, selvom om nogle med rette ville kunne sige at vi - principielt - også er dækket ind på 9’eren. Rent numerisk (Babacar, Karamoko, Orri).

    Men selvfølgelig skal vi have en nu angriber der kan score nogle kasser, og selvfølgelig skal JT kunne finde en kant-konstellation af Mukairu, Claesson, Bøving, Isak, Amoo, Singh, Roony.

    Men hold nu op en Daramy ville pynte - for der er vel en del af dem hvor man sætter (stort) spørgsmålstegn ved om hvorvidt det nogensinde bliver godt….

    Zan
    Enig - forskellen er bare at flere af vores kantspillere tidligere har vist kvalitet og vi ved at de kan noget.
    Det samme kan man ikke sig om de angribere vi har i truppen… (På nuværende tidspunkt i hvert fald)

  2. #1247
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Lidt nedslående nyt om Cyriel Dessers hvis man skal tro belgiske medier:

    Noget kunne tyde på at Cyriel Dessers ikke er så tæt på som mange går og håber og tror.
    Han har trænet med hele ugen for at gøre sig klar til kamp i morgen hvor Genk møder Standard, og deres førstevalg (Poul Onuachu pt. er ude med en muskelskade)

    Derudover har Genks nye manager Wouter Vrancken udtalt at han personligt håber at Dessers vil blive, særligt da der er en hel del rift omkring Poul Onuachu.


    https://www.voetbalprimeur.be/nieuws...ngrijkste.html
    Øhhh ...

    1) Naturligvis træner han med. Alt andet vil da være totalt ulogisk.

    2) Naturligvis er han udtaget. Onuachu er jo skadet, som du selv påpeger, og han spillede og scorede i sidste runde. Hvorfor betyder det, at han ikke kan købes?

    3) Sælges Onuachu, får Genk med statsgaranti et gigantisk beløb for ham, set med belgiske øjne forståes. Det vil med sikkerhed betyde, at de også er i markedet efter en ny angriber. Med stor sandsynlighed bliver det en som træneren ser som ny førsteangriber. Jeg har virkelig svært ved at se, at det har betydning for Dessers situation.

    Der er til gengæld mange udtalelser og rygter som fortæller, at Dessers kan hentes for 6 mio Euro. Genk har endda vist, at han kan købes.

    Jeg ser ikke noget bekymrende i det link, som viser at Dessers er længere væk end i går.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #1248
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Vi mangler ikke kantspillere - Vi mangler en 9’er !!
    Ville gerne bytte Bøving, Singh & Amoo for Verbic. Fik også at vide vi har givet det samme for Amoo som Dreyer kostede - Godt nok en dårlig handel fra vores side.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1249
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Ville gerne bytte Bøving, Singh & Amoo for Verbic. Fik også at vide vi har givet det samme for Amoo som Dreyer kostede - Godt nok en dårlig handel fra vores side.
    Er der nogen som reelt kender niveauet på Verbic pt? Hvis ikke, så er det måske lidt fjollet at begræde, at vi ikke fik ham.

    Mht Dreyer så kan vi jo sammenligne spillere nok så meget, men hvis han alligevel ikke var interesseret i FCK, så er det rimelig meget spild af tid uanset, hvor god han er.

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #1250
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    52

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Præcis.

    Jeg har nævnt det tidligere. Vores helt store problem er, at vi faktisk kun har Mukairu, som viser potentiale med fart og kan afdrible modstander, det skaber simpelthen så mange farlige situationer at have sådan en spiller.

    Der er så stor en gulerod en økonomisk gulerod der venter lige rundt om hjørnet i form af CL og 240 mill, no risk no reward. Jeg er med på flere klubber er efter Daramy, men min mave fornemmelse er at jeg tror Daramy gerne vil tilbage på en leje aftale til FCK, såfremt lønnen er god. Ajax skal selvfølge kompenseres so be it. om det så koster 30-40 mill så vil mene det er alle pengene værd. Jeg tror ikke vi finder en spiller med Daramys kvaliteter til billigere penge som vi akut står og har brug for. PC må sluge en pille og punge ud og hurtigt.

    Jeg kan lige se det for mig at vores CL modstander i playoff ala Horsens stiller sig med 11 mand bag bolden og vi triller boldent rundt, fordi vi ikke har en mand som kan afdrible en modstander. Det er min spådom :)
    Forstår jeg det rigtigt, når jeg læser at du mener at vi burde betale 30-40 millioner for at leje Daramy i en sæson?!
    Altså i forvejen har jeg mine tvivl ved om han overhovedet vil kunne gå ind og gøre den impact folk de håber, men at betale 30-40 millioner for at leje en spiller vil da være så fuldstændig hovedløst uagtet hvem personen er.
    Men jeg er da sikker på at Ajax ville klappe i deres hænder hvis de kunne få 40% af deres investering tilbage,af en spiller der ikke har slået igennem for dem endnu, samtidig med de får lov at beholde hans kontraktrettigheder.


  9. #1251
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af toonarmy Se meddelelser
    Forstår jeg det rigtigt, når jeg læser at du mener at vi burde betale 30-40 millioner for at leje Daramy i en sæson?!
    Altså i forvejen har jeg mine tvivl ved om han overhovedet vil kunne gå ind og gøre den impact folk de håber, men at betale 30-40 millioner for at leje en spiller vil da være så fuldstændig hovedløst uagtet hvem personen er.
    Men jeg er da sikker på at Ajax ville klappe i deres hænder hvis de kunne få 40% af deres investering tilbage,af en spiller der ikke har slået igennem for dem endnu, samtidig med de får lov at beholde hans kontraktrettigheder.
    Ja det er korrekt forstået og nu var beløbet 30-40 mill også bare slynget ud af røven for at rejse en pointe, mon ikke det kan gøres billigere. Jeg mener ikke det er hovedløst når man ser de kæmpe økonomiske gevinster der kan vente forude, hvis man tør satse og være vovet. Men nu kender vi jo PC og hans tilgang og Citat: "Hver en krone skal vendes". Så jeg tvivler da han hører på mig.

    Forudsat at Daramy kan gøre samme "Impact" lige inden han forlod os. Det vil altid være et "Gamble". Men det vil det også være at købe en "Lottokupon" Som PC jo i sidste transfervindue har købt en del af.

    Hvis et Daramy Lejemål på 1 år betyder han kan være den afgørende spiller der sparker døren ind til CL og 240 mill samt en forøget chance for at genvinde det danske mesterskab næste år og endnu en chance for CL. Så ja vil jeg absolut mene det er alle pengene værd. Men ja hans form er et problem så tæt på CL kval. Spørgsmålet du skal stille dig og kom gerne med eksempler. Kan vi finde en med Daramys kvaliteter som ikke koster en bondegård. Det tvivler jeg kraftigt på.

    Men ja vi kan jo også stå her om 1 måneds tid og tabt CL play-off, fordi der ikke blev købt/lejet kvalitet ind i tide, og så kan vi jo alle sammen i kor råbe JT og PC RAUS :)
    Sidst redigeret af EraZ : 30.07.22 kl. 16:45

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1252
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det er korrekt forstået og nu var beløbet 30-40 mill også bare slynget ud af røven for at rejse en pointe, mon ikke det kan gøres billigere. Jeg mener ikke det er hovedløst når man ser de kæmpe økonomiske gevinster der kan vente forude, hvis man tør satse og være vovet. Men nu kender vi jo PC og hans tilgang og Citat: "Hver en krone skal vendes". Så jeg tvivler da han hører på mig.

    Forudsat at Daramy kan gøre samme "Impact" lige inden han forlod os. Det vil altid være et "Gamble". Men det vil det også være at købe en "Lottokupon" Som PC jo i sidste transfervindue har købt en del af.

    Hvis et Daramy Lejemål på 1 år betyder han kan være den afgørende spiller der sparker døren ind til CL og 240 mill samt en forøget chance for at genvinde det danske mesterskab næste år og endnu en chance for CL. Så ja vil jeg absolut mene det er alle pengene værd. Men ja hans form er et problem så tæt på CL kval. Spørgsmålet du skal stille dig og kom gerne med eksempler. Kan vi finde en med Daramys kvaliteter som ikke koster en bondegård. Det tvivler jeg kraftigt på.

    Men ja vi kan jo også stå her om 1 måneds tid og tabt CL play-off, fordi der ikke blev købt/lejet kvalitet ind i tide, og så kan vi jo alle sammen i kor råbe JT og PC RAUS :)
    Jeg synes ellers PC rigeligt god ti, at skrive store tvivlsomme checks - indtil nu ligner det jo vi fik Bjelland på januarudsalg, når man tænker på de millioner der er kastet efter Amoo, men det her ville alligevel tage prisen :).

    Mit bud er at Ajax skal være glade for at man overtager lønnen eller må accepter et mindre million beløb og ikke 30-40. Desuden så kan Daramy ikke alen få os i CL, men det kan lukke klubben at bruge penge vi ikke har… Barca style.

    However - jeg er helt på linje med at Daramy ville være en drømme signing. Lej ham og køb en rigtig god 9’er og vi er klar.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #1253
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Ville gerne bytte Bøving, Singh & Amoo for Verbic. Fik også at vide vi har givet det samme for Amoo som Dreyer kostede - Godt nok en dårlig handel fra vores side.
    Så fordi at Verbic har spillet for os før, så ville han med garanti brænde superligaen af fra dag 1 hvis han kom hjem? Arh, come om….

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #1254
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Nøj hvor er jeg mæt af at læse alle den hakken på PC og den øvrige ledelse i klubben, er sikker på at de gør alt hvad de kan for at finde de helt rigtige spiller til klubben. tror ikke nogle af os kunne gøre det bedre. Lad os nu vente og se til når vinduet lukker ned. Nu er det jo ikke fordi klubbens kasse er bundløs, de er jo nød til at se på økonomien også. Men mon ikke der sker noget meget snart, vi må bare væbne os med tådmodighed og se hvad der sker.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #1255
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Killer Se meddelelser
    Nøj hvor er jeg mæt af at læse alle den hakken på PC og den øvrige ledelse i klubben, er sikker på at de gør alt hvad de kan for at finde de helt rigtige spiller til klubben. tror ikke nogle af os kunne gøre det bedre. Lad os nu vente og se til når vinduet lukker ned. Nu er det jo ikke fordi klubbens kasse er bundløs, de er jo nød til at se på økonomien også. Men mon ikke der sker noget meget snart, vi må bare væbne os med tådmodighed og se hvad der sker.
    Naturligvis gør de det bedste og vil det bedste for klubben - men betyder det at vi ikke må kritisere deres arbejde? Eller bruge ironi fra tid til anden (eller konstant), når PC og/eller JT siger et og gør noget andet? Det bliver hvert fald en lidt kedelig debat… nærmest russisk, hvis lederne ikke må få kritik.

    PC arbejde kan for alvor vurderes når vinduet lukker, enig - men det betyder ikke at hans arbejde ikke kan diskuteres løbende. Jeg synes fx vi har holdt hele saga’en omkring at bryde FIFA regler rimelig sober.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #1256
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Naturligvis gør de det bedste og vil det bedste for klubben - men betyder det at vi ikke må kritisere deres arbejde? Eller bruge ironi fra tid til anden (eller konstant), når PC og/eller JT siger et og gør noget andet? Det bliver hvert fald en lidt kedelig debat… nærmest russisk, hvis lederne ikke må få kritik.

    PC arbejde kan for alvor vurderes når vinduet lukker, enig - men det betyder ikke at hans arbejde ikke kan diskuteres løbende. Jeg synes fx vi har holdt hele saga’en omkring at bryde FIFA regler rimelig sober.
    Jeg er enig.

    Altså jeg syntes ikke kritikken er hårdere end det det har været for tidligere sportsdirektører i Klubben. Vi taler altså om en ultra vigtig post som kan definere udkommet på en god eller dårlig sæson, alt afhængig af, hvilke kvalitet af spillere der bliver købt. Læg dertil PCs seneste transfer vindue, hvor der har været en del missere. Jeg går stadig og venter på den afløser der bare kunne lidt af det samme Daramy kunne. Eller vores nye 9'er ala N'doye, som vi også skreg på da Wind var her.

    Jeg går udfra PC også har ansvaret på Scouting i klubben, som jeg ikke har været imponeret over. Og ja selvfølgelig er man nød til at kigge på økonomien, men hvis rammer rigtigt mere "ofte" så går jeg da ud fra der er god økonomi i det.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1257
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Så fordi at Verbic har spillet for os før, så ville han med garanti brænde superligaen af fra dag 1 hvis han kom hjem? Arh, come om….
    Manden har spillet 20+ kampe per sæson siden han forlod os, udover det så er han 28 så i hans bedste alder. Ville være underligt hvis han skulle være blevet dårligere.

    Udover det så har jeg da aldrig skrevet at han ville brænde ligaen af fra dag 1, men jeg mener bestemt han ville kunne gøre det bedre end vores nuværende kanter.
    Sidst redigeret af Rungsted93 : 31.07.22 kl. 00:59 Årsag: Tilføjede mere

  22. #1258
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Manden har spillet 20+ kampe per sæson siden han forlod os, udover det så er han 28 så i hans bedste alder. Ville være underligt hvis han skulle være blevet dårligere.

    Udover det så har jeg da aldrig skrevet at han ville brænde ligaen af fra dag 1, men jeg mener bestemt han ville kunne gøre det bedre end vores nuværende kanter.
    I min optik var Verbic temmelig overvurderet. Det betyder ikke jeg siger han var dårlig, men den kæmpe profil blev han aldrig i mine øjne, og han ville næppe kunne gøre den store forskel.

    Han er vist en elsket mand hos de fleste, I know, men jeg er glad for vi (formentlig) ikke blandede os i hans fremtid ;-)

    Zan


  23. #1259
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Dessers bliver måske svær at hente efter dagens kamp. 2 mål og en assist i 1. halvleg.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #1260
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Dessers bliver måske svær at hente efter dagens kamp. 2 mål og en assist i 1. halvleg.
    Ah, mon dog. Nu er han blevet flået ud uden at vise noget som helst i anden halvleg…
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •