Side 85 af 138 FørsteFørste ... 35758283848586878895135 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,261 til 1,275 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1261
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Man bør vel seriøst overveje et alternativ på VB.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #1262
    Tilmeldingsdato
    Aug 2021
    Indlæg
    57

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vi bør hente Christian Sørensen, han kan ikke være dyr og han har tidligere været nævnt herinde - Idag viser han hvorfor!

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #1263
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Man bør vel seriøst overveje et alternativ på VB.
    Specielt med en højrebenet backup.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1264
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Hvis Dessers ikke kommer hvad jeg ikke tror er det så ikke ret pinligt hele Tivoli gate eller er det bare mig?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #1265
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Rungsted93 Se meddelelser
    Vi bør hente Christian Sørensen, han kan ikke være dyr og han har tidligere været nævnt herinde - Idag viser han hvorfor!
    Præcis.. Jeg er en af dem som har nævnt ham. VK mangler alt for meget med bolden.. Jeg dybes desværre virkelig at han er ringe, og har svært ved at se hvorfor så mange er så glade for ham. Det er et stort problem for vores spil, at vores backs halter så meget som de gør. Både defensivt og offensivt.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #1266
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Præcis.. Jeg er en af dem som har nævnt ham. VK mangler alt for meget med bolden.. Jeg dybes desværre virkelig at han er ringe, og har svært ved at se hvorfor så mange er så glade for ham. Det er et stort problem for vores spil, at vores backs halter så meget som de gør. Både defensivt og offensivt.
    Jeg kan egentlig godt lide VK, men det er helt utroligt, hvor mange gange han bliver "tørret" defensivt. Det alt for let at komme forbi ham og han hopper på for mange finter.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1267
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vi har vel fire backs, der er startet sæsonen skidt. Måske man skulle starte med at finde årsagen til dette? Defensivt sejler vi, uden at jeg har noget bud på hvorfor. Holdet er det samme, der forsvarede et mesterskab hjem sidste sæson. Gad vide, om det er Ruben Sellés' afgang, der spiller ind?


  14. #1268
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Præcis.. Jeg er en af dem som har nævnt ham. VK mangler alt for meget med bolden.. Jeg dybes desværre virkelig at han er ringe, og har svært ved at se hvorfor så mange er så glade for ham. Det er et stort problem for vores spil, at vores backs halter så meget som de gør. Både defensivt og offensivt.
    En forklaring kan være, at kanternes udgangspunkt er rykket længere frem, så samspillet mellem backer og kanter har fået dårligere vilkår. Ligeledes er backernes formål i offensiven nok fortsat at holde bredden og komme til indlæg, men hvem skal modtage indlæggene? VK viste et meget højt niveau, da han spillede med Daramy og siden da har han ikke ligefrem haft nogen gode kantspillere foran sig. Diks viste også et næsten usædvanligt højt topniveau da han først kom til, men faldt derefter i niveau da hverdagen indfandt sig (ligesom knæskaden og at blive brugt som venstreback nok ikke har hjulpet heller).
    Det er dog tydeligt, at backerne ikke leverer som forventet, når man vælger at skifte begge på samme tid i nu to kampe.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1269
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    En forklaring kan være, at kanternes udgangspunkt er rykket længere frem, så samspillet mellem backer og kanter har fået dårligere vilkår. Ligeledes er backernes formål i offensiven nok fortsat at holde bredden og komme til indlæg, men hvem skal modtage indlæggene? VK viste et meget højt niveau, da han spillede med Daramy og siden da har han ikke ligefrem haft nogen gode kantspillere foran sig. Diks viste også et næsten usædvanligt højt topniveau da han først kom til, men faldt derefter i niveau da hverdagen indfandt sig (ligesom knæskaden og at blive brugt som venstreback nok ikke har hjulpet heller).
    Det er dog tydeligt, at backerne ikke leverer som forventet, når man vælger at skifte begge på samme tid i nu to kampe.
    Ja det viser vel tydeligt det er taktikken der er noget galt med når 4 backer ikke lever op til deres niveau. Det er godt nok vildt at tænke på. At Diks har faldet så meget i niveau efter hans super start er en kæmpe gåde. Ankersen svingende niveau kender vi alt for godt. VK har været meget skadet og viser også tvivlsomme defensive kvaliteter.

    Jeg er faktisk lidt sur over JT efter så lang tid stadig leder efter sin Taktiske opstilling og stadig meget sjældent "Outsmarter" vores modstander. Hvorfor hører jeg altid vi er let at "læse" Vi burde have så mange strenge at spille på at modstanderes træner går i Panik over, hvor dygtige og hvor hurtigt vi kan ændre i løbet af kampen. Argghhhh det er frustrerende....

  17. De følgende 14 brugere er enige:

  18. #1270
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Vores forsvarsspil ser ganske rædderligt ud her efter sommerferien. Og det er helt elementære ting, der ikke er styr på: Ved tilbageløb løber hele holdet bare tilbage, uden at nogen orienterer sig eller organiserer noget - alle har øjnene på boldholder (kigger bold), imens hele holdet så hurtigt som muligt prøver at slå ring om det lille felt, og der mangler kommunikation ved løb bagom/udenom. Det resulterer i, at der ofte slet ikke bliver pres på deres boldholder, og så kan vi drives rundt som miniputter. Optakten til straffesparket samt det andet og tredje mål er skoleeksempler herpå.

    Det er selvfølgelig trænerstabens ansvar (hullet efter Selles?) - men husk at kigge på Peter Ankersen også. Han er altså en uhyggeligt passiv tilskuer til alle tre første mål.

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #1271
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    men husk at kigge på Peter Ankersen også. Han er altså en uhyggeligt passiv tilskuer til alle tre første mål.
    Ja det er forfærdeligt. Det er jo efterhånden pest eller kolera når det kommer til Ankersen vs Diks. Det der irriterer mig er at deres Top niveau faktisk er rigtig godt. Især Diks.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1272
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det er forfærdeligt. Det er jo efterhånden pest eller kolera når det kommer til Ankersen vs Diks. Det der irriterer mig er at deres Top niveau faktisk er rigtig godt. Især Diks.
    Ankersen koster mål og Diks er kun marginalt mere lort offensivt … Anker har kostet 3-4 mål med sin passivitet og mens Diks som regel kan finde ud af at lukke af…
    Very Nice

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #1273
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg ved ikke, om det her indlæg passer ind her., og jeg ved heller ikke, hvor det går galt, men jeg bemærkede, at Thorup i nedtakten i Onside i går (Viborgkampen) sagde, at han havde reageret ved at sætte Babacar på banen, da der manglede 30 minutter, og at han spiller med det, han har. Det lød for mig som en klar kritik af PC. Hvilket får mig til at tænke, hvordan blev Babacar og Karamoko scouted? Jeg har forstået (jeg husker ikke, om der er under Ståle eller nu, men det er helt sikkert det samme), at scoutingafdeling anbefaler en spiller, og at sportsdirektøren og trænere herefter vurderer spilleren. Sådan må det nødvendigvis foregå. Om det foregår ved at se spilleren spille live, eller om man glor youtube, ved jeg ikke, men jeg tænker, at scoutingafdelingen i hvert fald ser spillere, de anbefaler live. Et par gange. Kocholava havde man set på længe, og vi ramte efter min opfattelse rigtigt. Men hvad har man valgt Babacar og Karamoko ud fra?

    Babacar er virkelig ringe. Han er ikke i nærheden af N'Doye. Han virker ugidelig, og teknisk og fysisk svag. Noget tyder måske på, at han ikke kan sætte sig op, når træneren er rare Thorup.

    Karamoko har vi slet ikke set. Nogen af dem, der overværer træningerne siger, at han slet ikke har niveauet. Men hvad er han så scouted på? Jeg fatter det ikke.

    Karamokos Instagramopslag fra i går, som bare er helt sort, kan jo være et lommeopslag, og det kan betyde, at det ser lidt sort ud efter et nederlag i Viborg. Men det kan jo også betyde, at han har fået at vide, at han ikke får spilletid, og at han skal videre. Det samme kan Babacar have fået at vide, hvilket er grunden til, at han er så ugidelig. Jeg ved det ikke.

    Isak og Amoo kan jeg udmærket forstå, at vi har købt. Store talenter, som man har vurderet, at vi kan udvikle yderligere på og sælge med stor fortjeneste. Isak mener jeg allerede nu viser, at han er et stort talent og kan begå sig. Og som jeg tidligere har skrevet, er min svenske kollegas Hammerby-venner imponeret af Amoo. Det går måske ikke helt som ventet, men tanken bag købet af Amoo er ikke dum.

    Singh er et særligt tilfælde, og Mukairu var jo god på venstre kant i foråret. Også selvom han ikke rigtigt kan score mål. Men som så mange andre, skal han spille konstant for at falde til og udvikle sig, og han blev ret hurtigt smidt over på højre kant og så helt ud. Han skal efter min opfattelse blive og slås for det.

    I går aftes læste jeg et indlæg fra brugeren "Koebenhavn", som siger, at der kommer en spiller i +40M DKKs klassen ind i en af de kommende dage. Jeg kan ikke helt forklare hvorfor, men jeg tror, at den bruger er en insider, og at vi derfor de facto får en dyr herre ind i denne uge. Så må vi håbe, at det er en kynisk målscorer.

    Helt generelt er vi fans alt for meget i vores følelsers vold. Der er jo ikke grænser for, hvor mange gode spillere PC "bare" skulle have købt for længe siden, og den konstante fatshaming af PC er en ren børnehave og sgu' trættende at læse. Vi er formentlig ikke så attraktive, som vi selv mener.

  25. De følgende 5 brugere er enige:

  26. #1274
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    @døren
    hvis det passer at vi får en +40 mill herre ind af døren en af de kommende dage må det squ være Dessers og det hilser jeg virkelig velkommen. Han ville være en vild tilføjelse.
    for ja vi har i den grad haft fejlskud i vinters.
    Jeg ærger mig stadig over vi ikke fik skov Olsen for han brænder da bare den belgiske liga af for tiden. Må håbe at vi aldrig var inde i billedet og ikke det var pga vi ikke ville betale det han krævede for han er lige det vi mangler desværre. Eller en af dem vi lige mangler. For vi mangler en 9’er som forhåbentlig er Dessers. Men savner i den grad også en kant der kan sætte en mand af.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

  28. #1275
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    @døren
    hvis det passer at vi får en +40 mill herre ind af døren en af de kommende dage må det squ være Dessers og det hilser jeg virkelig velkommen. Han ville være en vild tilføjelse.
    for ja vi har i den grad haft fejlskud i vinters.
    Jeg ærger mig stadig over vi ikke fik skov Olsen for han brænder da bare den belgiske liga af for tiden. Må håbe at vi aldrig var inde i billedet og ikke det var pga vi ikke ville betale det han krævede for han er lige det vi mangler desværre. Eller en af dem vi lige mangler. For vi mangler en 9’er som forhåbentlig er Dessers. Men savner i den grad også en kant der kan sætte en mand af.
    Chmpen85, du skal spørge "Koebenhavn" ;-)

    Hvis vi reelt havde muligheden for at signe Skov Olsen, skal PC under et af PETs vidnebeskyttelsesprogrammer og gelejdes ud af landet. Intet mindre.

  29. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •