Side 9 af 138 FørsteFørste ... 67891011121959109 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Ifølge Tipsbladet har vi identificeret 3 store profiler, der skal hentes ind i sommerens vindue:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...store-profiler

    Den ene er umiddelbart Vavro.

    Så vi er ude i 3 store profiler til sommer og ikke blot én.
    Det er meget interessant.
    Jeg frygter sådanne kommentar, men ok Vavro og Claesson…. Så er det jo “bare” en til. Ambitionerne er dog fine, men mår det ikke er lykkedes, så brænder pengene gevaldigt i PC’s hænder og det er nogle dyre reservespillere der bliver købt for tiden

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Ifølge Tipsbladet har vi identificeret 3 store profiler, der skal hentes ind i sommerens vindue:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...store-profiler

    Den ene er umiddelbart Vavro.

    Så vi er ude i 3 store profiler til sommer og ikke blot én.
    Det er meget interessant.
    Interessant. Mon ikke vi allerede har 2/3 i truppen. Altså Vavro og Claesson. Så er det spændende hvem den 3 er

    kunne også være gået til næste side og se at Superstrella tænkte det samme haha

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    Interessant. Mon ikke vi allerede har 2/3 i truppen. Altså Vavro og Claesson. Så er det spændende hvem den 3 er

    kunne også være gået til næste side og se at Superstrella tænkte det samme haha
    Den tredie er selvfølgelig Nicolai Jørgensen ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Velkommen hjem Thomas Delaney!
    -It is the dirty fucking wins-

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Velkommen hjem Thomas Delaney!
    Jeg spår at Delaney bliver sommeren ASO.

    Vores våde drøm indtil han vælger en af den mange bejlere der ligger over os i niveau på alle parametre.

    Eller bare bliver i Sevilla, hvor han vel får nogenlunde med spilletid?

    Zan

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #126
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Thomas Delaney er lige skiftet til Sevilla, hvor han har succes. Hvorfor i himlens navn skulle han tage hjem til FCK nu?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  11. #127
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Thomas Delaney er lige skiftet til Sevilla, hvor han har succes. Hvorfor i himlens navn skulle han tage hjem til FCK nu?
    Jeg tror heller ikke, at det er realistisk nu. Sommeren 2023 er måske det mest realistiske. Så har han prøvet 2 år i Spanien og er måske klar til at vende hjemad.

    Skal der endelig være noget som skal tale for FCK til sommer, så må det være:

    - Hvis han drømmer om at komme hjem og gøre en forskel, så skal det snart være grundet hans alder
    - Hvis han efter skaden ikke kommer på holde i Sevilla - der er et VM, som han gerne skal være i form til (og udtages til)
    - Evt famliehensyn (aner jeg intet om)

  12. #128
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Ifølge Tipsbladet har vi identificeret 3 store profiler, der skal hentes ind i sommerens vindue:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...store-profiler

    Den ene er umiddelbart Vavro.

    Så vi er ude i 3 store profiler til sommer og ikke blot én.
    Det er meget interessant.
    Det er blot Chipsbladet som citerer Transfervinduet. Farzam Abolhosseini havde tjekket op på de tre, og deres umiddelbare gisning var, at de to kunne være Vavro og Claesson, men Farzams kilder afviste at Vavro skulle være blandt de tre. Det var tre ud over Vavro, sådan som Farzam havde hørt det.

    Derudover var der en del gætterier, og særligt Corner blev nævnt af Farzams kilder, som en der var i kikkerten. Delaney blev også nævnt, men klart skudt til hjørne pga. det nylige skifte til Sevilla.

    Edit: Glemte helt at skrive, at Robert Skov var blandt dem Farzams kilder nævnte.

    Og hele rygtestrømmen fik mig til at tænke på, at det åbenbart ikke kun er sidelinjen som er pisse uinspirerede, når det gælder rygter. Det er som om man slår op i den store telefonbog med tidligere spillere i FCK, og så ringer man til den der må være mest trængende. Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg, at vi ser tre til fire indkøb, hvoraf Vavro og Claesson er de to, men at de sidste er nogle som ikke har været i FCK før.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #129
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det er blot Chipsbladet som citerer Transfervinduet. Farzam Abolhosseini havde tjekket op på de tre, og deres umiddelbare gisning var, at de to kunne være Vavro og Claesson, men Farzams kilder afviste at Vavro skulle være blandt de tre. Det var tre ud over Vavro, sådan som Farzam havde hørt det.

    Derudover var der en del gætterier, og særligt Corner blev nævnt af Farzams kilder, som en der var i kikkerten. Delaney blev også nævnt, men klart skudt til hjørne pga. det nylige skifte til Sevilla.

    Edit: Glemte helt at skrive, at Robert Skov var blandt dem Farzams kilder nævnte.

    Og hele rygtestrømmen fik mig til at tænke på, at det åbenbart ikke kun er sidelinjen som er pisse uinspirerede, når det gælder rygter. Det er som om man slår op i den store telefonbog med tidligere spillere i FCK, og så ringer man til den der må være mest trængende. Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg, at vi ser tre til fire indkøb, hvoraf Vavro og Claesson er de to, men at de sidste er nogle som ikke har været i FCK før.
    Ja, det virker virkelig dovent. Robert Skov spiller ret fast, når han ikke lige er skadet. Cornelius oplever sin mest succesfulde udlandsperiode og skal spille CL med Trabzonspor næste sæson, og Delaney har vi været forbi. Der er kun nogle familie/børn-hensyn, der taler for, at de tre skulle være interesserede i at tage et skridt ned ad stigen nu.
    Det mærkværdige var også, at de netop havde siddet og snakket om, at hvis der var én ting, FCK ikke manglede, var det kantspillere. Da så snakken faldt på Robert Skov, var det glemt igen. Forstå mig ret, hvis Robert Skov var en realistisk mulighed, ville man nok rykke på ham, men det er jo næppe kantspillere, man er mest på udkig efter (udover en evt. fast aftale med Claesson).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #130
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, det virker virkelig dovent. Robert Skov spiller ret fast, når han ikke lige er skadet. Cornelius oplever sin mest succesfulde udlandsperiode og skal spille CL med Trabzonspor næste sæson, og Delaney har vi været forbi. Der er kun nogle familie/børn-hensyn, der taler for, at de tre skulle være interesserede i at tage et skridt ned ad stigen nu.
    Det mærkværdige var også, at de netop havde siddet og snakket om, at hvis der var én ting, FCK ikke manglede, var det kantspillere. Da så snakken faldt på Robert Skov, var det glemt igen. Forstå mig ret, hvis Robert Skov var en realistisk mulighed, ville man nok rykke på ham, men det er jo næppe kantspillere, man er mest på udkig efter (udover en evt. fast aftale med Claesson).
    Claesson tror jeg så i lige så høj grad er en mulig erstatning for Pep.

    Men skal man agere spåmand, vil det jo være fornuftigt at kigge på, hvilke pladser der skal erstattes til sommer. Jeg er næsten 100% sikker på, at Pep og Falk smutter, og det er så i første omgang dem som skal erstattes. Derudover mangler man en central forsvarsspiller. Det er derfor langt det mest realistiske scenarie, at PC kigger efter:

    1) En central forsvarsspiller og det er forhåbentlig Vavro.
    2) En erstatning for Pep. Her passer Claesson glimrende.
    3) En direkte erstatning for Falk. En nærmest umulig opgave der passer som fod i hose med udmeldingerne om spillere fra nye hidtil usete hylder, og bla, bla, bla...

    Skal Transfervinduets rygtesmede tages alvorligt, så er Vavro ikke en del af de 3 dyre superstjerner, så derfor mangler regnestykket vel en ekstra mand. Her tror jeg man kigger efter en central angriber. Babacar har ikke vist nok til at man satser entydigt på ham, og jeg tror ikke på, at PC og Thorup vil være tryg ved at have NJ som en erstatning. Det går nu, og frem til sommeren, men så kigger man også efter noget nyt til den position.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #131
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, det virker virkelig dovent. Robert Skov spiller ret fast, når han ikke lige er skadet. Cornelius oplever sin mest succesfulde udlandsperiode og skal spille CL med Trabzonspor næste sæson, og Delaney har vi været forbi. Der er kun nogle familie/børn-hensyn, der taler for, at de tre skulle være interesserede i at tage et skridt ned ad stigen nu.
    Det mærkværdige var også, at de netop havde siddet og snakket om, at hvis der var én ting, FCK ikke manglede, var det kantspillere. Da så snakken faldt på Robert Skov, var det glemt igen. Forstå mig ret, hvis Robert Skov var en realistisk mulighed, ville man nok rykke på ham, men det er jo næppe kantspillere, man er mest på udkig efter (udover en evt. fast aftale med Claesson).
    Med hensyn til børn, så er det som regel først når de når skolealderen at Danmark begynder at trække i udenlandsdanskerne. Så længe man går rundt med dem i barnevogn, så er det langt sjovere i sydens sol, end regnvåde Danmark.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #132
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Smider lige et navn i puljen, Martin Braithwaite.
    Kunne han måske være en spiller som PC vil gå efter tror i?

    Han er færdig i Barcelona og ved ikke hvor stor stjerne han har ude i Europa lige pt.
    Kunne han lokkes hjem til Danmark og vil han passe ind i JT's system?

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #133
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Han har nok højere tanker om sig selv og mener desuden han en gang var ude med riven efter FCK for at agere en form for Danmarks Bayern München

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #134
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Han har nok højere tanker om sig selv og mener desuden han en gang var ude med riven efter FCK for at agere en form for Danmarks Bayern München
    Lad os for guds (pun intended) skyld slippe for den selvovervurderende helligfrans. Og han mener åbenbart selv, det er sørgeligt at tage til FCK for at komme på landsholdet, så vi slipper vel også for en henvendelse fra ham:

    Hvis du er dansker og spiller i den danske liga, og du bliver hypet og kommer ud til udlandet og flopper, fordi du ikke er god nok. Så kommer du tilbage til FCK, og du spiller, så starter du inde på landsholdet. Det er den letteste måde at komme ind på landsholdet. Sådan har jeg set, at det er, og jeg føler, at det er sørgeligt.
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-i-fck/6626328
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #135
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Jeg mener helt alvorligt ikke, at Braithwaite har niveau til FCK. Det er det rene vanvid, at han har mere end 50 kampe for det danske landshold, og har fået spilletid for Barcelona. Han bliver også snart 31, og spørgsmålet er, hvor længe endnu han har fart i benene - hans eneste reelle spidskompetence.

  27. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •