Side 92 af 138 FørsteFørste ... 428289909192939495102 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,366 til 1,380 af 2067

Emner: Til- og afgange: Sommeren 2022

  1. #1366
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Santander?

  2. #1367
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    20

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Khocholava

  3. #1368
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Verbic?

  4. #1369
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Bendtner Se meddelelser
    Santander, Khocholava
    Dem havde jeg glemt. Lad os se hvor glemsom jeg er over en 15 årig periode. Jeg tæller 5 spillere nu.

    Sqntander kan i øvrigt udfordres. Han havde spillet i frankrig, men måtte tilbage til sydamerika, hvor vi hentede ham. Ved ikke om han passer ind i diskussionen der drejer sig om vi er mindre attraktive end en bundklub i serie A.

    Kocholava. Fair nok, ham glemte jeg i forbifarten.

    Marius var bevist udeladt, og ikke relevant i diskussionens sammenhæng.

  5. #1370
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Verbic?
    Kom ikke fra en stor klub i øst europa eller de store ligaer i vesteuropa. Så han tæller ikke.

  6. #1371
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Kom ikke fra en stor klub i øst europa eller de store ligaer i vesteuropa. Så han tæller ikke.
    Helt fint. Der er ikke det helt store tilbage da det jo ikke har været vores jagtmarker før. Hvad er pointen?

  7. #1372
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ang. Daramy.
    Hvorfor bliver han kaldt en spiller på "en" anden hylde ? Han spillede skide godt til sidst for os, og har så levet på bænken eller på anden holdet i Ajax. Har altså svært at se han er på en anden hylde.
    Intet ondt om Mo, er glad for han er tilbage og kan føre den venstreside tilbage til den trussel den var sidst.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #1373
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Ang. Daramy.
    Hvorfor bliver han kaldt en spiller på "en" anden hylde ? Han spillede skide godt til sidst for os, og har så levet på bænken eller på anden holdet i Ajax. Har altså svært at se han er på en anden hylde.
    Intet ondt om Mo, er glad for han er tilbage og kan føre den venstreside tilbage til den trussel den var sidst.
    Fordi han sidste sommer havde en transfersum på ca. 90 mio, er på kontrakt i Ajax og en spiller med hans alder, kvalitet og nuværende hold er meget tæt på umulig at sikre os på en regulær transfer?

  10. De følgende 16 brugere er enige:

  11. #1374
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Dem havde jeg glemt. Lad os se hvor glemsom jeg er over en 15 årig periode. Jeg tæller 5 spillere nu.

    Sqntander kan i øvrigt udfordres. Han havde spillet i frankrig, men måtte tilbage til sydamerika, hvor vi hentede ham. Ved ikke om han passer ind i diskussionen der drejer sig om vi er mindre attraktive end en bundklub i serie A.

    Kocholava. Fair nok, ham glemte jeg i forbifarten.

    Marius var bevist udeladt, og ikke relevant i diskussionens sammenhæng.
    Lidt i tvivl, om de præcise krav her, men vi hentede i al fald Pospech i 2008, efter han havde været i Sparta Prag.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  12. #1375
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Fordi han sidste sommer havde en transfersum på ca. 90 mio, er på kontrakt i Ajax og en spiller med hans alder, kvalitet og nuværende hold er meget tæt på umulig at sikre os på en regulær transfer?
    Altså er han på den hylde, hvor vi også fandt Corner :).

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1376
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Ndoye og Vavro!? Jeg er ikke sikker på jeg forstår dine kriterier men Jan Gregus, Verbic, Vetokele og Oviedo kan vel også tælle med.

  15. #1377
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Fordi han […] er meget tæt på umulig at sikre os på en regulær transfer?
    Men vi har vel heller ikke sikret han på en regulær transfer? Vi har lånt ham uden købsoption. Hvis vi havde købt ham eller fået en realistisk option, ville jeg helt klart sige Daramy er fra en anden hylde. Men tænker der er en del talentfulde spillere i de store klubber vi kunne hente på lån uden købsoption, hvis vi ville fylde op med midlertidige opex løsninger.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1378
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Åbenbart. Nu ved jeg ikke, hvilken løn man kan få i Cremonese, men det er da ærgerligt at gode muligheder for titler og næsten garanteret Europæisk gruppespil endda med chance for CL ikke kan slå et Italiensk bundhold i tiltrækning. I så fald så må vi jo også indse, at det må være ualmindelig svært at være sportsdirektør i danske topklubber med ambitioner om at udvikle sig. For det begrænser da godt nok tingene lidt, hvis vi nærmest kun kan hente unge talenter i Skandinavien, afdankede skandinaviske profiler og af og til en gammel kending som vil hjem.
    Det var ovenstående citat jeg tænkte på. Det gælder netop ikke østeuropæiske klubber, men holland/belgien og top 5 landene, og så tog jeg topklubber i øst europa med. Dvs Ukraine, grækenland men ikke slovakiet/tjekkiet. For mig er listen godt nok kort historisk set. Man kunne også sige, hvor mange spillere har vi kunne hente der samtidigt havde tilbud fra Top 5 lande. Ingen?

  18. #1379
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Kom ikke fra en stor klub i øst europa eller de store ligaer i vesteuropa. Så han tæller ikke.
    Libor Sionko han kom fra Rangers tæller han?

  19. #1380
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange: Sommeren 2022

    Lige for at hive diskussionen om løn frem igen, så nævnte Farzam i Transfervinduet, og Michel Vikkelsø Davidsen har nævnt det samme andre steder, at FCK er et sted, hvor man kan smide 8 mio Euro for en spiller, og man er også klar til at runde de 10 mio kr i årsløn. En løn på 10 mio giver vel ca. 7 mio netto. Lægger man yderligere bonuser i, så kan FCK vel være med i kampen, med mange bund og midterklubber udenfor England og Tyskland?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange, sommeren 2020
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2757
    Sidste Meddelelse: 10.11.21, 14:44
  2. Til- og afgange: Sommeren 2021
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2884
    Sidste Meddelelse: 05.11.21, 10:21
  3. Til- og afgange, sommeren 2019
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2155
    Sidste Meddelelse: 24.06.20, 22:26
  4. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •