Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 99

Emner: Vores nye start-11'er

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Vores nye start-11'er

    Efter et af de vildeste transfervinduer nogensinde for FCK er der vist god grund til at vende vores nye start 11'er.

    Debatten er allerede sparket godt i gang i transfertråden - men fortjener sin egen tråd. Jeg tillader mig derfor at indlede med at citere et par indlæg derfra.

    Først Kiwis oversigt over de mange til- og afgange:

    AFGANGE:
    - Ruben Gabrielsen, Toulouse (lejeophold slutter)
    - Pierre Bengtsson, Djurgården (ukendt beløb)
    - Rasmus Højlund, Sturm Graz (2,5 mio. euro)
    - Jonas Wind, Wolfsburg (12 mio. euro)
    - Kamil Wilczek, Piast Gliwice (kontrakt ophævet)
    I alt: min.14,5 mio. euro

    TILGANGE:
    - Khouma Babacar, Sassuolo (fri transfer)
    - Denis Vavro, Lazio (leje)
    - Paul Mukairu, Antalyaspor (1,9 mio. euro)
    - Akinkunmi Amoo, Hammarby (4,3 mio. euro)
    - Mamoudou Karamoko, LASK (1,5 mio. euro)
    - Nicolai Jørgensen, Kasimpasa (fri transfer)
    I alt: 7,7 mio. euro

    --
    Løven opsummerer hvem vi p.t. har til de forskellige positioner på holdet (navne i parentes er ungdomsspillere):

    MM Grabara, Kalle og Guadagno - Grytebust
    HB Diks og Ankersen (Jelert)
    CB Khocholava, Vavro og Boile (Matthias Jacobsen) - Skader Valdemar Lund og Marios
    VB VK34, Boile og Oviedo (Jelert)
    HM Amoo, (Roony), Falk og Stage
    CM Stage, Lerager, Falk og Johannesson (Baldursson)(Haarbo) - Zeca (måske klar før tid)
    VM Paul Mukairu, Bøving, Falk, NJ og Singh
    AM Biel, NJ, Falk, Johannesson og (Haraldsson) (Roony)
    ST Babacar, NJ, Karamoko og (Orri)


    --

    Kongen af København har en lignende liste med tilføjelsen over, hvem han ikke forventer at se meget til i foråret:

    - Kommer givetvis ikke i brug:

    Zeca (Langtidsskadet)

    Marios (Langtidsskadet)

    Lund (Langtidsskadet)

    Singh ("skadet")

    Grytebust (Ikke i planerne)

    Oviedo (Ikke i planerne)

    --
    Her er Kenneys fine opstilling af, hvem vi kan benytte på hver plads:

    

Grabara/Kalle
    Diks/Ankersen – Khocholava/Marios – Boilesen/Vavro – VK/Oviedo
    Roony/Amoo – Lerager/Stage – Falk/Johannesson – Bøving/Mukairu
    Biel/NJ– Babacar/Karamoko

    --
    Og her er danebulls to bud på start 11'ere:

    Bud på start 11 (OB kamp)

    Grabara
    Dicks Khocolava Boile VK
    Roony Lerager Stage Bøving
    Biel NJ

    (Tror ikke Falk er klar til om 19 dage til en plads i startopstillingen og tror også at der skal gå lidt tid før de nye kommer ind. Primært i forhold til at fløjspillere også har nogle defensive pligter. NJ kan måske også være Babacar)

    Efter 5-10 kampe

    Grabara
    Dicks Khocolava Boile VK
    Roony/Amoo Falk Stage Bøving
    Biel Babacar
    --

    Personligt håber jeg, vi begynder med denne opstilling:

    Kalle (ved godt, det bliver Grabara - but still...:))
    Diks - Khocholava - Vavro - VK
    Stage - Falk/Lerager (afhængig af Falks retur fra skade)
    Roony - Biel - Bøving
    Babacar

    - og så gerne med indskiftninger til Amoo, Mukairu og NJ undervejs.

    Men damn, der er mange ubekendte faktorer - og MANGE mulige opstillinger. Tror, at JT vil prioritere de, som skal spille europæisk. Derfor ser jeg Vavro, Roony og Babacar som sikre startere her i begyndelsen. Biel, Khocholava, VK og Stage (og Grabara...) bør være selvskrevne. Dicks formentligt også. De store spørgsmål for mig er blandingen af Bøving, NJ, Mukairu, Karamoko og ikke mindst Amoo. Samtidig bør man selvfølgelig ikke glemme Ísak, Baldursson og Orri - ligesom der skal findes plads til Boile og Falk, når de er helt klar. Damn, damn, damn!!!

    Det bliver VILDT spændende, hvordan vi mærker effekten af Wind. Mangler der pludselig en enormt vigtig brik, som i mange kampe var med til at binde vores spil sammen - eller kan det nærmest vise sig at være en fordel, at vi nu formentlig fokuserer mere på kantspillet og en mere klassisk FCK-angrebsstil med en decideret targetman som Babacar i front?!

    Hvad er dit bud?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Vores nye start-11'er

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    --
    Her er Kenneys fine opstilling af, hvem vi kan benytte på hver plads:

    

Grabara/Kalle
    Diks/Ankersen – Khocholava/Marios – Boilesen/Vavro – VK/Oviedo
    Roony/Amoo – Lerager/Stage – Falk/Johannesson – Bøving/Mukairu
    Biel/NJ– Babacar/Karamoko

    --
    Og her er danebulls to bud på start 11'ere:

    Bud på start 11 (OB kamp)

    Grabara
    Dicks Khocolava Boile VK
    Roony Lerager Stage Bøving
    Biel NJ
    NJ kunne ikke komme på holdet i den tyrkiske bundklub, han er blevet 31 og jeg tvivler på han er særlig hurtig længere. Alt det der med at han kender klubben osv,det kan jeg ikke se en pointe i. Ståle er her ikke mere, taktikken er ny, relationer har han heller ikke til andre end, Falk? Boile? Anker, som ikke skal starte inde?

    Nej Babacar på toppen tak med Biel bagved. Så må Roony og bøving tage sig af kanterne

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Vores nye start-11'er

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    NJ kunne ikke komme på holdet i den tyrkiske bundklub, han er blevet 31 og jeg tvivler på han er særlig hurtig længere. Alt det der med at han kender klubben osv,det kan jeg ikke se en pointe i. Ståle er her ikke mere, taktikken er ny, relationer har han heller ikke til andre end, Falk? Boile? Anker, som ikke skal starte inde?

    Nej Babacar på toppen tak med Biel bagved. Så må Roony og bøving tage sig af kanterne
    Dette er simpelthen usandt. Han startede inde i 11 af sine 15 kampe, og missede resten pga. skader, inkl. de seneste fem. I sin sidste kamp for Kasimpasa stod han sjovt nok overfor Paul Mukairu.

    Derudover er jeg enig i, at det skal være Babacar på toppen med Biel bagved.

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Vores nye start-11'er

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Dette er simpelthen usandt. Han startede inde i 11 af sine 15 kampe, og missede resten pga. skader, inkl. de seneste fem. I sin sidste kamp for Kasimpasa stod han sjovt nok overfor Paul Mukairu.

    Derudover er jeg enig i, at det skal være Babacar på toppen med Biel bagved.
    Han havde mulighed for 27 kampe.
    - missede 9 pga skader
    - var udeladt fra trup til 1
    - var bænket til 1 Ligner en pokalkamp så måske blev han sparet
    - fik mindre end 45 min i 4 kampe
    - fik præcis 45 min i 4 kampe
    - fik fuld spilletid i 3 kampe.
    - fik 46-89 min spilletid i de resterende 4

    Det er altså ikke imponerende for en tyrkisk bundklub. Og skadet i en tredjedel af kampene skal vi nok også opleve.
    Sidst redigeret af Something : 02.02.22 kl. 14:57

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Vores nye start-11'er

    Jeg holder fast i, at det spændende ved indkøbene denne vinter netop er den helt vanvittige åbne konkurrence. Kan vi seriøst sige, at én er foran andre på de 4 offensive positioner? Måske Biel, men det er jeg ikke engang sikker på.

    Hvis alle mand er klar i forsvaret, så er jeg overbevist om, at vi ser efterårets bagkæde. De har heller ikke spillet sig af på nogen måde, ja faktisk har de indtil nu stået for ligaens bedste defensiv. Stage og Falk tror jeg er konstellationen på midten, med Lerager og Isak som backups.

    Rooney og Amoo tror jeg kommer til at dele spilletiden mellem sig ret lige. JT har også tidligere nævnt, at han i sine taktiske overvejelser for kampen også tænker på, hvem der kan komme ind og afgøre kampen, når modstanderne er møre. Jeg holder på, at deres spilletid bliver vægtet 50/50 gennem hele foråret.

    Bøving og Mukairo er også en åben kamp. Mukairo kommer med speed, driblinger og fysik, mens Bøving kommer med speed og spilintelegens. Den bliver nok afgjort i opstarten, men jeg hælder pt. mod Mukairo mod OB, såfremt han imponerer i opstarten. Men ligesom på den anden kant skal de begge nok få masser af spilletid i foråret.

    På 10'eren er Biel foran lige nu. NJ kan spille den, mens man også har kæmpe fidus til Haraldsson.

    Helt på toppen tror jeg også, at Babacar her på forhånd er favorit som starter. Men han er stærkt forfulgt af både NJ og Karamoko. Bl.a. fordi han også har døjet meget med skader som NJ.

    Karamoko ligner umiddelbart den af de nye, som vil få mindst spilletid i foråret.

    Heldigt at man må skifte 5 gange!

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Vores nye start-11'er

    Det bliver VILDT spændende, hvordan vi mærker effekten af Wind. Mangler der pludselig en enormt vigtig brik, som i mange kampe var med til at binde vores spil sammen - eller kan det nærmest vise sig at være en fordel, at vi nu formentlig fokuserer mere på kantspillet og en mere klassisk FCK-angrebsstil med en decideret targetman som Babacar i front?!
    Jeg er rimelig overbevist om at vi ikke får klassiske, i ståle forstand, kanter at se, selv i en 4-2-3-1 / 4-2-1-3 opstilling med biel på 10eren. Tilgengæld er det min forventning af biel og de to defensive får endnu flere strenge at spille på med dybdeløb højre og venstre og generelt et endnu mere dynamisk udtryk end hvad der har kunne lade sig gøre før. Af den grund tror jeg også bøving sidder meget usikkert på sin position, og jeg kunne nemt se at man valgte at spille NJ på venstrekanten for at få erfaring ind på den fløj, når man nu spiller meget ungt på den anden side. Jeg kan kun forestille mig at vi nu, hvis det spiller, vil se et endnu mere offensivt indstillet fck hold, end vi har set indtil videre i år.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Vores nye start-11'er

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg er rimelig overbevist om at vi ikke får klassiske, i ståle forstand, kanter at se, selv i en 4-2-3-1 / 4-2-1-3 opstilling med biel på 10eren. Tilgengæld er det min forventning af biel og de to defensive får endnu flere strenge at spille på med dybdeløb højre og venstre og generelt et endnu mere dynamisk udtryk end hvad der har kunne lade sig gøre før. Af den grund tror jeg også bøving sidder meget usikkert på sin position, og jeg kunne nemt se at man valgte at spille NJ på venstrekanten for at få erfaring ind på den fløj, når man nu spiller meget ungt på den anden side. Jeg kan kun forestille mig at vi nu, hvis det spiller, vil se et endnu mere offensivt indstillet fck hold, end vi har set indtil videre i år.
    Enig i meget af det du skriver men hvornår har NJ9 sidst spillet kant? Han er da blevet en rendyrket 9'er og har været det i mange år. Tror helt sikkert ikke at vi kommer til at se NJ9 ligge ude på kanten medmindre det er de sidste 5 min.


  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Vores nye start-11'er

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Enig i meget af det du skriver men hvornår har NJ9 sidst spillet kant? Han er da blevet en rendyrket 9'er og har været det i mange år. Tror helt sikkert ikke at vi kommer til at se NJ9 ligge ude på kanten medmindre det er de sidste 5 min.
    Jep. Da Nicolai Jørgensen kom til os, spillede han en del på venstre kanten i den første halvanden sæson, og derefter primært centralt. I Feyenoord spillede han blot 3 ud af 151 kampe på kanten, og alle hans 15 kampe for Kasimpasa var som center forward.

    Den er virkelig svær, den her, for vi har vel aldrig før haft så mange offensive spillere, som man gerne så på banen så meget som muligt. Det piner mig, at to af ikke bare vores, men Europas største kanttalenter, slås om den samme plads. Jeg håber på et eller andet plan, at Roony og/eller Amoo kan få møflet sig ind på en af de andre pladser. Men så er der bare en anden, der også bør få plads, der må vige... Men det ville i hvert fald give mening for mig, hvis man tænker Biels formentlig snarlige afgang ind og ser, om vi allerede kan have hans afløser i truppen klar i form af en af de to små Messi-typer. Så er der så selvfølgelig Haraldsson, der bliver sorteper. Goddammit...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Vores nye start-11'er

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jep. Da Nicolai Jørgensen kom til os, spillede han en del på venstre kanten i den første halvanden sæson, og derefter primært centralt. I Feyenoord spillede han blot 3 ud af 151 kampe på kanten, og alle hans 15 kampe for Kasimpasa var som center forward.

    Den er virkelig svær, den her, for vi har vel aldrig før haft så mange offensive spillere, som man gerne så på banen så meget som muligt. Det piner mig, at to af ikke bare vores, men Europas største kanttalenter, slås om den samme plads. Jeg håber på et eller andet plan, at Roony og/eller Amoo kan få møflet sig ind på en af de andre pladser. Men så er der bare en anden, der også bør få plads, der må vige... Men det ville i hvert fald give mening for mig, hvis man tænker Biels formentlig snarlige afgang ind og ser, om vi allerede kan have hans afløser i truppen klar i form af en af de to små Messi-typer. Så er der så selvfølgelig Haraldsson, der bliver sorteper. Goddammit...
    Var det ikke i sin bog, at Ståle fortalte, at han rykkede Neco ind som central angriber, fordi han ikke havde fysik til at spille på kanten? Det han jo nok endnu mindre nu, skulle man tro.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Vores nye start-11'er

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Var det ikke i sin bog, at Ståle fortalte, at han rykkede Neco ind som central angriber, fordi han ikke havde fysik til at spille på kanten? Det han jo nok endnu mindre nu, skulle man tro.
    Det skal nok passe. Jeg har ikke læst den. :-) Det giver også god mening, fordi han er (eller var) en rigtig god header. Han er vel faktisk nok den bedste offensive header i truppen nu, hvis han er i topform.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Vores nye start-11'er

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Var det ikke i sin bog, at Ståle fortalte, at han rykkede Neco ind som central angriber, fordi han ikke havde fysik til at spille på kanten? Det han jo nok endnu mindre nu, skulle man tro.
    Det var med hans egen velsignelse – her talte han om det i 2016, hvor han stadig var i København:

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...iller-er-slut/

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Vores nye start-11'er

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Enig i meget af det du skriver men hvornår har NJ9 sidst spillet kant? Han er da blevet en rendyrket 9'er og har været det i mange år. Tror helt sikkert ikke at vi kommer til at se NJ9 ligge ude på kanten medmindre det er de sidste 5 min.
    Nu tænker jeg ikke Nico som en traditionel ståle 4-4-2 kant, men i Jess thorups “intet talsystem 4-2-3-1/4-2-1-3/4-3-3” kunne jeg godt se Nico spille fra det venstre udgangspunkt, blandt de forreste 4. Men hvis starten bliver 4-4-2 med biel og X på toppen så ser jeg NIco som et bedre match end Wind til at spille den anden angriber ved siden af Pep biel. Frit far hukommelsen så var nikolaj jørgensen bedst under Ariels lidt mere frit defineret system end han var under ståles meget taktisk stringente system. Jeg kunne forstille mig at Jess’ på en og sammetid mere frie og veldefinerede offentsive system, end ståles, vil passe Nico godt.

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Vores nye start-11'er

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Nu tænker jeg ikke Nico som en traditionel ståle 4-4-2 kant, men i Jess thorups “intet talsystem 4-2-3-1/4-2-1-3/4-3-3” kunne jeg godt se Nico spille fra det venstre udgangspunkt, blandt de forreste 4. Men hvis starten bliver 4-4-2 med biel og X på toppen så ser jeg NIco som et bedre match end Wind til at spille den anden angriber ved siden af Pep biel. Frit far hukommelsen så var nikolaj jørgensen bedst under Ariels lidt mere frit defineret system end han var under ståles meget taktisk stringente system. Jeg kunne forstille mig at Jess’ på en og sammetid mere frie og veldefinerede offentsive system, end ståles, vil passe Nico godt.
    NJ var rigtig god under Ariel, men det var jo også dengang han kunne bevæge sig frit, sprinte og den slags. Der er han jo ikke mere. Da hans ben ikke kunne holde til det mere, blev han trænet buf og brugt som angriber og har jo ikke set kanten siden. Jeg har slet ikke et håb om han kan spille en dynamisk rolle for os.
    Han kan sikkert bruges i feltet, og som opspilsstation men han kommer til at løbe med bolden i høj grad.

    Læste lige din sidste sætning igen, og den er jeg faktisk enig i. Jeg kan godt se NJ med de lidt skæve kompetencer blive en succes hos os, hvis han er fit og motiveret. Jeg er bare så bange for det bliver "Sandefjord - NJ" der dukker op, nu 4 år ældre og med endnu flere skader. Og så kan det blive et gensyn der lidt ødelægger mit billede af den gamle NJ, som jeg elskede på trods af de svingende præstationer.
    Sidst redigeret af Something : 03.02.22 kl. 09:10

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Vores nye start-11'er

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    NJ var rigtig god under Ariel, men det var jo også dengang han kunne bevæge sig frit, sprinte og den slags. Der er han jo ikke mere. Da hans ben ikke kunne holde til det mere, blev han trænet buf og brugt som angriber og har jo ikke set kanten siden. Jeg har slet ikke et håb om han kan spille en dynamisk rolle for os.
    Han kan sikkert bruges i feltet, og som opspilsstation men han kommer til at løbe med bolden i høj grad.

    Læste lige din sidste sætning igen, og den er jeg faktisk enig i. Jeg kan godt se NJ med de lidt skæve kompetencer blive en succes hos os, hvis han er fit og motiveret. Jeg er bare så bange for det bliver "Sandefjord - NJ" der dukker op, nu 4 år ældre og med endnu flere skader. Og så kan det blive et gensyn der lidt ødelægger mit billede af den gamle NJ, som jeg elskede på trods af de svingende præstationer.
    Jeg kan jo ikke være uenig i at hvis manden ikke har niveauet længere så bliver det svært. Derfor er det fint med den korte kontrakt.

    De fleste af mine jess positive kommentare skal læses ind i at jeg tror han spilfilosfisk har fat i den lange ende i FCK. Jeg tror på Jess når han siger at han gerne vil tænke aggressivt og fremaf, frem for sikkerhed first -fordi det virker i europ. Om han kan lykkedes med det, ved jeg ikke, indtil videre har vi kun set det i glimt. Men det virker til at PC har fået trimmet truppen i retning af det Jess’ gerne vil. Og i den filosofi kan den bedste version af NJ i den grad bidrage.

    Så ja, jeg har taget de optimistike briller på, og ser en trup hvor forudsætningerne for at se et hurtigt dynamisk angrebsspil er tilstede. Et spil som betyder at vi ikke behøver at gå hjem i pausen hvis vi skulle være foran 4-0 mod de uvaskede. Jeg håber sgu at Jess, PC, Seier, Kvist lykkedes med missionen om at bringe FCK tilbage til offensivt mindet fodbold.
    Sidst redigeret af djurlander : 03.02.22 kl. 11:22

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Vores nye start-11'er

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Så ja, jeg har taget de optimistike briller på, og ser en trup hvor forudsætningerne for at se et hurtigt dynamisk angrebsspil er tilstede. Et spil som betyder at vi ikke behøver at gå hjem i pausen hvis vi skulle være foran 4-0 mod de uvaskede. Jeg håber sgu at Jess, PC, Seier, Kvist lykkedes med missionen om at bringe FCK tilbage til offensivt mindet fodbold.
    Bare lige et hurtigt spørgsmål:

    Hvem hulvede kunne finde på at gå hjem i pausen, hvis vi var foran 4-0 imod Brøndby?

    Altså undtagen biffere, forstås, men det er vel næppe dem, du henvender dig til her. :-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 28.08.17, 15:27
  2. FCK vs Benfica - Vores start 11'er
    By Klossen in forum De korte linier
    Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 13.09.06, 19:11
  3. Traoré med fra start ?
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 22.09.04, 15:39
  4. God Start
    By Bill Ward in forum Diverse
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 15.09.02, 21:59
  5. God start
    By drix in forum Diverse
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 10.08.02, 20:40

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •