Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
87. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    69 79.31%
  • Uafgjort

    10 11.49%
  • OB vinder

    8 9.20%
Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 110

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Efter en af de længste vinterpauser i Superligaens historie, indledes Løvernes forårssæson og jagt på guldet på hjemmebane mod fynske OB, som i højere grad skal kigge nedad mod holdene under sig, end mod en plads i Top-6. FCK kan med en sejr som minimum holde trit med FCM på førstepladsen, men med et midtjysk pointtab hjemme mod AaB tidligere på dagen, kan Byens Hold generobre førstepladsen med en hjemmesejr. Omvendt kan et nederlag i teorien betyde, at de blå-gule kan overtage andenpladsen med en sejr, men det vil kræve at BØF-sejren og FCK-nederlaget tilsammen indhenter 15 måls forskel i FCKs favør.

    FCK må undvære Valdemar Lund og Luther Singh, mens Marios er tvivlsom. Derudover afsoner Zeca sin anden karantænedag ud af tre, sammen med assistenttræner Jacob Neestrup, der dog kunne nøjes med 2 karantænedage efter AGF-kampen. Nicolai Boilesen og Pep Biel står til en dag i skyggen ved næste gule kort, uanset antal strafpoint, og det samme gør Jens Stage, hvis det næste gule kort er til 6 strafpoint. Hos dagens modstander står Sabbi, Jebali og Frøkjær til en karantænedag ved næste gule kort, hvis det også er til 6 strafpoint.

    Kampens dommer er Sandi Putros, der dømmer sin anden FCK-kamp i denne sæson. Den første kamp endte med en 2-0 sejr på udebane i Randers. Sidst Sandi Putros dømte en kamp i Parken, blev der dømt tre straffespark (2 til FCK, 1 til SønderjyskE), samt uddelt et rødt kort, som sidenhen blev trukket tilbage af Disciplinærudvalget. Tre gange tidligere i sæsonen har Putros dømt en OB-kamp, alle tre på udebane. De er endt med med hhv. en sejr over FCM, et nederlag til FCN og en uafgjort mod Silkeborg.

    Kampen vises på 3+ med optakt fra kl. 17. Men der er stadig pladser at få i Parken, så der er rig mulighed for at slippe for bodega-kommentering fra Tøfting & co.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Hele C, B og D er udsolgt til kampen… det er fandme klasse!


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,199

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Hele C, B og D er udsolgt til kampen… det er fandme klasse!
    Fck burde også gøre hvad de kan for at presse tilskuertallet mod Randers op. Kl 20.00 fredag aften, efter 2 års indlukke. Det er et perfekt tidspunkt for en “Fredagsbar”.
    Sidst redigeret af djurlander : 17.02.22 kl. 13:06

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    32

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Fck burde også gøre hvad de kan for at presse tilskuertallet mod Randers op. Kl 20.00 fredag aften, efter 2 års indlukke. Det er et perfekt tidspunkt for en “Fredagsbar”.
    Vi er i gang ;)


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kampen vises på 3+ med optakt fra kl. 17. Men der er stadig pladser at få i Parken, så der er rig mulighed for at slippe for bodega-kommentering fra Tøfting & co.

    Jeg kan nu godt lide tøffe :D

    Bud på en startopstilling? Vi ser nok en balance mellem nye i truppen og gamle som stadig har relationerne på plads. Så mit bud er at Thorup er forsigtig og kører med gamle kendinge og så ser vi flere debuter i løbet af kampen.

    Grabara
    Diks - Boile - Kocho - VK
    Stage Lerager
    Roony Bøving
    Biel
    Babacar

    Hvis falk er klar starter han i stedet for lerager, er boile tvivlsom starter vavro. Desuden tror jeg ser nogle af følgende til debut: Amoo, Vavro, Karamoko, NJ.

    jeg håber dog personligt på at få Johannesson får nogle flere kampe fra start, jeg har bedre fidus til ham end lerager

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Jeg kan nu godt lide tøffe :D

    Bud på en startopstilling? Vi ser nok en balance mellem nye i truppen og gamle som stadig har relationerne på plads. Så mit bud er at Thorup er forsigtig og kører med gamle kendinge og så ser vi flere debuter i løbet af kampen.

    Grabara
    Diks - Boile - Kocho - VK
    Stage Lerager
    Roony Bøving
    Biel
    Babacar

    Hvis falk er klar starter han i stedet for lerager, er boile tvivlsom starter vavro. Desuden tror jeg ser nogle af følgende til debut: Amoo, Vavro, Karamoko, NJ.

    jeg håber dog personligt på at få Johannesson får nogle flere kampe fra start, jeg har bedre fidus til ham end lerager
    Er ret sikker på at Anker starter på højre back.. Diks har skrantet med fysikken og gør det stadig.. Falk tror jeg ikke starter.. Han er klar nok, men kommer ind fra bænken og skal formentlig spille sig i form via indhop her i starten, da han stort set ikke har været kampklar i opstarten.. Får vi vanskeligt ved at skabe chancer, vil det give super mening at skifte ham ind - og omvendt starter vi så med en lidt mere defensivt “solid” opstilling.. Det tror jeg er tankerne fra trænerteamet. Resten tror jeg du rammer :-)

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,199

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af SimonV Se meddelelser
    Vi er i gang ;)
    Godt at høre. Men et lille ønske fra en familiefar på nedre C. Lad gerne eventuelle tiltag være nogle der også kan udnyttes af dem der lige når at køre familien i stilling til disneysjov, inden cyklen rettes mod parken.

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Fck burde også gøre hvad de kan for at presse tilskuertallet mod Randers op. Kl 20.00 fredag aften, efter 2 års indlukke. Det er et perfekt tidspunkt for en “Fredagsbar”.
    Jeg synes, at planlægningen er helt ad helvede til. Kan det for helvede ikke bare altid være søndag kl. 16:00? Ja, jeg er en gammel sur mand. Tror vi er et par stykker af den kaliber på Nedre C. Og det er perfekt.
    "Tro kan flytte dværge."

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Efter en af de længste vinterpauser i Superligaens historie ...
    Ikke engang tæt på ;-)
    Der er 84 dage mellem AaB- og OB-kampen; vi skal kun tilbage til 2010/11 for at finde 92 mellem sejren i Parken over Esbjerg 4. december og nederlaget i Herning 6. marts.

    Før det var pauserne som regel længere end tre måneder. Intet overgår dog 1995/96-miseren, hvor der gik 119 dage mellem sidste efterårskamp og første forårskamp, et derby i Parken ... hvor vi tabte 0-3 :-/

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Håber vi stiller op sådan her:

    Kamil
    Diks(Anker) - Davit - Boile (Vavro) VK
    Falk (Stage) - Pep
    Roony NJ9 Bøvring
    Babacar

    Anker, Stage og Vavro fra start hvis de 3 andre ikke er klar til at spille fra start.
    Alle meldingerne fra 10'eren lyder på at NJ9 ser skarp og klar ud. Så tror godt han kunne starte helt på top men vil også gerne se Babacar inde fra start.
    Pep har tidligere vist at han kan spille 6'eren og ikke er bange for at gå ind i de hårde dueller. Samtidig ville vi have 2 boldfaste spillere på 6'er positionen med ham og Falk og vi ville kunne spille os ud af modstanderens første pres.

    God weekend :)

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ikke engang tæt på ;-)
    Der er 84 dage mellem AaB- og OB-kampen; vi skal kun tilbage til 2010/11 for at finde 92 mellem sejren i Parken over Esbjerg 4. december og nederlaget i Herning 6. marts.

    Før det var pauserne som regel længere end tre måneder. Intet overgår dog 1995/96-miseren, hvor der gik 119 dage mellem sidste efterårskamp og første forårskamp, et derby i Parken ... hvor vi tabte 0-3 :-/
    Nu ved jeg ikke om det tæller, men vi mødte også Chelsea, den 22 feb. 2011. - Det var vel, trods alt, en betydende kamp :-P

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,222

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Nu ved jeg ikke om det tæller, men vi mødte også Chelsea, den 22 feb. 2011. - Det var vel, trods alt, en betydende kamp :-P
    Hvis de internationale kampe tælles med, er det jo på søndag faktisk "kun" 74 dage siden, vi slog SK Slovan Bratislava 2-0 (d. 9. december 2021), så hvis man regner dem med, finder vi allerede en længere pause i 15/16 sæsonen, hvor der var 84 dage mellem vi mødte OB og Esbjerg hjemme på hver sin side af vinterpausen. *kredit endnu engang til Nipserstat (og Excel)*

    Skal vi ikke bare glæde os over, at Superligaen skydes i gang igen denne weekend, og at vi i år ikke starter foråret på udebane, som vi har gjort de seneste par år.
    Sidst redigeret af giggs : 20.02.22 kl. 07:30 Årsag: Typo
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Håber vi stiller op sådan her:

    Kamil
    Diks(Anker) - Davit - Boile (Vavro) VK
    Falk (Stage) - Pep
    Roony NJ9 Bøvring
    Babacar

    Anker, Stage og Vavro fra start hvis de 3 andre ikke er klar til at spille fra start.
    Alle meldingerne fra 10'eren lyder på at NJ9 ser skarp og klar ud. Så tror godt han kunne starte helt på top men vil også gerne se Babacar inde fra start.
    Pep har tidligere vist at han kan spille 6'eren og ikke er bange for at gå ind i de hårde dueller. Samtidig ville vi have 2 boldfaste spillere på 6'er positionen med ham og Falk og vi ville kunne spille os ud af modstanderens første pres.

    God weekend :)
    Den er måske lige frisk nok - selv til min smag. :-) Men hvis vi endelig skulle droppe både Stage og Lerager, hvilket jeg sagtens kan se det tillokkende i, ville jeg nok snarere finde plads til enten Johannesson, Haraldsson eller måske endda Amoo end Nicolai Jørgensen. Johannesson bag Pep på hans vanlige plads, Haraldsson eller Amoo med Pep bagved. Men jeg tror nu uanset hvad, at vi har brug for enten Stage eller Lerager til at indtage en tilbagetrukket rolle ved siden af Falk.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,392

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Nu ved jeg ikke om det tæller, men vi mødte også Chelsea, den 22 feb. 2011. - Det var vel, trods alt, en betydende kamp :-P
    Nå jo, men nu var det jo "i Superligaens historie", der var tale om. Vi mødte også, som nævnt, Slovan i en europæisk turnering, der regnes for betydende, men heller ikke i Superligasammenhæng ;-)

  21. #15
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Nå jo, men nu var det jo "i Superligaens historie", der var tale om. Vi mødte også, som nævnt, Slovan i en europæisk turnering, der regnes for betydende, men heller ikke i Superligasammenhæng ;-)
    Havde allerede fortrængt den turnering... - Men det er selvfølgelig rigtigt.

Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 03.08.21, 21:09
  2. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 22.12.20, 21:16
  3. Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 15.09.20, 07:05
  4. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •