Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
87. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    69 79.31%
  • Uafgjort

    10 11.49%
  • OB vinder

    8 9.20%
Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 110

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Så kom dagen endelig - og det bliver en lang dag.
    Har det ligesom når man som barn vågnede juleaften.
    Har planlagt at gå i cirkler rundt om mig selv indtil jeg skal i Parken.

    Please FC, lad min “gave” være hård og ikke blød. Kære julemand, giv mig nu hvad jeg har ønsket mig….

    Vi ses i Parken !!

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    3-1

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Så kom dagen endelig - og det bliver en lang dag.
    Har det ligesom når man som barn vågnede juleaften.
    Har planlagt at gå i cirkler rundt om mig selv indtil jeg skal i Parken.

    Please FC, lad min “gave” være hård og ikke blød. Kære julemand, giv mig nu hvad jeg har ønsket mig….

    Vi ses i Parken !!
    Og lad os få to gode halvlege!

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Og lad os få to gode halvlege!
    Kun to gode halvege?
    Hvorfor ikke tre? ;-)

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Dommerne til dagens kamp mellem FCK og OB findes på følgende link:

    https://www.fck.dk/nyhed/sidste-nyt-foer-fck-ob-1

    Dommer: Sandi Putros
    Linjedommere: Daniel R. Krogstrup og Henrik Sønderby
    Fjerdedommer: Benjamin Helm Svedborg
    VAR & A-VAR: Jakob A. Sundberg og Jesper Nielsen

    Putros dømmer sin ottende FCK-kamp - den seneste var vores udekamp i Randers i september.

    Han er den, der har dømt flest 3F Superligakampe denne sæson (10), heraf tre med OB. Det er første gang, han dømmer os mod OB.
    Casper the ghost

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Utroligt nok vi står til at spille så meget med om guldet. Gaverne fra FCM er givet. Nu er det op til os selv.

    Ikke mere pis a la krydserne imod SIF, AaB, VFF… Nu skal vi fandme sætte os igennem!

    Jeg tror på 2-0. Det bliver ikke nødvendigvis super kønt, men det kan jeg også godt leve med.

    Zan

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Truppen er udtaget:

    1 Kamil Grabara
    3 Denis Vavro
    5 David Khocholava
    6 Jens Stage
    9 Nicolai Jørgensen
    11 Khouma Babacar
    12 Lukas Lerager
    16 Pep Biel
    17 Paul Mukairu
    20 Nicolai Boilesen
    21 Kalle Johnsson
    22 Peter Ankersen
    23 Akinkunmi Amoo
    24 William Bøving
    29 Mamoudou Karamoko
    33 Rasmus Falk
    34 Victor Kristiansen
    38 Elias Jelert
    40 Roony Bardghji

    På skadelisten er Carlos Zeca, Valdemar Lund, Luther Singh, Andri Baldursson, Hákon Arnar Haraldsson og Kevin Diks.

    Der skal sorteres en fra.

    Vi har pludselig en trup med mange offensive muligheder og knap så mange defensive. Mest bemærkelsesværdigt er måske, at Johannesson er udeladt af truppen. Det kunne tale lidt for, at Falk starter på den centrale midt. Starter vi både Lerager og Stage, så har vi uden Johannesson ingen alternativer på bænken, såfremt vi skal lave en mere defensiv/stabiliserende udskiftning.


  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Truppen er udtaget:

    1 Kamil Grabara
    3 Denis Vavro
    5 David Khocholava
    6 Jens Stage
    9 Nicolai Jørgensen
    11 Khouma Babacar
    12 Lukas Lerager
    16 Pep Biel
    17 Paul Mukairu
    20 Nicolai Boilesen
    21 Kalle Johnsson
    22 Peter Ankersen
    23 Akinkunmi Amoo
    24 William Bøving
    29 Mamoudou Karamoko
    33 Rasmus Falk
    34 Victor Kristiansen
    38 Elias Jelert
    40 Roony Bardghji

    På skadelisten er Carlos Zeca, Valdemar Lund, Luther Singh, Andri Baldursson, Hákon Arnar Haraldsson og Kevin Diks.

    Der skal sorteres en fra.

    Vi har pludselig en trup med mange offensive muligheder og knap så mange defensive. Mest bemærkelsesværdigt er måske, at Johannesson er udeladt af truppen. Det kunne tale lidt for, at Falk starter på den centrale midt. Starter vi både Lerager og Stage, så har vi uden Johannesson ingen alternativer på bænken, såfremt vi skal lave en mere defensiv/stabiliserende udskiftning.

    Haraldsson vidste man godt, men Diks er da irriterende. Så klassisk at der altid lige skal mangle en profil eller to ved opstart.

    Min anden kommentar, er at det er lidt hårdt for Johannesson. Han bankede lige 2 kasser ind i en kamp i Portugal, og sidder nu på tribunen. Men det siger lidt om vores stærkt besatte centrale midtbane, og hvorfor vi ikke skulle gå igennem ild og vand for Ekdal.

    Zan

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Haraldsson vidste man godt, men Diks er da irriterende. Så klassisk at der altid lige skal mangle en profil eller to ved opstart.

    Min anden kommentar, er at det er lidt hårdt for Johannesson. Han bankede lige 2 kasser ind i en kamp i Portugal, og sidder nu på tribunen. Men det siger lidt om vores stærkt besatte centrale midtbane, og hvorfor vi ikke skulle gå igennem ild og vand for Ekdal.

    Zan
    Det er da bekymrende at så stort et indkøb ikke kan komme på bænken.

    2 målmænd
    6 forsvar
    3 centrale til midten
    6 til de offensive pladser
    2 angribere

    Det skal siges 1 fra og det bliver jo nok Mukairu eller Karamoku (tror ikke Bøving bliver sorteret fra).

    Hvilket giver nogenlunde mening. Flere spillere kan dække mange pladser, så man kunne også sagtens have Johannesson med og så en offentsiv mindre, hvor Falk så kunne dække ind.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er da bekymrende at så stort et indkøb ikke kan komme på bænken.

    2 målmænd
    6 forsvar
    3 centrale til midten
    6 til de offensive pladser
    2 angribere

    Det skal siges 1 fra og det bliver jo nok Mukairu eller Karamoku (tror ikke Bøving bliver sorteret fra).

    Hvilket giver nogenlunde mening. Flere spillere kan dække mange pladser, så man kunne også sagtens have Johannesson med og så en offentsiv mindre, hvor Falk så kunne dække ind.
    Jeg kan ikke forestille mig, at Mukairu ryger ud af truppen. Han har fået meget spilletid i træningskampene og jeg vil tro, at han er første kant som skiftes ind (hvis han ikke starter). Medmindre at der er en spiller der er lidt tvivlsom og måske glider ud af truppen, så må den må ligge mellem Karamoku, Amoo og måske Jelert, hvis det er vigtigt at have alle nye navne i truppen til første kamp.

    Jeg er forøvrigt enig i, at det er lidt bekymrende med Johansson. Med vores træningskampe i tankerne er det måske ikke vildt overraskende, da han vist ikke fik meget spilletid i de kampe, hvor vi spillede tæt på "rigtigt" hold. Men det kan ikke være det, som hverken han eller vi havde håbet på, da vi for et halvt år siden købte en de største talender i norden for virkelig mange penge.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    Vi har pludselig en trup med mange offensive muligheder og knap så mange defensive. Mest bemærkelsesværdigt er måske, at Johannesson er udeladt af truppen. Det kunne tale lidt for, at Falk starter på den centrale midt. Starter vi både Lerager og Stage, så har vi uden Johannesson ingen alternativer på bænken, såfremt vi skal lave en mere defensiv/stabiliserende udskiftning.

    [/COLOR]
    Johanneson giver vel heller ikke defensiv stabilitet? Han er snarere en pendant til Falk? Jeg tror netop man starter med Stage-Lerager, og så kan man skifte Falk ind, dels for at få ham i gang, og dels for at kunne skifte offensivt ind, hvis der er brug for det - på det tidspunkt vil der også være lidt mere plads for Falk at boltre sig på.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Johanneson giver vel heller ikke defensiv stabilitet? Han er snarere en pendant til Falk? Jeg tror netop man starter med Stage-Lerager, og så kan man skifte Falk ind, dels for at få ham i gang, og dels for at kunne skifte offensivt ind, hvis der er brug for det - på det tidspunkt vil der også være lidt mere plads for Falk at boltre sig på.
    Lige en overordnet kommentar til Isak B. Han er stadig kun 18 år gammel. Det er ikke unormalt, at unge spillere svinger i niveau og kommer ind og ud af holdet.

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Han kan også bare have en positiv lyntest fra formiddagen, og nu mangler man PCR-testen, før man melder noget ud.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Jeg tolker også Isaks fravær som et tegn på, at Falk starter på bænken.
    Mukairu og Amoo kan jeg ikke se blive siet fra, da de giver garderingen på de to kanter. Jeg gætter på, at den af de tre centrale angribere, der er i dårligst fysisk forfatning ryger ud.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Johanneson giver vel heller ikke defensiv stabilitet? Han er snarere en pendant til Falk? Jeg tror netop man starter med Stage-Lerager, og så kan man skifte Falk ind, dels for at få ham i gang, og dels for at kunne skifte offensivt ind, hvis der er brug for det - på det tidspunkt vil der også være lidt mere plads for Falk at boltre sig på.
    Det kan sagtens være sagen. Det passer også bedst mht startopstillinger i træningskampene, hvor Stage/Lerager har fået meget spilletid sammen.

    Bare for at have lidt forskellige bud, så siger jeg, at Falk starter centralt. Skal vi satse offensivt (og Falk er træt), så kan Biel trækkes lidt tilbage og vi kan spille med 2 store angribere i front eller alternativt Nico lidt bagved. Dermed har vi også Stage eller Lerager til at sætte ind, hvis vi skal have fysik ind til sidst for at holde en føring.

Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 03.08.21, 21:09
  2. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 22.12.20, 21:16
  3. Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 15.09.20, 07:05
  4. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •