Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
87. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    69 79.31%
  • Uafgjort

    10 11.49%
  • OB vinder

    8 9.20%
Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 110

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Utroligt nok vi står til at spille så meget med om guldet. Gaverne fra FCM er givet. Nu er det op til os selv.

    Ikke mere pis a la krydserne imod SIF, AaB, VFF… Nu skal vi fandme sætte os igennem!

    Jeg tror på 2-0. Det bliver ikke nødvendigvis super kønt, men det kan jeg også godt leve med.

    Zan
    Ok, FCM var ikke helt færdige med at give os gaver… ;-D

    Hold den nu, AaB!

    Zan

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Der er godt nok mange der giver gratis billetter væk på sociale medier her til eftermiddag.
    Kan sku godt være det regner - men ikke 10 vilde heste kunne holde mig fra at komme ind til en af de mest spændende sæsonåbnere i mange år…

    3-1 og en førsteplads at varme sig på. Ja tak.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Hverken Isak eller Amoo er med. Jeg får allerede lange løg af at vores meget dyre indkøb ikke er gode nok.. Der er sikkert en god forklaring, men hvor havde jeg dog glædet mig til at se Amoo i aktion i dag.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Hverken Isak eller Amoo er med. Jeg får allerede lange løg af at vores meget dyre indkøb ikke er gode nok.. Der er sikkert en god forklaring, men hvor havde jeg dog glædet mig til at se Amoo i aktion i dag.
    Det er også lidt mærkeligt at have to targettyper på bænken og ingen oplagt reserve for Roony.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    440

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Amoo har bestemt ikke lignet en forstærkning i de træningskampe, jeg har set. Ikke synderlig hurtig i hverken tanke eller handling, og jeg er heller ikke ligefrem på røven over hans teknik. Det er selvfølgelig et spinkelt grundlag at vurdere ham på, men han ligner ikke en, der er klar til at gøre en forskel for os lige nu. Jeg håber det står anderledes til med vores andre (knap så dyre) truptilføjelser.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    En start opstilling jeg ikke havde set komme (og frasortering af vores to kæmpekøb)

    Grabara - no surprise
    Anker-Vavro-Boile-VK… jeg havde ikke set Vavro starte og Anker naturligvis pga Diks skade
    Stage-Lerager… ok, Falk er åbenbart ikke til en hel kamp må vi regne med
    Roony-Biel-Bøving. Ikke overraskende og så alligevel en smule at Bøving starter, men har altså været god.
    NJ - den så jeg virkelig ikke, men det giver vel mening, når man nu ikke ved hvor længe han kan holde. Jeg er stadig overrasket

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    En start opstilling jeg ikke havde set komme (og frasortering af vores to kæmpekøb)

    Grabara - no surprise
    Anker-Vavro-Boile-VK… jeg havde ikke set Vavro starte og Anker naturligvis pga Diks skade
    Stage-Lerager… ok, Falk er åbenbart ikke til en hel kamp må vi regne med
    Roony-Biel-Bøving. Ikke overraskende og så alligevel en smule at Bøving starter, men har altså været god.
    NJ - den så jeg virkelig ikke, men det giver vel mening, når man nu ikke ved hvor længe han kan holde. Jeg er stadig overrasket
    Vi skulle stille op i en 4-4-2 i dag med Biel som den ene angriber.. Det undrer mig godt nok, hvis vi går tilbage til det system. Biel er fremragende på 10’eren, not so much som fuldblods angriber.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Der skal da HELT andre boller på suppen i 2. halvleg.. Vores tilbagevenden til 4-4-2 er præcis lige så røvsyg som ventet på forhånd.. Og NJ pynter sgu ikke på holdet. Ligesom Stage og Lerager slet ikke har fat på den midtbane. Der er virkelig meget at tage fat i for Thorup her i pausen.. Ren lotto at vi er foran.

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Der skal da HELT andre boller på suppen i 2. halvleg.. Vores tilbagevenden til 4-4-2 er præcis lige så røvsyg som ventet på forhånd.. Og NJ pynter sgu ikke på holdet. Ligesom Stage og Lerager slet ikke har fat på den midtbane. Der er virkelig meget at tage fat i for Thorup her i pausen.. Ren lotto at vi er foran.
    i optakten sagde thorup at NJ ikke var helt klar endnu. Hvorfor skal han så starte inde i stedet for nogle af nyindkøbene?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Jeg er målløs over den halvleg. Der er næsten ikke en eneste spiller, som kan være sin præstation bekendt. Jeg sidder med følelsen, at Grabara har været vores bedste mand, på trods af hans spil med fødderne stadig er elendigt.

    Jeg testede positiv i går så har fået æren af at se kampen på TV, og det giver mig sikkert et noget bedre overblik end trænerstaben, men vi er altså konsekvent i undertal inde på midten, og vi får slet ikke sat vores spillere i scene i mellemrummet. Det hjælper så heller ikke, at Jørgensen ikke kan vinde duellerne om de lange bolde.

    Men der skal ske noget, for det er jo helt vildt, at vi ikke er bagud..

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    En logisk konsekvens af den miserable præstation i 1. halvleg ville være at skifte Falk og Baba ind for Lerager og NJ og så skifte tilbage til 4-2-3-1.. Og så skal hårtørren selvfølgelig frem. Forhåbentlig ser vi et forvandlet hold efter pausen.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    i optakten sagde thorup at NJ ikke var helt klar endnu. Hvorfor skal han så starte inde i stedet for nogle af nyindkøbene?
    kan være tilfældet er det samme for de andre. Så måske skiftes der i pausen. Synes han har gjort det udemærket.

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Generelt en virkelig sløj kamp fra vores side, hvor vi skal være heldig vi ikke først kommer bagud i den kamp. Det bliver bedre i 2 halvleg, men vi er stadig ikke i kontrol. Der er dog lyspunkter i form af gode præstationer af Vavro, Mukairu og tildels Babacar.

    Og så skal vi altså have styr på den midtbane. Stage og Lerager sammen er bare = katastrofe i min bog. Nuvel vi vandt den første vigtige svære kamp efter en vinterpause, så må vi da håbe på det bliver bedre.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2020
    Indlæg
    92

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Hvis det er det niveau Vavro kommer tilbage i, så må jeg jo bare æde mine ord igen.. for hold da op en kamp af ham i dag. Derudover er jeg lidt skuffet over vores evner på bolden( og uden i 1 halvleg). Men 3 point og videre.. jeg tror på vi kun bliver bedre som tiden går.
    Mukariu virker også spændende og burde forholdsvis hurtigt slå bøving af

  26. De følgende 9 brugere er enige:

  27. #45
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    554

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Generelt en virkelig sløj kamp fra vores side, hvor vi skal være heldig vi ikke først kommer bagud i den kamp. Det bliver bedre i 2 halvleg, men vi er stadig ikke i kontrol. Der er dog lyspunkter i form af gode præstationer af Vavro, Mukairu og tildels Babacar.

    Og så skal vi altså have styr på den midtbane. Stage og Lerager sammen er bare = katastrofe i min bog. Nuvel vi vandt den første vigtige svære kamp efter en vinterpause, så må vi da håbe på det bliver bedre.
    Jeg synes altså også de har meget svære betingelser i dag. OB spiller med smalt på de offensive pladser, så Stage og Lerager var konstant i undertal. Det fik fik styr på efter pausen, hvor vi dog efterlod meget plads på siderne til deres backs.

    Men enig, hold da op en sløj kamp. Men nu er vi i gang!

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 03.08.21, 21:09
  2. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 22.12.20, 21:16
  3. Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 15.09.20, 07:05
  4. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •