Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
87. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    69 79.31%
  • Uafgjort

    10 11.49%
  • OB vinder

    8 9.20%
Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 110

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    - Stage blev væsentlig bedre da falk kom ind
    - Mukairu var væsentlig bedre end bøving
    - Babacar kommer frem til chancer, 2-0 målet var altså ikke en nem afslutning, jeg er imponeret over at han får skruet den ind
    - vavro wow...
    - NJ kom ikke frem til noget og jeg ser hellere babacar starte i næste kamp


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Lur mig om sæsonen ikke står og falder på hvorvidt Falk holder sig skadesfri.

  3. De følgende 10 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Idag ser vi hvad man får ud af at have flere strenge at spille på offensivt.

    Bøving, Roony og NJ fungerede ikke - Mukaira og Babacar kommer ind og gør begge en markant forskel. Falk så også lovende ud.

    Fantastisk med sådan en bredde, for det var ikke kønt i 1 halveg…

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg tror på 2-0. Det bliver ikke nødvendigvis super kønt, men det kan jeg også godt leve med.

    Zan
    ... Selv tak ;-)

    - Vavro ligner en mere moden spiller. Med hans evner, kan det ende rigtig godt!

    - Babacar kan redde os vitale point i foråret. Ligner en stærk striker!

    - Mukariu, var jeg skeptisk omkring, men der går ikke længe før han slår Bøving af. Spændende fyr.

    - Jeg har det altid bedst med Falk på den CM. Pleeease hold dig skadesfri!

    Vi ligger nummer 1 og skal ENDELIG ikke jagte - i det mindste i en uge endnu.

    Sejr!

    Zan


  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    2-0 på en dårlig dag hvor man slutter med start 11 på banen. Det går.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    - Stage blev væsentlig bedre da falk kom ind
    - Mukairu var væsentlig bedre end bøving
    - Babacar kommer frem til chancer, 2-0 målet var altså ikke en nem afslutning, jeg er imponeret over at han får skruet den ind
    - vavro wow...
    - NJ kom ikke frem til noget og jeg ser hellere babacar starte i næste kamp
    Meget enig. Mukairu må have spillet sig helt ekstremt tæt på en startopstilling. Nøj, hvor virkede han GOD!

    Babacar har noget fedt N'Doye-agtig energi over sig. Sådan en lidt lad attitude, når det ikke gælder. Og når han så øjner muligheden - BUM! Han har alt, hvad der skal til for at blive publikumsfavorit.

    Vavro - måske er en 50-60 mio. kr. købsklausul helt ok, og måske burde PC grave dybt. Fortjent kampens spiller - han lignede bestemt ikke en spiller, som ikke havde spillet fast længe.

    NJ - æv! Ikke helt det, vi sådan havde håbet på. Men fair nok - det er første kamp, og jeg tror, at den, der er mest irriteret, er NJ selv.

    Selv om Roony fik lidt kritik i dag og ikke fyldte så meget, så synes jeg stadig, han er en nydelse at se på. Han træffer SÅ mange gode, små beslutninger undervejs, virker rolig og har ikke brug for at markere sig.

    Boile er sgu en god general, VK glemmer man stadig, hvor ung han er, Stage er en maskine og selv om Falk ikke var i højeste omdrejninger i dag, så er Falk altså stadig...Falk!

    Tipper, at Mukairu og måske endda Babacar starter inde næste gang. De har i al fald fortjent det efter i dag. Men mon ikke NJ får lidt snor?
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Det var godt nok en grim sejr. Og tænk at man igen skulle se Stage ude på den kant med alle de offensive indkøb...

    Den indsats rejste flere spørgsmål, end den gav svar:

    - Falk er forhåbentlig klar til at starte inde i næste kamp, for alt går - som vi godt vidste fra efteråret - for langsomt med Stage og Lerager centralt.
    - Diks er forhåbentlig snart klar, for Vavro kan formentlig ikke forventes at lave de offensive overlap for Ankersen i hver kamp.
    - Amoos udelukkelse fra truppen skyldtes forhåbentlig blot en hjerneblødning fra Thorups side, for vi har brug for de små tekniske typer på bænken.
    - Johannesson og/eller Haraldsson er forhåbentlig med på bænken næste gang, når Falk forhåbentlig starter inde, så vi har noget kreativt at skifte ind på midtbanen.
    - Babacar er forhåbentlig klar til at starte inde, for Nicolai Jørgensen ser lige så bovlam ud, som man kunne frygte...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det var godt nok en grim sejr. Og tænk at man igen skulle se Stage ude på den kant med alle de offensive indkøb...

    Den indsats rejste flere spørgsmål, end den gav svar:

    - Falk er forhåbentlig klar til at starte inde i næste kamp, for alt går - som vi godt vidste fra efteråret - for langsomt med Stage og Lerager centralt.
    - Diks er forhåbentlig snart klar, for Vavro kan formentlig ikke forventes at lave de offensive overlap for Ankersen i hver kamp.
    - Amoos udelukkelse fra truppen skyldtes forhåbentlig blot en hjerneblødning fra Thorups side, for vi har brug for de små tekniske typer på bænken.
    - Johannesson og/eller Haraldsson er forhåbentlig med på bænken næste gang, når Falk forhåbentlig starter inde, så vi har noget kreativt at skifte ind på midtbanen.
    - Babacar er forhåbentlig klar til at starte inde, for Nicolai Jørgensen ser lige så bovlam ud, som man kunne frygte...
    Det her ligner vores ideal-opstilling p.t. efter første kamp:

    Babacar
    Pep
    Mukairo - Stage - Falk - Roony
    VK - Boile - Vavro - Diks
    Grabara
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Jeg kan ikke se hvorfor NJ skal have line. Vi har tre nye angribere der forhåbentligt starter fra samme udgangspunkt. NJ satte ikke mange fødder rigtigt, så må de andre få chancen. Mit største problem med kampen var de mange lange udspark det hver gang sad i panden på Okosun som ven utvivlsomt er suppens stærkeste hovedstødsspiller. Det betød at vi nærmest ikke havde bolden i første halvleg. Hvorfor bruger vi slet ikke korte udspark?

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Lagde i mærke til Allan olsens spydige kommentar i onside "Vavro var virkelig god, og så endda uden Bjelland". Konge kommentar haha

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #56
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg kan ikke se hvorfor NJ skal have line. Vi har tre nye angribere der forhåbentligt starter fra samme udgangspunkt. NJ satte ikke mange fødder rigtigt, så må de andre få chancen. Mit største problem med kampen var de mange lange udspark det hver gang sad i panden på Okosun som ven utvivlsomt er suppens stærkeste hovedstødsspiller. Det betød at vi nærmest ikke havde bolden i første halvleg. Hvorfor bruger vi slet ikke korte udspark?
    Jeg tror en del af forklaringen er, at vi ikke havde Falk inde, så vi mangler folk, der kan modtage bolden under pres og spille sig ud af det. Ud over Boile.
    Men jeg kan faktisk ikke huske, om det blev bedre efter Falk kom ind? Spillet blev i hvert fald generelt sat MEGET bedre efter han og Mukairu kom ind.

  20. #57
    TopM er offline Bruger af detailvarer
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    421

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det her ligner vores ideal-opstilling p.t. efter første kamp:

    Babacar
    Pep
    Mukairo - Stage - Falk - Roony
    VK - Boile - Vavro - Diks
    Grabara
    Lige meget hvor stærk Vavro var i dag, så kan jeg ikke se os spille uden Khocholava, når han er frisk efter skaden.


  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af TopM Se meddelelser
    Lige meget hvor stærk Vavro var i dag, så kan jeg ikke se os spille uden Khocholava, når han er frisk efter skaden.
    Dejligt positivt "Problem" at have og godt med konkurrence.

    Jeg er sgu mest bekymret om JT får styr på midtbanen med den rette konstellation. Eksperimentet Stage/Lerager går ikke og er også forsøgt tidligere på sæsonen. Det var ren motorvej for OB

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Lagde i mærke til Allan olsens spydige kommentar i onside "Vavro var virkelig god, og så endda uden Bjelland". Konge kommentar haha
    Det var Vavro der gjorde Bjelland god!

  24. De følgende 9 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. O'ense Boldklub (20/02-2022 kl. 18:00)

    Jeg forstår simpelthen ikke taktikken i dag. Hvorfor slår vi så mange lange bolde? Vi spiller den ikke op på vores målspark én eneste gang, og vores presspil - hvis man kan kalde det dét, var ikke eksisterende? Jeg var klar til at vi gik ud og bare bragede derudad, masser af energi og intensitet - højt pres og powerfulde løb, men synes bare vi så trætte ud. Specielt NJ og Bøving synes jeg især i 1. halvleg var helt væk... Men Boile i interviewet der står og siger at vi aldrig får spillet ordentligt i gang - men, det' da klart når vi laver lange bolde, og kun vinder hver 4. af de dueller og 2. bolde?!

    Glad for sejren, skuffet over at vi var så passive taktisk.

  26. De følgende 8 brugere er enige:

Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 03.08.21, 21:09
  2. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 22.12.20, 21:16
  3. Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 15.09.20, 07:05
  4. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 08.04.19, 08:29
  5. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •