Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
64. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Viborg vinder

    13 20.31%
  • Uafgjort

    10 15.63%
  • FCK vinder

    41 64.06%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Mon ikke Vavro får genvalg?

    https://www.bt.dk/fodbold/knust-fck-...dage-i-mit-liv

    På den anden side, har modtaget en rasende besked fra min tjekkiske kollega med det grimmeste sprog omhandlende rusland, så det kan være, at Vavro også er voldsomt påvirket.

    (Før nogen belærer mig om, at Vavro ikke er tjekke: Jeg fornemmer, at en stor del af befolkningen i den region er temmeligt påvirket af situationen).
    Vavro er muligvis mere påvirket end den gennemsnitlige dansker, men det er jo intet mod Khocholavas personlige aktier i Ukraine. Så ja, det virker ikke usandsynligt, at Khocholava skal tage bænken igen (at det så uanset hvad ville være svært at bænke Vavro efter hans debut, er en anden ting).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Vavro er muligvis mere påvirket end den gennemsnitlige dansker, men det er jo intet mod Khocholavas personlige aktier i Ukraine. Så ja, det virker ikke usandsynligt, at Khocholava skal tage bænken igen (at det så uanset hvad ville være svært at bænke Vavro efter hans debut, er en anden ting).
    Godt at læse, at du kender Vavro bedre end mig.

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Godt at læse, at du kender Vavro bedre end mig.
    Hehe, rolig. Min pointe var kun, at Khocholavas situation er helt speciel mht. Ukraine, så uden at vide noget om Vavro, tør jeg godt sige, at det er noget andet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,199

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Godt at læse, at du kender Vavro bedre end mig.
    Kocholava boede i georgien i 2008, da rusland gik ind i georgien. Kocho har hus i Ukraine samt ukrainsk kone og vi købte ham i donetsk. Så det er muligt at situation også er tung for Vavro, men on paper kunne man forestille sig at Kocho tager det tungere.

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,841

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Jeg er bare glad for at Viborg IKKE har et par russere i truppen. Med både Kocholava og Vavro i truppen er jeg ikke sikker på, at vi ville slutte kampen med 11 spillere på banen. Nu er der en god chance for, at de spiller røven ud af bukserne, så de kan juble foran kameraet og råbe noget rigtigt om Putin.
    Sidst redigeret af Devil : 26.02.22 kl. 16:08

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,528

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Nøj jeg glæder mig til kampen kl 16.
    Spændt på start opstillingen - Spændt på om spillet er bedre end i søndags. Og naturligvis spændt på resultatet.
    Hvor er det fedt at SL endelig et tilbage. Det er vores lige, og jeg elsker den.

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,090

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er bare glad for at Viborg IKKE har et par russere i truppen. Med både Kocholava og Vavro i truppen er jeg ikke sikker på, at vi ville slutte kampen med 11 spillere på banen. Nu er der en god chance for, at de spiller røven ud af bukserne, så de kan juble foran kameraet og råbe noget rigtigt om Putin.
    Mon det dog ville være så slemt. Det er trods alt ikke alle russere som støtter det her og formentlig i endnu mindre grad russere spillende i Europa, som får virkeligheden serveret i en lidt anden form end statsstyrede medier fra Rusland.

    Når det er sagt, så er det da spændende at se, om spillerne (og for den sags skyld fans) har forberedt et statement. Som FCK'ere er farverne f.eks. lidt sværere at støtte op om og vifte med, end de vil være andre steder på landet......

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,752

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon det dog ville være så slemt. Det er trods alt ikke alle russere som støtter det her og formentlig i endnu mindre grad russere spillende i Europa, som får virkeligheden serveret i en lidt anden form end statsstyrede medier fra Rusland.

    Når det er sagt, så er det da spændende at se, om spillerne (og for den sags skyld fans) har forberedt et statement. Som FCK'ere er farverne f.eks. lidt sværere at støtte op om og vifte med, end de vil være andre steder på landet......
    Jeg synes på ingen måder det er svært at stå med gul/blå flag i lige netop denne situation.

  14. De følgende 11 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Hvem bliver smidt på tribunen i dag? Amoo igen? Eller er Diks ikke helt klar? Hvad tror I?

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,090

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvem bliver smidt på tribunen i dag? Amoo igen? Eller er Diks ikke helt klar? Hvad tror I?
    Jeg vil tro, at Diks er på bænken og (hvis alt går godt) også får lidt spilletid til sidst. Mon ikke det står mellem Amoo og Karamoko denne gang. Jeg tror, at det bliver Amoo igen, men det er et rent gæt. Måske kan nogen som har set lidt træninger fortælle, hvordan han ser ud pt?

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Hvem bliver smidt på tribunen i dag? Amoo igen? Eller er Diks ikke helt klar? Hvad tror I?
    Ikke Diks. Så ville Jelert være udtaget.

    Tænker ligesom K@sper at det må være Amoo eller Karamoko.
    Måske sidstnævnte for at give Amoo lidt luuuuv.

    Zan

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Man kunne også overveje, om det er overkill med tre centrale angribere (Babacar, Karamokou og NJ). Jeg er overbevist om, Babacar er med, men én af de to andre kunne godt blive sorteper.

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,090

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Man kunne også overveje, om det er overkill med tre centrale angribere (Babacar, Karamokou og NJ). Jeg er overbevist om, Babacar er med, men én af de to andre kunne godt blive sorteper.
    Enig. På den anden side, så tror jeg gerne Thorup vil have muligheden for at spille med 2 store angribere på banen samtidig, hvis vi skal jagte et mål til sidst. Og jeg er ikke sikker på, at hverken at Nico eller Babacar har 90 min. i benene. Det taler for 3 angribere.
    Omvendt så havde hverken Bøving eller Roony en god dag sidst, hvorfor det kunne tale for Amoo på bænken.

    Jeg tror, at det kommer an på Amoo's form. Ligner Amoo stadig spilleren fra træningskampene, så sidder han helt sikkert ude. Ligner han den spiller vi håbede at købe med teknik og fart, så får han nok pladsen.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Av av en start 11’ er! ..tror vi er ude i en 4-0 sejr!!
    -It is the dirty fucking wins-

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Jeg håber virkelig, at han ikke endnu engang helt udelader Amoo. Udover at han garderer højre midt, så mangler vi altså også en tekniker, der kan gå ind og afløse Pep Biel, nu hvor både Johannesson og Haraldsson er ude. Den rolle burde Amoo (eller Roony) kunne udfylde. Så kan det godt være, Amoo ikke har imponeret endnu, men han kommer omvendt helt sikkert heller ikke hurtigere op i omdrejninger, hvis han ikke engang kommer med på bænken.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09
  2. Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 30.11.16, 16:38
  3. Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 09.05.14, 16:49
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (24.11.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 25.11.13, 11:07
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Viborg FF
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 16.05.08, 14:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •