Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
Det har du sikkert principielt ret i. Problemet er bare, at vi ikke står i en situation, hvor vi lukker af bagude, men blot ikke skaber så meget fremad. Vi kan se tilbage på to kampe, hvor det nærmest er mirakuløst, at vi har holdt nullet. Grabara har bestemt stået godt og reddet nogle mål i begge kampe, men forsvaret har sejlet i perioder - og vi har i den grad haft marginalerne med os.

Jeg har tidligere været skeptisk ved tanken om Ekdal - og jeg ved stadig ikke, om han bare ville have kunnet stryge ind på holdet - men jeg synes, det er ret tydeligt, at der mangler en klar leder på banen. Jeg tror, Boilesen er værdifuld som en behagelig, erfaren spiller i omklædningsrummet, men han ligner ikke indpiskeren på banen. Lerager ligner slet ikke en, der ville gide at indtage den rolle, hvis han blev bedt om det. Stage ville måske gerne, men han mangler den naturlige autoritet til det, tror jeg. Han er jo også stadig relativt ung. Vi mangler den leder mere, end jeg havde troet, vi ville, og jeg tror, det påvirker spillet både defensivt og offensivt. Og jeg kan ikke se, hvem det skal være, før Zeca vender tilbage...
Jeg husker muligvis kampen dårligt - men vi havde da markant flere chancer end Viborg. Selvom vi spillede af lort kom vi frem til lidt selv og det var ikke meget, de fik.