Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
64. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Viborg vinder

    13 20.31%
  • Uafgjort

    10 15.63%
  • FCK vinder

    41 64.06%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 84

Emner: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg håber virkelig, at han ikke endnu engang helt udelader Amoo. Udover at han garderer højre midt, så mangler vi altså også en tekniker, der kan gå ind og afløse Pep Biel, nu hvor både Johannesson og Haraldsson er ude. Den rolle burde Amoo (eller Roony) kunne udfylde. Så kan det godt være, Amoo ikke har imponeret endnu, men han kommer omvendt helt sikkert heller ikke hurtigere op i omdrejninger, hvis han ikke engang kommer med på bænken.
    Men det gjorde han så, kan jeg se: https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-viborg-ff-0

    Jeg forbereder mig på endnu en Stage-på-kanten-rokade... suk.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,841

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men det gjorde han så, kan jeg se: https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-viborg-ff-0

    Jeg forbereder mig på endnu en Stage-på-kanten-rokade... suk.
    Hvorfor forbereder du dig på det? Jeg ser det som vores stærkeste opstilling pt., når nu Diks ikke er 100%

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Hvorfor forbereder du dig på det? Jeg ser det som vores stærkeste opstilling pt., når nu Diks ikke er 100%
    Startopstillingen er jeg yderst tilfreds med. Det er Amoos fravær fra bænken, jeg ærgrer mig over.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men det gjorde han så, kan jeg se: https://www.fck.dk/nyhed/start-11-mod-viborg-ff-0

    Jeg forbereder mig på endnu en Stage-på-kanten-rokade... suk.
    Bliver det ikke?

    Grabara
    Ankersen - Vavro - Boile VK
    Falk - Stage
    Roony - Biel - Mukairu
    Babacar

    Dét lyder da noget nær optimalt i mine ører og med en ret potent bænk. Eneste minus er selvfølgelig at relationerne i sidder lige i skabet, men forhåbentligt er det nok til at slå Viborg.

    Jeg tror forøvrigt det kan blive et vildt hold til næste sæson. Især hvis vi formår at holde på Falk.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Hvorfor forbereder du dig på det? Jeg ser det som vores stærkeste opstilling pt., når nu Diks ikke er 100%
    Ja, stærk opstilling - på papiret! HVis de er lige så sløve som sidst, så får vi store problemer - frygter jeg.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Bliver det ikke?

    Grabara
    Ankersen - Vavro - Boile VK
    Falk - Stage
    Roony - Biel - Mukairu
    Babacar

    Dét lyder da noget nær optimalt i mine ører og med en ret potent bænk. Eneste minus er selvfølgelig at relationerne i sidder lige i skabet, men forhåbentligt er det nok til at slå Viborg.

    Jeg tror forøvrigt det kan blive et vildt hold til næste sæson. Især hvis vi formår at holde på Falk.
    Som sagt synes jeg, startopstillingen er perfekt. Jeg havde ikke turdet håbe på, at Thorup skiftede Lerager, Bøving og Jørgensen ud, så det er en positiv overraskelse.

    Jeg er bare ked af, at Amoo ikke sidder på bænken, fordi vi nu mangler en gardering på højre kant, og det betød i sidste kamp, at Stage blev rykket ud på kanten til sidst (hvilket han gjorde fint, men jeg foretrækker en rigtig wing derude). Til gengæld har vi nu to centerforwards på bænken, og vi får formentlig ikke brug for dem begge.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,841

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Ja, stærk opstilling - på papiret! HVis de er lige så sløve som sidst, så får vi store problemer - frygter jeg.
    Jeg ser nu, at trænerne har adresseret hovedparten af problemerne fra sidst. Desuden blev vores spil altså markant bedre, da man sat Falk ind centralt. Desuden får vi fart ind, som kan true i dybden, og hele offensive emmer af bold, hvilket bør løfte Roonys spil en del.

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg ser nu, at trænerne har adresseret hovedparten af problemerne fra sidst. Desuden blev vores spil altså markant bedre, da man sat Falk ind centralt. Desuden får vi fart ind, som kan true i dybden, og hele offensive emmer af bold, hvilket bør løfte Roonys spil en del.
    Bare trist vores offensiv eksekverer så svagt. Fesen og mange fejl. (Efter 45 min).

    Og ærgerligt vi ikke kan dominere mere.

    Men satme god kasse af Vavro.

    Zan

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Enig, det er på ingen måde prangende hvad der præsteres!

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,465

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Det er selvfølgelig dejligt med endnu en sejre. Men hold da op "spillet" på banen sejler. Ingen kontrol, ingen mod på bolden offensivt. Defensivt står vi lidt bedre og Falk virker til at være Frisk. Han lavede virkelig et stort defensivt arbejde i dag.

    Det er mere held end forstand vi står med 6 point her efter de første 2 kampe. Der venter altså nogle kritiske uger nu med FCM, Randers og PSV, hvor spillet skal op i gear.


  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er selvfølgelig dejligt med endnu en sejre. Men hold da op "spillet" på banen sejler. Ingen kontrol, ingen mod på bolden offensivt. Defensivt står vi lidt bedre og Falk virker til at være Frisk. Han lavede virkelig et stort defensivt arbejde i dag.

    Det er mere held end forstand vi står med 6 point her efter de første 2 kampe. Der venter altså nogle kritiske uger nu med FCM, Randers og PSV, hvor spillet skal op i gear.
    Eniger - spillet er stærkt, stærkt bekymrende! Det er pointhøsten dog ikke :)

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    En spillemæssigt skuffende og noget rodet første halvleg. Defensivt kom vi hurtigt til at stå dybt og endte derfor tit med at skulle spille op langt nede fra eller slå lange bolde. Når vi kom lidt længere frem ville Viborg periodisk gerne presse højt, men det havde de ikke den store succes med, ligesom vi dog heller ikke for alvor fik udnyttet de huller der opstod.
    Tit var vi for langsomme i opspillet, så selv når vi fik spillet forbi det første pres, skete der ikke det store og Viborg kunne hurtigt komme tilbage og pakke midtbanen. Vi trak Falk langt tilbage for at bidrage i opspillet og det er ikke her hans spidskompetence er. Stage blev derimod skubbet langt frem uden den store effekt og han fungerede knap som central midtbanespiller.
    Halvlegen var derudover præget af mange småfejl. Førsteberøringer der ikke var helt gode og selv korte afleveringer, der var upræcise. Vi fik ikke skabt nogle store chancer, havde svært ved at sætte de forreste i scene og vores kanter var ofte isolerede med dobbelt opdækning. Det var lidt svært at se, hvor vores fokus var. De lange bolde fungerede i hvert fald ikke.
    Anden halvleg var ikke ligefrem mere opløftende spillemæssigt. Vi blev mere og mere fokuseret på at stå defensivt og efterlod det primære initiativ til Viborg. Vi lykkedes ikke med at køre omstillinger og ingen af udskiftningerne gjorde den store forskel (fraset at vi fik stabiliseret højrekanten, hvor Viborg ellers havde mest succes). Defensivt så det for det meste ganske solidt ud, men Viborg kom alligevel frem til chancer – chancer som et bedre hold formentligt havde udnyttet bedre. Vi var ikke uden chancer, men der var langt imellem dem og vores afslutninger var generelt svage. At vi vinder 2-0 virker dermed noget misvisende for kampens forløb.
    Derudover skal det også påpeges, at vores presspil på ingen måde imponerede. Det ligner heller ikke ligefrem, at det er en prioritet generelt.

    Det var ikke verdens sværeste kamp at dømme, men Kehlet gjorde det alligevel fint. Det blev ikke til nogle advarsler og det afspejler fint kampens (manglende) intensitet og viser også at antallet af lovende angreb bestemt ikke var ret højt.

    Grabara stod en fin kamp med en del gode indgreb. Det er dog perspektivløst når han sparker langt, men det kan man næppe klandre ham for.
    Ankersen leverede ikke det helt store offensivt, men gjorde det fint defensivt hvor han i perioder kom på overarbejde. Der var tit for stor afstand op til Roony og typisk endte han med at skulle losse bolden fremad.
    Vavro leverede igen en glimrende præstation – denne gang med et frisparksmål.
    Boilesen var solid i de defensive aktioner, men det er bekymrende, at han ikke får bidraget mere i vores opspil som vi ellers har været vant til at se. Enten er han blevet mere tilbageholdende, men det er mere sandsynligt, at de godt spilmuligheder bare ikke er der.
    VK står mere svagt i billedet. Hænger ikke så godt sammen med Mukairu, der dog også helst vil trække ind i banen end at spille overlappet. Defensivt gjorde han det fint indtil Viborg skiftede, hvor han kom mere under pres.

    Roony havde enkelte gode aktioner, men for det meste bidrog han ikke væsentligt.
    Stage leverer en noget blandet kamp. Hans bidrag til opspillet var minimalt, særligt fordi han umiddelbart ikke var udset til det. Han løb ofte frem og efterlod resten til Falk. Han kom ikke for alvor i dueller.
    Falk havde en meget dyb position i vores opspil. Han løste som sådan opgaven fint, men han modtager bolden for dybt og kan derfor ikke på samme måde udfordre og de gode spilmuligheder lod vente på sig. Falk manglede i den grad Falk til at modtage bolden på midten.
    Mukairu var nok den mest opløftende offensive spiller i dag. Han viste nogle fine takter, men afsluttede svagt da mulighederne bød sig. Med vores spil i dag, så kommer kanterne dog ikke til at få meget plads eller opbakning, så de har svære betingelser.

    Biel var noget skuffende i dag, men lider også af vores særdeles svage opspil. Det er uhyre svært at få bolden frem til ham og de lange bolde gavner ham ikke ligefrem. Den bedste aktion kom selvfølgelig i overtiden, men ellers viste han ikke det store.
    Babacar fungerede ret dårligt som targetmand, kom kun sjældent på bolden og fik ikke plads til at modtage bolden og afslutte. Han og NJ må siges at have byttet roller i forhold til OB-kampen.

    Der er selvfølgelig en del ting der skal falde på plads, men jeg må indrømme, at jeg ikke regnede med at den centrale midtbane var en af dem. Det fungerer godt nok ikke i øjeblikket og trods den gode pointhøst lader det spillemæssigt vente på sig. Defensiven er dog solid og trods de mange nye offensive spillere, så er det umiddelbart her vi fokuserer en del. Vi er dog nødt til at frigøre Falk og så må Lerager eller Stage træde mere i karakter, hvis vi skal løfte opspillet. Det er dog svært, når vores udgangspunkt umiddelbart er så dybt. Det var ikke lige det udtryk jeg havde forventet vi ville lægge ud med i forårssæsonen.

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,090

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Dejligt med en sejr, men som andre nævner, så var spillet igen bekymrende. En ting er, at de nye spillere skal finde relationerne og taktikken - det kneb lidt i dag med Babacar og samspillet med Biel og Ronny og Mukairu lavede placeringsfejl defensivt. Noget andet er, at vores tekniske niveau igen i perioder var alt for lavt. Hele holdet skal til at oppe sig på det område.

    Vavro har vist sig som et homerun, men jeg er godt nok lidt bekymret for vores andre indkøb. Vi er styrket i bredden men med salget af Wind, så ser vi altså svækket ud mht start 11, og det er virkelig kritisk.

    Nå men sejre giver selvtillid og lidt bedre var spillet også blevet. Lad os håbe på endnu er fremskridt fredag.

    En sidste ting som jeg også nævnte sidst er Babacar. I dag opfører han sig igen underligt denne gang ved udskiftningen. Jeg håber, at det var grundet sig egen indsats. Hvis det var grundet holdkammeraternes eller grundet udskiftningen, så er jeg bange for, at vi har købt katten i sækken. Det ligner diva attituder...

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Dejligt med en sejr, men som andre nævner, så var spillet igen bekymrende. En ting er, at de nye spillere skal finde relationerne og taktikken - det kneb lidt i dag med Babacar og samspillet med Biel og Ronny og Mukairu lavede placeringsfejl defensivt. Noget andet er, at vores tekniske niveau igen i perioder var alt for lavt. Hele holdet skal til at oppe sig på det område.

    Vavro har vist sig som et homerun, men jeg er godt nok lidt bekymret for vores andre indkøb. Vi er styrket i bredden men med salget af Wind, så ser vi altså svækket ud mht start 11, og det er virkelig kritisk.

    Nå men sejre giver selvtillid og lidt bedre var spillet også blevet. Lad os håbe på endnu er fremskridt fredag.

    En sidste ting som jeg også nævnte sidst er Babacar. I dag opfører han sig igen underligt denne gang ved udskiftningen. Jeg håber, at det var grundet sig egen indsats. Hvis det var grundet holdkammeraternes eller grundet udskiftningen, så er jeg bange for, at vi har købt katten i sækken. Det ligner diva attituder...
    Meget enig.. Babacars præstation var meget sløv og han blev fuldt fortjent udskiftet før uret havde rundet de 60.. Hans reaktion på den disposition var pinlig.. Han ligner udefra en der er decideret skadelig for omklædningsrummet, selvom det selvfølgelig er et meget spinkelt grundlag at konkludere på.. Hvad værst er, så ligner det unægteligt at kvaliteten i vores start 11 er forringet. Vi har fået Baba, Amoo, Makairu, Karamoko og NJ ind til offensiven, men det ligner ikke at de kommer til at styrke vores start 11 på den korte bane (dette forår). Både NJ og Baba kunne være fine som garderingsspillere for Wind, men ingen af dem ligner lige nu en fuldgod erstatning. Amoo har virkelig set skidt ud i det jeg har set, og er ikke engang i betragtning til bænken. Karamoko er bag NJ og Baba. Mukairu ser spændende ud, men ligner en spiller der mangler slutprodukt, så selvom han ligner det bedste af vores indkøb, er det ikke noget der får armene helt i vejret..

    Man må til gengæld sige at Vavro er det bedste indkøb i lang lang tid.. Wow!

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: Viborg FF vs. F.C. København (27/02 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Man må til gengæld sige at Vavro er det bedste indkøb i lang lang tid.. Wow!
    Lejeaftale
    Øvre C'er

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09
  2. Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 30.11.16, 16:38
  3. Optakts- og kamptråd: Viborg FF – FC København (08.05.14 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 09.05.14, 16:49
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Viborg FF (24.11.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 25.11.13, 11:07
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Viborg FF
    By Lion King in forum De korte linier
    Svar: 47
    Sidste Meddelelse: 16.05.08, 14:54

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •