Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
47. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    35 74.47%
  • Uafgjort

    5 10.64%
  • Randers vinder

    7 14.89%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 46

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Næstsidste hjemmekamp i grundspillet byder på en godt besøgt fredagsbarkamp i Parken, hvor Randers FC kommer på besøg. FCK kan med en sejr fortsat holde fast i forspringet til næste rundes modstander FCM, der kort forinden spiller lokalopgør hjemme mod Viborg. Med point fastholder FCK med sikkerhed førstepladsen, mens det med et nederlag stadig kræver at FCM får indhentet 12 mål i målforskel i FCKs favør, hvis midtjyderne skal kravle op på førstepladsen igen inden næste uges topbrag i Herning.
    Omvendt kan Randers med en sejr nærmest sikre sig en plads i Top-6.

    FCK har ingen spillere i karantæne. Lukas Lerager, Nicolai Boilesen og Pep Biel står til en karantænedag ved næste gule kort, og det samme gør Jens Stage, hvis det gule kort er til 6 strafpoint. Randers må undvære Lasse Berg Johnsen, som afsoner karantæne i denne kamp.
    (Hos FCM står Onyedika, Tychosen og Sviatchenko til en spilledags karantæne ved næste gule kort, hvilket skal afsones i kampen mod FCK, hvis de pågældende spillere får et gult kort mod Viborg)

    FCK må undvære Zeca, Valdemar Lund og Luther Singh pga. skader. Derudover er Hakon Haraldsson tvivlsom.

    Kampens dommer er Morten Krogh, der dømmer sin anden FCK-kamp i denne sæson, og sin 11. i alt. Den første i denne sæson endte 1-1 i Parken mod Viborg, men huskes nok mest for at Zeca blev korsbåndsskadet i den pågældende kamp. Morten Krogh har tidligere dømt et opgør i Parken mellem de to hold, hvilket skete sidste år i slutspillets første kamp. Her scorede Wilczek og Fischer målene, der gav en FCK-sejr på 2-1. Men i FCK-sammenhæng huskes Morten Krogh nok mest af alt for at være ham, der på mærkværdig og forunderlig vis bortdømte to ellers fuldstændig korrekte scoringer af Victor Nelsson i sidste sæson..

    Skulle man ikke komme i Parken fredag aften, vises kampen på Canal 6 med optakt fra kl. 19:00
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Alle islændinge igen ude af truppen... Nogen, der ved, hvor alvorlig Haraldssons skade er - og hvad der dog foregår med Johannesson?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Alle islændinge igen ude af truppen... Nogen, der ved, hvor alvorlig Haraldssons skade er - og hvad der dog foregår med Johannesson?

    Synes jeg hørte noget podcast ang. Johannesson og han havde noget efterslæb fra corona.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Ja, han var syg i Portugal. Og så spillede han 90 minutter for U19-holdet i lørdags. Så han kan ikke være langt fra en retur.

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    174

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Bud på en startopstilling:

    Grabara
    Diks - Vavro - Boile - VK
    Stage - Falk
    Roony - Biel - Mukairu
    NJ

    Set i lyset af Diks indskiftning i Viborg, og Ankersens præstation i to seneste kampe, må han være tilbage på backen.

    Synes så småt Mukairu har cementeret sin plads som starter, mens Bøving må ind og jage forsvaret i kampens sidste fase. Bøving har egentlig ikke gjort det dårligt, Mukairu er bare bedre.

    Største spørgsmålstegn må vel ligge på hvem der starter i angrebet - jeg tror NJ er i startopstillingen, hvilket samtidig giver mig anledning til bekymring da jeg tænker det kan have en mental konsekvens hos Babacar (primært grundet hans attitude ved udskiftningen i Viborg - der dog stadig må stå hen i det uvisse om det var frustration over udskiftningen eller hans egen præstation).

    Derudover håber jeg Amoo får lidt spilletid, alt efter hvordan kampen udvikler sig.

    Hold kæft jeg glæder mig til at se fodbold i Parken uden at tælle genstandene. God kamp derude.
    Mvh. Iwy.
    Iwy's Avatar

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Jeg håber på Babacar på toppen, og jeg frygter på ingen måde hans attitude, han var skuffet over sin egen indsats ved udskiftning. Vi mangler vindertyper og de kommer med vrede og reaktioner. Bare se på alle de store hold i europa.

    Jeg frygter mere, at vi skal undvære både stage, biel og boile mod fcm

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Iwy Se meddelelser
    Bud på en startopstilling:

    Grabara
    Diks - Vavro - Boile - VK
    Stage - Falk
    Roony - Biel - Mukairu
    NJ

    Set i lyset af Diks indskiftning i Viborg, og Ankersens præstation i to seneste kampe, må han være tilbage på backen.

    Synes så småt Mukairu har cementeret sin plads som starter, mens Bøving må ind og jage forsvaret i kampens sidste fase. Bøving har egentlig ikke gjort det dårligt, Mukairu er bare bedre.

    Største spørgsmålstegn må vel ligge på hvem der starter i angrebet - jeg tror NJ er i startopstillingen, hvilket samtidig giver mig anledning til bekymring da jeg tænker det kan have en mental konsekvens hos Babacar (primært grundet hans attitude ved udskiftningen i Viborg - der dog stadig må stå hen i det uvisse om det var frustration over udskiftningen eller hans egen præstation).

    Derudover håber jeg Amoo får lidt spilletid, alt efter hvordan kampen udvikler sig.

    Hold kæft jeg glæder mig til at se fodbold i Parken uden at tælle genstandene. God kamp derude.
    Tror godt du kan regne med, at Ankersen starter på HB. Diks' kone er tæt på fødsel (og han er derfor tvivlsom). Jeg gad nu helst, at det var Jelert. Derudover er det klart min fornemmelse, at Babacars udbrud intet havde med egen præstation at gøre men primært andre (og trænerens dispositioner). Han skal nok lige vænne sig til et nyt hierarki, hvor han ikke er øverst. Jeg ved ikke om det får disciplinære repressalier og en manglende start-plads i dag (til fordel for NJ, der heller ikke har imponeret som starter).
    "Tro kan flytte dværge."

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Iwy Se meddelelser
    Bud på en startopstilling:

    Grabara
    Diks - Vavro - Boile - VK
    Stage - Falk
    Roony - Biel - Mukairu
    NJ

    Set i lyset af Diks indskiftning i Viborg, og Ankersens præstation i to seneste kampe, må han være tilbage på backen.

    Synes så småt Mukairu har cementeret sin plads som starter, mens Bøving må ind og jage forsvaret i kampens sidste fase. Bøving har egentlig ikke gjort det dårligt, Mukairu er bare bedre.

    Største spørgsmålstegn må vel ligge på hvem der starter i angrebet - jeg tror NJ er i startopstillingen, hvilket samtidig giver mig anledning til bekymring da jeg tænker det kan have en mental konsekvens hos Babacar (primært grundet hans attitude ved udskiftningen i Viborg - der dog stadig må stå hen i det uvisse om det var frustration over udskiftningen eller hans egen præstation).

    Derudover håber jeg Amoo får lidt spilletid, alt efter hvordan kampen udvikler sig.

    Hold kæft jeg glæder mig til at se fodbold i Parken uden at tælle genstandene. God kamp derude.
    På mange måder ligner det her vores idealopstilling her og nu (med forbehold for, at vi ikke har set alle nyindkøb endnu (Amoooooo!)).

    Jeg håber dog alligevel, at vi som minimum sparer Boile og gerne også Stage til fordel for Lerager, så vi undgår et svækket FCK-hold mod FCM, som vi virkelig ikke må tabe til (igen-igen)!!!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,090

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Jeg håber på Babacar på toppen, og jeg frygter på ingen måde hans attitude, han var skuffet over sin egen indsats ved udskiftning. Vi mangler vindertyper og de kommer med vrede og reaktioner. Bare se på alle de store hold i europa.

    Jeg frygter mere, at vi skal undvære både stage, biel og boile mod fcm
    Jeg må indrømme, at jeg er ganske rystet over Babacars opførsel, ja faktisk i begge kampe. Jeg kan ikke huske tidligere at have set lignende attitude fra en helt ny spiller - ja det er måske Michael Santos som kommer tættest på, og han røg lynhurtigt ud fordi han var giftig for omklædningsrummet. Nå men forhåbentlig er der styr på sagen.

    Forøvrigt skal vi være opmærksomme på de kommende kampe i Europa, hvis han eller Nicolaj ikke kan spille to kampe fra start i samme uge. Dagens kamp ligger nok for langt væk til at det har en betydning, men ser vi lidt frem, så spiller Babacar torsdag mod PSV (Nico er ikke i truppen), hvorfor Nico nok spiller mod FCM næste søndag.

    Alternativt så kunne man jo også prøve Karamoko som godt nok virker til at være 3. valg, men som måske var den bedst spillende af de tre i træningskampene og som også scorede et par mål.

  15. #10
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Forøvrigt skal vi være opmærksomme på de kommende kampe i Europa, hvis han eller Nicolaj ikke kan spille to kampe fra start i samme uge. Dagens kamp ligger nok for langt væk til at det har en betydning, men ser vi lidt frem, så spiller Babacar torsdag mod PSV (Nico er ikke i truppen), hvorfor Nico nok spiller mod FCM næste søndag.
    Baba har åbenbart karantæne i Europa, da han blev vist ud mod Rosenborg i 2020 :-( Iøvrigt virkeligt ringe at staben ikke bemærkede det da der skulle indregistreres....... Nå, men så må vi jo stille med Vavro i angrebet!
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Baba har åbenbart karantæne i Europa, da han blev vist ud mod Rosenborg i 2020 :-( Iøvrigt virkeligt ringe at staben ikke bemærkede det da der skulle indregistreres....... Nå, men så må vi jo stille med Vavro i angrebet!
    Det er komisk og tragisk på samme tid! vi må vel stille med Pep alene fremme og så Falk bagved. Det bliver et hold med en masse små spillere der indgyder kombinationsspil langs tæppet..

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Baba har åbenbart karantæne i Europa, da han blev vist ud mod Rosenborg i 2020 :-( Iøvrigt virkeligt ringe at staben ikke bemærkede det da der skulle indregistreres....... Nå, men så må vi jo stille med Vavro i angrebet!
    https://www.fck.dk/nyhed/kommentar-o...paeisk-fodbold

    Kommentar på fck.dk

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Det lyder umiddelbart som om, at FCK har gjort deres hjemmearbejde fint nok. Man kan vel som købende klub ikke gøre andet end at indhente tilgængelig information de relevante veje. Så med mindre FCK har klokket i det og kontaktet en forkert instans, burde vi kunne registrere en ekstra spiller. Og mon ikke det i så fald bliver NJ, selv om Mukairu har gjort det godt - og Vavro har vist sig at være en glimrende spiller i front :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,090

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det lyder umiddelbart som om, at FCK har gjort deres hjemmearbejde fint nok. Man kan vel som købende klub ikke gøre andet end at indhente tilgængelig information de relevante veje. Så med mindre FCK har klokket i det og kontaktet en forkert instans, burde vi kunne registrere en ekstra spiller. Og mon ikke det i så fald bliver NJ, selv om Mukairu har gjort det godt - og Vavro har vist sig at være en glimrende spiller i front :)
    Både og. Selvfølgelig er det skidt, at de har fået forkerte oplysninger af det italienske forbund, og det er forhåbentlig nok til at vi kan ændre vores valg. Men det er det italienske forbund...så bør man måske lige dobbelttjekke, når vi kun har et skud i bøssen til at registrere en angriber.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Både og. Selvfølgelig er det skidt, at de har fået forkerte oplysninger af det italienske forbund, og det er forhåbentlig nok til at vi kan ændre vores valg. Men det er det italienske forbund...så bør man måske lige dobbelttjekke, når vi kun har et skud i bøssen til at registrere en angriber.
    Det er muligt, man bør være mere obs på visse forbund, men du kan da aldrig bruge som argument, at det er offerets eget ansvar ikke at blive vildledt, fordi "gerningsmanden" har tendens til at vildlede/sjuske. Hvis sagen forholder sig, som FCK beskriver den, kan jeg slet ikke se, hvordan UEFA kan argumentere for ikke at give FCK lov til at registrere en ny spiller.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  2. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09
  3. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 23.03.15, 23:41
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC(02.12.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 04.12.12, 13:05
  5. Optakts- og kamptråd: Randers FC - FC København
    By nkeskild in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 28.07.08, 18:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •