Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
47. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    35 74.47%
  • Uafgjort

    5 10.64%
  • Randers vinder

    7 14.89%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 46

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Oveni klubbens indsamling til Red Barnet og deres arbejde med børnene i Ukraine vil jeg også henvise opmærksomheden på #fodboldtrøjefredag som er idag Fredag d 4 Marts.

    Jeg har selv en bekendt hvis barn har haft kræft i de tidlige leveår. Jeg håber at så mange medfans som overhovedet muligt har lyst til at støtte dette fantastiske initiativ også. MobilePay nummer 201717

    Solen skinner og vi skal i Parken - Det er fredag og folk er glade. Lad os sammen hjælpe dem der har brug for det. Ingen børn skal have det dårligt, hverken pga krig eller sygdom.

    Forza FC og god kamp til alle medfans…

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er muligt, man bør være mere obs på visse forbund, men du kan da aldrig bruge som argument, at det er offerets eget ansvar ikke at blive vildledt, fordi "gerningsmanden" har tendens til at vildlede/sjuske. Hvis sagen forholder sig, som FCK beskriver den, kan jeg slet ikke se, hvordan UEFA kan argumentere for ikke at give FCK lov til at registrere en ny spiller.
    Jeg er enig i, at dette bør ikke være vores ansvar, hvis sagen er beskrevet rigtigt. Men jeg gætter på, at vi får at vide, at vi selv burde have tjekket det i en eller anden database.
    Og helt ærligt så i en situation, hvor vi kun kan registrere én angriber (vi var også nødt til at have en kant og en forsvarer med), så undrer det mig lidt, at man ikke dobbelttjekker en ekstra gang. Manden må for fa'en da også selv kunne huske, at han blev udvist for en sæson siden i hans sidste kamp i Europa.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Junior har “brændt mig af” til aftenens kamp - Det bliver for sent for en træt 6 årig dreng.
    Vi har begge sæsonkort til familietribunen - Hvis der er nogle der har en ekstra billet til NC eller S12 tager jeg imod med kyshånd - bliver lidt trist at sidde alene på familie tribunen.

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig i, at dette bør ikke være vores ansvar, hvis sagen er beskrevet rigtigt. Men jeg gætter på, at vi får at vide, at vi selv burde have tjekket det i en eller anden database.
    Og helt ærligt så i en situation, hvor vi kun kan registrere én angriber (vi var også nødt til at have en kant og en forsvarer med), så undrer det mig lidt, at man ikke dobbelttjekker en ekstra gang. Manden må for fa'en da også selv kunne huske, at han blev udvist for en sæson siden i hans sidste kamp i Europa.
    NJ er ikke engang i kamptruppen i dag.. Enten er han allerede småskadet, ellers forventer man at han skal spille 90 på torsdag.. Bliver spændende at følge..

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    NJ er ikke engang i kamptruppen i dag.. Enten er han allerede småskadet, ellers forventer man at han skal spille 90 på torsdag.. Bliver spændende at følge..
    Det gør man vel næppe, da han ikke er registreret til Europa.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Desuden står der eksplicit på FCK.dk, at han er syg.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Da FCM og i særdeleshed Jens Måe har sikret en sejr til Herning, er det ekstra vigtigt med en sejr i aften. Forza FCK

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Kæmpe spillemæssige fremskridt i dag. Godt timet tidspunkt taget i betragtning af de næste meget 2 svære kampe der venter.


  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Det gør man vel næppe, da han ikke er registreret til Europa.
    Det er jeg såmænd udemærket klar over.. Jeg havde ikke set han var meldt syg, så giver det jo mening.. Min tanke var at man regnede med at indregistrere NJ i stedet for Babar.. Men vil nærmere eftertanke ville det jo i så fald stadig ikke give mening ikke engang at have ham i truppen.. Så der var nok tale om ønsketænkning..

    Hvorom alting er, kan vi måske ligeså godt spille med 10 mand mod PSV som med Barba på holdet.. Nøj hvor er det bare sløvt og ligegyldigt hvad han leverer.. Ok, hans landsfælle leverede heller ikke ligefrem fra start, så måske der er noget stort i vente..

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Mukairu har sat sig klart på kanten, og selvom VK kommer mindre frem i offensiven pga Mukairus løbemønstre, så synes jeg det fungerer godt. VK stod også rigtigt godt i defensiven.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvorom alting er, kan vi måske ligeså godt spille med 10 mand mod PSV som med Barba på holdet.. Nøj hvor er det bare sløvt og ligegyldigt hvad han leverer.. Ok, hans landsfælle leverede heller ikke ligefrem fra start, så måske der er noget stort i vente..
    Enig, ikke meget arbejde i ham, men han lægger dog bolden af til Biels assist, så lidt var han da med i :P Lad os nu lige give ham til sommer, jeg tror på ham

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    3-0, spectors og fredagbar… whats not to like.

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Karamoko bliver en stjerne! Babacar er pt. kun 3.angriber!
    -It is the dirty fucking wins-

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Endnu engang kom der tre point på kontoen, men denne gang så vi langt bedre ud spillemæssigt. Vi havde en svag start på første halvleg, hvor Randers var mest på bolden i de første 5-10 minutter. Herefter fik vi bedre fat og dominerede resten af halvlegen. Randers blev presset længere og længere tilbage og vi fandt rigeligt plads mellem deres flade kæder. Særligt når vi fik Falk (der dækkede et stort område af banen) med frem og fik skabt overtal havde Randers ikke noget modsvar. Derudover kom vi frem til fine chancer.

    En faktor der i min optik særligt fik brudt Randers’ overtag i starten var særligt Boilesen som playmaker. Det er i hvert fald noget jeg havde savnet i de to første kampe. Ellers var Mukairu en af halvlegens højdepunkter, ligesom Biel kom langt meget mere i scene.

    Anden halvleg var lidt mere rodet spillemæssigt, men kastede alligevel to mål af sig. Randers havde dog bedre kontrol inde centralt og fik også sat enkelte gode angreb sammen, men de var ganske elendige på vores tredjedel. I takt med at trætheden indfandt sig, havde vi også længere og længere mellem chancerne og der gik længere og længere tid mellem, at vi fik etableret vores spil på Randers banehalvdel.

    Vores presspil var bedre i dag. Vi pressede ikke særlig højt, men var langt bedre i genpresset. Det virker dog ikke helt så organiseret og tit bliver vi lidt for fikserede, så en bedre modstander ville kunne komme forbi os på kanterne.

    Grabara havde ikke det store at se til, men der var ikke så mange dårlige udspark, ligesom vi generelt ikke gjorde så meget brug af de håbløse lange afleveringer.
    Ankersen spillede en god kamp defensivt, men lidt tilbageholdende offensivt – måske fordi Roony gør så meget på egen hånd. Han havde dog enkelte gode løb, hvor det bedste af dem kastede en scoring af sig.
    Boilesen var virkelig stærk i første halvleg, hvor han udfyldte rollen som playmaker næsten perfekt. Anden halvleg bød ikke på helt det samme.
    Vavro var ikke helt så iøjnefaldende som de seneste to kampe, men det er der ikke så meget at sige til. Stærk i defensiven og ville igen med frem i offensive løb.
    VK spiller en noget blandet kamp. Så udfordret ud i defensiven i en del situationer og var ikke så meget med fremme. Havde et par gode indlæg.

    Mukairu var virkelig stærk i første halvleg, mens det lignede at han løb tør for kræfter som anden halvleg skred frem. Dog imponerende start han har fået.
    Falk var kampens spiller. Virkelig stort løbepensum, involveret i uhyre mange situationer og var med til, at vi slap for alt det losseri fra defensiven. Defensivt var han også stærk og vandt mange dueller Vi så dog også, i forbindelse med Ankersens scoring, at han trods alt er bedst længere fremme på banen.
    Stage havde en mere blandet kamp. Faldt på ingen måde igennem, havde en del gode aktioner og var naturligvis med til at holde kontrollen på midtbanen. Vi så dog ikke så meget til ham længere fremme på banen. Man så dog den forskel han gør defensivt, da Lerager kom ind og blev sat et par gange.
    Roony gjorde det langt bedre i dag. Han havde en del flere aktioner og var generelt meget involveret (så længe kræfterne holdte), ligesom han scorede et fint mål.

    Biel trådte for alvor ind i forårssæsonen i dag med en stærk præstation. Han foretog mange gode løb og deltog vel i alle spillets facetter. Han var desværre uskarp og måtte begrænses til oplæggerrollen.
    Bubacar var vores nok største skuffelse i dag. Han var pakket godt ind af Randers forsvaret og vandt ikke mange dueller. Han blev aldrig farlig og løbene sad bestemt ikke i skabet. Han var dog god i opspillet.

    Dommeren havde et par fejl i løbet af kampen, men gjorde det alligevel fint. Fangede også at Mukairu filmede. Advarslen til Vavro mener jeg dog er forkert, da han bliver skubbet forinden – hvilket blev dømt hver gang de øvrige defensive spillere blev skubbet en smule (advarslen skal dog gives, når man ikke vurderer at skubbet i sig selv skal give frispark og det var da også smart af Vavro at tage modstanderen med sig, da det ellers var en ret stor chance). Ellers slipper han fint fra kampen. Vi havde to mulige straffespark som begge kunne dømmes, men også var i den noget tynde ende – det understreger dog at dommerne favoriserer de defensive spillere i duellerne.

    Generelt må man sige, at der bestemt har været spillemæssig fremgang. Offensiven hænger bedre og bedre sammen og det smitter af. Pludselig var der mere energi til tilbageløbene og vi havde mange generobringer. Randers havde enkelte skudmuligheder, men ingen rigtigt store chancer, så defensiven fortsætter stimen. Den største udfordring er nu, at vi skal have mere ud af vores spidsangriber


  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    129

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Hej Kenney

    Som total fodbold-analfabet, der kun ser fodbold med følelser, sætter jeg stor pris på dine analyser!


Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  2. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09
  3. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 23.03.15, 23:41
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC(02.12.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 04.12.12, 13:05
  5. Optakts- og kamptråd: Randers FC - FC København
    By nkeskild in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 28.07.08, 18:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •