Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
47. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    35 74.47%
  • Uafgjort

    5 10.64%
  • Randers vinder

    7 14.89%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 46

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ok, hans landsfælle leverede heller ikke ligefrem fra start, så måske der er noget stort i vente..
    Hans landsfælle..? Og hvem er det, det er?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hans landsfælle..? Og hvem er det, det er?
    Dame N’Doye kunne være et frækt bud….

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Dame N’Doye kunne være et frækt bud….
    Ingen grund til at trække spændingen, det er fuldstændig korrekt!

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Kald det håndbold stemning, kald det jydefest, kald det hvad du vil, jeg er ligeglad.

    Fredagsbar stemning, Specktors og lysshow - Det var fandme fedt…

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Jeg håber i mit stille sind på samme resultat næste søndag på Heden :-) En ægte 6 points kamp!!

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Kald det håndbold stemning, kald det jydefest, kald det hvad du vil, jeg er ligeglad.

    Fredagsbar stemning, Specktors og lysshow - Det var fandme fedt…
    Eneste problem var at baren ikke kunne følge med på nedre C.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Jeg håber i mit stille sind på samme resultat næste søndag på Heden :-) En ægte 6 points kamp!!
    Vores sidste 5 kampe på heden har desværre en samlet målscore på 19-2. Så lad os i det mindste undgå at lukke 4 basser ind.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Kald det håndbold stemning, kald det jydefest, kald det hvad du vil, jeg er ligeglad.

    Fredagsbar stemning, Specktors og lysshow - Det var fandme fedt…
    Aldrig har Parken gjort en større indsats inden for målrettet #GoodHosting end med gårsdagens pauseunderholdning. Det var som at være i Randers, bare uden at få tæsk..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Hvad prøvede Lerager at kommunikere ind i kameraet efter sin scoring?

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Det var det her han prøvede at få sagt. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...dsfald/9159375

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Hvad prøvede Lerager at kommunikere ind i kameraet efter sin scoring?
    En hilsen til Marcel Rømer, hvis kone er død. Han kender familien. Hans håndtegn var vist et C - hun hed Cecilie (tror jeg)

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Endnu engang kom der tre point på kontoen, men denne gang så vi langt bedre ud spillemæssigt. Vi havde en svag start på første halvleg, hvor Randers var mest på bolden i de første 5-10 minutter. Herefter fik vi bedre fat og dominerede resten af halvlegen. Randers blev presset længere og længere tilbage og vi fandt rigeligt plads mellem deres flade kæder. Særligt når vi fik Falk (der dækkede et stort område af banen) med frem og fik skabt overtal havde Randers ikke noget modsvar. Derudover kom vi frem til fine chancer.

    En faktor der i min optik særligt fik brudt Randers’ overtag i starten var særligt Boilesen som playmaker. Det er i hvert fald noget jeg havde savnet i de to første kampe. Ellers var Mukairu en af halvlegens højdepunkter, ligesom Biel kom langt meget mere i scene.

    Anden halvleg var lidt mere rodet spillemæssigt, men kastede alligevel to mål af sig. Randers havde dog bedre kontrol inde centralt og fik også sat enkelte gode angreb sammen, men de var ganske elendige på vores tredjedel. I takt med at trætheden indfandt sig, havde vi også længere og længere mellem chancerne og der gik længere og længere tid mellem, at vi fik etableret vores spil på Randers banehalvdel.

    Vores presspil var bedre i dag. Vi pressede ikke særlig højt, men var langt bedre i genpresset. Det virker dog ikke helt så organiseret og tit bliver vi lidt for fikserede, så en bedre modstander ville kunne komme forbi os på kanterne.

    Grabara havde ikke det store at se til, men der var ikke så mange dårlige udspark, ligesom vi generelt ikke gjorde så meget brug af de håbløse lange afleveringer.
    Ankersen spillede en god kamp defensivt, men lidt tilbageholdende offensivt – måske fordi Roony gør så meget på egen hånd. Han havde dog enkelte gode løb, hvor det bedste af dem kastede en scoring af sig.
    Boilesen var virkelig stærk i første halvleg, hvor han udfyldte rollen som playmaker næsten perfekt. Anden halvleg bød ikke på helt det samme.
    Vavro var ikke helt så iøjnefaldende som de seneste to kampe, men det er der ikke så meget at sige til. Stærk i defensiven og ville igen med frem i offensive løb.
    VK spiller en noget blandet kamp. Så udfordret ud i defensiven i en del situationer og var ikke så meget med fremme. Havde et par gode indlæg.

    Mukairu var virkelig stærk i første halvleg, mens det lignede at han løb tør for kræfter som anden halvleg skred frem. Dog imponerende start han har fået.
    Falk var kampens spiller. Virkelig stort løbepensum, involveret i uhyre mange situationer og var med til, at vi slap for alt det losseri fra defensiven. Defensivt var han også stærk og vandt mange dueller Vi så dog også, i forbindelse med Ankersens scoring, at han trods alt er bedst længere fremme på banen.
    Stage havde en mere blandet kamp. Faldt på ingen måde igennem, havde en del gode aktioner og var naturligvis med til at holde kontrollen på midtbanen. Vi så dog ikke så meget til ham længere fremme på banen. Man så dog den forskel han gør defensivt, da Lerager kom ind og blev sat et par gange.
    Roony gjorde det langt bedre i dag. Han havde en del flere aktioner og var generelt meget involveret (så længe kræfterne holdte), ligesom han scorede et fint mål.

    Biel trådte for alvor ind i forårssæsonen i dag med en stærk præstation. Han foretog mange gode løb og deltog vel i alle spillets facetter. Han var desværre uskarp og måtte begrænses til oplæggerrollen.
    Bubacar var vores nok største skuffelse i dag. Han var pakket godt ind af Randers forsvaret og vandt ikke mange dueller. Han blev aldrig farlig og løbene sad bestemt ikke i skabet. Han var dog god i opspillet.

    Dommeren havde et par fejl i løbet af kampen, men gjorde det alligevel fint. Fangede også at Mukairu filmede. Advarslen til Vavro mener jeg dog er forkert, da han bliver skubbet forinden – hvilket blev dømt hver gang de øvrige defensive spillere blev skubbet en smule (advarslen skal dog gives, når man ikke vurderer at skubbet i sig selv skal give frispark og det var da også smart af Vavro at tage modstanderen med sig, da det ellers var en ret stor chance). Ellers slipper han fint fra kampen. Vi havde to mulige straffespark som begge kunne dømmes, men også var i den noget tynde ende – det understreger dog at dommerne favoriserer de defensive spillere i duellerne.

    Generelt må man sige, at der bestemt har været spillemæssig fremgang. Offensiven hænger bedre og bedre sammen og det smitter af. Pludselig var der mere energi til tilbageløbene og vi havde mange generobringer. Randers havde enkelte skudmuligheder, men ingen rigtigt store chancer, så defensiven fortsætter stimen. Den største udfordring er nu, at vi skal have mere ud af vores spidsangriber
    Rigtig gode betragtninger - tak for altid at dele dem!

    Jeg genså lige sammendraget af kampen på FCK - og det er altså lidt sigende, hvordan kommentatorerne hele tiden må nærmest råbe Roonys navn. Den knægt er altså spektakulær, og kampen i går cementerede, at vi har noget virkelig stort i vente (hvis vi nogensinde har været i tvivl :)). Han kommer til at spille i en klub fra allerøverste hylde! Lad os virkelig stornyde ham, mens vi kan.

    Udover Roony var højdepunkterne i går helt klart Falk, Biel og Boile. Virkelig dejligt at se Falk tilbage. Mukairu gjorde det også fornemt, selv om han meget gerne må pille film ud af sit repertoire. Og så fik PA revanceret sig - ikke blot med målet. Og med Vavro og Stage (og Khocholava!) har vi altså virkelig nogle slidere.

    Jeg er enig i, at Bubacar ikke ligefrem fik sat en tyk streg under sit navn. Omvendt var det også interessant at se, hvor godt han ofte indgår i spillet, selv om slutproduktet i den grad manglede i går. Det kunne være fedt at se mere til Karamoko. Synes virkelig, vi har et meget åbent felt til vores plads som targetman. NJ må være førstevalg lige her og nu, mens Karamoko indtager den langtfra uefne jokerrolle.

    For mig var den nok største skuffelse i går desværre igen William Bøving. Jeg har SÅ meget forståelse for hans udfordringer p.t. Det må være frustrerende at være indhentet indenom af en nytilkommen, og det må virkelig være fristende hele tiden at have lyst til at bevise sit værd i hver aktion. Men det ender bare nærmest hele tiden i det modsatte. Det er lidt samme udfordringer, som Daramy havde i sin tid, inden han pludselig leverede i nærmest hver aktion (og nu igen lyder til at have præcis samme udfordring i Ajax, desværre). Men Mukairu er bare bedre p.t., og jeg håber, vi snart ser en Bøving, der finder et mere solidt og basalt spil frem, inden han igen bygger på.

    Endelig er det altså værd lige at nævne Amoo, som fik sin debut i går. Det var i sagens natur ikke meget, vi nåede at se til ham i de få minutter, han var på banen. Men det er meget tydeligt, at vi fik en meget uortodoks spiller ind, som sprudler af iver for at levere og begejstre. Forhåbentlig kan han bedre balancere behovet for at imponere med nødvendigheden i at levere, når han får mange flere minutter i benene. Han er virkelig en sjov type, og klart en af de spillere, jeg glæder mig mest til at opleve.

    Nu kommer den helt store test, når vi skal levere i to utroligt vigtige udekampe mod modstandere af en helt anden kaliber. Jess kan ikke være andet end tilfreds her og nu - men med al respekt for vores tre første modstandere går vi nu fra asken til ilden.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Nu kommer den helt store test, når vi skal levere i to utroligt vigtige udekampe mod modstandere af en helt anden kaliber. Jess kan ikke være andet end tilfreds her og nu - men med al respekt for vores tre første modstandere går vi nu fra asken til ilden.
    Enig. Testen kommer nu. Derfor også dejligt vi kommer fra en god kamp, hvor det spillemæssige så godt ud.

    Selvfølgelig vil jeg gerne videre fra ECL og vinde samlet over PSV, men i min bog er kampen mod FCM bare så meget mere vigtig hos mig. En sejre over FCM på udebane, hvor vi har til vane at blive slagtet og et 6 points forspring, vil bare vi betyde utroligt meget psykologisk. Derudover kan vi forværre FCMs mini krise yderligere som kan sætte dem langt tilbage i mesterskabskampen.

    Jeg er meget spændt på om JT rokere til kampen mod PSV for at sparre nogle spillere. Det burde han gøre nu da vi har en bred trup.

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Er det bare mig, eller har Vavro ikke virkelig løftet holdet?!

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC (04/03-2022 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Er det bare mig, eller har Vavro ikke virkelig løftet holdet?!
    Tø-hø.


Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  2. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09
  3. Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 23.03.15, 23:41
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC(02.12.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 04.12.12, 13:05
  5. Optakts- og kamptråd: Randers FC - FC København
    By nkeskild in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 28.07.08, 18:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •