Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
85. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • PSV vinder

    51 60.00%
  • Uafgjort

    24 28.24%
  • FCK vinder

    10 11.76%
Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 130

Emner: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    73

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Jeg kunne godt være fristet af at sætte Stage ud på højrekanten og så rulle med Roony og Pep Biel oppe foran, hvor de kan skiftes til at falde ned i banen. Med Stage på kanten får vi styrket midtbanen - især defensivt, mens vi fastholder noget offensiv dynamik og bevægelighed. Synes der er nogle relationer der begynder at se bedre ud, især i Randerskampen. Vores småspil og relationerne mellem Falk, Pep Biel, Mukairu og Roony, kan sagtens skabe problemer for PSV - især hvis Stage + en back fylder på i de gunstige situationer. Lidt tyndbenet rent fysisk, men til gengæld med mere fart - både hvad angår presspil og kontrafase. Til gengæld skal vi virkelig holde os fra de lange violiner fra Grabara! Med mindre Stage eller Vavro smides på toppen, vil en lang bold være en tabt bold - og det pres er der ingen grund til at lægge på os selv.

    Edit: Mukairu er jo selvfølgelig heller ikke med! Same same, men så må Bøving finde formen fra sidst på efteråret...
    Sidst redigeret af Jeredo : 07.03.22 kl. 15:00

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #17
    crekke er online nu Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jeredo Se meddelelser
    Synes der er nogle relationer der begynder at se bedre ud, især i Randerskampen. Vores småspil og relationerne mellem Falk, Pep Biel, Mukairu og Roony, kan sagtens skabe problemer for PSV
    Mukairu er jo heller ikke med :-) Vi er doomed.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    73

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Mukairu er jo heller ikke med :-) Vi er doomed.
    Det havde jeg lykkeligt glemt. Bøving it is - men han er til gengæld en bedre afslutter end Mukairu. På med ja-hatten!
    Money can't buy you happiness but it does bring you a more pleasant form of misery.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    593

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Vavro på toppen og Kocholava i forsvaret. På ren vilje kommer Vavro til at gøre det bedre sammenlignet med start11 udgaven af både Nico og Babacar. Ved godt det ikke kommer til at ske, men tror det kunne være en ok løsning i en kamp hvor vi bliver presset i bund og skal have en at losse bolden op på, plus det vil give os mere styke på dødbolde.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    FCK erkender, at det er klubbens eget ansvar at tjekke, om karantæneregistreringerne er korrekte, så der er ikke noget at komme efter: https://www.fck.dk/nyhed/babacar-er-...ttiget-mod-psv

    Det bliver en interessant opstilling, uanset hvad Thorup finder på...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    FCK erkender, at det er klubbens eget ansvar at tjekke, om karantæneregistreringerne er korrekte, så der er ikke noget at komme efter: https://www.fck.dk/nyhed/babacar-er-...ttiget-mod-psv

    Det bliver en interessant opstilling, uanset hvad Thorup finder på...
    Kalle (ja ja det sker ikke, men ville passe mig fint imod PSV)
    Diks (PA spiller så imod FCM)-Vavro-David (Boile spiller imod FCM)-VK
    Falk-Lerager
    Stage-Biel-Bøving
    Roony (som vores Messi)

    Eventuelt bytte Bøving eller Biel med Roony. Det er tæt på en skandale omkring Babaca, selvom det var en smule kompleks. Det var bare så alt afgørende at sætte en angriber på listen og så bør man altså have 100% styr på det.

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,214

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    FCK erkender, at det er klubbens eget ansvar at tjekke, om karantæneregistreringerne er korrekte, så der er ikke noget at komme efter: https://www.fck.dk/nyhed/babacar-er-...ttiget-mod-psv

    Det bliver en interessant opstilling, uanset hvad Thorup finder på...
    Jeg kender nogle fans af en unævnlig klub der raller på gulvet af grin.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    FCM har næsten 9 hele døgns restitution og forberedelse inden vi skal møde dem i Herning, hvor vi har haft det notorisk svært i mange år. Vi har 67 timers restitution og forberedelse, inkl. transport hjem fra Holland og transport til Herning. Det er noget af et stretch at kalde det "virkelig godt for København", at FCM ikke får en opslidende kamp i benene i midtugen op til et topbrag, mens vi gør..
    Igen. Vi har været der mange gange. Isoleret set, så er det naturligvis en signifikant fordel for Midtjylland i den ene kamp. Men set i det store perspektiv, så var det naturligvis herligt for os, at de fuckede op, og det følger rent logisk af, at det naturligvis var noget lort for dem selv og at de naturligvis klart helst ville have vundet det opgør. Man så meget få fra FCM stå og sige "FEDT vi røg ud, nu er chancen for at vinde Superligaen større"
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Igen. Vi har været der mange gange. Isoleret set, så er det naturligvis en signifikant fordel for Midtjylland i den ene kamp. Men set i det store perspektiv, så var det naturligvis herligt for os, at de fuckede op, og det følger rent logisk af, at det naturligvis var noget lort for dem selv og at de naturligvis klart helst ville have vundet det opgør. Man så meget få fra FCM stå og sige "FEDT vi røg ud, nu er chancen for at vinde Superligaen større"
    For nogle vil andre ulykke altid være bedre end egen succes og det har jeg altid haft lidt svært ved at forstå. Det var skidt for DK, FCK og FCM at de røg ud og især fordi det skete for et Græsk hold. Havde FCM slået PAOK ud:
    - perfekt i forhold til Europa, hvor Grækenland er en kæmpe konkurrent
    - perfekt i forhold til de ekstra kampe og et træt hold imod FCK, dvs i forhold til mesterskabet (som er vores altoverskyggende mål), så var det langt bedre at de gik videre
    - beløbet FCM kunne tjene ekstra ville være forholdsvis mindre vigtigt.

    Dvs alt ville have været bedre for FCK, FCM ville blive nogle millioner rigere, som ingen betydning ville have…. Jeg forstår dog sagtens man vil FCM alt ondt, det er bare ikke vores fordel :)

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Davit Khocholavas svigerfar er desværre blevet dræbt i modstandskampen mod Ruslands ulovlige invasion af Ukraine, og Davit har derfor fået nogle dages fri af selvsamme årsag. Vi må derfor regne med at han (fuldt forståeligt) ikke er med i Eindhoven, og at han næppe er med i kampen mod FCM.
    Så kommer midterforsvaret jo til at bestå af Boilesen og Vavro. Spørgsmålet er så, om Marios er klar til at sidde på bænken, og evt. komme ind, i tilfælde af det skulle blive nødvendigt. Væk er desuden også den usandsynlige plan med Vavro som frontangriber..
    Derudover, så er der det menneskelige spørgsmål, om hvorvidt det kommer til at påvirke truppen, at en så vellidt fyr som Khocholava er ramt på den måde af krigens rædsler, og i så fald i hvilket omfang.

    (PS: Putin Khuylo!)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  17. De følgende 15 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    469

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Suppen er og bliver vigtigere end den Mickey Mouse turnering ......

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Suppen er og bliver vigtigere end den Mickey Mouse turnering ......
    jeg er enig i at suppen er og bliver vigtigere. Men forstår ikke fans stadig bliver ved med at hate på turneringen.
    1 den giver værdifuld erfaring til spillerene. Det at stå i europæisk er bare noget andet og der giver conference league fin erfaring
    2 koefficient point. De er lige meget værd hvilken som helst turnering der spilles og selvom det også gør at vores konkurrenter samler flere point har den da hjulpet dk positivt. Se Randers f.eks de har samlet en god portion point sammen. At Bif og agf flopper totalt er bare sur røv ellers havde dk klart været i top 15 nu.
    3 det er alligevel ikke små penge fck har fået ud af at være med

    jeg vil også helst have vi spiller CHL hvert eneste år og dernæst EL. Men jeg synes der trods alt er fedt vi har en europæisk turnering at spille i når vi nu ikke havde mulighed for andet. Og vi har en masse unge der har fået værdifuld erfaring i den turnering.


  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Suppen er og bliver vigtigere end den Mickey Mouse turnering ......
    Ahh hold nu op med det Mickey Mouse turnering pjat. Jeg syntes på ingen måder man kan sige det om ECL. Jeg syntes ECL har givet vores spillere super god erfaring so far og en masse koefficient point som forhåbentligt hjælper os fremadrettet til at komme i de "Større turneringer som EL og CL.

    Og nu står vi med en stor kamp mod PSV. og stadig trasher man turneringen. hmmmm

    Men jeg er da enig i at Suppen er vigtigere sådan som stillingen i ligaen er nu samt vigtigheden af et DM guld er efter mange års tørke. Men det ville jeg også sige hvis vi spillede i EL eller CL.


  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Jeg håber virkelig ikke vi skifter for meget om i måden vi spiller på, dog hvor vi prøver at sikre os lidt mere defensivt.

    Vi spillede okay med Stage på kanten sidste år og qua vi ikke har nogle angribere så bliver vi nødt til at stille op med nogle andre spillere i angrebet naturligvis.

    Jeg håber vi stiller op sådan her.

    Grabara
    Ankersen, Vavro, Boile, VK
    Stage, Falk, Lerager Bøving
    Biel
    Roony

    Her vil vi holde forsvaret som i ligaen. og ved at få Stage ud på kanten, så kan vi den vej sikre forsvaret bedre og Lerager kan komme ind og true lidt med nogle langskud samt være bedre på bolden end Stage er.
    Bøving har ikke spillet sig af, og har jo egentlig gjort det fint, Mukairu har bare været bedre.
    Biel bliver på sin plads og Roony rykkes op i angrebet da han er for god til ikke at spille, dog ikke god nok defensivt til at spille kant + vi mangler en angriber eller 3 i truppen pt.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,584

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Hvis man byttede rundt på Bøving og Stage, så Stage kom i venstre side og Bøving i højre side, kunne jeg gå med til det. Ellers ville der være to rutinerede til at dæmme op for Gakpo i vores højre side, og to unge og urutinerede over for Madueke, som i en sådan situation vil krølle dem begge to sammen og sende dem efter pølser og pommes på tribunen.
    Men jeg ville nu foretrække, hvis vi går med en 4-4-1-1, at det i stedet for Bøving så var Ankersen, der spillede højre kant, uagtet at der ikke er nogen at slå indlæg til, og så Diks som højre back. Ankersen har tidligere i sæsonen vist, at han godt kan kombinere fladt omkring modstanderens felt (og score), og det ville give en bedre defensiv gardering, uagtet at Bøving ikke er ueffen i disciplinen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  2. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  3. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven d. 5.11.09
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 06.11.09, 21:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •