Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
85. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • PSV vinder

    51 60.00%
  • Uafgjort

    24 28.24%
  • FCK vinder

    10 11.76%
Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 130

Emner: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Jeg synes vi spiller en vanvittig flot kamp i går. Præcis som jeg ønsker vi skal spille på udebane, med stor koncentration, kæmpe mod og en tydelig offensiv gameplan, i form af hurtige omstillinger.. Vi møder et klassemandskab i PSV, som på et fyldt stadion var opsatte på at give deres publikum en god oplevelse. Det er ikke nemt. Deres mål var svære at gøre så meget ved i selve situationerne, men vi skal selvfølgelig hjem og studere på, hvordan vi håndterer dem bedre i næste uge, for det blev farligt nærmest hver gang de lavede de tidlige indlæg ind i boksen. Det sidste mål Zahavi laver, har Boile eksempelvis mulighed for at afværge, hvis han tidligere opfatter hvad der er ved at ske, og får positioneret sig i det område Zahavi løber ind og modtager bolden i.. En god gammeldags (lovlig) screening om man vil.

    Så synes jeg i øvrigt det er fantastisk, at vi har et trænerteam, som ikke stædigt holder fast i et system, som der ikke er spillertyper til, men sadler om i forhold til det spillermateriale der er til rådighed.. Det fungerede fremrsgende med 3-mandsmidtbanen i går.. Det er klart et system vi kan overveje fremover også, det klædte virkelig vores spil med Falk på 6’eren og Stage-Lerager som dynamiske 8’ere.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    721

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Vil gerne fremhæve Neestrup i pauseinterviewet. Det er sådan jeg synes en FCK-træner skal tale.

    https://streamable.com/lwaae7
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges


  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Jeg synes Bøwing så noget træt ud til sidst. Han sled og sled, så jeg kan sagtens forstå udskiftningen. Det samme kan i øvrigt siges om johanneson, de to var bare færdige. Med den ultra tynde bænk in mente havde Thorup ikke rigtig noget valg
    Bøvings sidste aktion i kampen var et raid, som PSV måtte indkassere et gult kort for at stoppe. Ham havde jeg altså hellere set inde i hele kampen i stedet for PA, som sejlede rundt, og meget let kunne have kostet endnu flere mål. Men enig i, at vi havde en vildt tynd bænk. Lad os håbe, at PC fremover laver sine storvaske i sommerpausen :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Vil gerne fremhæve Neestrup i pauseinterviewet. Det er sådan jeg synes en FCK-træner skal tale.

    https://streamable.com/lwaae7
    Enig!!! Det er befriende at høre andet, end: "drengene har gjort det fantastisk, og man ikke andet end kan være stolt af, hvad de har præsteret..." (frit citeret fra hukommelsen efter stort set hver kamp).

    Bare ærgerlig, at det ikke blev fulgt op af handling på banen i anden halvleg :/
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Var det det officielle dødsstød til Baldurson i går da Højlund kom ind i stedet for Lerager?

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Første mål: Upresset indlæg *(VK's mand) ind i hoveded på umarkeret mand der ligger mellem Vavro og Boile. Hovedstød fra det lille felt, Grabare totalt chanceløs.
    Andet mål. Hjørnespark. Grabara bliver screenet af et kæmpe brød, Stage header bolden hen til umarkeret mand. Vavro bør måske cleare den da den ryger ind ved den stolpe han dækker. Jeg kan slet ikke se hvordan det er Grabaras skyld. Det er Stages hovedstød, Falks mand der sparker og Vavro der dækker området hvor den bliver sparket ind. Hvad er det I mener han gør forkert?
    Straffe situation. Upresset indlæg (Bøvings mand), ind i hovedet på umarkeret spiller (Vavro), flot redning af Grabara på afslutning fra det lille felt. Ankersen laver mærkeligt straffe. Grabara redder.
    Tredje mål. Upresset indlæg (ingen i nærheden) ind i hovedet på umarkeret mand (Ankersen), flot redning igen på afslutning i det lille felt, ryger ud til umarkeret mand der sparker den let ind.
    Fjerde mål. Upresset inlæg (Ankersen) ind i hovedet på umarkeret mand (Vavro) der header den ind fra det lille felt. Grabara totalt chanceløs.
    https://www.youtube.com/watch?v=jXYcMPKN8D8

    Det er helt grotesk at Grabara skal hives frem som ham I krititiserer efter den kamp. Jeg kan slet ikke se han kunne gøre noget ved nogen af målene og kunne godt finde andre der var mere oplagte at hive frem som syndebuk, når der åbenlyst er nogle der har behov for sådan en. Jeg ser en tæt på fejlfri kamp fra Grabara, men oplys mig gerne om hvad han skulle have gjort anderledes. Vi snakker 6 afslutninger omkring det lille felt af umarkerede spillere hvor han redder de to.
    Du nævner ting som OGSÅ går galt, det ændre jo ikke på om Grabara kunne gøre det bedre eller ej. Følger man en smule med, så ved man at han har problemer med indlæg - det ses mere eller mindre i hver kamp. Groft sagt så er hans placeringerne rigtig dårlig - han står faktisk også fejlplaceret ved deres første mål, det er ikke sikkert det ville gøre en forskel, men når målmanden ikke kan komme ud til et indlæg, så skal de faktisk søge imod stregen for at øge tiden de har til at reagere på et hovedstød.

    Du har lov til at være uenig i kritikken, men jeg synes det er hans helt store svaghed.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #112
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    893

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Var det det officielle dødsstød til Baldurson i går da Højlund kom ind i stedet for Lerager?
    Mon ikke Baldur var god vilje ift. Bologna for at sikre ASO? Den gik ikke = Baldur retur ;-)

    Han har godt nok heller ikke vist noget som helst! Retur med ham.

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Du nævner ting som OGSÅ går galt, det ændre jo ikke på om Grabara kunne gøre det bedre eller ej. Følger man en smule med, så ved man at han har problemer med indlæg - det ses mere eller mindre i hver kamp. Groft sagt så er hans placeringerne rigtig dårlig - han står faktisk også fejlplaceret ved deres første mål, det er ikke sikkert det ville gøre en forskel, men når målmanden ikke kan komme ud til et indlæg, så skal de faktisk søge imod stregen for at øge tiden de har til at reagere på et hovedstød.

    Du har lov til at være uenig i kritikken, men jeg synes det er hans helt store svaghed.
    Jeg skal indrømme, at jeg ikke ved ret meget om målmandsspil. Det undrer mig nu bare, at det ikke er noget, som jeg nogensinde mindes at have hørt påtalt af nogen eksperter i tv, podcasts osv. Jeg kan selvfølgelig have misset det, men det er overhovedet ikke mit indtryk af Grabara, at han skulle være speciel dårlig på indlæg. Tværtimod synes jeg, at vi er blevet ret markant forstærket omkring målmandens indgreb i feltet med skiftet fra Kalle/Grytebust til Grabara. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl.

    Mht målene i går på indlæg, så har jeg ikke set dem igen og igen her dagen derpå for at nærstudere situationerne. Men ingen kommentatorer i kampen, eksperter efter kampen eller folk jeg følger på Sociale medier nævner så vidt husker, at han burde have været ude og pille bolden eller at han skulle være fejlplaceret (udover hjørnesparket, hvor han screenes væk) på disse indlæg. Vi havde åbenlyst nogle problemer i luftrummet (det er ikke mit indtryk, at vi plejer det), men Boile nævner i interviewet efter kampen, at det skyldes PSV der er dygtige til at komme i løb ind i rummet mellem forsvarerne. Endvidere nævnes, at vi ikke er dygtige nok til at skærme af for indlæg - ingen steder (som jeg har set) nævnes fejl fra Grabara.

    Hvis du og andre er eksperter i målmandsspil og kan se åbenlyse fejl, jamen så har du/I jo nok ret. Jeg synes dog ikke umiddelbart, at ret meget peger på Grabara som værende en skurk i går. Er du sikker på, at vi ikke er ude i, at vi absolut vil finde Grabara fejl, fremfor at de nødvendigvis er der? Jeg er i hvert fald rimelig uforstående overfor, at hans navn hives frem med negativt fortegn ovenpå denne kamp.

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #114
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg skal indrømme, at jeg ikke ved ret meget om målmandsspil. Det undrer mig nu bare, at det ikke er noget, som jeg nogensinde mindes at have hørt påtalt af nogen eksperter i tv, podcasts osv. Jeg kan selvfølgelig have misset det, men det er overhovedet ikke mit indtryk af Grabara, at han skulle være speciel dårlig på indlæg. Tværtimod synes jeg, at vi er blevet ret markant forstærket omkring målmandens indgreb i feltet med skiftet fra Kalle/Grytebust til Grabara. Men jeg kan selvfølgelig tage fejl.

    Mht målene i går på indlæg, så har jeg ikke set dem igen og igen her dagen derpå for at nærstudere situationerne. Men ingen kommentatorer i kampen, eksperter efter kampen eller folk jeg følger på Sociale medier nævner så vidt husker, at han burde have været ude og pille bolden eller at han skulle være fejlplaceret (udover hjørnesparket, hvor han screenes væk) på disse indlæg. Vi havde åbenlyst nogle problemer i luftrummet (det er ikke mit indtryk, at vi plejer det), men Boile nævner i interviewet efter kampen, at det skyldes PSV der er dygtige til at komme i løb ind i rummet mellem forsvarerne. Endvidere nævnes, at vi ikke er dygtige nok til at skærme af for indlæg - ingen steder (som jeg har set) nævnes fejl fra Grabara.

    Hvis du og andre er eksperter i målmandsspil og kan se åbenlyse fejl, jamen så har du/I jo nok ret. Jeg synes dog ikke umiddelbart, at ret meget peger på Grabara som værende en skurk i går. Er du sikker på, at vi ikke er ude i, at vi absolut vil finde Grabara fejl, fremfor at de nødvendigvis er der? Jeg er i hvert fald rimelig uforstående overfor, at hans navn hives frem med negativt fortegn ovenpå denne kamp.
    Personligt er det en tendens jeg har lagt mærke til. Der har været mange forskellige situationer og jeg har været i tvivl om kommunikationen var god nok eller om han teknisk har svagheder. For eksempel når han i en af de foregående kampe helt umotiveret slog et fuldstændig ufarligt indlæg ud til hjørne og jeg ved ikke hvor mange gange han har bokset (svagt) til bolden ud i farlige områder, hvor han faktisk bare burde gribe bolden.

    PSV er utroligt gode til at komme til indlæg, så jeg har kigget situationerne igennem mange gange og der synes jeg bare ikke hans placering eller indgriben er god nok. Det er jo en kritik af et punkt - hvor han ellers spiller en fin kamp. Det er ikke så sort/hvidt at jeg synes han er elendig. Som målmandstræner i klubben, så ville jeg dog have rigtig meget fokus på den del.
    Sidst redigeret af superestrella : 11.03.22 kl. 19:48

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #115
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg synes så netop at Grabara blander sig alt for lidt i feltet. Mit store problem med ham er, at han altid står for dybt i sit eget felt, så der er for langt ud for ham og modstanderen kan ofte uden indblanden fra Grabara modtage bolden i og omkring det lille felt.

    Ved PSV's andet mål prøver at han at presse sig i gennem sin blokade i stedet for at prøve at komme uden om. Hvis modstanderen fortsætter sin blokade, så er der jo frispark.

    Ved straffesparket skal han fanden pokker mig ud og bokse den bold væk inden modstanderen kommer til afslutning og dermed helt undgå at straffesparket bliver begået. Endda i en situation hvor han står et par skridt ude af målet og burde være i en position til at komme først på bolden. Men han reagerer for sent. Selve afslutningen sker lige inden for det lille felt, så han har klart kortest afstand til bolden af ham og angriberen, men han står og tøver derinde og tripper lidt sidelæns.

    Ved det tredje mål så vil jeg holde på, at en målmand med selvtillid i feltet og som ønsker at eje sit felt, han havde været aggressivt og tonset ud i den ballonbold af et indlæg, så modstanderen slet ikke havde haft mulighed for at tage bolden ned. Jeg vil ikke sige, at målet er hans skyld, men andre målmand havde afværgret situationen.

    Derudover ved det første mål kunne han på en bedre dag have reddet bolden. Han parrerer jo ved siden af bolden. Vel at mærke på ydersiden af den.

    Jeg vil ikke sige, at Grabara stod en "statement game" - end ikke en "god kamp". Det var en okay kamp, men de fleste af de situationer, hvor han kom til at se god ud var situationer, han selv kunne have gjort bedre og bragte sig i en situation, hvor han lavede en god, men unødvendig, redning.


    EDIT:
    - som Superestrella så også skriver, mens jeg skrev mit.
    Jeg har ikke selv bemærket det, men jeg kan godt se pointen i, at Grabara står forholdsvist tæt på målet. Ved PSV’s første scoring mener jeg dog ikke, at han er fejlplaceret og kan ikke nå ud til bolden.

    På PSV’s anden scoring ser vi et problem, som jeg i hvert fald tidligere har påpeget. Jeg mener ikke at det er målmanden, der skal fjerne en spiller der screener. Der skal en markspiller ind og hjælpe i den situation. Derudover kunne Grabara slet ikke komme ud til bolden, da Vavro får headet den væk. I øvrigt endnu et eksempel på manglende kommunikation, da Stage er den eneste der presser Vavro i situationen. Grabara ender med at se skidt ud, fordi han selv skal fjerne screeningen og derfor ikke når på plads i målet.

    Før straffesparket ser vi dog et fint eksempel på at Grabara står for tæt på målet og han når ikke ud til bolden selvom den bliver header i det lille felt. Trods alt fin redning, men også rigtig godt indlæg. Det der også skal bemærkes i situationen er vores forsvarslinje (selvom der ikke er meget linje over den), hvor der ikke er styr på positioneringen.

    Ved den tredje scoring står han igen tæt på målet, men jeg synes også det er risikabelt, at tonse ud i bolden. Men det er klart en tendens i den her kamp – en tendens der måske er betinget af, at vi virkelig stod dybt og ikke var dygtige når vi skulle skubbe op. Men jeg synes nu ikke at Grabara her er den værste synder. Igen er positioneringen i forsvaret ikke afstemt. Det ligner at Diks gerne vil trække offsiden, hvilket ikke er muligt med den forsvarslinje. Derudover er der to mand om Ankersen (faktisk tre i området) og han er umiddelbart kun fokuseret på PSV’s nummer 11 (der ender med at score) og virker ikke helt bevidst om spilleren bag ham (efter at have set den igen mener jeg faktisk, at det er Diks der skal følge med ham – men han forsøgte jo umiddelbart at trække offside i stedet). Derudover bliver Diks stående og forsøger at appellere for offside og ingen opfanger at PSV’s nummer 11 (og vel bedste spiller) står umarkeret i feltet.

    På den fjerde scoring skal man virkelig være en aggressiv målmand, hvis man skal nå ud og nuppe den bold. Selv hvis han stod på kanten af det lille felt, hvilket i sig selv er vældig risikabelt i den situation, skulle meget gå godt for at han vandt den duel, når indlægget er så godt og spilleren kommer i fart. I den situation ser man dog også, at forsvarslinjen er noget tvivlsom, ligesom ingen kan følge med løbet (som konsekvens af systemændringen og at Lerager vist havde krampe). Når det er sagt, så sad både indlægget og løbet lige i skabet.

    På den baggrund synes jeg nu stadig han stod en god kamp, men det er trods alt en klar tendens at han gerne står tæt på målet (i det her tilfælde når vi står dybt).

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #116
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Uden at indehave en pro trænerlicens forekom det mig, at en del af problemet er, at vi (med rette?) ikke stoler på, at vore backs kan håndtere 1 mod 1. Derfor går Bøving eksempelvis væk fra sin mand for at bakke Kristiansen op, når bolden så, som set 1000-vis af gange spilles tilbage i området omkring hjørnet af feltet kan der relativt upresset laves et indlæg mod os. Den slags plejer jo sjældent at blive farligt i SL, hvor indlæggene er ringe eller angriberne bare kan afvises eller presses til et ringe forsøg på hovedstød. Det samme sker i den anden side, hvor Ankersen flere gange på en 5-minutters periode blot lader manden løbe i mod sig og enten afslutte eller aflevere. Det skyldes selvfølgelig også, at vores midtbane pisker rundt og PSV er dygtige til at holde tempo, så alle situationer bliver 1 mod 1. Det resulterer så i debatten om Grabara, som i mine øjne ikke gør noget, der er decideret forkert, men ej heller går ind og hjælper med at rage kastanjerne ud af ilden, hvilket igen sjældent ville være nødvendigt mod dårligere modstandere.

    Min kritik af Ankersens spil er, at han for ofte har udfald, hvor han har 4-5 virkelig ringe/passive aktioner i træk, og det forplanter sig selvfølgelig eller resulterer i scoringer. Der har en spiller som Kristiansen bare en anden længde snor pga. alder og potentiale. Samme kan siges om de unge islændinge kontra Lerager, når han præsterer skidt.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #117
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg har ikke selv bemærket det, men jeg kan godt se pointen i, at Grabara står forholdsvist tæt på målet. Ved PSV’s første scoring mener jeg dog ikke, at han er fejlplaceret og kan ikke nå ud til bolden.

    På PSV’s anden scoring ser vi et problem, som jeg i hvert fald tidligere har påpeget. Jeg mener ikke at det er målmanden, der skal fjerne en spiller der screener. Der skal en markspiller ind og hjælpe i den situation. Derudover kunne Grabara slet ikke komme ud til bolden, da Vavro får headet den væk. I øvrigt endnu et eksempel på manglende kommunikation, da Stage er den eneste der presser Vavro i situationen. Grabara ender med at se skidt ud, fordi han selv skal fjerne screeningen og derfor ikke når på plads i målet.

    Før straffesparket ser vi dog et fint eksempel på at Grabara står for tæt på målet og han når ikke ud til bolden selvom den bliver header i det lille felt. Trods alt fin redning, men også rigtig godt indlæg. Det der også skal bemærkes i situationen er vores forsvarslinje (selvom der ikke er meget linje over den), hvor der ikke er styr på positioneringen.

    Ved den tredje scoring står han igen tæt på målet, men jeg synes også det er risikabelt, at tonse ud i bolden. Men det er klart en tendens i den her kamp – en tendens der måske er betinget af, at vi virkelig stod dybt og ikke var dygtige når vi skulle skubbe op. Men jeg synes nu ikke at Grabara her er den værste synder. Igen er positioneringen i forsvaret ikke afstemt. Det ligner at Diks gerne vil trække offsiden, hvilket ikke er muligt med den forsvarslinje. Derudover er der to mand om Ankersen (faktisk tre i området) og han er umiddelbart kun fokuseret på PSV’s nummer 11 (der ender med at score) og virker ikke helt bevidst om spilleren bag ham (efter at have set den igen mener jeg faktisk, at det er Diks der skal følge med ham – men han forsøgte jo umiddelbart at trække offside i stedet). Derudover bliver Diks stående og forsøger at appellere for offside og ingen opfanger at PSV’s nummer 11 (og vel bedste spiller) står umarkeret i feltet.

    På den fjerde scoring skal man virkelig være en aggressiv målmand, hvis man skal nå ud og nuppe den bold. Selv hvis han stod på kanten af det lille felt, hvilket i sig selv er vældig risikabelt i den situation, skulle meget gå godt for at han vandt den duel, når indlægget er så godt og spilleren kommer i fart. I den situation ser man dog også, at forsvarslinjen er noget tvivlsom, ligesom ingen kan følge med løbet (som konsekvens af systemændringen og at Lerager vist havde krampe). Når det er sagt, så sad både indlægget og løbet lige i skabet.

    På den baggrund synes jeg nu stadig han stod en god kamp, men det er trods alt en klar tendens at han gerne står tæt på målet (i det her tilfælde når vi står dybt).
    Jeg har intet problem med mål 1 og 4. Der har han ikke en jordisk chance for at nå at læse indlæget og komme ud. Jeg har heller ikke nævnt dem ud over, at han på en god dag redder bolden, da han faktisk er oppe med hånden, men viffer forbi bolden (eller han snitter den lige akkurat på ydersiden).

    Angående mål 3 så siger jeg heller ikke, at han er den største synder, men en målmand som er komfortabel i luftspillet og som ejer feltet vil tonse ud i den duel, når der kommer sådan et ballon-indlæg. For tiden er der til det. Prøv at tænk Peter Schmeichel... Han havde både taget bolden og jordet angrebsspilleren, så han ikke ville turde gå i en duel igen. :)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #118
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Jeg sidder i lufthavnen i Amsterdam og glæder mig over, at jeg valgte at tage til Eindhoven og se en af de mest mindeværdige kampe i FCKs historie.
    Mellem Mickey Mouse holdet PSV og Mickey Mouse holdet FCK i en Mickey Mouse turnering med hold som Roma, Leicester og Marseille.
    Måske bliver vi slået ud i returkampen, og så er det tilbage til superligaen med hold som Viborg, Vejle og Sønderjyske i en turnering, som måske burde hedde Mini Mouse turneringen.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  23. De følgende 13 brugere er enige:

  24. #119
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    170

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Hvor er det en skam, at der ikke allerede for længe siden er blevet udsolgt til kampen torsdag!
    Den københavnske fanscene har været så loyal og støttende i en lang periode hvor klubben har underpræsteret.. nu virker det til at tingene begynder at spille og så vælger man at presse prisen helt urimeligt højt op..
    det er sgu en ommer!

    Ikke desto mindre glæder jeg mig til at stå på sektionen og se Vavro løfte Per Wind når vi vinder 2-0..
    Alle mand i Parken

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #120
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af TåsingeFb Se meddelelser
    Hvor er det en skam, at der ikke allerede for længe siden er blevet udsolgt til kampen torsdag!
    Den københavnske fanscene har været så loyal og støttende i en lang periode hvor klubben har underpræsteret.. nu virker det til at tingene begynder at spille og så vælger man at presse prisen helt urimeligt højt op..
    det er sgu en ommer!

    Ikke desto mindre glæder jeg mig til at stå på sektionen og se Vavro løfte Per Wind når vi vinder 2-0..
    Alle mand i Parken
    Det virker ikke som om prisen er et problem
    Øvre C'er

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Side 8 af 9 FørsteFørste ... 56789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  2. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  3. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven d. 5.11.09
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 06.11.09, 21:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •