Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
85. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • PSV vinder

    51 60.00%
  • Uafgjort

    24 28.24%
  • FCK vinder

    10 11.76%
Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789
Viser resultater 121 til 130 af 130

Emner: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Uanset om der bliver udsolgt eller ej, mener jeg stadig det er usympatisk, at klubben ikke tilgodeser sine trofaste kunder ved at give rabat til sæsonkortholdere. Men hvis der bliver udsolgt i morgen, vil den erkendelse givetvis have svære betingelser i salgsafdelingen i Parken - det er klart.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Uanset om der bliver udsolgt eller ej, mener jeg stadig det er usympatisk, at klubben ikke tilgodeser sine trofaste kunder ved at give rabat til sæsonkortholdere.
    Helt enig. Jeg har haft sæsonkort på C6 i 20 år, og skulle give 450 for min plads. Det synes jeg var lige i overkanten, så valgte at købe til Sektionen i stedet til denne kamp.
    Men synes faktisk ikke det er helt ok...
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Uanset om der bliver udsolgt eller ej, mener jeg stadig det er usympatisk, at klubben ikke tilgodeser sine trofaste kunder ved at give rabat til sæsonkortholdere. Men hvis der bliver udsolgt i morgen, vil den erkendelse givetvis have svære betingelser i salgsafdelingen i Parken - det er klart.
    Så nu vil du både have forkøbsret til din plads OG rabat?
    Det virker lidt bagstræberisk at komme nu, hvor der står PSV på programmet, og brokke sig over, at klubben er usympatisk, efter at du selv ved køb af sæsonkort har truffet, et hvad jeg må formode, er et bevidst valg.
    Det står endda specifikt nævnt:
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af niknik Se meddelelser
    Så nu vil du både have forkøbsret til din plads OG rabat?
    Det virker lidt bagstræberisk at komme nu, hvor der står PSV på programmet, og brokke sig over, at klubben er usympatisk, efter at du selv ved køb af sæsonkort har truffet, et hvad jeg må formode, er et bevidst valg.
    Det står endda specifikt nævnt:
    Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke bemærkede, at klubben i denne sæson har sløjfet den rabat, sæsonkortholdere altid har fået på de europæiske billetter, da jeg fornyede sæsonkortet sidste år. Men jeg har aldrig anfægtet klubbens ret til at gøre det, eller påstået, at jeg er blevet bondefanget.

    Jeg har blot en holdning til prissætningen, som jeg synes er voldsom til en kamp i den tredjebedste europæiske turnering - især når der ikke længere er rabat for de trofaste.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #125
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    672

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg skal ærligt indrømme, at jeg ikke bemærkede, at klubben i denne sæson har sløjfet den rabat, sæsonkortholdere altid har fået på de europæiske billetter, da jeg fornyede sæsonkortet sidste år. Men jeg har aldrig anfægtet klubbens ret til at gøre det, eller påstået, at jeg er blevet bondefanget.

    Jeg har blot en holdning til prissætningen, som jeg synes er voldsom til en kamp i den tredjebedste europæiske turnering - især når der ikke længere er rabat for de trofaste.
    Fair nok, det er også et stykke tid siden vi sidst spillede europæisk, så det kan jo glippe med at se man ikke længere får rabat.
    Men derudover, så tror jeg nærmere, at det er modstanderen, fremfor turneringen, der afgør prisen. Og så kan man jo diskutere herfra og til Gibraltar om hvilken modstander i hvilken turnering der udløser hvilken pris.


    Mvh
    Derfor er jeg veldig stolt av laget mitt!
    niknik's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #126
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Det er fysisk umuligt at undgå ovenstående situation, hvis man har et produkt hvor man sælger fuld adgang til alle, men ikke endeligt antal, kampe, fra sæsonstart. Når holdet fucker up, står dem med platin med en lang næse, når holdet klare sig godt, står dem uden platin med en lang næse. Jeg har endnu tilgode at se folk med platin kræve pengene retur efter et rijeka fuck-up. Og så er 250 dkk for en endetribune altså ikke en voldsomt høj pris, men det er klart, at midt for på nedre c, der er 450 til den høje side, men der koster sæsonkortet også på den gode side af 3000 hvilket også er højt, men ikke for højt, de sælges jo stadig.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #127
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det er fysisk umuligt at undgå ovenstående situation, hvis man har et produkt hvor man sælger fuld adgang til alle, men ikke endeligt antal, kampe, fra sæsonstart. Når holdet fucker up, står dem med platin med en lang næse, når holdet klare sig godt, står dem uden platin med en lang næse. Jeg har endnu tilgode at se folk med platin kræve pengene retur efter et rijeka fuck-up. Og så er 250 dkk for en endetribune altså ikke en voldsomt høj pris, men det er klart, at midt for på nedre c, der er 450 til den høje side, men der koster sæsonkortet også på den gode side af 3000 hvilket også er højt, men ikke for højt, de sælges jo stadig.
    Hele idéen med platin er jo, at man er sur én gang pr. sæson. Den relativt store udgift inklusive 700 kr. til en butik, man ikke handler i, er glemt to dage efter køb. Resten af sæsonen glæder man sig over ikke at skulle tænke på og brokke sig over aktivering og tilkøb. Jeg er der for København og gider ikke som alternativ lægge 450 kr. i et brunt værtshus.

    Bortset fra det, eller netop derfor, glæder jeg mig helt vildt til i aften.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #128
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Synes 450 er heftigt, taget i betragtning at jeg betaler 279/måneden, for både min søn og jeg, for superligakampene.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #129
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    141

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Jeg synes også, at priserne er skruet for højt op til en kamp i Conference League mod PSV, og for første gang har jeg valgt ikke at benytte min forkøbstret til pladsen på Nedre C.

    Jeg ser gerne, at klubben genindfører "den gyldne middelvej" med Guldkortet. Det undrer mig, hvorfor det blev sløjfet i første omgang.

    Det glæder mig dog, at udekampen i Holland betyder, at der kommer mange på stadion, og jeg håber på en fremragende aften på tribunerne og bag tv-skærmene.
    Sidst redigeret af dam78 : 17.03.22 kl. 10:50

  18. #130
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: PSV Eindhoven vs. F.C. København (10/03-2022 kl. 21:00)

    Jeg forstår godt, hvis man synes, 450 kr. er for meget for denne ene kamp. På den anden side. Et gentegnet platinkort koster 250 kr. om måneden, og så får man endda 700 kr. til shoppen. Det, synes jeg, er billigt.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  2. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  3. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven d. 5.11.09
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 06.11.09, 21:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •