Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
87. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC Midtjylland vinder

    31 35.63%
  • Uafgjort

    16 18.39%
  • FC København vinder

    40 45.98%
Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 93

Emner: Kamptråd: FC Midtjylland - FC København 13. marts kl. 18:00

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    892

    Kamptråd: FC Midtjylland - FC København 13. marts kl. 18:00

    Så er tid til kampen i Herning. FCK har torsdagens kamp i Eindhoven i benene. Vejret bliver som det bliver, og truppen er ikke udtaget endnu.

    Mig bekendt hedder kampens dommer - Mads Kristoffer Kristoffersen

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Kamptråd: FC Midtjylland - FC København 13. marts kl. 18:00

    Skræmmende negativ statistik vi har på heden. Det er jo helt uvirkeligt det vi har været igennem de seneste mange år.

    I henhold til de seneste år så går jeg dog ind til kampen med følelsen at vi står langt bedre som hold og har en masse selvtillid, men så igen det sagde jeg også da vi mødte dem i Parken hmm :)

    Jeg sælger den gerne for en uafgjort.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Kamptråd: FC Midtjylland - FC København 13. marts kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Skræmmende negativ statistik vi har på heden. Det er jo helt uvirkeligt det vi har været igennem de seneste mange år.
    Det er absolut ganske utrolig imponerende elendigt. 9 superliga-nederlag i træk på samme bane er i sig selv utrolig elendigt. Det er kun gjort dårligere 5 gange i alt nogen sinde. Lyngby har flest med 12 nederlag i træk i Parken - og så har Randers hjemme tabt 10 i træk til FCM, Vejle 10 ude mod AaB og Horsens 10 ude både mod os og mod FCM. Men det er alt. Dvs. vi kan tangere næstdårligste stime af noget hold, hvis vi taber for 10. gang.

    Og så har vi slet ikke nævnt det vanvittige antal mål vi indkasserer. Midtjylland har scoret mindst 3 mål i samtlige de 9 nederlag vi har i træk. Det er en alltime superliga rekord - og det er mildest talt MEGET få negative rekorder vi sidder på. Vi har selv scoret 3+ mål 7 gange i træk i Parken mod Lyngby. Det er næstlængste 3+ målstime i historien. Så vi sidder solidt på rekorden :-(

    Så ambitionen i morgen må i det mindste være, ikke at indkassere mere end 2 mål :-)

    Bare lige for sænke optimismen lidt...
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Kamptråd: FC Midtjylland - FC København 13. marts kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Skræmmende negativ statistik vi har på heden. Det er jo helt uvirkeligt det vi har været igennem de seneste mange år.

    I henhold til de seneste år så går jeg dog ind til kampen med følelsen at vi står langt bedre som hold og har en masse selvtillid, men så igen det sagde jeg også da vi mødte dem i Parken hmm :)

    Jeg sælger den gerne for en uafgjort.
    Vi skal ikke sælge noget som helst for en uafgjort. Når selv vores over forsigtige træner omsider har lært at være mere modig i sin retorik, og erklære én sejr, så tilslutter jeg mig gerne, ikke alt det der forsigtigheds princip, vi skal ud og vise at Vi er Danmarks bedste fodboldhold, og vaske de seneste 9 pinlige nederlag væk på Heden - Vi SKAL have en sejr og sætte dem ud af kapløbet om titlen.
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    892

    Re: Kamptråd: FC Midtjylland - FC København 13. marts kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Mr.Aller Se meddelelser
    Vi skal ikke sælge noget som helst for en uafgjort. Når selv vores over forsigtige træner omsider har lært at være mere modig i sin retorik, og erklære én sejr, så tilslutter jeg mig gerne, ikke alt det der forsigtigheds princip, vi skal ud og vise at Vi er Danmarks bedste fodboldhold, og vaske de seneste 9 pinlige nederlag væk på Heden - Vi SKAL have en sejr og sætte dem ud af kapløbet om titlen.
    Fuldstændig enig - jeg tror bare ikke på den i morgen...

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    494

    Re: Kamptråd: FC Midtjylland - FC København 13. marts kl. 18:00

    Hvorfor er afstemningen hemmelig?

    Mvh Bjørn

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Kamptråd: FC Midtjylland - FC København 13. marts kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Mr.Aller Se meddelelser
    Vi skal ikke sælge noget som helst for en uafgjort. Når selv vores over forsigtige træner omsider har lært at være mere modig i sin retorik, og erklære én sejr, så tilslutter jeg mig gerne, ikke alt det der forsigtigheds princip, vi skal ud og vise at Vi er Danmarks bedste fodboldhold, og vaske de seneste 9 pinlige nederlag væk på Heden - Vi SKAL have en sejr og sætte dem ud af kapløbet om titlen.
    Ja, det ville da være utroligt dejligt. Men hvis man ikke rigtigt tror på det…

    Punkt 2, man skal gøre sig fortjent til at kalde sig Danmarks bedste hold. Der er vi ikke endnu. Beklager.

    Jeg sælger den også gerne for et kryds.

    Zan

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    892

    Re: Kamptråd: FC Midtjylland - FC København 13. marts kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Hvorfor er afstemningen hemmelig?

    Mvh Bjørn
    Aner det ikke. Havde ikke lavet én før :)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Kamptråd: FC Midtjylland - FC København 13. marts kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Aner det ikke. Havde ikke lavet én før :)
    Skandale! Nu ved de overtroiske ikke, hvem de skal bebrejde, når vi taber. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    435

    Re: Kamptråd: FC Midtjylland - FC København 13. marts kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja, det ville da være utroligt dejligt. Men hvis man ikke rigtigt tror på det…

    Punkt 2, man skal gøre sig fortjent til at kalde sig Danmarks bedste hold. Der er vi ikke endnu. Beklager.

    Jeg sælger den også gerne for et kryds.

    Zan
    Jeg skal ikke blande mig i hvad du tror på, det er helt forståeligt man ikke tror på det, når vi har tabt 9 i streg. Men det skal sgu stoppe her, det er dybt pinligt, og derfor håber jeg, der bliver udvist stor revancelyst og ild i øjnene, hos spillere, ledere og fans, fordi én klub af vores størrelse, skal ikke tabe 9 i streg til et andet dansk hold. Det håber jeg vi er enige om.

    Vi fans føler nok det er FCM som er Danmarks bedste hold pt, pga spillermaterialet, men det er vel i grunden BØF, med deres mesterskab og 9 sejre i streg. Desværre.

    Hvis vi spiller uafgjort imorgen og BØF igen vinder, så er de ét point efter, og ånder os virkelig i nakken, hvor vi med en sejr, og et lille forsigtigt heldigt kryds i BØF-GF kampen, kan lægge større afstand til begge hold, så sindsygt vigtigt at vi vinder, derfor tror jeg også på det. Dog primært bakket op af vores tre gange 2-0 sejre og indsatsen forleden mod PSV. Vores stærke form er med til at vi skal udnytte momentum og vinde på Heden. Nu skal det være.
    Det, der viser en første klasses intelligens, er evnen til at have to modstillede tanker i hovedet samtidig og stadig bevare evnen til at fungere.

    (F. Scott Fitzgerald)

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Kamptråd: FC Midtjylland - FC København 13. marts kl. 18:00

    Der er meget snak i diverse medier(podcasts) om betydningen af den negative stime vi er i. Men det virker til at det forsømmes at der også er tale om en positiv stime for midtjylland. Psykologisk er der vel mindst lige så meget i den positive stime som i den negative (hvis der er noget om sagen). Jeg er ret sikker på at fcm vil have fokus på at komme højintenst ud, som vi har set det så mange gange imod os, og så håbe på det kaster det første mål af sig. De sidste x gange vi har mødt dem har det slået mig at deres intensitet/tænding forekommer højere mod os, en mod resten. Og når de så score første mål sidder man og tænker, åh nej, nu igen.

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Kamptråd: FC Midtjylland - FC København 13. marts kl. 18:00

    Onde tunger vil også påstå at vi fik åbnet ladeporten rettidigt mod PSV. Vi må håbe at den er lukket mod fcm.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    892

    Re: Kamptråd: FC Midtjylland - FC København 13. marts kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Der er meget snak i diverse medier(podcasts) om betydningen af den negative stime vi er i. Men det virker til at det forsømmes at der også er tale om en positiv stime for midtjylland. Psykologisk er der vel mindst lige så meget i den positive stime som i den negative (hvis der er noget om sagen). Jeg er ret sikker på at fcm vil have fokus på at komme højintenst ud, som vi har set det så mange gange imod os, og så håbe på det kaster det første mål af sig. De sidste x gange vi har mødt dem har det slået mig at deres intensitet/tænding forekommer højere mod os, en mod resten. Og når de så score første mål sidder man og tænker, åh nej, nu igen.
    Jeg tænker også at den første scoring er afgørende. Den er den tit, men i forhold til vores indsats i Herning - så ekstra vigtigt.

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,559

    Re: Kamptråd: FC Midtjylland - FC København 13. marts kl. 18:00

    Der er meget mere end tre point på spil i aften.
    Det vil være en gigantisk fuckfinger i hovedet på FCM hvis vi tager derover og vinder. Det vil kunne give os et rygstød af dimensioner.

    Om det så sker? Jeg er forsigtig optimist som jeg fornemmer at flere er. Det store spørgsmålstegn ved mig er om Falk er 100% klar efter i torsdags. Han så godt nok træt ud til sidst i Holland, og vi har brug for ham i højeste gear hvis missionen skal lykkedes….

    Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften… Det bliver en lang søndag..!!

    God kamp - Forza Fc

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Kamptråd: FC Midtjylland - FC København 13. marts kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Der er meget mere end tre point på spil i aften.
    Det vil være en gigantisk fuckfinger i hovedet på FCM hvis vi tager derover og vinder. Det vil kunne give os et rygstød af dimensioner.

    Om det så sker? Jeg er forsigtig optimist som jeg fornemmer at flere er. Det store spørgsmålstegn ved mig er om Falk er 100% klar efter i torsdags. Han så godt nok træt ud til sidst i Holland, og vi har brug for ham i højeste gear hvis missionen skal lykkedes….

    Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften… Det bliver en lang søndag..!!

    God kamp - Forza Fc
    Enig.

    Da vi mødte dem i Parken var vi 2 point foran og kom fra stime med 8 sejre i træk og flot spil. Den tabte vi og det gav os et psykologisk knockout de efterfølgende mange kampe, hvor jeg mener vi på et tidspunkt var 7-8 point efter FCM.

    Så ja kampen i aften vil jeg også mene er mere end bare 3 point.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 18.03.16, 09:41
  2. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 11.03.16, 11:45
  3. Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 18.05.15, 10:23
  4. Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 13.03.11, 15:11
  5. Gæt på F.C. København - FC Midtjylland 21. marts 2004
    By Bingohanz in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 22.03.04, 04:59

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •