Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
103. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder i ordinær spilletid

    38 36.89%
  • Uafgjort - FCK vinder i forlænget

    8 7.77%
  • Uafgjort - FCK går videre efter straffespark

    7 6.80%
  • PSV vinder i ordinær spilletid

    40 38.83%
  • Uafgjort - PSV vinder i forlænget

    7 6.80%
  • Uafgjort - PSV går videre efter straffespark

    3 2.91%
Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 107

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Det er trods alt ikke denne kamp vi - eller andre - skal vurdere holdet og/eller taktikken på.

    Men øv for en oplevelse
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Efter sejren i Herning, havde jeg det sådan lidt at denne kamp var en smule “gratis”.

    Gik vi ikke videre, fuck it.

    Men efter at have set kampen, ville jeg ønske jeg havde adgang til omklædningsrummet, og kunne fortælle spillerne at dette gjorde decideret ondt.

    Kæft en gang lort!

    Nu skal der KRAFTEDEME hives en sejr hjem på søndag! Det kan være deres måde at sige undskyld på.

    Zan
    Helt enig.. Der var opbygget en del goowill med pointhøsten i ligaen, men det føles som at være slået tilbage til start med den præstation idag.. Totalt uacceptabel indsats, hvor især midtbanen ikke hænger sammen.. Det er tydeligt at Lerager og Stage ikke kan spille samtidig uden der er en voksen støttepædagog ved deres side.. Vi har INGEN kontrol jo.. Måske er det meget godt med sådanne opgør, da de viser at vi stadig har enormt langt at gå.. Der skal stadig hentes en kontrollerende type mere end til midtbanen, når vinduet åbner til sommer.. Hverken Lerager eller Stage har fodboldmæssige kvaliteter til at kontrollere en midtbane.. De er fine når de kan komme i deres hovedløse løb frem og tilbage, men når der skal spillet skal lægges op på et højere teknisk og taktisk niveau falder de totalt igennem..

    Kalle var selvfølgelig også rystende.. Jeg havde helt glemt hvordan han har det med at sprede usikkerhed rundt i hele bagkæden, men det var fint lige at få genopfrisket..

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    At tabe til PSV er ingen skam, men måden hold da op.

    Jeg er med på vi manglede mange profiler i dag og når ud af dem er vores vigtigste spillere i Falk så lure katastrofen, men at så rutineret spillere som Stage, Lerager og Biel og Kalle så har en større Offday, så skal de sgu gå galt. De unge spillere vil jeg tage slet ikke kritisere. Bøving Man of the Match, han turde i det mindste lidt.

    Jeg tror ikke dette nederlag rammer os psykisk i suppen. Nu kan vi i det mindste gå ind til slutspillet med fuldt fokus på guldet.

    Op på hesten igen drenge.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Jeg må indrømme jeg fattes ord efter at have set aftenens præstation. Intet fungerede overhovedet.
    Giv fint skylden til skader og at Falk må udgå - men vi kan ikke sætte sammenhængende afleveringer sammen de første 60 minutter af en kamp!
    Der er nogen der skal kigge sig selv i spejlet med den her indsats.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    En virkelig skidt præstation. Falk og Grabara melder fra i sidste øjeblik. Ankersen, Stage og Biel er deciderede katastrofer og vi intet har skyde med fra bænken (Jelert gjorde det fint og bør starte søndag)…. Så er det svært at slå PSV.
    Nu må vi bare håbe, at Falk er tilbage hurtigt.
    Det vider tydeligt hvor vigtig en komponent Falk er i den spillende akse, vi har etableret centralt. Uden ham mangler vi en sikkerhedsventil Ala det vi kender fra tidligere med en høj bold på Dame og lignende. Øv at mangle Falk i dag
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Fuck en lorte kampe, men vi skal bare ovenpå igen og få det guld hjem <3

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Lorte resultat og ærgerligt punktum for en fin Europæisk kampagne.

    Vi havde især to ting som skulle lykkes i dag:

    1) Vi måtte ikke komme (hurtigt) bagud
    2) Vi skulle kunne holde i bolden.

    Med Falk ude, så lykkedes 2) ikke i starten, hvor PSV pressede meget hårdt. Med Kalle på mål lykkedes 1) ikke og så var den kamp færdig.

    Forhåbentlig kan vi rejse os søndag, selvom den kamp pludselig ser giftig ud.
    Er Falk tilbage? Lerager har karantæne.
    Er Roony klar? Han så småskadet ud?
    Hvad med Vavro? - Han så også træt/småskadet ud.
    Kan vi løfte os fysisk og måske især mentalt?

    Nu gælder det om at holde skindet på næsen søndag og så bruge landsholdspausen til at få alle helt klar igen.

    Øv.

    Ps.
    Nu behøver vi da ikke diskutere Kalle fra start længere.


  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Lorte resultat og ærgerligt punktum for en fin Europæisk kampagne.

    Vi havde især to ting som skulle lykkes i dag:

    1) Vi måtte ikke komme (hurtigt) bagud
    2) Vi skulle kunne holde i bolden.

    Med Falk ude, så lykkedes 2) ikke i starten, hvor PSV pressede meget hårdt. Med Kalle på mål lykkedes 1) ikke og så var den kamp færdig.

    Forhåbentlig kan vi rejse os søndag, selvom den kamp pludselig ser giftig ud.
    Er Falk tilbage? Lerager har karantæne.
    Er Roony klar? Han så småskadet ud?
    Hvad med Vavro? - Han så også træt/småskadet ud.
    Kan vi løfte os fysisk og måske især mentalt?

    Nu gælder det om at holde skindet på næsen søndag og så bruge landsholdspausen til at få alle helt klar igen.

    Øv.

    Ps.
    Nu behøver vi da ikke diskutere Kalle fra start længere.
    Meget enig!

    Hiv en hårdtkæmpet 1-0 hjem søndag, og så kan vi sunde os mentalt og fysisk i pausen.

    Den køber jeg med største glæde!! Så kan vi snakke “godt spil” på et andet tidspunkt.

    Zan

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Argh. Vi er ikke bedre. PSV er et glimrende hold. Jeg håbede indtil 0-3 og så blev jeg sur og modløs. Så den live og Kalle så ikke god ud.

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,562

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Det vider tydeligt hvor vigtig en komponent Falk er i den spillende akse, vi har etableret centralt. Uden ham mangler vi en sikkerhedsventil Ala det vi kender fra tidligere med en høj bold på Dame og lignende. Øv at mangle Falk i dag
    Falk er vigtig for os ja. Men idag havde han ikke gjort den store forskel. Vi var oppe imod overmagten. Og de spillede sig ikke engang helt ud….!!

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Rigtig skidt indsats i dag. Dårlig aften. Ligesom nogle få på nedre c havde en dårlig aften i forhold til opførsel. Vavro saver deres nr. 11 midt over (jeg tror ikke, Vavro var klar over, han var der). Og så står der simpelthen nogle tåber og smider ting efter ham (deres nr. 11). Og sørme om han ikke fik en salve mere, da han gik skadet ud. Tåkrummende pinlig opførsel. Håber, tosserne er fanget på video, så vi ikke skal se dem igen.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Falk er vigtig for os ja. Men idag havde han ikke gjort den store forskel. Vi var oppe imod overmagten. Og de spillede sig ikke engang helt ud….!!
    Svært at spå om når nu Falk i forrige kamp mod PSV jo spillede på Modric niveau. Det er trods alt noget at miste. Jeg er hvertfald ret sikker på Falk ville kunne holde og vende på bolden i mange flere kritiske sekvenser. At Stage ligepludselig forsøger at udfylde samme rolle som Falk var næsten sørgeligt at se i denne kamp. Jeg tror det var Morten Bruun under kampen der nævnte. Stage skal bare være Stage og ikke være noget han ikke er.

    Men ja vi havde nok tabt, men jeg tror ikke vi ville have været udspillet i så store dele af kampen som vi så i dag. Man må da håbe han ikke er alvorligt skadet igen, ellers kan vi godt få problemer i slutspillet.
    Sidst redigeret af EraZ : 17.03.22 kl. 21:58

  20. De følgende 8 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Startende målmand, 2 startende midtbanespiller, min. 1 startende angriber manglede idag. Selv i ståles velmagtsdage var det heller ikke gået godt mod PSV. God opbakning i parken og tak til de to helt der fik trafikken til at flyde ud af phuset.

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    596

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Det er svært at gå videre mod et bedre hold, når målmand, forsvar og midtbanekollegaer har totalt off dag. Kalle, Anker og Stage solgte igen og igen holdet i første halvleg. Det havde Falk nok ikke kunne forhindre.

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven (17. marts 2022 kl. 18.45)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    450 kr.? Det er nogle af de bedste penge, jeg længe har sparet :-)

    Svære omstændigheder, men også en håbløs indsats og pinligt målmandsspil.

    Ellers udmærket indhop af Jelert, og det er svært at se, hvorfor Ankersen skulle være andet end i bedste fald tredjevalg fra nu af. Faktisk vil jeg foretrække et tremandsforsvar og en offensiv spiller som wingback frem for at skulle se Anker inde igen.

    enig

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  2. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  3. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  4. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - PSV Eindhoven d. 5.11.09
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 06.11.09, 21:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •