Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 54

Emner: Tanker om mesterskabsslutspillet 2022

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Tanker om mesterskabsslutspillet 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det hjælper at alle sæder er frie til brøndbykampen[...]
    Hvad vil det sige?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Tanker om mesterskabsslutspillet 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg ser frem til endnu engang at spille et mesterskab hjem på udebane i betonen. No jinx.
    Der er vist nogle i denne tråd, som kandiderer til en "The Double"-tatovering i panden. Der er stadig mange ting, som ikke kører optimalt, jeg kommer ikke til at fejre noget som helst før det er helt matematisk sikret.


  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    42

    Re: Tanker om mesterskabsslutspillet 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvad vil det sige?
    Når Brøndby er på besøg i Parken, er der færre pladser til dem på D-tribunen. Til kampen i påsken er det uden BIF-fans, og derfor kan hele D-tribunen tages i brug og sælges til FCK-fans. Jeg går ud fra, at det er det, der menes.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Tanker om mesterskabsslutspillet 2022

    Brøndbys pointtab i Aalborg forøgede vores mesterskabschancer ret betydeligt. De er nu reelt 9 point efter med målscoren in mente. Deres muligheder for at slutte foran os er ganske små nu.
    At FCM fik point i overtiden er forbandet -- men vi har trods alt syv point (med målscoren in mente). De indbyrdes opgør bliver helt ekstremt afgørende. Hvis vi kan holde status quo mod FCM i de indbyrdes opgør (fx sejr hjemme, nederlag ude), skal de altså hente syv point på os i de resterende 8 kampe. Det bliver meget, meget vanskeligt for dem. Tager de imidlertid to sejre, er alt åbent.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Tanker om mesterskabsslutspillet 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Karlsen-FC Se meddelelser
    Når Brøndby er på besøg i Parken, er der færre pladser til dem på D-tribunen. Til kampen i påsken er det uden BIF-fans, og derfor kan hele D-tribunen tages i brug og sælges til FCK-fans. Jeg går ud fra, at det er det, der menes.
    Men hvordan skulle det hjælpe på tilskuertallet? Meget kan man sige om Brøndbyfans, men deres billetudnyttelsesgrad i Parken fejler formentlig ikke noget...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Tanker om mesterskabsslutspillet 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men hvordan skulle det hjælpe på tilskuertallet? Meget kan man sige om Brøndbyfans, men deres billetudnyttelsesgrad i Parken fejler formentlig ikke noget...
    De får tildelt et helt afsnit, men får, af sikkerhedshensyn, ikke det numeriske antal billetter der tilsvarer hele afsnittet.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Tanker om mesterskabsslutspillet 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    De får tildelt et helt afsnit, men får, af sikkerhedshensyn, ikke det numeriske antal billetter der tilsvarer hele afsnittet.
    Ah ja, okay, på den måde. Jeg forstår.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Tanker om mesterskabsslutspillet 2022

    FCM’s målmand med brud på armen. De kan vise sig at være en god gave til vi møder dem. Hvis vi altså kan finde ud af at producerer chancer imod dem.

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    1,816

    Re: Tanker om mesterskabsslutspillet 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    FCM’s målmand med brud på armen. De kan vise sig at være en god gave til vi møder dem. Hvis vi altså kan finde ud af at producerer chancer imod dem.
    Han var nu ellers også meget god til selv at dele en gave ud sidst....

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    May 2021
    Indlæg
    241

    Re: Tanker om mesterskabsslutspillet 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af scaleo Se meddelelser
    Han var nu ellers også meget god til selv at dele en gave ud sidst....
    ja enig. Tror dog desværre det var en engangs ting haha

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    72

    Re: Tanker om mesterskabsslutspillet 2022

    Hvis det hele flasker sig, og mesterskabet er i hus tre runder før sæsonen slutter, har jeg et fromt ønske til Jess Thorup: Lad få Guds skyld være med at stille med andetholdet de sidste tre kampe.

    Jeg husker stadig tilbage på en pinlig sæson-afslutnigen i foråret 2019 , hvor vi som mestre sluttede af med tre nederlag på stribe, fordi vi reelt set ikke havde noget af spille for. En sådan tilgang synes jeg er direkte pinlig for et mesterhold.

    Jeg kan godt accceptere at tabe tre kampe i træk i løbet af sæsonen, fordi holdet er inde i spillemæssig og resultatmæssig krise. Det kan ske for ethvert tophold. Men at et mesterhold nærmest lader sig ydmyge de sidste tre spillerunder som konsekvens af manglende motivation er i min optik udtryk for dårlig arbejdsmoral. Ikke mindst lussingen på 0-4 i Herning piner mig stadigvæk. Jeg vil se et hold, der viser at de er værdige mestre.

    Godt slutspil til alle i og omkring FCK

  16. De følgende 11 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,858

    Re: Tanker om mesterskabsslutspillet 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chmpen85 Se meddelelser
    FCM’s målmand med brud på armen. De kan vise sig at være en god gave til vi møder dem. Hvis vi altså kan finde ud af at producerer chancer imod dem.
    Jeg må sige den situation fryder mig helt vildt. Ikke fordi den unge og dygtig målmand bliver skadet, for det er pisse synd, men fordi de kasserede Lössl ret arrogant, og samtidig hentede en pensioneret Ousted ind som reserve. Med Sviatchenkos muskelskade in mente, kan det blive et selvmål af dimensioner, og det fryder mig altså sindsygt meget.


  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Tanker om mesterskabsslutspillet 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg må sige den situation fryder mig helt vildt. Ikke fordi den unge og dygtig målmand bliver skadet, for det er pisse synd, men fordi de kasserede Lössl ret arrogant, og samtidig hentede en pensioneret Ousted ind som reserve. Med Sviatchenkos muskelskade in mente, kan det blive et selvmål af dimensioner, og det fryder mig altså sindsygt meget.
    Tænker også det kan ramme dem hårdt. Nu er Ousted jo ikke en helt Urutineret målmand selvom han er oppe i alderen, Næææ det er mere, hvor alvorligt det står til med Sviatchenko der må bekymrer FCM. Nu er der jo 2 ugers pause, så han kan selvfølgelig nå at blive klar, men sådan en muskelskade kan godt tage længere tid at komme sig over.

    Sviat er altså bare sådan en vigtig spiller for dem, uden ham så vil jeg vove at påstå vores chancer for guld stiger med et par yderligere procenter.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Tanker om mesterskabsslutspillet 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Karsten Se meddelelser
    Hvis det hele flasker sig, og mesterskabet er i hus tre runder før sæsonen slutter, har jeg et fromt ønske til Jess Thorup: Lad få Guds skyld være med at stille med andetholdet de sidste tre kampe.

    Jeg husker stadig tilbage på en pinlig sæson-afslutnigen i foråret 2019 , hvor vi som mestre sluttede af med tre nederlag på stribe, fordi vi reelt set ikke havde noget af spille for. En sådan tilgang synes jeg er direkte pinlig for et mesterhold.
    Måske liiiige en runde eller to for tidligt, at hive den alvorlige problemstilling frem???? :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Tanker om mesterskabsslutspillet 2022

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Karsten Se meddelelser
    Hvis det hele flasker sig, og mesterskabet er i hus tre runder før sæsonen slutter, har jeg et fromt ønske til Jess Thorup: Lad få Guds skyld være med at stille med andetholdet de sidste tre kampe.

    Jeg husker stadig tilbage på en pinlig sæson-afslutnigen i foråret 2019 , hvor vi som mestre sluttede af med tre nederlag på stribe, fordi vi reelt set ikke havde noget af spille for. En sådan tilgang synes jeg er direkte pinlig for et mesterhold.

    Jeg kan godt accceptere at tabe tre kampe i træk i løbet af sæsonen, fordi holdet er inde i spillemæssig og resultatmæssig krise. Det kan ske for ethvert tophold. Men at et mesterhold nærmest lader sig ydmyge de sidste tre spillerunder som konsekvens af manglende motivation er i min optik udtryk for dårlig arbejdsmoral. Ikke mindst lussingen på 0-4 i Herning piner mig stadigvæk. Jeg vil se et hold, der viser at de er værdige mestre.

    Godt slutspil til alle i og omkring FCK
    Ikke fordi jeg er uenig, men var det ikke en ide at vente til mesterskabet er hjemme før man begynder på den slags snak..

    Og selv når det er sagt, så betyder det jo absolut ingenting iår, der er nada rekorder eller lign at kæmpe for!

    Men lad os nu få det mesterskab i hus, jeg tror det sagtens kan blive tæt

    /Jesper
    cossie's Avatar


Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Til- og afgange: Sommeren 2022
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2066
    Sidste Meddelelse: 18.09.22, 21:04
  2. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  4. Billetbørs FCK-OB Søndag d. 20 Februar 2022
    By DiscoTango in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 20.02.22, 11:06
  5. Mesterskabsslutspillet 2020
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 14.07.20, 12:24

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •