Side 10 af 11 FørsteFørste ... 7891011 SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 161

Emner: Banen

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Banen

    Var i Parken på 7. sal i dag. Kiggede ned på banen. Den så - bortset fra et par brune pletter nær midten - pæn og grøn ud. Der blev slået græs på livet løs (noget må vokse). Så enten har de malet i god tid eller også er banen i "bedring"...

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Lyder til at have været en god fest: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...glerne/9246166.
    Hmmm, ja det håber jeg da. Jeg gad da godt at havet været til fest derinde. Nu er det jo som det er, at den fest blev booket for et år siden, optimalt, nej. Men jeg håber da at dem der kom havde en fest. Og ja, jeg kan faktisk godt lide at Parken er rammen om en masse ting, koncerter, firmafester og hvad ved jeg. Der skal naturligvis være styr på græsset hvis man skal det! Men at EB laver en historie om at nogle festdeltager "trampede på græsset" Helt ærligt, det er sgu da EB der prøver at lave en historie hvor der ikke er nogle historie- drop den sprøjte

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Nu er det jo som det er, at den fest blev booket for et år siden, optimalt, nej.
    Uanset hvor meget kød der er på EB's historie, vil jeg godt anholde den undskyldning, som FCK's ledelse også bruger: At festen blev booket for et år siden. Vi var godt nok ikke nået til at smide sand og grøn maling på banen endnu, men dens dårlige beskaffenhed var i den grad også et tema for et år siden - og længere tilbage. Så den undskyldning giver jeg intet for.

    Jeg synes, det er fint, at Parken bliver brugt til alt muligt andet end fodbold, men edderbrodereme mig først, når man har fundet ud af at holde en tiptop grønsvær. Hvis ledelsen ikke er i stand til at identificere fodboldklubbens primære formål, bør den skiftes ud.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Uanset hvor meget kød der er på EB's historie, vil jeg godt anholde den undskyldning, som FCK's ledelse også bruger: At festen blev booket for et år siden. Vi var godt nok ikke nået til at smide sand og grøn maling på banen endnu, men dens dårlige beskaffenhed var i den grad også et tema for et år siden - og længere tilbage. Så den undskyldning giver jeg intet for.

    Jeg synes, det er fint, at Parken bliver brugt til alt muligt andet end fodbold, men edderbrodereme mig først, når man har fundet ud af at holde en tiptop grønsvær. Hvis ledelsen ikke er i stand til at identificere fodboldklubbens primære formål, bør den skiftes ud.
    Enig - ud over det, så vidste man også for et år siden hvornår mesterskabskampen nok ville stå på sithøjeste. Men fedt at en flok fulde revisore har hygget sig

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser

    Jeg synes, det er fint, at Parken bliver brugt til alt muligt andet end fodbold, men edderbrodereme mig først, når man har fundet ud af at holde en tiptop grønsvær. Hvis ledelsen ikke er i stand til at identificere fodboldklubbens primære formål, bør den skiftes ud.

    Bevares bevares :-) Jeg synes nu også at jeg skriver, at der skal være styr på det i forhold til plænen.

    Min pointe var blot, at når der nu var et arrangement så kunne dem der har været med lige så godt få en god oplevelse. Og at EB kører en historie på at nogle "trampede på græsset" er direkte latterlig


    rsj

  9. #141
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Hmmm, ja det håber jeg da. Jeg gad da godt at havet været til fest derinde. Nu er det jo som det er, at den fest blev booket for et år siden, optimalt, nej. Men jeg håber da at dem der kom havde en fest. Og ja, jeg kan faktisk godt lide at Parken er rammen om en masse ting, koncerter, firmafester og hvad ved jeg. Der skal naturligvis være styr på græsset hvis man skal det! Men at EB laver en historie om at nogle festdeltager "trampede på græsset" Helt ærligt, det er sgu da EB der prøver at lave en historie hvor der ikke er nogle historie- drop den sprøjte
    Nu påstår journalisten jo at have set videoer og billeder af det. Det er muligt at vedkommende overdriver, men jeg tvivler på at der er tale om en løgn. I min optik skal FCK være førsteprioriteten, når det kommer til hvad banen skal bruges til. Ikke koncerter, firmafester eller alt muligt andet gøgl.
    At festen er booket et år i forvejen giver jeg ikke meget for. Dels ved man jo godt, hvornår der er slutspil og hvornår mesterskabskampen spidser til og dels kendte man ikke kampprogrammet for et år siden og havde dermed booket en fest uden at vide, om der evt. skulle spilles kamp dagen efter, hvilket jeg ikke synes er formildende.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #142
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Nu påstår journalisten jo at have set videoer og billeder af det. Det er muligt at vedkommende overdriver, men jeg tvivler på at der er tale om en løgn. I min optik skal FCK være førsteprioriteten, når det kommer til hvad banen skal bruges til. Ikke koncerter, firmafester eller alt muligt andet gøgl.
    At festen er booket et år i forvejen giver jeg ikke meget for. Dels ved man jo godt, hvornår der er slutspil og hvornår mesterskabskampen spidser til og dels kendte man ikke kampprogrammet for et år siden og havde dermed booket en fest uden at vide, om der evt. skulle spilles kamp dagen efter, hvilket jeg ikke synes er formildende.
    Det kan jo også være at festen er et udskudt arrangementet fra Corona tiden, hvorfor det var denne dato der passede i kalenderen for E&Y ? Og vi så har sagt ja, for at få nogle penge i kassen?

    Det kan ikke bringe mit pis i kog der har været fest derinde - banen ser rigtig fin ud på billederne fra igår, meget bedre end de seneste kampe.

  12. #143
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det kan jo også være at festen er et udskudt arrangementet fra Corona tiden, hvorfor det var denne dato der passede i kalenderen for E&Y ? Og vi så har sagt ja, for at få nogle penge i kassen?

    Det kan ikke bringe mit pis i kog der har været fest derinde - banen ser rigtig fin ud på billederne fra igår, meget bedre end de seneste kampe.
    Banen kunne vel knap blive værre og man kan vel ikke være i tvivl om, at det hæmmer vækstbetingelserne at overdække noget af banen med plader.
    Jeg har ingen info omkring selve arrangementet og ved ikke om det er udskudt eller hvordan og hvorledes. Uanset hvad er det vel ikke til diskussion, at planlægningen har været dårlig .
    En enkelt firmafest kan jeg heller ikke blive sur over, men det der bekymrer mig er, at fodboldholdet ikke er førsteprioritet - og i øvrigt ikke bliver drevet særlig professionelt i disse tider.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #144
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det kan jo også være at festen er et udskudt arrangementet fra Corona tiden, hvorfor det var denne dato der passede i kalenderen for E&Y ?
    Hvad har corona med noget at gøre? Bare fordi der ikke var tilskuere i Parken i en periode, skulle banen jo stadig være god og til at spille på. Og som sagt, banens dårlige tilstand har været et problem længe.

    Det er dejlig at høre, at banen har det bedre, og at festen tilsyneladende ikke har gjort stor skade. Det ændrer bare ikke på, at fodbolden bør være den altoverskyggende hovedprioritet i FCK.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  15. #145
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Banen kunne vel knap blive værre og man kan vel ikke være i tvivl om, at det hæmmer vækstbetingelserne at overdække noget af banen med plader.
    Jeg har ingen info omkring selve arrangementet og ved ikke om det er udskudt eller hvordan og hvorledes. Uanset hvad er det vel ikke til diskussion, at planlægningen har været dårlig .
    En enkelt firmafest kan jeg heller ikke blive sur over, men det der bekymrer mig er, at fodboldholdet ikke er førsteprioritet - og i øvrigt ikke bliver drevet særlig professionelt i disse tider.
    Det er svært at aflyse et arrangement til MANGE penge, som har været planlagt i et års tid. Jeg er egentlig enig i, at banen burde skånes så meget det er muligt, men når det er sagt, så har den fest været svært at slippe uden om.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #146
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Det er svært at aflyse et arrangement til MANGE penge, som har været planlagt i et års tid. Jeg er egentlig enig i, at banen burde skånes så meget det er muligt, men når det er sagt, så har den fest været svært at slippe uden om.
    Mange penge? Hvad har de givet - den skulle ikke ha’ været aflyst, den begivenhed skulle aldrig have været solgt

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #147
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Banen

    Nu har der igen været en del snak om banen. Og ja "Kosmetisk" i hjørnerne ser den ikke pæn ud. Men i de 2 seneste kampe ser banen da rimelig "fast" ud uden at blive "revet" op. Med andre ord så syntes jeg den har været fint "Plan" at spille på

    Tidligere syntes jeg spillerne har skøjtet rundt på banen samt at banen var let at "rive" op, det syntes jeg ikke er tilfældet i de 2 kampe hidtil. Især på denne tid af året.

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #148
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Banen

    Well well well

    Er 10 gang lykkens gang ? eller hvad vi oppe på :) - https://bold.dk/fodbold/klubber/fc-k...ig-i-tottenham

    Hvad mere kan vi sige om vores bane og elendige inkompetence internt i klubben til at passe på den?.

    Det muligt koncerter er en del af vores forretningsgrundlag, men at placere en Koncert midt i en CL kampagne + en masse superliga kampe er jo hul i hovedet. Det har jo igen vist sig at have store konsekvenser, hvor banen aldrig rigtige har kunne nå at komme sig.

    Nu er der snart vinterpause. Kan klubben virkelig ikke i rettidig omhu 1-2 år forinden finde nogle interessante navne der kan optræde i disse periode?. Så må man sku da investerer i nogle varmelamper til publikum, hvis det er pga. kulden der klages over.

    SUK..... amatøragtigt.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #149
    Tilmeldingsdato
    May 2007
    Indlæg
    124

    Re: Banen

    Hvornår kaster man håndklædet i ringen og går over til en kunstbane? Det burde være snart...
    Så skyd dog udefra!!!! Hvad kan der ske??

  24. #150
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af pikkerrup Se meddelelser
    Hvornår kaster man håndklædet i ringen og går over til en kunstbane? Det burde være snart...
    Så bliver vores nye greenkeepers job relativt let :-)

Side 10 af 11 FørsteFørste ... 7891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Dyr på banen
    By fck_hundested in forum Diverse
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 23.04.06, 00:53
  2. Banen....?
    By Don Diego in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 22:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •