Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 161

Emner: Banen

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Eller investere 500 mil (skud fra hoften) i et pitch-removal system.. Jeg læste en artikel om et konsordium der havde sikret sig rettighederne til at afholde events på Bernabeu, der jo har sådan et system.. Beløbet var astronomisk (milliard-klassen), så der bør også i København være et økonomisk incitament til sådan en investering.
    Lyder vildt, men tvivler på det sker i København :)

    Nu har den Bane været et issue igennem hele FCKs levetid efterhånanden. 40-50% af vores hjemmekampe bliver spillet på et elendigt underlag som også hæmmer vores eget spil.

    Nu bliver jeg formentlig voldsom upopulær, Men er vi ikke snart på det punkt, hvor man for alvor burde overvej en kvalitets plastik bane ? :). Ja jeg er også græs elsker, men hvis jeg skal vælge mellem en hurtig og plan plastikbane kontra en lorte bane 50% af tiden så kan jeg måske godt være ved at tage et nyt standpunkt efterhånden.

    vi har vel bevist vi godt kan spille på sådan en bane. Var det ikke 1-5 vi vandt i Farum fornylig :)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    …Nu bliver jeg formentlig voldsom upopulær…
    Enig! ;-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Problemet med banen i Parken er en mikstur af mange parametre...
    Tak for den virkelig gode, grundige gennemgang, som gjorde mig klogere!

    Banens beskaffenhed har bestemt været et problem i årevis, men jeg mindes også, at den i længere perioder har været god. Hvad skyldes det?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tak for den virkelig gode, grundige gennemgang, som gjorde mig klogere!

    Banens beskaffenhed har bestemt været et problem i årevis, men jeg mindes også, at den i længere perioder har været god. Hvad skyldes det?
    Jeg husker at vi på et tidspunkt under Hague udskiftede hele vækst/drænlager under banen.. Plænens tilstand var i de følgende år fremragende så vidt jeg husker. Måske man skulle forsøge det igen.. Lysforholdene kan jo ikke være årsagen alene, da plænen netop HAR været god i perioder. Men det er selvfølgelig et puslespil af ting der skal falde i hak, det er jeg med på. Men kunne være interessant med en faglig vurdering af, hvad der skulle til, under de givne forhold.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Enig! ;-)
    Tænkte jeg nok, skulle bare lige teste stemningen :)

  8. #21
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Vil man gerne have Parken skal se perfekt ud, så koster det nok 50-100 millioner kr. i indkøb af ny hybridbane, cikulationsanlæg under banen og state of the art lysanlæg eller også skal man fjerne Øvre C helt, så der kan komme lys ned på banen, fjerne kontortårnene, så der kan kan komme noget cirkulation ned omkring banen og så skal man stoppe alle aktiviteter der ikke handler om fodbold - så kan vi måske få en bane der er klar til international topfodbold.
    Jeg tænker (håber) at plænens beskaffenhed også indgår i de kommende renovationsplaner. Så tror ikke vi skal forvente andet end at man blot holder skuden flydende, indtil stadionrenovationen går i gang. Men det ville da være fedt hvis de smed dit første forslag eller Bernabeu løsningen med i budgettet.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Banen

    Uanset hvor dårlige omstændighederne er for en god bane i Parken, så kan det altså godt lade sig gøre: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...der-guld-banen

    Og i Brøndby har de haft gang i spejlene nævnt ovenfor: https://ronaldo.com/dk/fodboldnyhede...endby-stadion/

    Fællesnævneren i de to links er (selvfølgelig, fristes man til at sige) Chris Hague. Hvorfor var det nu, at han skred til Brøndby? Var det noget med en konflikt?

    Men Hague kan jo ikke være den eneste, der kan lave en god bane, så hvorfor er det, at ledelsen på det her område sejler rundt..?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Uanset hvor dårlige omstændighederne er for en god bane i Parken, så kan det altså godt lade sig gøre: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...der-guld-banen

    Og i Brøndby har de haft gang i spejlene nævnt ovenfor: https://ronaldo.com/dk/fodboldnyhede...endby-stadion/

    Fællesnævneren i de to links er (selvfølgelig, fristes man til at sige) Chris Hague. Hvorfor var det nu, at han skred til Brøndby? Var det noget med en konflikt?

    Men Hague kan jo ikke være den eneste, der kan lave en god bane, så hvorfor er det, at ledelsen på det her område sejler rundt..?
    Kan vi ikke bare give manden mesterslanten for at komme tilbage.

    Det ville da umiddelbart være en mere økonomisk løsning end samtlige alternativer.

    Zan

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Kan vi ikke bare give manden mesterslanten for at komme tilbage.

    Det ville da umiddelbart være en mere økonomisk løsning end samtlige alternativer.

    Zan
    Jo, hvis han virkelig er den eneste, der kan få styr på vores bane. Men jeg mener at huske, at der var en eller anden beef mellem ham og FCK, så måske er det ikke så lige til. Nogen, der har mere viden om den sag?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jo, hvis han virkelig er den eneste, der kan få styr på vores bane. Men jeg mener at huske, at der var en eller anden beef mellem ham og FCK, så måske er det ikke så lige til. Nogen, der har mere viden om den sag?
    Hvilken beef begraver man ikke for et ekstra 0 på lønseddelen ;-)

    Zan

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,550

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvilken beef begraver man ikke for et ekstra 0 på lønseddelen ;-)

    Zan
    Der kan da umuligt være ret meget beef tilbage eftersom vel ca. samtlige folk i FC København er udskiftet.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jo, hvis han virkelig er den eneste, der kan få styr på vores bane. Men jeg mener at huske, at der var en eller anden beef mellem ham og FCK, så måske er det ikke så lige til. Nogen, der har mere viden om den sag?
    Altså, hvis du med beef mener tjenesteforsømmelse og kontraktbrud, så er der ikke kun BIF, men også beef ;-)

    Det skulle undre mig meget, hvis man var interesseret i at få ham igen.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Altså, hvis du med beef mener tjenesteforsømmelse og kontraktbrud, så er der ikke kun BIF, men også beef ;-)

    Det skulle undre mig meget, hvis man var interesseret i at få ham igen.
    Vil du uddybe tjenesteforsømmelse og kontraktbrud? Jeg kan ikke huske det, men husker bare at der var en mindre årrække hvor vi fik vendt den elendige bane til at stå skarpt.

    Er der forøvrigt nogen der ved hvad forskellen var på den gode periode kontra resten? Blev den dårlig igen, samtidig med Hagues afskedigelse eller allerede inden?

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Vil du uddybe tjenesteforsømmelse og kontraktbrud? Jeg kan ikke huske det, men husker bare at der var en mindre årrække hvor vi fik vendt den elendige bane til at stå skarpt.

    Er der forøvrigt nogen der ved hvad forskellen var på den gode periode kontra resten? Blev den dårlig igen, samtidig med Hagues afskedigelse eller allerede inden?
    Der lader til at være en vis sammenhæng. FCK havde sidste gang Danmarks bedste bane i 14/15-sæsonen (mens Brøndbys lå i bunden), Hague skiftede til Brøndby i foråret 15, og i 16/17-sæsonen havde Brøndby Danmarks bedste bane: https://spillerforeningen.dk/projekt...s-bedste-bane/
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Der lader til at være en vis sammenhæng. FCK havde sidste gang Danmarks bedste bane i 14/15-sæsonen (mens Brøndbys lå i bunden), Hague skiftede til Brøndby i foråret 15, og i 16/17-sæsonen havde Brøndby Danmarks bedste bane: https://spillerforeningen.dk/projekt...s-bedste-bane/
    Men jeg kan ikke finde ud af, hvornår Hague forlod FCK. Ifølge ovenstående link var det Daniel Madsen, der stod bag Danmarks bedste bane i Parken i sæsonerne 13/14 og 14/15, så hvis han har stået i lære hos Hague og erhvervet sig hans magiske fingre, er det måske bare Madsen, vi skal have tilbage. Nogen, der ved hvorfor han forlod FCK?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dyr på banen
    By fck_hundested in forum Diverse
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 23.04.06, 00:53
  2. Banen....?
    By Don Diego in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 22:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •