Side 4 af 11 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 161

Emner: Banen

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Banen

    Det er godt nok pinligt at man stiller op med en bane af den kvalitet, det er jo tydeligt hvor meget det hæmmer vores spil.
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Der skal selvfølgelig ske noget, men det virker lidt risikabelt at lave en større investering i banen, inden Parkens fremtid er afklaret.
    Hvordan det?.

    Medmindre man selvfølgelig har planer om at flytte Parken så vil det absolut ikke give mening, men jeg går da ud fra plænens placering bliver, hvor den er, hvoraf man snildt kan renovere resten af stadion. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad sådan en total renovering koster, men selv hvis vi taler 20+ mil vil jeg mene det skal gøres efter sæsonen er slut som jeg også hørte JT nævne.

    Problemet vil dog stadig være de koncerter man vil holde i Parken. Selv med en total renoveret plæne så tvivler jeg altså på den kan holde til koncerter også. Hold kæft hvor er det pinligt som Nordens største klub at have sådan en bane. Jeg fatter ikke man ikke har gjort noget langt tidligere.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Der skal selvfølgelig ske noget, men det virker lidt risikabelt at lave en større investering i banen, inden Parkens fremtid er afklaret.
    Det er jo ikke til at vide, hvor længe der går, før der er en afklaring. Man er nødt til at løse det her problem asap. Desuden har det som nævnt tidligere i denne tråd været muligt at lave Danmarks bedste bane i Parken uden større investeringer, så der er ingen undskyldninger.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    265

    Re: Banen

    Jeg er rystet over den ringe vedligeholdelse, som vores hjemmebane har, når tanken falder på græstæppet. Hvis jeg ikke tager fejl, så blev græstæppet skiftet forud til forårspremieren, og så ligner det en sandkasse igen efter næsten 2 måneder. Helt ærligt, sådanne forhold kan man ikke byde spillerene og fans til hjemmekampene, når der skal spilles flot fodbold. Det rejser derfor følgende spørgsmål hos undertegnet:

    Hvor lang tid tager det at få skiftet græstæppet, og få det til at se ordenligt ud?
    Kan det gøres fra vi har spillet hjemme mod Randers den 24.april og frem til den 11.maj, hvor vi skal møde Silkeborg?
    Er underlaget i form af dræn og varmeanlæg problemet?

    Svar til disse spørgsmål og forklaring fra FCK udbedes, tak!
    Casper the ghost

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af Casper the ghost Se meddelelser
    Jeg er rystet over den ringe vedligeholdelse, som vores hjemmebane har, når tanken falder på græstæppet. Hvis jeg ikke tager fejl, så blev græstæppet skiftet forud til forårspremieren, og så ligner det en sandkasse igen efter næsten 2 måneder. Helt ærligt, sådanne forhold kan man ikke byde spillerene og fans til hjemmekampene, når der skal spilles flot fodbold. Det rejser derfor følgende spørgsmål hos undertegnet:

    Hvor lang tid tager det at få skiftet græstæppet, og få det til at se ordenligt ud?
    Kan det gøres fra vi har spillet hjemme mod Randers den 24.april og frem til den 11.maj, hvor vi skal møde Silkeborg?
    Er underlaget i form af dræn og varmeanlæg problemet?

    Svar til disse spørgsmål og forklaring fra FCK udbedes, tak!
    Thorup sagde i onside efter kampen at der ikke sker noget med banen før sæsonen er slut og de håber den bliver bedre når vejret bliver bedre. Derefter skal den graves helt op og genopbygges med nye dræn, underlag, varme osv. Han var ikke så specifik udover pengene er afsat til vi igen kan få Danmarks bedste bane samt der ikke var gjort noget ved banen de sidste 10-15 år...

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Banen

    flere af spillerne blandt andet Kevin Diks var grønne op og ned af trøjerne gad vide om man har malet banen?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    flere af spillerne blandt andet Kevin Diks var grønne op og ned af trøjerne gad vide om man har malet banen?
    Tilsyneladende - som diskuteret ovenfor. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    324

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det ligner, at vi har givet banen noget farve. Spillernes trøjer har nogle unaturligt grønne pletter.
    Fra Øvre C kunne det anes, at der var sprayet med en underlig vissengrøn farve i enkelte baner (1-2 meters bredde) i banens længderetning. Pinligt!

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Thorup sagde i onside efter kampen at der ikke sker noget med banen før sæsonen er slut og de håber den bliver bedre når vejret bliver bedre. Derefter skal den graves helt op og genopbygges med nye dræn, underlag, varme osv. Han var ikke så specifik udover pengene er afsat til vi igen kan få Danmarks bedste bane samt der ikke var gjort noget ved banen de sidste 10-15 år...
    Pluspoint for, at der nu endelig lyder til, at der bliver gjort noget.

    Kæmp minuspoint for, at vi skulle derud, at man sprayer en sandkasse med grøn farve for at få det til at ligne en plæne.

    Min hukommelse samler måske ikke på SÅ dårlige minder - men jeg KAN simpelthen ikke mindes en bane på dansk grund, der har set værre ud. Det var decideret pinligt - og reelt også uværdigt. Hvem end der har ansvaret for det her, bør have knaldhamrende røde ører. Om det så er greenkeeperen, der er uduelig, eller bestyrelsen, der ikke har villet afsætte penge på budgettet før nu.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Banen

    Bestyrelsesformanden er nu på banen (pun indeed intended...) med noget info om... banen...

    https://www.fck.dk/nyhed/banen-i-parken

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Bestyrelsesformanden er nu på banen (pun indeed intended...) med noget info om... banen...

    https://www.fck.dk/nyhed/banen-i-parken
    "Info" er vist at stramme den. I hvert fald bliver man ikke meget klogere på, hvordan det er lykkedes tre gange at få kåret ligaens bedste bane trods den problematiske undergrund. Nu har jeg ikke detailoptalt antallet af kampe i Parken i de sæsoner, hvor vi havde den bedste bane, men selv om der sidste år var rekordmange landskampe, spillede vi eksempelvis i sæsonen 11/12 masser af europæiske kampe - plus at vi gik hele vejen i pokalfinalen, der som bekendt blev spillet i Parken, så slitagen har næppe været større de seneste par år end tidligere. Men det er da dejligt, hvis problemet bliver taget alvorligt!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. #57
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Banen

    Lad mig gætte på, at man GODT kan lægge nyt græs på en bane på 8 dage? Kræver selvfølgelig at man har lavet setup klar, når man konstaterer, den er gal. Hvilket IKKE var til kampen i går. Men ja, som det tidligere er fint beskrevet af andre kan den ikke gro fast m.m. men fungere bedre er der da ingen tvivl om, at en ny bane ville.

  18. #58
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Banen

    Her er en interessant (omend lidt informativt selektivt) artikel om arbejdet; et portræt fra sidste måned af den nu forhenværende groundsman, Daniel Madsen:

    https://www.gronteknik.dk/artikel/11...-nye-grasgange

    Dette er nok det mest interessante, aktuelt (og det nævnes ikke engang, at der ovenikøbet var en udsolgt koncert i september):
    - Allerede inden EM sagde jeg til mine chefer, at når vi kommer hen til september måned, så begynder vi at være et rigtig skidt sted med den her bane, fortæller Daniel Madsen.

    Den profeti gik i opfyldelse, og græstæppet fik kritik af blandt andre landsholdstræner Kasper Hjulmand og i landets sportsaviser.

    Planen var, at den hybridbane, der lå, skulle udskiftes med en ny, men desværre kunne man ikke få fat i en ny bane. Derfor besluttede Daniel Madsen og resten af teamet, at man ville køre videre med den bane, man havde.
    Hybridbanen var altså med andre ord uerstattelig ;-)

    Og de rullegræsbaner, der er blevet lagt de seneste år, har vi jo nærmest kunnet se dø uge for uge.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Banen

    Jeg forstår ikke helt, at det ikke er muligt at skifte rullegræsset med en uge til Brøndby-kampen. Det har da før været muligt at skifte det på forholdsvis kort tid. Det er 4 sindssygt vigtige kampe, det drejer sig - og man havde vel allerede før mesterskabsspillet kunne se, at banen ikke var holdbar....

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Banen

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Her er en interessant (omend lidt informativt selektivt) artikel om arbejdet; et portræt fra sidste måned af den nu forhenværende groundsman, Daniel Madsen:

    https://www.gronteknik.dk/artikel/11...-nye-grasgange

    Dette er nok det mest interessante, aktuelt (og det nævnes ikke engang, at der ovenikøbet var en udsolgt koncert i september):

    Hybridbanen var altså med andre ord uerstattelig ;-)

    Og de rullegræsbaner, der er blevet lagt de seneste år, har vi jo nærmest kunnet se dø uge for uge.
    Det lyder jo som helt hul i hovedet, at man har fyret Daniel Madsen. Man må da i hvert fald håbe, at de har sørget for at beholde al den viden, han har opbygget om de særlige omstændigheder i Parken.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Side 4 af 11 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Dyr på banen
    By fck_hundested in forum Diverse
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 23.04.06, 00:53
  2. Banen....?
    By Don Diego in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 08.03.04, 22:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •