Side 11 af 18 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 270

Emner: Danske hold i Europa 22/23

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Danske hold i Europa 22/23

    Til sammenligning er FCK pt. værdisat til 60,65 mio. €. Altså knapt 50% mere end Ferencvaros, og under halvdelen af Trabzonspor.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    30

    Re: Danske hold i Europa 22/23

    CHL lodtrækning i dag kl 1200 kan følges live her https://www.uefa.tv/video/live/22040...e&section=home
    You’re only as good as your last haircut

  4. #153
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Danske hold i Europa 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Følgesvenden Se meddelelser
    CHL lodtrækning i dag kl 1200 kan følges live her https://www.uefa.tv/video/live/22040...e&section=home
    Ingen grund til at se det, vi skal møde Trabzonspor og vi slutter på udebane :-)
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #154
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Danske hold i Europa 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Ingen grund til at se det, vi skal møde Trabzonspor og vi slutter på udebane :-)
    Gisp - det absolut værst tænkelige scenarie...

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #155
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Danske hold i Europa 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Gisp - det absolut værst tænkelige scenarie...
    Hvis det hold vi møder er på niveau med Viborg eller Horsens så ryger vi jo ud. Og hvis vi trækker et hold der endda er bedre end de jyske giganter, så taler vi jo decideret ydmygelse. Med det in mente vil jeg gerne undgå Bodø, så vi slipper for at blive mobbet internt i norden.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  9. #156
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Danske hold i Europa 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Ingen grund til at se det, vi skal møde Trabzonspor og vi slutter på udebane :-)
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #157
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Danske hold i Europa 22/23

    Et hold skulle vi undgå.....et fucking hold. Og dem trækker vi selvfølgelig og så endda hjemme først.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #158
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Danske hold i Europa 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Et hold skulle vi undgå.....et fucking hold. Og dem trækker vi selvfølgelig og så endda hjemme først.
    Suk....

    Ohh well, måske underdog rollen passer os fint.

  14. #159
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Danske hold i Europa 22/23

    Hold kæft hvor er det irriterende, mand!

    Zan

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #160
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Danske hold i Europa 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hold kæft hvor er det irriterende, mand!

    Zan
    Ved første øjekast er jeg enig. Det er lort med lort på. Men egentlig føler jeg at rollen som underdogs passer os rigtig fint. På en eller anden måde har vi ikke så meget at miste, som hvis vi var blevet ekspederet ud af Ferencvaros (som i øvrigt er et virkelig stærkt hold, hvis spillestil ligger dårligere til os)..

    Jeg tror tyrkerne vil undervurdere os, hvilket kan blive en stor fordel. Fuld smadder 1. kamp i Parken, så må vi se om vi kan få et godt resultat med til Tyrkiet.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #161
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Danske hold i Europa 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ved første øjekast er jeg enig. Det er lort med lort på. Men egentlig føler jeg at rollen som underdogs passer os rigtig fint. På en eller anden måde har vi ikke så meget at miste, som hvis vi var blevet ekspederet ud af Ferencvaros (som i øvrigt er et virkelig stærkt hold, hvis spillestil ligger dårligere til os)..

    Jeg tror tyrkerne vil undervurdere os, hvilket kan blive en stor fordel. Fuld smadder 1. kamp i Parken, så må vi se om vi kan få et godt resultat med til Tyrkiet.
    Ja vi kan da stadig godt gå videre, ligesom vi meget nemt kunne blive slået ud af andre hold også. Men det er bare altafgørende, at vi er heldige i disse lodtrækninger. Det trods alt ikke er hvert år vi står med kun én runde og er seedet og når vi så gør, så er det ekstremt vigtigt for vores forretning, at vi kommer ind. Og det ikke kun pga økonomi (hvor vi nok stadig er lidt ramt af corona-eftervirkninger) men også mht at tiltrække spillere. Hvis vi f.eks. stadig var inde i billedet hos Dessers pga muligt CL spil, så er vi nok pludselig ikke så interessante mere. Forhåbentlig tænker Daramy ikke sådan :-(

    Jeg giver os max 20% chance for at gå videre. Puha det føles næsten som spildt arbejde, at vi har kæmpet os frem til at være seedede og så alligevel trække et hold, som er bedre end alle de useedede.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #162
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Danske hold i Europa 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ved første øjekast er jeg enig. Det er lort med lort på. Men egentlig føler jeg at rollen som underdogs passer os rigtig fint. På en eller anden måde har vi ikke så meget at miste, som hvis vi var blevet ekspederet ud af Ferencvaros (som i øvrigt er et virkelig stærkt hold, hvis spillestil ligger dårligere til os)..

    Jeg tror tyrkerne vil undervurdere os, hvilket kan blive en stor fordel. Fuld smadder 1. kamp i Parken, så må vi se om vi kan få et godt resultat med til Tyrkiet.
    Håber sådan du har ret, men jeg er sgu ret øv.

    Eneste trøst er at jeg slipper for - en hel nat igennem - at banke mit hoved ind i en væg over vi er røget ud af CL til et eller andet cypriotisk eller ungarsk hold, hvor jeg ikke kan nævne én spiller.
    Eller norsk for den sags skyld.

    Hos Trabzonspor kender jeg da to.

    Nu kan jeg bruge de næste par uger på at indstille mig på den nok hedder Europa League.

    Zan

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #163
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Danske hold i Europa 22/23

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja vi kan da stadig godt gå videre, ligesom vi meget nemt kunne blive slået ud af andre hold også. Men det er bare altafgørende, at vi er heldige i disse lodtrækninger. Det trods alt ikke er hvert år vi står med kun én runde og er seedet og når vi så gør, så er det ekstremt vigtigt for vores forretning, at vi kommer ind. Og det ikke kun pga økonomi (hvor vi nok stadig er lidt ramt af corona-eftervirkninger) men også mht at tiltrække spillere. Hvis vi f.eks. stadig var inde i billedet hos Dessers pga muligt CL spil, så er vi nok pludselig ikke så interessante mere. Forhåbentlig tænker Daramy ikke sådan :-(

    Jeg giver os max 20% chance for at gå videre. Puha det føles næsten som spildt arbejde, at vi har kæmpet os frem til at være seedede og så alligevel trække et hold, som er bedre end alle de useedede.
    Jeg synes den 50/50.. Så er de heller ikke bedre - og det er et ret urutineret hold i europæisk sammenhæng, modsat os selv. Jeg har det i øvrigt sådan med spillere, der kun vil være her for 6 CL-kampe, at så er de måske ikke de rigtige alligevel. Daramy tænker helt sikkert ikke sådan. Tværtimod, så skal vi jo netop bruge spillere som ham INDEN CL-kval, så vores chancer for avancement bliver større.. Har man ikke hår nok på brystet til også at ville deltage i disse kampe, ja så er det måske bedre at man slet ikke kommer.

    Men jeg håber da at vi når at hente både Daramy og en angriber inden vi skal møde Tranzonspor. I så fald spår jeg os gode chancer for at skabe et godt udgangspunkt på hjemmebanen.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #164
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Danske hold i Europa 22/23

    Det her bliver walk in the park for Corner & co sådan som vi lukker mål ind for tiden.
    Vi kan da altid prøve at satse på chockeffekt med en ny træner efter at de uvaskede flækker os på søndag og Jess bliver fyret.
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #165
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Danske hold i Europa 22/23

    Du har stærke pointer Jons, men personligt mener jeg, at tiden hermed er inde til, at truppen trækker sig selv op i håret og ekspederer Trapzonspor ud med 3-1 hjemme og 1-1 ude.

Side 11 af 18 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Danske hold i Europa 21/22
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 337
    Sidste Meddelelse: 05.04.22, 07:06
  2. Danske hold i Europa 20/21
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 231
    Sidste Meddelelse: 07.04.21, 18:02
  3. Danske hold i Europa 19/20
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 352
    Sidste Meddelelse: 11.08.20, 11:00
  4. Danske hold i Europa 2018/19
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 172
    Sidste Meddelelse: 08.03.19, 11:20
  5. Danske hold i Europa 2017/18
    By Kiwi in forum De lange linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 24.08.17, 11:35

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •