Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 115

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    174

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Mener du seriøst ar der eneste ungdommen kommer med er pyro og vold? I givet fald forstår jeg godt at du vil af med dem.
    Men det er efter min mening en simplificering der ikke hører hjemme i vores fanmiljø. Jeg oplevede at de i går fir organiseret en fin demonstration af deres meninger. Der blev givet plads til at alle vi andre i Parken kunne deltage eller lade være. Ovre fra øvre A hvor jeg sad med mine to børn var det en fornøjelse at vi lidt oppe i alderen fckfans først havde en fest, hvor efter stemningstosserne bagefter gav den gas.
    Med det sagt er jeg enig i at der er en del der skal lade være med at maskere sig og fyre pyro af inde i Parken. Lige som Nedre C nok skulle lade være med at synge “jeg har lige set” selv om det nu er meget fedt at høre den;-)
    Amsterdam Arena, uha det var stort......
    Bodymovin's Avatar

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    124

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Mon ikke klubben er ok med Pyro? Ellers fatter jeg ingenting. Jeg stod med halvdelen af kroppen ude på trappen og fik besked på at rykke 30 cm ind.
    S12 fyrer pyro af 1 meter foran vagter iført masker og intet sker. Hvorfor hiver de ikke bare de folk ud, der fyrer pyro af og giver dem karantæne? Er det fordi man ikke tør eller ikke vil?
    Der kan vel ikke være tvivl om, at klubben vender det blinde øje til indgangen, når dem med pyroen dukker op - de kan umuligt have det hele indenbords.

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Vi er i hvert fald mange, som er meget glade for alle de kampe, de tidligere har tager, og for deres generelle indsats! I dag viste da også rigtig godt, hvilken forskel de gør. Stadion er 100 kedeligere uden dem - også selvom et par 100 gamle, stædige NC’ere bare hader alt, ungdommen kommer med.

    Bliver folk aldrig trætte af at være sure bare for at være det? Fantastisk dag med en smuk protest, der selv var kæmpe støtte til på hele Øvre C.
    Sur for at være sur? Jeg synes at jeg var ret tydelig, jeg er sur over at de lægger ud med at fyre en masse pyro af og afbryde kampen (ifølge superliga.dk falder vores spildovertag sjovt nok fra minut 30 frem til pausen, gad vide om afbrydelsen har spillet ind?).
    Jeg har kæmpe stor respekt for det arbejde der bliver gjort og alt det fede man gør på Sektionen, jeg stod der selv da jeg boede i Danmark, men at afbryde kampe fordi man ikke forstår reglerne kan jeg ikke acceptere.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Jeg griner lidt halvmuntert over de barnlige argumenter om manglende stemning på Nedre C - den største tribune - når man samtidig har sørget for at tage vores eneste tromme fra os (What the fuck, FCKFC???). Der blev så afgjort forsøgt mange gange. Problemet er - som I også godt selv ved - at det er stort set umuligt over så stor en tribune uden et fælles holdepunkt af en vedholdende rytme. Man kunne høre flere sange samtidig over hele tribunen.

    Kan vi prøve en kamp uden trommer og PA på B og se hvordan det går i forhold til normalen?
    Sidst redigeret af DaneX : 19.04.22 kl. 08:05

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    En af de sløjeste 2-0 sejre jeg kan mindes.
    Truppens potentiale (pris) in mente, må al kritik falde på den initiativ, talent og stilløse Thorup.
    Men det var nu også hvad jeg forventede allerede da rygterne om hans kommende ansættelse svirede.
    Hvilke adjektiver har du om vores tidligere trænere så?

    Sidst redigeret af Kong jensen : 19.04.22 kl. 13:13
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Hvilke adjektiver har du om vores tidligere trænerne så?

    Jeg vil gerne byde ind med 'legendarisk' om Chr. Andersen.

  9. De følgende 12 brugere er enige:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg griner lidt halvmuntert over de barnlige argumenter om manglende stemning på Nedre C - den største tribune - når man samtidig har sørget for at tage vores eneste tromme fra os (What the fuck, FCKFC???).
    Eeeehm… har fanklubben taget trommen? Det må du gerne lige uddybe.

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Jeg griner lidt halvmuntert over de barnlige argumenter om manglende stemning på Nedre C - den største tribune - når man samtidig har sørget for at tage vores eneste tromme fra os (What the fuck, FCKFC???). Der blev så afgjort forsøgt mange gange. Problemet er - som I også godt selv ved - at det er stort set umuligt over så stor en tribune uden et fælles holdepunkt af en vedholdende rytme. Man kunne høre flere sange samtidig over hele tribunen.

    Kan vi prøve en kamp uden trommer og PA på B og se hvordan det går i forhold til normalen?
    Fanklubben har sgu da ikke taget Nedre C's tromme.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    [QUOTE=Kong jensen;717612]Hvilke adjektiver har du om vores tidligere trænerne så?

    Hehe! Skal du nu skyde med facts?
    Facts er komplet irrelevante i denne sammenhæng. Jeg kan ikke lide Thorup og hans usammenhængende og famlende stil (eller mangel på samme) basta!
    Imod moderne stemningsdiktatur

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Fanklubben har sgu da ikke taget Nedre C's tromme.
    Trommen var med ved C10/11, og det fungerede fint. En hyggelig dag på Nedre C alt i alt :-)

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Trommen var med ved C10/11, og det fungerede fint. En hyggelig dag på Nedre C alt i alt :-)
    Hvad er det så for en bullshit historie der fyres af?
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Thorup fik sin sejr og har dermed det halmstrå, han skal bruge til at forsvare den horrible behandling af Boilesen.

    Kampen understregede dog med al tydelighed, at det er en sportslig helt forkert beslutning at lade ham sidde på bænken. Vavro og Khocholava er gode spillere, men de er begge bedst, når de har en mere kølig og boldsikker type ved deres side. Igen i går kunne de med lethed have kostet et mål hver. Vavro har en situation, hvor han blæser rundt efter mand og bold i venstre forsvarsside og dermed efterlader sit eget område til fri BIF-afslutning. Og Khocholava har en forfærdelig fejl i starten af anden halvleg, hvor kun elendigt arbejde af BIF-angriberen forhindrede scoring.

    Men så længe, der vindes, har Thorup som nævnt sin undskyldning. Så der skal nok en karantæne til at sende Boilesen tilbage på holdet, hvilket Khocholava da også har gjort sit bedste de eneste kampe på at sikre.

    Desværre virker det mere som et forsøg fra klubbens side på at fremprovokere et farvel. Hvordan kan Thorup med troværdighed sige, at Boilesen skal spille sig på holdet, når han på ingen måde har spillet sig af? Nomineret til månedens spiller i superligaen, defensiv fejlfri og med om muligt endnu bedre pasningsspil end vanligt har Boilesen indledt foråret. Så er man syg i én kamp og skal så pludselig spille sig tilbage på holdet? Khocholava har gjort det fint, men vil nogen virkelig påstå, at hans præstationer har været så knusende gode, at de berettiger, at man holder klubbens anfører ude?

    Thorup fatter ikke en trups mekanismer, hvilket han desværre har en lang karrieres historik som bevis for. Nogle spillere har bare en så særlig plads i en trup, både internt og eksternt, at der skal noget helt ekstraordinært til for at sætte dem af. I en periode, hvor man burde køre mesterskabet sikkert hjem fra spids, har man i stedet påkaldt sig en masse polemik.

    Hvis man virkelig anså de to andre stoppere som værende bedre, kunne man løse udfordringen ved at sende Boilesen på venstreback, hvor han selvfølgelig også er bedre end de andre alternativer.

    Men man kan som nævnt frygte, at det er en del af en større plan. Men så må man i givet fald håbe, at PC og Thorup får tænkt sig om en ekstra gang. Det er så unikt, at danske kvalitetsspillere som Boilesen og Falk kan være op mod ti år i klubben som kulturbærere og støttespillere. Vil man virkelig sætte det over styr i et kynisk spil?

    Endvidere er Boilesen noget nær den eneste spiller i truppen, der kan formulere sig udadtil, hvilket en klub som FCK i den grad har brug.

    Lad os håbe, at Boilesen og det konstruktive forsvarsspil genopstår efter påske.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Kan vi prøve en kamp uden trommer og PA på B og se hvordan det går i forhold til normalen?
    Af ren nysgerrighed, kan Capoens nye PA-anlæg høres tydeligt ovre på C og på tv? Det er meget højt på B (hvilket jo selvfølgelig er hele målet).

  20. #88
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Af ren nysgerrighed, kan Capoens nye PA-anlæg høres tydeligt ovre på C og på tv? Det er meget højt på B (hvilket jo selvfølgelig er hele målet).
    Ja- det går meget fint igennem - eller "fint" er måske ikke det rigtige ord? hehe :)
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #89
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Hvad er det så for en bullshit historie der fyres af?
    No clue, ville bare tilføje, at der var en tromme i går.

  23. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Vedrørende Boilesen, så synes jeg det er åndssvagt, at han efter blot to kampe på bænken, brokker sig over træneren i medierne. Så kan man mene, at Boilesen er en af de eneste spillere, der kan formulere sig udadtil, men det var godt nok et selvmål, som man som viceanfører bør afholde sig fra, da det kan skabe splid (https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...n-ikke-holdet/). Udtalelsen faldt derudover også på et uheldigt tidspunkt, da han var blevet skiftet ind mod Silkeborg og ikke ligefrem brillerede.

    Jeg er dog enig i, at Boilesen bestemt ikke har spillet sig af holdet. Det mener jeg bare heller ikke, at hverken Vavro eller Khocholava har. Spillemæssigt giver Boilesen langt mere, men når vi ikke er blege for at stå dybt og i forvejen har rykket Falk længere tilbage, så mener jeg ikke, at Boilesen ligefrem er selvskrevet til pladsen, hvor Vavro og Khocholava er langt stærkere i duellerne. Der er hård konkurrence om de centrale forsvarspladser, hvilket der også skal være og her må Boilesen afgøre om han vil indgå i konkurrencen, hvor der jo er en risiko for at blive overhalet.

    Om han skal spille på venstrebacken er selvfølgelig et alternativ, men jeg ser det mest som en nødløsning. Dels er det noget tid siden han har spillet der fast og dels tror jeg stadig ikke, at han har fysikken til det mere. Jeg tror slet ikke, at trænerteamet betragter ham som en løsning her, medmindre det virkelig brænder på, da Marios og Valdemar Lund vist fortsat er skadede.

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - FCN
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 15.08.10, 20:43
  2. Optakts- og kamptråd BIF-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 30.07.09, 06:33
  3. Optakts- og kamptråd FCN-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 11.04.09, 23:17
  4. Optakts- og kamptråd: BIF-FCK
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 02.09.08, 21:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •