Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 115

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Jeg er ret sikker på, at Vavro ikke siger et ord, som Boile ikke har hørt fra alle i truppen. Boiles reaktion var jo netop sådan en, som vi så alt for mange af i sidste sæson, og som jeg må være ærlig at sige, lidt forsvandt med salget af visse spillere henover sommeren.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Come ON FC Se meddelelser
    Håber at, NJ er skarpere end Barbarca ellers får vi der svært her i slutspillet.
    Babacar mangler i hvert fald at vise, hvorfor han skal spille fremfor NJ. Retfærdigvis synes jeg dog heller ikke, at holdet har været specielt gode til at sætte ham i scene. Ankersens indlæg er vel den eneste rigtig gode chance til Babacar.

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    124

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Man bliver så stolt af Sektion 12-år-gammel, der giver os 30 min. fodbold mens de opfører sig som små, fornærmede børn og så viser de deres "støtte" til holdet, ved at slå kampen totalt ihjel med deres pyro. Boykot gerne alle kampe, hvis det er den måde de vil støtte på!


  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Sådan… nu skal de ikke stille sig ned. Som de plejer

  5. #35
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kan godt være, at det er lidt dumt, men Vavro er bare bundærlig. Boile pissede på ham og Kocholava med det interview.
    Hvis Vavro skal have point for ærlighed, så skal Boilesen vel også.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Hvis Vavro skal have point for ærlighed, så skal Boilesen vel også.
    Man undrer sig stadig over, hvordan vores træner kan udtale, at "Babacar er et mulehår foran NJ". Jeg så klasseforskel på de to spillere i dagens kamp - og til NJ's fordel. Men det er åbenbart anderledes til træning...?

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Kampens spiller: Falk!!! Han er helt ekstrem vigtig for vores spil. Biel var selvfølgelig også en fornøjelse, men han må altså nøjes med at få...

    Kampens detalje: 2-0 af Biel. Genialt lavet af NJ og kanonafslutning af Biel. Det er vel vores bedste mål i foråret!?

    Kampens overraskelse: VI SCOREDE TO MÅL I ÉN OG SAMME KAMP!!!!! :o :o :o

    Kampens skuffelse: At vi ikke scorede langt flere mål - og så selvfølgelig Babacar.

    Hvad vi lærte:

    - NJ skal starte inde, hvis vi da skal spille med angriber.
    - Roony desværre ligner en, der har brug for nogle kampes pause.
    - Biel er tilbage i målform. Lad os satse på en stime igen.
    - Et nederlag giver os heldigvis ikke gummiben.
    - Boilesen er for alvor ude i kulden, og Vavro og Boilesen virker ikke ligefrem udelt begejstrede for hinanden.


    Hvad vi allerede godt vidste:

    - S12 forstod ikke budskabet i fanrestriktioner, og er IKKE vores 12. mand, når der går pyro i den.
    - Claesson er en kæmpegevinst.
    - Grabara er i den grad er ved at udvikle sig til at blive den målmand, vi sukkede efter.
    - Vi er klasser over Brøndby (og p.t. 17 points!).
    - Banen er fortsat en kæmpeskandale!!!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  10. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Man undrer sig stadig over, hvordan vores træner kan udtale, at "Babacar er et mulehår foran NJ". Jeg så klasseforskel på de to spillere i dagens kamp - og til NJ's fordel. Men det er åbenbart anderledes til træning...?
    Ikke fordi det var prangende, men jeg syntes trods alt Babacar spillede sin bedste kamp i dag, med lidt held havde han scoret 2 mål i dag. NJ var også god, men syntes nu ikke der var klasseforskel


  11. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ikke fordi det var prangende, men jeg syntes trods alt Babacar spillede sin bedste kamp i dag, med lidt held havde han scoret 2 mål i dag. NJ var også god, men syntes nu ikke der var klasseforskel
    Meget enig… NJ gør det rigtig godt, men Baba spiller også sin bedste kamp idag. Vigtigt hvis vi kan få begge igang, det er så vigtigt med angribere der fungerer ordentligt..

  12. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Man undrer sig stadig over, hvordan vores træner kan udtale, at "Babacar er et mulehår foran NJ". Jeg så klasseforskel på de to spillere i dagens kamp - og til NJ's fordel. Men det er åbenbart anderledes til træning...?
    Jeg gætter på, at forskellen skal findes i kontraktlængden for Babacar kontra NJ. Der er simpelthen mere pres på, for at få Babacar til at lykkes. Når NJ samtidig ikke har imponeret, har det nok været en forholdsvis nem beslutning at give Babacar chancen, men tålmodigheden rækker næppe for evigt. Synes trods alt, at NJ har vist, at der er væsentlig mere bold i ham.

  13. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Første halvleg var ikke den mest velspillede, men vi havde en del gode gennembrud og også et par gode chancer. Brøndby fik aldrig rigtigt fodfæste i halvlegen og mange af deres angreb løb ud i sandet. Derudover blev de kyst fysisk og vi slap afsted med det hver gang vi gik hårdt til dem, hvor det særligt hjalp på andenboldene. De startede med at have tre mand fremme i presset, når vi forsøgte at spille op fra bagkæden, men det hjalp dem ikke. De var bedst, når de lavede sideskift (primært mod højre side), hvor de havde meget plads, da Diks stod kompakt. Vi havde derimod flere gode gennembrud i højre side, mens en del af angrebene i venstre side mistede tempoet. Vores presspil var væsentligt bedre og tvang Brøndby til mange lange bolde, ligesom vi vandt mange af duellerne. Spillemæssigt fik vi ikke for alvor presset Brøndby helt i bund, men det skyldes formentligt at vi forsøgte at spille direkte så snart muligheden bød sig. Vi lagde ud med at spille 441 og så med Biel i en ret fri rolle (mere fri end vanligt), hvor han til tider lå på linje med Babacar, trak ud på kanterne og endda også trak helt ned til forsvaret for at hjælpe i opspillet. Babacar blev derfor lidt isoleret, men løste de fleste situationer fint dog med lavt tempo og de nu velkendte sløve afslutninger. I virkeligheden tror jeg vi lykkedes med planen i første halvleg og med en smule mere skarphed fra enten Babacar eller Claesson, havde det set bedre ud.

    Anden halvleg startede med en Brøndbychance efter en fejl fra Khocholava, ligesom vi efterfølgende havde to større fejl (først fra Roony og herefter Mukairu). Efter den fine scoring mistede vi en smule kontrol over opgøret og satsede måske ikke helt så meget i duellerne. Det resulterede i at Grabara pludselig fik noget at se til. Vores backer blev derfor i en kortere periode længere tilbage, men vi fik tippet kampen over på vores præmisser igen og Biel lukkede og slukkede. Generet mindede de to halvlege om hinanden, hvor Brøndby især taber på, at de ikke kunne sætte sig igennem i duellerne og tabte for mange andenbolde. Deres opspil gennem midten var for let at lukke ned for og deres angribere havde meget svære betingelser overfor Khocholava og Vavro, der var uhyre stærke i duellerne.

    Grabara havde ikke så meget at se til – indtil han måtte vågne op og diske op med nogle gode redninger.
    Ankersen spillede en ret disciplineret kamp, men var alligevel en del med fremme og var med i et par gode gennembrud i højre side, ligesom han sluttede af med et godt langskud. Han tillod også en del plads på kanten, da han som Diks også trak ind og stod kompakt.
    Khocholava spillede en fin kamp og havde godt styr på forsvaret og sine dueller. Havde en stor fejl, ligesom han skulle have modtaget en advarsel.
    Vavro var langt bedre positioneret i defensiven i dag, ligesom han især i første halvleg blandede sig en del i både opspil og angreb, men også han havde en stor fejl i dag, der dog ikke kostede noget.
    Diks måtte begå en del frispark i duellerne overfor Kvistgaarden, men han satte sig hårdt igennem i duellerne og gjorde ondt på Kvistgaarden. Han virker fortsat hæmmet i angrebet grundet den uvante position. Havde blandt andet et godt gennembrud, hvor afleveringen med venstrebenet kiksede.

    Roony havde en lidt blandet kamp. Var god i samspillet med Ankersen og havde enkelte gode aktioner, men fik ikke meget ud af sine anstrengelser. Han er ikke helt så udfordrende som tidligere set og vil fortsat gerne helst trække ind centralt, hvor modstanderen dog hurtigt får lukket ned.
    Falk var eminent. Kom i vejen for rigtig meget, havde en del generobringer, udviste stort overblik i spillet og var arkitekten bag vores første scoring, ligesom han var indblandet i andre store chancer.
    Lerager leverede en præstation som mod FCM, hvor han var indblandet i en del dueller i presspillet og var med til at ødelægge Brøndbymidtbanens spil. En stor årsag til, at Brøndby primært måtte helt ud på kanterne for at finde plads. Virker til at spille lidt mere frigjort nu, hvor især Falk tager ansvaret bagerst. Havde også en god chance i feltet.
    Claesson udfordrede Brøndbys defensiv med sine mange løb og formåede en del gange, at finde gode positioneringer i feltet. Var involveret i ret meget, men var ikke så toneangivende i opspillet og fandt ikke så godt samarbejde med Diks, som jo også er på en uvant plads. Derudover kom han frem til en del gode muligheder.

    Biel havde en meget fri rolle og fik også meget ud af den. Var involveret i meget af vores spil og tog også del i presset. Brøndby havde svært ved at holde styr på ham og det var svært at se, om de overhovedet havde en plan. Udnyttede også et passivt Brøndbyforsvar ved den anden scoring.
    Babacar leverede en bedre præstation i dag, men afslutningerne er alt for dårlige, trods han kom frem til gode chancer. Han tog mere del i opspillet, men helt godt var det ikke. Han trak blandt andet ud på venstrekanten, når Claesson trak ind centralt, men det gik for langsomt. Han tog dog mange dueller. NJ kom ind og tog en noget anden rolle, hvor han trak mere ned i banen, hvilket bestemt ikke var dumt på et tidspunkt hvor Brøndby i højere grad skulle satse.

    Putros slipper ikke så heldigt fra kampen. Overså en del frispark og især også advarsler. Særligt Khocholava og Lerager slap heldigt, men generelt fik vi lov til at spille hårdt og det havde Brøndby store udfordringer med. Derudover udnyttede han ikke fordelsreglen særlig godt (kostede en god mulighed) og overser også advarsel til Brøndbys nummer 25, der blokerede en hurtig igangsætning på frispark. Helt generelt en svag præstation, der dog var til vores fordel i dag.

    Den dårlige præstation mod Silkeborg blev i den grad vendt til en meget stærk præstation med Brøndby, hvor vi så mange facetter i vores spil med flere rigtig flotte angreb og også solid defensiv, hvor vi i høj grad dominerede midtbanen, hvilket gav os kontrol i det meste af kampen. Nu må vi sætte vores lid til, at Aab kan både indhente Brøndby og hjælpe til at vi udbygger vores forspring til FCM.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ikke fordi det var prangende, men jeg syntes trods alt Babacar spillede sin bedste kamp i dag, med lidt held havde han scoret 2 mål i dag. NJ var også god, men syntes nu ikke der var klasseforskel
    JT er åbenbart helt enig. Men når man header forbi mål fra klos hold, sparker lige på målmanden og kun én gang har et godkendt forsøg på mål i et regulært skydetelt, så mener jeg altså ikke, det er ikke godkendt.

    Men ja - Babacar var da mere synlig og mindre ringe i opspillet end normalt. Til gengæld blev det så bare også mere tydeligt, at han i den grad ikke er en klinisk afslutter p.t.

    Og så hører det med til historien, at vi møder en klart ringere modstander, end hvad vi er vant til.

    Vi har 18 skud på og forbi mål mod Brøndbys 4! Det taler sit tydelige sprog.

    Vi skal faktisk tilbage til kampen mod SønderjyskE d. 22. august for at finde en nogenlunde lignende statistik (og SønderjyskE havde endda 50% flere afslutninger end Brøndby).
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    JT er åbenbart helt enig. Men når man header forbi mål fra klos hold, sparker lige på målmanden og kun én gang har et godkendt forsøg på mål i et regulært skydetelt, så mener jeg altså ikke, det er ikke godkendt.

    Men ja - Babacar var da mere synlig og mindre ringe i opspillet end normalt. Til gengæld blev det så bare også mere tydeligt, at han i den grad ikke er en klinisk afslutter p.t.

    Og så hører det med til historien, at vi møder en klart ringere modstander, end hvad vi er vant til.

    Vi har 18 skud på og forbi mål mod Brøndbys 4! Det taler sit tydelige sprog.

    Vi skal faktisk tilbage til kampen mod SønderjyskE d. 22. august for at finde en nogenlunde lignende statistik (og SønderjyskE havde endda 50% flere afslutninger end Brøndby).
    Jamen så det jo godt jeg/vi kan være uenige med JT. det er jo også tilladt.

    Babacar har da 2 virkelig gode kvalificeret forsøg. det er en hurtig refleks benparade, hvor målmanden strækker benet :). Hovedstødsforsøget, hvor han også måtte i fuld længde.

    Ahh jeg syntes du/i er lidt hårde ved manden, som jeg nævner var han ikke prangende, men som du nævner meget mere synlig i dag og gode forsøg. Der skal selvfølgelig leveres mere fra hans side, men lige akkurat oven på denne kamp at konkludere at NJ er længder bedre er godt nok lidt hårdt dømt :)

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af GeorgeWChubby Se meddelelser
    Man bliver så stolt af Sektion 12-år-gammel, der giver os 30 min. fodbold mens de opfører sig som små, fornærmede børn og så viser de deres "støtte" til holdet, ved at slå kampen totalt ihjel med deres pyro. Boykot gerne alle kampe, hvis det er den måde de vil støtte på!
    Mon ikke klubben er ok med Pyro? Ellers fatter jeg ingenting. Jeg stod med halvdelen af kroppen ude på trappen på C6 og fik besked på at rykke 30 cm ind.
    S12 fyrer pyro af 1 meter foran vagter iført masker og intet sker. Hvorfor hiver de ikke bare de folk ud, der fyrer pyro af og giver dem karantæne? Er det fordi man ikke tør eller ikke vil?
    Sidst redigeret af MarBaar : 19.04.22 kl. 08:52


  20. #45
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ikke fordi det var prangende, men jeg syntes trods alt Babacar spillede sin bedste kamp i dag, med lidt held havde han scoret 2 mål i dag. NJ var også god, men syntes nu ikke der var klasseforskel
    Jeg er såmænd enig i, at Baba leverede sin bedste kamp, og han viser ok takter i afleveringsspillet. I presset er han fortsat tung og ubevægelig, ligesom han heller ikke skaber særligt meget plads for sig selv eller andre med offensive løb. Og hans afslutningsspil er fortsat på grænsen til det pinlige.

    Nico kommer ind på et tidspunkt, hvor der er mere plads i mellemrummene, men i modsætning til Baba søger han pladsen og bevæger sig LANGT bedre rundt. Derudover er han jo helt utrolig med kuglen i de minutter, han er på banen og sætter ikke en fod forkert.

Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - FCN
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 15.08.10, 20:43
  2. Optakts- og kamptråd BIF-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 30.07.09, 06:33
  3. Optakts- og kamptråd FCN-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 11.04.09, 23:17
  4. Optakts- og kamptråd: BIF-FCK
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 02.09.08, 21:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •