Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 115

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Det var simpelthen det ringeste brøndbyhold jeg mindes at have set i parken. Det er faktisk lidt skuffende at vi ikke formår at blive det mere farlig mod dem og får kørt dem ud af banen. Dagens 2-0 var til den lave side i forhold til den kamp jeg så, men det skyldtes i min verden ligeså meget at brøndby var ringe, som at vi var ok på dagen.

    Og så må vi begræde at et gammelt tribunespøgelse er vækket til live igen, efter 5-7 sæsoners dvale.

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jamen så det jo godt jeg/vi kan være uenige med JT. det er jo også tilladt.

    Babacar har da 2 virkelig gode kvalificeret forsøg. det er en hurtig refleks benparade, hvor målmanden strækker benet :). Hovedstødsforsøget, hvor han også måtte i fuld længde.

    Ahh jeg syntes du/i er lidt hårde ved manden, som jeg nævner var han ikke prangende, men som du nævner meget mere synlig i dag og gode forsøg. Der skal selvfølgelig leveres mere fra hans side, men lige akkurat oven på denne kamp at konkludere at NJ er længder bedre er godt nok lidt hårdt dømt :)
    Ikke at de ligefrem er sandhedsvidner - men BT og EB giver begge Babacar 2 ud af 6 stjerner, og det synes jeg er en meget fair bedømmelse.

    Men fair nok - NJ har heller ikke ligefrem overbevist dette forår. Han lignede dog langt mere en spiller med overskud og god teknik i dag.

    Jeg havde virkelig store forhåbninger til en tidligere Serie A-angriber, og håber hele tiden, han får scoret og på en eller anden måde finder det spil frem, som han MÅ beside. Jeg ved godt, at det også tog tid for Damen. Men Damen var så åbenlyst en bedre fodboldspiller end Babacar.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Jeg er såmænd enig i, at Baba leverede sin bedste kamp, og han viser ok takter i afleveringsspillet. I presset er han fortsat tung og ubevægelig, ligesom han heller ikke skaber særligt meget plads for sig selv eller andre med offensive løb. Og hans afslutningsspil er fortsat på grænsen til det pinlige.

    Nico kommer ind på et tidspunkt, hvor der er mere plads i mellemrummene, men i modsætning til Baba søger han pladsen og bevæger sig LANGT bedre rundt. Derudover er han jo helt utrolig med kuglen i de minutter, han er på banen og sætter ikke en fod forkert.
    Yep vi er ikke uenig. Det er bare Positivt de begge viser gode takter. Men vi mangler stadig at se 1 hel god kamp fra dem begge. NJ kan jo passende få chancen mod Randers og se om han kontinuerligt kan vise det han viste da han kom ind. Det har jo været udfordringen lidt ligesom Babacar.

    Men ja JT skal lave mange svære valg med Truppen lige nu. Mange dygtige spillere sidder udenfor, men sådan skal det jo være at spille i FCK. Dejligt med konkurrence.

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)


  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Lerager fortjener også at blive fremhævet idag.
    Han spiller med hjertet og virker til at han har fundet hans plads for alvor. Virkelig en god kamp af ham idag, og er vel ofte vores lidt usynlige kriger på midtbanen….


  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Fedt med en derby sejr samt at Pep fik gang i målscoringen igen og at vi holder bøf væk fra fadet. Forsvaret står godt igen og var aldrig rigtig bange for at de fik scoret. Den del synes jeg trænerteamet har fået styr på.

    Vores problemer ligger i det offensive. København virker uden tanker og planer på den sidste 3-del af banen og nogle gange virker det lidt Ståle'sk at vi håber på et hail Mary...

    Vedr Babacar så synes jeg han virker som en "lille" teknikker i en stor krop. Han vinder ikke rigtig hans dueller og han vil helst have bolden i fødderne. Synes han laver mange gode løb løb uden bold hvor han ikke bliver spillet. Så mener ikke vi skal spille ham som N'Doye men mere som Pep, i fødderne. Angående hans afslutninger i dag mener jeg også at det var gode og korrekte afslutninger men at Hermansen der stod en god kamp.

    Roony er talentfuld men ikke god nok til at gøre en forskel fra start. Han skal komme ind efter 60 min når modstanderne er trætte. Han skaber næsten ingenting offensivt og defensivt sælger han Ankersen hvergang. Hans returløb er ikke eksisterende. Savner Stage på højre kant. Han kommer med power, vilje og er til stedet både offensivt og defensivt.

    Boilesen burde skamme sig med den udtalelse efter Silkeborg kampen. Synes han udstiller sig selv og er helt enig med Vavro om han ikke respektere truppen. Han burde bare holde sin mund og tage den internt. Vavro og Khocolava er 2 klasse forsvarsspillere og ikke 2 u19 spillere der holder pladsen varm for ham.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    En af de sløjeste 2-0 sejre jeg kan mindes.
    Truppens potentiale (pris) in mente, må al kritik falde på den initiativ, talent og stilløse Thorup.
    Men det var nu også hvad jeg forventede allerede da rygterne om hans kommende ansættelse svirede.
    Imod moderne stemningsdiktatur

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    NJ har heller ikke ligefrem overbevist dette forår. Han lignede dog langt mere en spiller med overskud og god teknik i dag.
    Det er svært at sammenligne dem på dagens kamp. Babacar spiller mod et lavt stående pindsvinefodboldspillende BIF, hvor der er meget lidt plads, imens Nico kommer ind, da der er langt mere plads at boltre sig på. Og det er forøvrigt netop i den rolle, han har været i bedst indtil nu, hvorimod han har været ringe i kampe fra start, hvor der ikke er den samme plads at løbe på.

    Jeg synes Babacar gjorde det ganske godt i dag. Jeg er med på, at angribere måles på mål, men i dag kommer han frem til chancerne, han arbejder for holdet (uden attitude), han laver de rigtige løb og han har faktisk godt blik for spillet og fornuftige simple afleveringer. I min bog en godkendt indsats med en pil, der peger opad. Det er i mine øjne nu man skal holde fast og give ham 2-3 kampe fra start, så han kan blive spillet rigtigt ind og føle tilliden. Så tror/håber jeg på, at målene også kommer. Jeg er i hvert fald langt mere positiv efter i dag.

    Overordnet var det også en fornuftig indsats for holdet, hvor vi egentlig bør vinde større. Bif bliver kun småfarlige, når vi selv klovner i den. Lad os håbe, at det er banens skyld.
    Jeg er lidt ærgerlig over, at Roony ikke oftere spiller bolden, når han trækker ind over midten. Han slap bolden en gang (til Ankersen), som gav en kæmpe chance til Babacar. Ellers forsøger han hver eneste gang selv, hvilket for længst er læst af modspillerne. Kan han få afleveringsspillet mere med, så liver det også nemmere, selv at blive farlig.

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Hvordan havde kampen set ud på en god bane?
    Ja, vi kyser dem fysisk og er bedre i slåskampene som banen lægger op til. Men jeg tror, at vi havde hentet en 4-5 målssejr på et flot græstæppe. Brøndby var jo decideret lort i dag og vi har mange gode boldspillere
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af GeorgeWChubby Se meddelelser
    Man bliver så stolt af Sektion 12-år-gammel, der giver os 30 min. fodbold mens de opfører sig som små, fornærmede børn og så viser de deres "støtte" til holdet, ved at slå kampen totalt ihjel med deres pyro. Boykot gerne alle kampe, hvis det er den måde de vil støtte på!
    Vi er i hvert fald mange, som er meget glade for alle de kampe, de tidligere har tager, og for deres generelle indsats! I dag viste da også rigtig godt, hvilken forskel de gør. Stadion er 100 kedeligere uden dem - også selvom et par 100 gamle, stædige NC’ere bare hader alt, ungdommen kommer med.

    Bliver folk aldrig trætte af at være sure bare for at være det? Fantastisk dag med en smuk protest, der selv var kæmpe støtte til på hele Øvre C.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Hvis man skal være helt ærlig : så var der vel ingen der savnede Udeholds fans i dag…


  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Lerager fortjener også at blive fremhævet idag.
    Han spiller med hjertet og virker til at han har fundet hans plads for alvor. Virkelig en god kamp af ham idag, og er vel ofte vores lidt usynlige kriger på midtbanen….
    Især i første halvleg var Lerager her der og alle vegne. Kaldte på bolden hele tiden. En fornøjelse at se

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Hvis man skal være helt ærlig : så var der vel ingen der savnede Udeholds fans i dag…
    Det gjorde jeg.
    Derby er fedest med fans fra begge hold, og det gør også sejren de sidste 10% sødere når man kan håne deres uduelige fans….

    Dog var det rart at komme til og fra stadion i ro og mag….
    Sidst redigeret af DiscoTango : 18.04.22 kl. 19:33

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Når vi skal mere end at slå et lortehold som BØF, får vi brug for en angriber, der kan omsætte helt åbne muligheder på en målmand, der blot er 10 cm. længere end Gryte - uagtet denne laver virkelig gode udfald. Babacar skal selvfølgelig have tid, men det mentale projekt lader til at være omfattende.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af GeorgeWChubby Se meddelelser
    Man bliver så stolt af Sektion 12-år-gammel, der giver os 30 min. fodbold mens de opfører sig som små, fornærmede børn og så viser de deres "støtte" til holdet, ved at slå kampen totalt ihjel med deres pyro. Boykot gerne alle kampe, hvis det er den måde de vil støtte på!
    Enig. De er så dårlige og illoyale fans; de må have snydt sig ind, hvis aldersgrænsen er 15 år. Ville ønske de boykottede til evig tid! Godt at nedre c kunne redde os allesammen de første 30 minutter - sikke en heksekedel hvor ægte fans fik vist, hvor ægte man kan være, og spillerne kunne mærke hvad rigtig støtte fra fans er!

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - FCN
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 15.08.10, 20:43
  2. Optakts- og kamptråd BIF-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 30.07.09, 06:33
  3. Optakts- og kamptråd FCN-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 11.04.09, 23:17
  4. Optakts- og kamptråd: BIF-FCK
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 02.09.08, 21:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •