Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 115

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Nogle få tanker om dagens kamp og det der...

    - Jeg savner Boilesen i forsvaret. Jeg under Vavro og Khocholava al den spilletid, de kan få, men vi mangler en kultiveret midterforsvarer.
    - Roony Bardghji begår masser af fejl, men hans grundteknik er på et andet niveau end alle andre spilleres - og derfor skal han starte inde hver gang.
    - Det var en fornøjelse at høre Nedre C synge alle de gamle sange i den første halve time, mens B var fornærmede. Måske skulle man arbejde videre med det?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    522

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Din sarkasme er super-velvalgt på en aften hvor pauserne efter pyro-røg tog ethvert flow ud af holdet.
    Hvor ironisk at brokke sig over restriktioner mod fans ved at demonstrere hvorfor der er god grund til at lave restriktioner mod fans.
    Og banneret med brok over kampstidspunkter? Jeg anede ikke, vi skulle tages med på råd om den slags. Kan jeg så frit bestille, eller skal man være i curling-generationen, for at blive taget i betragtning som kamptidsfastsætter?
    Hvis du føler dig mere "ægte", så har jeg et bud på en ægte hvad.
    alle kan danse en sommer
    Sebastian's Avatar

  4. De følgende 13 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Kampen i dag var også vigtig ift. guldkampen. Jeg havde det allerede på fornemmelsen, da jeg så FCM-SIF for to uger siden. Der skete noget med det hold i anden halveg af den kamp, de fandt et flow. Mod os var vi bedst, men de klaskede Randers 3-0 ude og tog en stensikker 2-0 sejr i dag over et formstærkt AaB mandskab. De kommer buldrende nu, så det er eddermame snuden i sporet. Jeg vil sige, at de har et lettere slutprogram end os, så vi skal fandme banke Randers på søndag og så håbe på, at BIF på mirakuløs måde har lært at score mål, så de klapper FCM ude i betonen.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Kampen i dag var også vigtig ift. guldkampen. Jeg havde det allerede på fornemmelsen, da jeg så FCM-SIF for to uger siden. Der skete noget med det hold i anden halveg af den kamp, de fandt et flow. Mod os var vi bedst, men de klaskede Randers 3-0 ude og tog en stensikker 2-0 sejr i dag over et formstærkt AaB mandskab. De kommer buldrende nu, så det er eddermame snuden i sporet. Jeg vil sige, at de har et lettere slutprogram end os, så vi skal fandme banke Randers på søndag og så håbe på, at BIF på mirakuløs måde har lært at score mål, så de klapper FCM ude i betonen.
    FCM var utrolig heldig ikke at komme bagud mod Aab indenfor de først 25 min. Men jeg falder stadig ikke i svimer over deres spil.

    Vi står i en fantastisk position. FCM på udebane mod SIF, Aab og BØF, jeg nægter at tro de gør rent bord i de kampe. Ingen lette kampe, ligesom vi formentlig også smider nogle. De 6 points forspring + en bedre målscorer kommer bare til at gøre en kæmpe forskel med så få kampe tilbage nu.

    Efter på Søndag tror jeg vi er 8/9 point foran bønderne igen :)

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Mar 2020
    Indlæg
    71

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sebastian Se meddelelser
    Og banneret med brok over kampstidspunkter? Jeg anede ikke, vi skulle tages med på råd om den slags. Kan jeg så frit bestille, eller skal man være i curling-generationen, for at blive taget i betragtning som kamptidsfastsætter?
    Hvis du føler dig mere "ægte", så har jeg et bud på en ægte hvad.
    Der var også engang, hvor det lød mærkeligt, at der var nogle der pludselig ville tages med på råd og ville have deres egen tribune. Nu er hele B-tribunen udsolgt i sæsonkort. Tiderne ændrer sig aldrig hvis man ikke tager kampene. På trods af Twitter-generationens forudsigelser om en heksekedel skabt i trodsreaktion mod boycuttet, var aktionen dømt på udførslen en stor succes.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #66
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Vi er i hvert fald mange, som er meget glade for alle de kampe, de tidligere har tager, og for deres generelle indsats! I dag viste da også rigtig godt, hvilken forskel de gør. Stadion er 100 kedeligere uden dem - også selvom et par 100 gamle, stædige NC’ere bare hader alt, ungdommen kommer med.

    Bliver folk aldrig trætte af at være sure bare for at være det? Fantastisk dag med en smuk protest, der selv var kæmpe støtte til på hele Øvre C.
    Tjah, på C9, var der ikke udpræget støtte til protesten. (Med mindre man tæller rullende øjne, og mishagsytringer)

    For mit eget vedkommende, vil jeg blot gerne af med pyro og vold. - Hvis ungdommen ikke kommer med andet end det, vil jeg også gerne af med dem.


  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    102

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Hvis "stemningsskaberne" kunne udvise samme ildhu i forhold til at komme af med de rådne elementer iblandt dem, som de viser i forhold til politi, divisionsforeningen og klubber, kunne det det hele jo ende med at se helt godt ud - men det er de tydeligvis ikke interesserede i.

    At FCKFC så bakker op i denne "protest", i øvrigt helt i modstrid med foreningens egne vedtægter, er jo så helt i skoven!
    Attermann
    KMFC#4

    Ægte Kim Madsen Fan - 100% topstyret lattedrikkende plastique medløber


  13. #68
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sebastian Se meddelelser
    Og banneret med brok over kampstidspunkter? Jeg anede ikke, vi skulle tages med på råd om den slags. Kan jeg så frit bestille, eller skal man være i curling-generationen, for at blive taget i betragtning som kamptidsfastsætter?
    Og hvad er det for kamptidspunkter, man ønsker? Jeg er med på, at vinterkampene kl. 12 var småabsurde, men vil man hellere have, at alle derbys spilles kl. 18, som det ville være, hvis NENT bestemte? Jeg elsker kampe i dagslys, og dagens kamptidspunkt kan de fleste vel f.eks. blive enige om var perfekt?

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    102

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Du var så ikke i Silkeborg, hvor "stemningsskaberne" forsøgte med deres stadionkarantæne chant, anført af deres capo!?
    Attermann
    KMFC#4

    Ægte Kim Madsen Fan - 100% topstyret lattedrikkende plastique medløber

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pooool Se meddelelser
    På trods af Twitter-generationens forudsigelser om en heksekedel skabt i trodsreaktion mod boycuttet, var aktionen dømt på udførslen en stor succes.
    Jeg har meget svært ved at se, hvor succesen ligger. Hvis det er en succes, at dem der normalt ikke synger konsekvent og konstant heller ikke gjorde det i dag, ja så var det vel en succes. Men så klynger vi os godt nok til et halmstrå i forsøget på at overbevise os selv om, at man har opnået noget som helst.
    Mon ikke man nærmere har opnået at skabe splid mellem fans. I kampen opnåede man også at spolere en stor del af kampen med konstant affyring af romerlys, som i perioder gang på gang stoppede spillet og flow til stor fordel for BIF. Med det fik man så også bevist, hvorfor de mange kollektive begrænsninger findes. F.eks. havde vi næppe skulle stå i meget lange køer pga kontrol ved indgangene til hver eneste kamp, hvis ikke visse mennesker konstant medbringer romerlys m.m. Dagens aktion var imo et ikke-gennemtænkt selvmål


  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    FCM var utrolig heldig ikke at komme bagud mod Aab indenfor de først 25 min. Men jeg falder stadig ikke i svimer over deres spil.

    Vi står i en fantastisk position. FCM på udebane mod SIF, Aab og BØF, jeg nægter at tro de gør rent bord i de kampe. Ingen lette kampe, ligesom vi formentlig også smider nogle. De 6 points forspring + en bedre målscorer kommer bare til at gøre en kæmpe forskel med så få kampe tilbage nu.

    Efter på Søndag tror jeg vi er 8/9 point foran bønderne igen :)
    Hmm, man kan jo sige det samme om os. Det er vel to hold, som har momentum pt. ift. ikke at lukke mål ind, have marginalerne og udover det ikke spille sig ud. Og jeg nægter simpelthen at tro på, at BIF tager point på søndag. Shit, de er dårligt kørende.

    anyways, håber du får ret!!

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #72
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Enig. De er så dårlige og illoyale fans; de må have snydt sig ind, hvis aldersgrænsen er 15 år. Ville ønske de boykottede til evig tid! Godt at nedre c kunne redde os allesammen de første 30 minutter - sikke en heksekedel hvor ægte fans fik vist, hvor ægte man kan være, og spillerne kunne mærke hvad rigtig støtte fra fans er!
    At måle aktionens succes på hvor meget eller lidt C sang igennem, er måske skudt lidt ved siden. Selvfølgelig kunne der ikke mobiliseres massiv og koordineret stemning næsten ud af det blå. Det har også taget tid for Sektionen at bygge sig op til den massive enhed den er idag - mange af os husker hvordan den var dækket af sorte streamere i siderne for ikke at se for tom ud.

    Sektionen har en kæmpe stor betydning og gør det fedt for spillere såvel som for andre fans, at komme på stadion og nyde stemningen. Der er ingen tvivl om at der lægges sindssyg meget tid og dedikation i den fra de involverede.

    Men det er også som om at der mangler nogle nuancer og villighed til at kigge på sig selv og lytte til den kritik, der kommer fra forskellig side. Verden (heller ikke vores lille fodboldverden) er ikke sort/hvid og bare fordi der kommer kritik af fx pyro, vold begået i krogene/skyggerne, lange monotone chants eller forskellige aktioners berettigelse, så betyder det ikke at man ønsker Sektionen lukket eller ikke vil anerkende det store arbejde. Men når man ønsker at fremstå som én stor homogen tribune og stille krav til andre som en sådan, som må man også kunne forholde sig konkret til kritikpunkter, som vedrører sig (dele) af denne. Dét savner jeg.

  20. De følgende 11 brugere er enige:

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Attermann Se meddelelser
    Hvis "stemningsskaberne" kunne udvise samme ildhu i forhold til at komme af med de rådne elementer iblandt dem, som de viser i forhold til politi, divisionsforeningen og klubber, kunne det det hele jo ende med at se helt godt ud - men det er de tydeligvis ikke interesserede i.
    Nu må vi jo forstå, at det er helt umuligt. Man kan jo ikke styre om folk f.eks. fyrer romerlys af til kampene. Altså det var nok bare held, at intet blev fyret af de første 30 min og forøvrigt er tilfælde, at de kom bagefter.
    Ligesom det jo ikke fyres af fra capotårn og lignende.....

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Men når man ønsker at fremstå som én stor homogen tribune og stille krav til andre som en sådan, som må man også kunne forholde sig konkret til kritikpunkter, som vedrører sig (dele) af denne. Dét savner jeg.
    Ret skal være ret. Capoen understregede kraftigt, at forskellige holdninger til demonstrationen skulle respekteres af alle på tribunen.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ret skal være ret. Capoen understregede kraftigt, at forskellige holdninger til demonstrationen skulle respekteres af alle på tribunen.
    Det var ikke møntet på om Sektionen ville tillade andres sang. Alt andet ville ærlig talt være helt ude at skide - pardon my french.

    Det var møntet på at man fx i dette tilfælde stiller krav til politi og Divisionsforeningen uden at ville forholde sig selvindsigtsfuldt til deres baggrund for udelukkelsen af udebanefans. Ikke et pip om bare det mindste sideansvar. Det klinger hult, når man meget nemt kan koordinere fx dagens aktion, store marcher og alt muligt andet gøgl, lir og løjer.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Side 5 af 8 FørsteFørste ... 2345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - FCN
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 15.08.10, 20:43
  2. Optakts- og kamptråd BIF-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 30.07.09, 06:33
  3. Optakts- og kamptråd FCN-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 11.04.09, 23:17
  4. Optakts- og kamptråd: BIF-FCK
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 02.09.08, 21:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •