Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 115

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Ar come on. Den ballade, der har udløst en reaktion fra Divisionsforeningen, begrænser sig ikke til sidste derby og bøf’s sinker. Vi har vores egne sinker, som også fylder godt. Tænk lige tilbage til 2017.

    Det er altid frustrerende med disse sager, da dem, der ved noget, ikke skriver herinde, mens alle vi andre er frustrerede og trætte af volden, hærværk og andet.

    Vi kan ikke 1:1 forvente selvjustits hos topboys, men hvad gør de for at komme vold og hærværk til livs?

    Og jeg går ud fra, at bøf også er stille i 30 minutter i returopgøret?
    Jeg kan sagtens tænke 5 år tilbage - eller 4 år - som jeg skrev, men det har ikke særligt meget med den her sag at gøre. Som de selv siger “- Vurderingen er, at det i øjeblikket ikke er muligt at udelukke hændelser som dem ved efterårets derby - i forbindelse med de tilsvarende kampe i foråret.”. Det forstår jeg egentlig godt, når man kigger på hændelserne ovenfor som de hentyder til, men det har ikke rigtigt noget med FCK-fans at gøre. Med andre ord, bliver vi ramt nu - og måske permanent - af deres opførsel.

    Det kan man jo så sagtens synes er helt fair; hver sin smag. Det interessante er primært om folk, der snakker om at stoppe ballademagere etc, også mener blandt brøndby, når vi tydeligvis ikke behøver løfte en finger før vi rammes af forbud?
    Sidst redigeret af 1128 : 18.04.22 kl. 10:13

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Mange forsvarere i karantænefare: Vavro, Khocholava, Diks, Boile. Hvis VK stadig er ude, kan det altså ende med Jelert-Marios-Stage-Ankersen eller noget i den dur mod Randers. Så ikke for mange gule kort i dag tak!

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Jeg kan sagtens tænke 5 år tilbage - eller 4 år - som jeg skrev, men det har ikke særligt meget med den her sag at gøre. Som de selv siger “- Vurderingen er, at det i øjeblikket ikke er muligt at udelukke hændelser som dem ved efterårets derby - i forbindelse med de tilsvarende kampe i foråret.”. Det forstår jeg egentlig godt, når man kigger på hændelserne ovenfor som de hentyder til, men det har ikke rigtigt noget med FCK-fans at gøre. Med andre ord, bliver vi ramt nu - og måske permanent - af deres opførsel.

    Det kan man jo så sagtens synes er helt fair; hver sin smag. Det interessante er primært om folk, der snakker om at stoppe ballademagere etc, også mener blandt brøndby, når vi tydeligvis ikke behøver løfte en finger før vi rammes af forbud?
    Nej nej, sinkerne findes kun i gult og blåt... https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-12...dt-en-16-aarig

    Selvfølgelig spiller mange års hooliganisme fra begge sider ind, når der sanktioneres.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Man kan have forskellige holdninger til, om forbud mod udefans er ok eller ej. Men selve dagens aktion indeholder godt nok nogle mærkelige paradokser.
    Man er sure over, at at politiet laver en kollektiv straf. Det viser man så ved selv at lave en auktion, som straffer alle fans i Parken kollektivt og endda også holdet....
    Politiet har indført reglerne for at få en fredelig atmosfære inden og under kampen...det demonstrerer man så imod ved at være helt rolige i en halv time...altså det scenarie, som politiet drømmer om, nemlig en all-seater kamp med minimal gang i den før, under og efter. Super for politiet som efter kampen kan pege på, hvor fint det hele gik uden awayfans. (og nej, jeg opfordrer ikke til ballade). De er jo komplet ligeglade med manglende stemning. Det er kun fans og især egen klub, som straffes her.

    Jeg forstår, at mange er sure over de indførte regler, men måden man viser det er imo hul i hovedet. Man gør præcis selv det, som man er sur over. Endda på en måde, som absolut ikke hjælper holdet i en tid, hvor sejren er enormt vigtig. Det bliver spændende at se udmeldinger fra diverse fangrupperinger, når vi kommer bagud indenfor de første 30 min og ikke får vendt kampen til sejr.

    Ps.
    Tror man forøvrigt selv på, at BIF laver samme auktion i omvendte opgør....?
    Sidst redigeret af k@sper : 18.04.22 kl. 11:04

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    124

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Det bliver spændende at se hvad det sker, med dem på S12 der beslutter sig for at ignorere opfordringen. Får man lov til at synge, eller får man "pænt" besked på at det er boykot.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nej nej, sinkerne findes kun i gult og blåt... https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-12...dt-en-16-aarig

    Selvfølgelig spiller mange års hooliganisme fra begge sider ind, når der sanktioneres.
    Det har stadig intet med sagen at gøre. Hvor svært er det mon at forstå?

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Det har stadig intet med sagen at gøre. Hvor svært er det mon at forstå?
    Hvis man ikke køber din mærkværdige teori om, at tålmodigheden med hooligan-miljøet nulstilles hvert år og sanktioner derfor kun skal tilskrives den flok sinker, der tilfældigvis sidst har lavet ballade - så har det ret meget med sagen at gøre.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Her kommer en annekdote med henblik på at besvare Lars Tors spørgsmål om “hvor vi gerne vil hen med derbyerne”.
    Fra 2011-2014 arbejdede jeg som gymnasielære, og havde blandt andet moduler mandag morgen kl 08:00. Der var i den periode aftenderbyer der blev afviklet kl 18 eller 20. Der var så derby, kan ikke huske datoen, en søndag aften og jeg havde sammen med gutterne overvejelser om at tage afsted på away. Vi endte med ikke at tage afsted til pågældende derby, da jeg skulle være sikker på at være klar til at undervise næste morgen kl 0800. Det handlede for såvidt ikke om mængden af øl, det kan kontrolleres, men om summen af alle de ukontrollerbare faktore der gør sig rundt om et awayderby. Næste morgen, møder jeg ind på arbejde, og det sammen gør mine elever, inklusiv to, derr går kommer op og fortæller direkte at de var relativt trætte da de, sammen med 500 andre, havde siddet i futtog aftenen forinde. Jeg var i bagklogsskabens utroligt klare lys tilfreds med mit valg om ikke at tage til pågældende derby. Jeg ved godt at der har været en sag og vestegnens politi har betalt erstatning. Men det ændre ikke på at den risiko indgår i mine overvejelser inden jeg skal til awayderby. Summen af problemer deruder over en årrække har nu medført at jeg aktivt boykotter away derbier fast. Det er simpelthen ikke det værd at løbe den risiko. Der hvor jeg håber at fanklubben kunne se sig selv byde aktivt ind med en målsætning for afvikling af derby, er at få de faste fans der aldrig viser sig i brøndby til igen at tage på udebane til betonen. Når det problem er løst så vil sidelinien sikker også stoppe med at brokke sig over ballade i betonen. For mig er det sgu et fedt om det er brøndbyfans, fck fans eller politiet der laver problemerne. Det starter dog nok blandt de to førstnævnte grupper.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Buhl Se meddelelser
    Der kan ikke være den store tvivl om startopstillingen til kampen. (Hvor Boilesen selvfølgelig får sin plads tilbage)
    Thorup skal “tilbage” til:

    MM - Grabara
    HB - Diks
    CB - Khocholava
    CB - Boilesen
    VB - Kristiansen
    HW - Stage
    CM - Lerager
    CM - Falk
    VW - Claesson
    OM - Biel
    CA - Babacar

    FCK vinder 3-1 på mål af Stage, Babacar og Claesson

    Selv tak!
    Jess var åbenbart i tvivl :/

    Vi stiller igen uden Boilesen og med Diks som venstre back, og desværre er Stage ikke klar til kamp, melder FCK.

    Synes, det giver god mening med et tungt midterforsvar på Parkens pløjemark. Men forstår ikke, at man ikke giver Boile venstre back og får Diks over på sin favoritplads.

    Håber SÅ meget, at det her bliver kampen, hvor Babacar stempler ind!!!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Jess var åbenbart i tvivl :/

    Vi stiller igen uden Boilesen og med Diks som venstre back, og desværre er Stage ikke klar til kamp, melder FCK.

    Synes, det giver god mening med et tungt midterforsvar på Parkens pløjemark. Men forstår ikke, at man ikke giver Boile venstre back og får Diks over på sin favoritplads.

    Håber SÅ meget, at det her bliver kampen, hvor Babacar stempler ind!!!

    Er sgu bange for Roony og Ankersen i samme side igen og så mod Riveros..

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Det er så "smukt" med al den virak Boilesen og nu Vavro formår at skabe. Jeg håber inderligt at det ikke er symptomer på underliggende (og større) problemer, men at det bare var et enkelt kvæk fra Boile, og så Vavro der blev "lost in translation".

    Hvis der reelt er store problemer i truppen, så ser det stramt ud mht. resten af programmet. Intern splid er bare noget rod, særligt hvis vi ender med at komme bagud imod BIF.

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Det er så "smukt" med al den virak Boilesen og nu Vavro formår at skabe. Jeg håber inderligt at det ikke er symptomer på underliggende (og større) problemer, men at det bare var et enkelt kvæk fra Boile, og så Vavro der blev "lost in translation".

    Hvis der reelt er store problemer i truppen, så ser det stramt ud mht. resten af programmet. Intern splid er bare noget rod, særligt hvis vi ender med at komme bagud imod BIF.
    Hvad har Vavro sagt, som kan skabe splid i truppen?

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Pyha… Synes ikke Ankersen står så godt defensivt og Dicks ikke offensivt..
    Håber at, NJ er skarpere end Barbarca ellers får vi der svært her i slutspillet.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Hvad har Vavro sagt, som kan skabe splid i truppen?
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...n-ikke-holdet/
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  22. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det kan godt være, at det er lidt dumt, men Vavro er bare bundærlig. Boile pissede på ham og Kocholava med det interview.

  23. De følgende 8 brugere er enige:

Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - FCN
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 15.08.10, 20:43
  2. Optakts- og kamptråd BIF-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 30.07.09, 06:33
  3. Optakts- og kamptråd FCN-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 11.04.09, 23:17
  4. Optakts- og kamptråd: BIF-FCK
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 02.09.08, 21:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •