Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678
Viser resultater 106 til 115 af 115

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg synes den anden chance og friløberen i højere grad viste, at BØF desværre har en fremtidig landsholdsmålmand med stor klasse (Shit, det gjorde ondt at skrive!), end de viste noget om Babacars evner foran mål. Det første hovedstød var langt ude fra, og reelt var der kun plads i det hjørne han header imod. Den afbrænder blev skreget alt for stort op, for det var en rigtig svær afslutning.

    Jeg synes desuden, at han løber og kæmper langt bedre end tidligere, og så indgik han langt bedre i spillet. Sidst men ikke mindst, så synes jeg - som jeg også tidligere har plæderet for - at hans negative attituder ved udskiftninger, primært virker som værende rettet mod hans eget spil, og ikke imod udskiftningen som sådan, men det handler vel om øjnene der ser.
    Man når helt at tænke, tænk hvis han havde scoret på det første hovedstød ... så var rasmus falk ikke blevet MOM.

  2. #107
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg synes den anden chance og friløberen i højere grad viste, at BØF desværre har en fremtidig landsholdsmålmand med stor klasse (Shit, det gjorde ondt at skrive!), end de viste noget om Babacars evner foran mål. Det første hovedstød var langt ude fra, og reelt var der kun plads i det hjørne han header imod. Den afbrænder blev skreget alt for stort op, for det var en rigtig svær afslutning.

    Jeg synes desuden, at han løber og kæmper langt bedre end tidligere, og så indgik han langt bedre i spillet. Sidst men ikke mindst, så synes jeg - som jeg også tidligere har plæderet for - at hans negative attituder ved udskiftninger, primært virker som værende rettet mod hans eget spil, og ikke imod udskiftningen som sådan, men det handler vel om øjnene der ser.
    Og så skal man heller ikke glemme, at vi midt i al elendigheden også har set tegn på, at han kan ting i opspillet. Hans assist i Silkeborg var jo fremragende.

    Jeg er enig i analysen af hans chancer mod Brøndby. To af dem er ringe afslutninger, men to af dem kunne sagtens være gået ind på en mindre velspillende målmand. Det lugter lidt af en byld, der skal hul på.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og så skal man heller ikke glemme, at vi midt i al elendigheden også har set tegn på, at han kan ting i opspillet. Hans assist i Silkeborg var jo fremragende.

    Jeg er enig i analysen af hans chancer mod Brøndby. To af dem er ringe afslutninger, men to af dem kunne sagtens være gået ind på en mindre velspillende målmand. Det lugter lidt af en byld, der skal hul på.
    Hvilke af hans afslutninger er reelt ringe? Hans hovedstød i 1. Halvleg er vel at sammenligne med leragers på stolpen. Det er små marginaler der gør at den ikke styre ind, mens han samtidigt får god fart i bolden. Friløberen afslutter han fladt i det lange hjørne, præcis hvad han skal i den situation, så er der de sidste to, det er også svært at komme med stærk kritik der. Hans afslutning uden for feltet i første er dårlig, men den er ikke medtaget i de fire chancer der burde have givet mål.

  5. #109
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    32

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg er allergisk over for opfordringer der kommer fra folk der synger en eller begge af følgende chants: “vi er imod stadionkarantæner” og “Politikontrol skaber mere vold” (sunget i et skandinavisk demokrati).
    Hvad?? Haha. Hvornår har du nogensinde hørt at der er blevet sunget “Politikontrol skaber mere vold”? For 20 år siden, eller? Lyder som noget der bliver sunget til 1. maj demoer og ikke så meget andet.

  6. #110
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hvilke af hans afslutninger er reelt ringe? Hans hovedstød i 1. Halvleg er vel at sammenligne med leragers på stolpen. Det er små marginaler der gør at den ikke styre ind, mens han samtidigt får god fart i bolden. Friløberen afslutter han fladt i det lange hjørne, præcis hvad han skal i den situation, så er der de sidste to, det er også svært at komme med stærk kritik der. Hans afslutning uden for feltet i første er dårlig, men den er ikke medtaget i de fire chancer der burde have givet mål.
    Hovedstødet i første halvleg er dårligt. Han er helt upresset og header på en bold, der kommer lige i panden på ham. Den er måske ikke så nem at score på, fordi der er tre forsvarsspillere og en målmand, der kan komme i vejen, men han skal simpelthen ramme målet på den, vil jeg mene.
    Flugteren efter 54 minutter kan man ikke sige så meget til. Han drejer bare rundt og sparker til den, som han skal, og så bliver den blokeret.
    Hovedstødet i anden halvleg kunne måske godt have været hårdere og siddet mere yderligt, fordi han igen er helt upresset, men en dårligere målmand havde ikke snuppet den.
    Afslutningen på friløberen efter 70 minutter skal jo sparkes ind, men det er også bare en fremragende redning. Så ja, det er nok mest kun hovedstødet i første halvleg, jeg virkelig kan kritisere for at være ringe. Og så hans spark uden for feltet i starten, som er sløjt. Men altså, Pep Biel har jo også haft tonsvis af den slags forkølede skud i de foregående mange kampe. :-)
    Sidst redigeret af Garneren : 20.04.22 kl. 15:05
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #111
    Tilmeldingsdato
    Dec 2009
    Indlæg
    72

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Jeg melder mig gerne i koret af folk, der bakker op om Jess Thorup. Både som træner og som menneske. Med tanke på, hvilken forfatning, holdet befandt sig i, da han overtog som træner, synes jeg, han har præsteret godt. Derudover fremstår han altid gennemsympatisk i måden, han optræder i medierne på. Jeg har i hvert fald endnu til gode at høre ham udtale sig tøsefornærmet over et nederlag eller andet, der ikke lige går klubben eller hans vej.

    Alt i alt et skoleeksempel på, hvordan folk i og omkring klubben bør agere.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Karsten Se meddelelser
    Jeg melder mig gerne i koret af folk, der bakker op om Jess Thorup. Både som træner og som menneske. Med tanke på, hvilken forfatning, holdet befandt sig i, da han overtog som træner, synes jeg, han har præsteret godt. Derudover fremstår han altid gennemsympatisk i måden, han optræder i medierne på. Jeg har i hvert fald endnu til gode at høre ham udtale sig tøsefornærmet over et nederlag eller andet, der ikke lige går klubben eller hans vej.

    Alt i alt et skoleeksempel på, hvordan folk i og omkring klubben bør agere.
    Hvorfor snakker vi ikke om Brøndby!

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvorfor snakker vi ikke om Brøndby!
    Ingen er perfekte :). Et mindre slip up.

    Nu skal DM guldet lige hjem inden jeg vil begynde mine mange roser til JT, men indtil nu syntes jeg også JT har gjort det godt ;)

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #114
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Hvor er det sød musik for ørerne at høre samtlige podcasts være enige om at brøndby var historisk ringe i mandags.

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #115
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - BIF (18/4-22)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Hvor er det sød musik for ørerne at høre samtlige podcasts være enige om at brøndby var historisk ringe i mandags.
    Her følger et uddrag af citater fra brøndbylyd.

    “Jeg synes det var smart at starte med sammen opstilling som mod Aab, indtil der var spillet 3 min”

    “Vi havde været bagud med et par stykket ved halvlegen - hvis ikke det var for mads hermandsen”

    “Nej det var ikke tæt på 5-0”
    “Det synes jeg heller ikke - de scorer jo først i 86mim”

    “Der har været derby kampe hvor vi var dårligere”

    “Det var ikke den dårligeste kamp i foråret”


  17. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - FCN
    By Bazooka in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 15.08.10, 20:43
  2. Optakts- og kamptråd BIF-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 30.07.09, 06:33
  3. Optakts- og kamptråd FCN-FCK
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 28
    Sidste Meddelelse: 11.04.09, 23:17
  4. Optakts- og kamptråd: BIF-FCK
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 02.09.08, 21:12

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •