Se afstemningsresultater: Kampens udfald?

Stemmeafgivere
41. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    19 46.34%
  • Uafgjort

    5 12.20%
  • Randers vinder

    17 41.46%
Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 133

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    Og hvorfor skriver du ikke det samme til Kenney? Han har samme mening om dommeren som mig
    Også til dig Kenney!!!

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Alt var lort i dag...
    Kollektiv offday, den eneste der kan se sig selv i spejlet er Kamil og bolddrengen ved midterlinjen. Han havde dagens detalje da han lagde bolden på jorden da Randers spilleren løb ud for at hente den i slut sekunderne af første halvleg.

    Der var ikke en spiller der ramte niveau i dag og spiller vi sådan i Herning bliver vi sendt hjem med en sæk.

    Roony projektet må være slut nu. Jess gør ham en kæmpe bjørnetjeneste ved at lade ham spille fra start. Han har ingen selvtillid lige pt og har et trick, drible til venstre. Hvis han fortsætter på den sti ender han som Freddy Adu. Jess burde skåne ham og bruge ham som indskifter når modstanderne er trætte.

    Så må Ankersen gerne få en pause på bænken. Kæft han var ringe i dag. Havde han overhovedet en god aktion i dag.

    Skuffende indsats hele vejen rundt
    Detaljen med bolddrenge, er ikke første gang det sker. Det skete også imod FCM. Ved så ikke om det er samme knægt der sad derude.

    I forhold til selve spillet, er det ikke kun i dag at det halter. Resultaterne har generelt været med os i foråret, men præstationerne har i den grad manglet offensivt. Den udvikling er jeg ekstremt bekymret for og jeg er generelt forvirret over trænerteamets kommunikation om possession og højt pres. Ja, vi har generelt bolden en del, men det bliver jo aldrig farligt, når det er William Kvist-afleveringer (læs. til siden og bagud). Det høje pres er generelt helt fraværende. Det kunne ellers være spændende at se det ført ud i livet, Roger Schmidt-vejen.

    Nå, summa summarum må være, at kommer mesterskabet ikke hjem i denne sæson, vil det være en eklatant fiasko og et farvel til trænerteamet, ligesom PC ligeledes må stå på affyringsrampen.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Nå, summa summarum må være, at kommer mesterskabet ikke hjem i denne sæson, vil det være en eklatant fiasko og et farvel til trænerteamet, ligesom PC ligeledes må stå på affyringsrampen.
    Skulle det ulykkelige ske at vi misser guldet, så er jeg også sikker på JT og trænerteamet ryger. PC er jeg dog ret sikker på ingen steder ryger. PC vil bare sige at JT fik alt hvad han peget på, men brugte spillerne forkert. kan lige se det for mig :)

    Nuvel intet er tabt endnu, men du har 100 % ret i det vil være en fiasko af dimensioner kontra det forspring vi "måske" formøbler væk. Lad os nu se. Maksimalt pres på nu.
    Sidst redigeret af EraZ : 24.04.22 kl. 18:48

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    plejer tabertråde ikke være længere end vindertråde?

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    I forhold til selve spillet, er det ikke kun i dag at det halter. Resultaterne har generelt været med os i foråret, men præstationerne har i den grad manglet offensivt.
    Lige præcis det her er jo humlen. Vi er blevet lullet i søvn i en stemning af, at alt kører, men virkeligheden er, at vi har spillet mere eller mindre sløjt i stort set alle andre kampe end udekampen mod PSV. Vi har bare i den grad haft marginalerne med os og skrabet en bunke 1-0-sejre i land, samtidig med at først FCM og siden BIF har været i krise. Selv hvis det lykkes at sikre mesterskabet, håber jeg, ledelsen vil foretage en kritisk analyse af både træner- og transferdispositioner - og ikke bare tænker, at alt er godt, fordi vi vandt ligaen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Lige præcis det her er jo humlen. Vi er blevet lullet i søvn i en stemning af, at alt kører, men virkeligheden er, at vi har spillet mere eller mindre sløjt i stort set alle andre kampe end udekampen mod PSV. Vi har bare i den grad haft marginalerne med os og skrabet en bunke 1-0-sejre i land, samtidig med at først FCM og siden BIF har været i krise. Selv hvis det lykkes at sikre mesterskabet, håber jeg, ledelsen vil foretage en kritisk analyse af både træner- og transferdispositioner - og ikke bare tænker, at alt er godt, fordi vi vandt ligaen.
    Og ledelsen som skal lave en kritisk analyse eri? Agerholm? Seier? Eller Kvist der har opfundet træner/sportsdirektør konstellationen?

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Og ledelsen som skal lave en kritisk analyse eri? Agerholm? Seier? Eller Kvist der har opfundet træner/sportsdirektør konstellationen?
    Det må blive William Kvist, der har erfaring og kvalifikationer som sportslig ansvarlig fra sit virke som fodboldspiller...

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Koebenhavn
    --- Nu er det vist ved at være over din sengetid---

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Nu ved jeg ikke hvor slem stages skade er, men løsningen må da være at sende ham ud på kanten igen

    Diks - Kocho - Vavro - Boile
    Falk Lerager
    Stage Biel Claesson
    Babacar

    Eller måske
    Diks - Vavro Boile - Jehlert ?
    Falk Lerager
    Claesson Biel Mukairu/Bøving
    Babacar

    Jeg ved ikke lige hvor godt Claesson fungerer på den anden kant, men noget må da ske. Roony er helt færdig og har brug for spilpause jo!

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Og ledelsen som skal lave en kritisk analyse eri? Agerholm? Seier? Eller Kvist der har opfundet træner/sportsdirektør konstellationen?
    Det ligger rimelig lige for hvem der skal lave den anslyse.. Jeg tror ikke jeg behøver skrive navnet, men det rimer på pisse.

    Man kan have nok så mange avertioner mod den øverste ledelse, men vi er da heldigvis nu ovre i en konstellation, hvor vi rent faktisk har en sportslig ledelse, som ikke er personificeret ved træneren.

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Det undre mig, at vi spiller som at vi ikke har koncept.
    Men der gør mig bange er, at de ikke spiller og kæmper som hold.

    Synes før jul, men mange af de unge på holdet, at vi kæmpede og spillede som hold.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Come ON FC Se meddelelser
    Det undre mig, at vi spiller som at vi ikke har koncept.
    Men der gør mig bange er, at de ikke spiller og kæmper som hold.

    Synes før jul, men mange af de unge på holdet, at vi kæmpede og spillede som hold.
    Amen :)

    Læg dertil med 5 kampe igen og guldet var indenfor rækkevide. Det burde være en KÆMPE motivation at gå ind til sådan en kamp. Jeg tvivler på at så mange dygtigere spiller på engang bare "glemmer" at kunne spille fodbold og det var det der var skræmmende at se.

    Fra min stol så det virkelig ud til at spillerne undervurderet Randers og bare troede det vil blive en Walkover. Det gør det bare endnu mere mærkeligt når både spillerne og JT har været ude og sige fuld fokus på næste kamp. Det er trods alt professionelle fodboldspillere vi snakker om. Meeen Ohh well de er vel "bare" mennesker også :)

    Det er næsten mere spillet og attituden i dag fra spillere og trænerne der gøre mere ondt end selve nederlaget...

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #73
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Lige præcis det her er jo humlen. Vi er blevet lullet i søvn i en stemning af, at alt kører, men virkeligheden er, at vi har spillet mere eller mindre sløjt i stort set alle andre kampe end udekampen mod PSV. Vi har bare i den grad haft marginalerne med os og skrabet en bunke 1-0-sejre i land, samtidig med at først FCM og siden BIF har været i krise. Selv hvis det lykkes at sikre mesterskabet, håber jeg, ledelsen vil foretage en kritisk analyse af både træner- og transferdispositioner - og ikke bare tænker, at alt er godt, fordi vi vandt ligaen.
    Fint argument. Dog er det straight up forkert hvis man kigger på xG og data generelt.

    Derudover har vi fået 27 point ud af 33 mulige i de seneste 11 kampe, hvoraf 8 var med clean sheet. Fyr dog hele den sportslige ledelse ovenpå disse horrible resultater!
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Nu ved jeg ikke hvor slem stages skade er, men løsningen må da være at sende ham ud på kanten igen

    Diks - Kocho - Vavro - Boile
    Falk Lerager
    Stage Biel Claesson
    Babacar

    Eller måske
    Diks - Vavro Boile - Jehlert ?
    Falk Lerager
    Claesson Biel Mukairu/Bøving
    Babacar

    Jeg ved ikke lige hvor godt Claesson fungerer på den anden kant, men noget må da ske. Roony er helt færdig og har brug for spilpause jo!
    Helt ærligt, så tror jeg, at JT skal glemme at spille med decideret angribere - i al fald i idealopstillingen.

    Tre mål er det blevet til for samtlige af vores angribere i forårets ti kampe. Tre!!! Og det ser ikke ligefrem ud til, at vi skal regne med mange flere mål fra de to, der får lov til at spille.

    Her må vi bare erkende, at PC gamblede, og tabte. Forestil dig lige, hvad vores angreb i begyndelsen af sæsonen med Wind, Daramy og Højlund kunne have smækket ind i ti kampe.

    Anyhow - det giver os en opstilling a la kampen mod FCM med Biel, Claesson og forhåbentlig Stage på toppen. Indtil Zeca kommer tilbage kan vi muligvis eksperimentere med Haraldsson ved siden af Lerager - og så et af dine to fine bud på en fireback-kæde.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Hamrende frustrerende kamp. Det blev lidt som forudsagt en kamp, hvor man tog for let på tingene, og hvor spillerne først indså alvoren for sent. Hamrende dumt og pivringe.

    Thorup er jeg egentlig ikke sur på, omend han bør sætte spillerne bedre op mentalt. Men de er professionelle sportsfolk og det er decideret pinligt, hvad de bragte på banen. Der var så mange dårlige præstationer, så det er svært at pege på enkelte. Jeg kan se, at nogen nævner Babacar, men han var i mine øjne en af de få, som kan være sin indsats nogenlunde bekendt. Han fik bare intet at arbejde med. Mest skuffet er jeg egentlig på de rutinerede og det er hele vejen rundt. Ankersen var en katastrofe i dag (har ellers været fornuftig senest), Claesson lykkedes ikke med meget, Kocholava så usikker ud, Diks var flad efter 70 min, Biel var usynlig og selv Falk lavede et hav af fejl. Ja han stemplede vel først rigtig ind efter 80 min.

    Spillet får med rette meget kritik herinde. Som jeg ser det, så bærer banen et kæmpe ansvar, og som jeg har nævnt før, så kommer den til at koste os point...ja i yderste tilfælde mesterskabet. Meget af vores spil er bygget op om kombinationer centralt, især med Falk og Biel, men det er bare ikke muligt på denne bane, som er helt smadret i de områder. Det er en katastrofe. Det er især en katastrofe, når vi møder et hold som Randers, der matcher os fysisk og for hvem, at det er en kæmpe fordel, at vi ikke kan spille hurtigt langs jorden.

    Hvor efterlader det os så? Ja vi bliver klogere i morgen. Vinder FCM ( og det gør de jo nok), så er vi pludselig meget presset. DM er vores at tabe, og det kan vel nok snart mærkes mentalt. Ubehageligt.
    Mht start 11 så håber jeg, at Stage snart er til rådighed igen. Vi savnede virkeligt hans energi i dag. Desuden må Boile være tilbage igen.

  26. De følgende 11 brugere er enige:

Side 5 af 9 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.04.22, 10:10
  2. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  4. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  5. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •