Se afstemningsresultater: Kampens udfald?

Stemmeafgivere
41. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    19 46.34%
  • Uafgjort

    5 12.20%
  • Randers vinder

    17 41.46%
Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 133

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Fordi Lerager er elendig som defensiv midt.
    Når vi spiller hjemme imod Randers - så foretrækker jeg at vi spiller på egne styrker og Falk er bedre fremme end Lerager og Randers i øvrigt dårlige, så mon ikke Lerager kunne håndtere pladsen

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    Du skal ikke bestemme hvad jeg vil kommentere...

    Havde dommeren delt de gule kort ud i første halvleg der burde, havde det set meget anderledes ud.
    Og ja FCK spillede dårligt som jeg også skrev
    Hvis du ikke kan lide at folk har en anden holdning end dig, så skal du nok finde et andet sted at kommentere. Du må hjertens gerne mene at dommeren havde valgt Randers som vinder fra start, og på samme måde må jeg gerne kommentere på den imo fuldstændig malplacerede kommentar. Vi taber pga Thorups dispositioner og ja et FCK hold der ingen ting kunne eller ville

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Chahboun Se meddelelser
    Hvis du ikke kan lide at folk har en anden holdning end dig, så skal du nok finde et andet sted at kommentere. Du må hjertens gerne mene at dommeren havde valgt Randers som vinder fra start, og på samme måde må jeg gerne kommentere på den imo fuldstændig malplacerede kommentar. Vi taber pga Thorups dispositioner og ja et FCK hold der ingen ting kunne eller ville
    Jeg forstår slet ikke dit svar. Jeg har da på ingen måde udtrykt at du ikke må have en anden holdning end mig....
    Men du derimod siger at jeg ikke må have min holdning...

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Meget står desværre nok og falder med morgendagens kamp.

    Sætter FCM point til, har vi i hvert fald 5 points forspring. Det bør stadig være en ok situation.

    Vinder FCM i morgen, så tror jeg faktisk de bliver mestre; så har de sat lidt af en stime sammen, og har 3 hjemmekampe imod vores 2. Det er sgu noget lort. Endda selv hvis vi får en uafgjort i Herning.

    Det var simpelthen så snot-hamrende dumt at tabe denne kamp.
    Tingene smuldrer… Og det havde jeg virkelig ikke i min vildeste fantasi troet efter sejren over FCM i Parken.

    Zan

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Når vi spiller hjemme imod Randers - så foretrækker jeg at vi spiller på egne styrker og Falk er bedre fremme end Lerager og Randers i øvrigt dårlige, så mon ikke Lerager kunne håndtere pladsen
    Hvad enten vi spiller ude eller hjemme er opgaven den samme: at stille med det bedst mulige hold. Falk spiller 6’eren markant bedre end Lerager. Lerager til gengæld meget mere målfarlig, hvorfor det giver god mening at bringe ham tættere på modstanderens mål, når nu man er tvunget til at spille med ham.

    Jeg synes i øvrigt ikke, at det giver mening at tale om at spille på egne styrker hjemme, når banen ser ud, som den gør.

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det her må falde tilbage på træner teamet. Næsten et helt hold som underpræstere. Om det er taktikken eller om Trænerteamet ikke kan motivere ved jeg ikke, men sådan et niveau må simpelthen ikke lade sig gøre.

    At tabe på et heldigt mål efter vi har spillet godt kan jeg acceptere, men det her?. Spillerne var jo helt væk. Jeg glæder mig at hører hvad JT har at sige efter kampen.

    Og så må jeg bare sige. Roony er et stort talent, men enhver mandagstræner har over de sidste 4-5 kampe kunne se at den mand trænger til en tur på bænken. Fandeme nogle underlige beslutninger fra trænerteamet.
    JT siger det sædvanlige - ...

  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Meget står desværre nok og falder med morgendagens kamp.

    Sætter FCM point til, har vi i hvert fald 5 points forspring. Det bør stadig være en ok situation.

    Vinder FCM i morgen, så tror jeg faktisk de bliver mestre; så har de sat lidt af en stime sammen, og har 3 hjemmekampe imod vores 2. Det er sgu noget lort. Endda selv hvis vi får en uafgjort i Herning.

    Det var simpelthen så snot-hamrende dumt at tabe denne kamp.
    Tingene smuldrer… Og det havde jeg virkelig ikke i min vildeste fantasi troet efter sejren over FCM i Parken.

    Zan
    Fodbold og resultater er sgu en svær ting at gøre sig klog på efterhånden. At vi kunne tabe til Randers og tilmed levere sådan en bovlam præstation, havde jeg hellere ikke i min vildeste fantasi troet på.

    Det er selvfølgelig stadig i vores hænder, men vinder FCM over BØF i morgen og os på næste Søndag så er jeg tilbøjelig til at give dig ret. Men vi kan jo så også stå i en situation at vi kommer 9 point foran igen :). Måske JT skal placere favoritværdigheden over på Crazy Bo. H for at lægge lidt pres på hehe :).

    Anyway kolossalt selvmål og invitere FCM ind i kampen igen, hvor det slet ikke havde været nødvendigt.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Thorup er udfordret af, at der ikke er nogle af de offensive spillere, måske Claesson undtaget, der leverer varen pt., men han kan hjælpe sig selv og holdet, ved at starte med de mindst dårlige. Babacar er en hån, og Roony har det svært pt. Derudover kæmper Ankersen især også med niveauet.

    Der er ikke råd til flere svipsere. Hensyn til kontraktforhold, hierarki mv. må lægges til side, og så skal der spilles med de bedste. Ud med Babacar, Roony og Ankersen. For min skyld kan Babacar udelades helt af truppen. Jeg nægter at tro, at Karamoko er dårligere.
    What! Claesson var fucking USYNLIG hele 1. halvleg og det meste af 2. halvleg

  12. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    Du skal ikke bestemme hvad jeg vil kommentere...

    Havde dommeren delt de gule kort ud i første halvleg der burde, havde det set meget anderledes ud.
    Og ja FCK spillede dårligt som jeg også skrev
    Stop nu de der BIF-argumenter!

  13. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    486

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af HansHansen Se meddelelser
    Jeg forstår slet ikke dit svar. Jeg har da på ingen måde udtrykt at du ikke må have en anden holdning end mig....
    Men du derimod siger at jeg ikke må have min holdning...
    ok så lad mig forklare det for dig.

    1. Du starter med at skrive at Dommeren havde valgt Randers som vinder fra start.

    2. Det kommenterer jeg på med min holdning, som er anerledes end din.

    3. I stedet for at forholde dig til min holdning, skriver du så at jeg ikke skal bestemme hvad du skal skrive. Det endda på trods af jeg ikke har sagt du ikke må have din holdning. Er det fordi jeg skrev "stop" ? for jeg kan også formulere det sådan her hvis det gør det mere klart: "Ej styr dig! dommeren havde intet med vores nederlag at gøre".

    Kan du så have en god dag, nu gider jeg ikke diskutere det her længere xD

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    What! Claesson var fucking USYNLIG hele 1. halvleg og det meste af 2. halvleg
    Nu gik min kommentar ikke på i dag alene, og jeg skrev jeg også “måske Claesson undtaget”. Før i dag har han gjort det godt.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Stop nu de der BIF-argumenter!
    Jeg synes nu det havde stor betydning for kampen, bif eller ej

  18. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Der er jo ikke noget nyt i at Ankersen har mange boldtab. De fleste livescore apps har efterhånden data på hver kamp og jeg gik vores kampe i gennem for 1-2 runder siden og Ankersen er med enorm afstand den af vores spillere der er mest uvenner med bolden. Hans indlæg rammer heller ikke medspillere. Så man kan sige det var en gennemsnitlig kamp for ham. Han må åbenlyst bidrage med noget andet brugbart, som jeg bare er for dum til st regne ud hvad er. En anden detalje er at Diks et par gange har sneget sig over på højresiden her i foråret og det faktisk er blevet til både assist og anden-assist med indlæg fra ham på højresiden, så det kan undre hvorfor vores backs skal være så handicappede med Ankersen og Diks på venste der absolut intet får ud af det.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Alt var lort i dag...
    Kollektiv offday, den eneste der kan se sig selv i spejlet er Kamil og bolddrengen ved midterlinjen. Han havde dagens detalje da han lagde bolden på jorden da Randers spilleren løb ud for at hente den i slut sekunderne af første halvleg.

    Der var ikke en spiller der ramte niveau i dag og spiller vi sådan i Herning bliver vi sendt hjem med en sæk.

    Roony projektet må være slut nu. Jess gør ham en kæmpe bjørnetjeneste ved at lade ham spille fra start. Han har ingen selvtillid lige pt og har et trick, drible til venstre. Hvis han fortsætter på den sti ender han som Freddy Adu. Jess burde skåne ham og bruge ham som indskifter når modstanderne er trætte.

    Så må Ankersen gerne få en pause på bænken. Kæft han var ringe i dag. Havde han overhovedet en god aktion i dag.

    Skuffende indsats hele vejen rundt

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Stop nu de der BIF-argumenter!
    Og hvorfor skriver du ikke det samme til Kenney? Han har samme mening om dommeren som mig

Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.04.22, 10:10
  2. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  4. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  5. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •