Se afstemningsresultater: Kampens udfald?

Stemmeafgivere
41. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    19 46.34%
  • Uafgjort

    5 12.20%
  • Randers vinder

    17 41.46%
Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 133

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    320

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu ved vi jo ikke, om man har forsøgt med justeringer i pausen. Kun at de i så fald ikke virkede.
    Det er da meget muligt, endda sandsynligt, at han har sagt en masse ting i pausen, men det var åbenlyst for alle at der ikke skete konkrete ændringer på banen. Kunne du se at spillerne forsøgte at gøre noget anderledes eller at der var justeret i spilopbygningen? Jeg kunne ingen ændringer se. Det blev egentlig bare værre.

    Problemet er at han ikke rammer opstilling eller taktik fra starten. Randers har sat Falk ud af spillet, holdet presser ikke sammenhængende, der er et hav af tekniske fejl. Det er ikke nødvendigvis trænerens skyld, men det er hans ansvar at justere på. På den baggrund er det MEGET lang tid at vente 45 minutter. Og helt grotesk ikke at gøre noget i pausen.

    Boile er i øvrigt ikke bare "en midterforsvarer". Han er vores anfører og den midterforsvarer der kan aflaste Falk (som jo altså var dækket godt op af Randers) når der skal sættes spil op nedefra de bagerste rækker. Vi skal jo for pokker spille bolden frem uanset hvordan banen ser ud. Det var en meget oplagt indskiftning. Den næstmest oplagte var at få Babacar ud og enten erstatte med NJ eller gå over til den falske 9'er opstilling, for Babacar holdt ikke fast i noget som helst.

    Det er ikke for at være mandagstræner. Jeg er normalt rimelig tilbageholden med den form for hindsigt. Men sagen er at det var så tydeligt at der skulle ske noget andet, og derfor så frygteligt frustrerende at der intet skete. Det lignende rådvildhed hos trænerteamet og det lover ikke godt for de resterende kampe.


  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af JoséStardust Se meddelelser
    Det er da meget muligt, endda sandsynligt, at han har sagt en masse ting i pausen, men det var åbenlyst for alle at der ikke skete konkrete ændringer på banen. Kunne du se at spillerne forsøgte at gøre noget anderledes eller at der var justeret i spilopbygningen? Jeg kunne ingen ændringer se. Det blev egentlig bare værre.

    Problemet er at han ikke rammer opstilling eller taktik fra starten. Randers har sat Falk ud af spillet, holdet presser ikke sammenhængende, der er et hav af tekniske fejl. Det er ikke nødvendigvis trænerens skyld, men det er hans ansvar at justere på. På den baggrund er det MEGET lang tid at vente 45 minutter. Og helt grotesk ikke at gøre noget i pausen.

    Boile er i øvrigt ikke bare "en midterforsvarer". Han er vores anfører og den midterforsvarer der kan aflaste Falk (som jo altså var dækket godt op af Randers) når der skal sættes spil op nedefra de bagerste rækker. Vi skal jo for pokker spille bolden frem uanset hvordan banen ser ud. Det var en meget oplagt indskiftning. Den næstmest oplagte var at få Babacar ud og enten erstatte med NJ eller gå over til den falske 9'er opstilling, for Babacar holdt ikke fast i noget som helst.

    Det er ikke for at være mandagstræner. Jeg er normalt rimelig tilbageholden med den form for hindsigt. Men sagen er at det var så tydeligt at der skulle ske noget andet, og derfor så frygteligt frustrerende at der intet skete. Det lignende rådvildhed hos trænerteamet og det lover ikke godt for de resterende kampe.
    Når man har tabt, så er tingene åbenlyse ikke gjort godt nok. Men jeg er uenig i, at det var oplagt at skifte Boile ind ved pausen. Set i bagklogskabens klare lys så ville det da være en god idé - midt i en kamp, hvor vi ikke er spillet af brættet, skifter man altså normalt ikke en midterforsvarer uanset om han er viceanfører eller kongen af Danmark. Ej heller Babacar virker i mine øjne som en oplagt udskiftning, da han i mine øjne var blandt de mindst dårlige, og Nico gjorde da heller ingen forskel. Der manglede noget fysik, fart og vilje og derfor tog man en skidt Roony ud og satte Mukairu ind (som der da også gjorde det bedre) endda før end man plejer. Det er vel den "normale" opskrift i denne type kampe.

    Jeg er enig i, at vi var håbløse i går. Men jeg synes ærligt, at vi i frustration over på kampen gør nogle manglende trænerdispositioner for klare, selvom de imo på ingen måde er det.

    Anyway så er vi uenige. Lad os lade det blive ved det og konkludere, at kampen var en katastrofe. Mon ikke, at Boile f.eks. er tilbage igen søndag.

  3. #93
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Hvorfor er vi egentlig så overrasket. Jeg synes vi har spillet dårligt i rigtig lang tid, så at vi går fra at spille dårligt til endnu dårligere nu og da er vel forventeligt. Vi går jo ikke fra fantastisk til super ringe…

    Vinderen har altid ret - så min kritik har været ret hul, men jeg har lagt mærke til at vi ikke længere er det dominerende hold, at modstanderen altid har bolden mere end os og vores fantastiske stime… tja, det gør ondt, men sådan en havde BiF også, hvor jeg ikke fattede hvordan de kunne blive ved med at vinde. Vi har slet ikke en solid taktik og en solid trup.

    Sejren i går var fuldt fortjent til Randers og vi kunne dårligt nok komme på den sidste 3. del af banen. Jeg tror vi har to gode perioder af 5-10 min og det var det. Spillerne bliver super frustreret lynhurtigt og det er jo fordi tingene slet ikke fungere ellers så sker sådanne ting ikke.

    70 millioner er brugt på 2 spillere der ikke er gode nok til truppen
    Vi acceptere at kun have én venstre back (hvorfor gav man ikke bare Oviedo væk - så havde man da i det mindste vist sig fra den menneskelige side),
    men vi køber unødvendigt en ekstra angriber, som åbenbart slet ikke er god nok, selvom de to andre nye også er tvivlsomme.

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvorfor er vi egentlig så overrasket. Jeg synes vi har spillet dårligt i rigtig lang tid, så at vi går fra at spille dårligt til endnu dårligere nu og da er vel forventeligt. Vi går jo ikke fra fantastisk til super ringe…

    Vinderen har altid ret - så min kritik har været ret hul, men jeg har lagt mærke til at vi ikke længere er det dominerende hold, at modstanderen altid har bolden mere end os og vores fantastiske stime… tja, det gør ondt, men sådan en havde BiF også, hvor jeg ikke fattede hvordan de kunne blive ved med at vinde. Vi har slet ikke en solid taktik og en solid trup.

    Sejren i går var fuldt fortjent til Randers og vi kunne dårligt nok komme på den sidste 3. del af banen. Jeg tror vi har to gode perioder af 5-10 min og det var det. Spillerne bliver super frustreret lynhurtigt og det er jo fordi tingene slet ikke fungere ellers så sker sådanne ting ikke.

    70 millioner er brugt på 2 spillere der ikke er gode nok til truppen
    Vi acceptere at kun have én venstre back (hvorfor gav man ikke bare Oviedo væk - så havde man da i det mindste vist sig fra den menneskelige side),
    men vi køber unødvendigt en ekstra angriber, som åbenbart slet ikke er god nok, selvom de to andre nye også er tvivlsomme.
    Ahh jeg tror nu de fleste er overrasket over det Ultra lave Bund niveau vi så i går. Jeg mindes ikke at have set så umotiveret, teknikløse spillere over 90 minutter som det vi så i går. Det er hvertfald en af de dårligste kampe i JTs tid i FCK. Jeg er med på vi ikke har spillet en god kamp over 90 min, det har trodsalt været solidt uden at være prangende.

    Absolut en fortjent sejre til Randers, men jeg kan dårlig forstille mig vi kan levere sådan en dårlig præstation igen også selvom modstanderen hedder FCM næste uge.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvorfor er vi egentlig så overrasket. Jeg synes vi har spillet dårligt i rigtig lang tid, så at vi går fra at spille dårligt til endnu dårligere nu og da er vel forventeligt. Vi går jo ikke fra fantastisk til super ringe…

    Vinderen har altid ret - så min kritik har været ret hul, men jeg har lagt mærke til at vi ikke længere er det dominerende hold, at modstanderen altid har bolden mere end os og vores fantastiske stime… tja, det gør ondt, men sådan en havde BiF også, hvor jeg ikke fattede hvordan de kunne blive ved med at vinde. Vi har slet ikke en solid taktik og en solid trup.

    Sejren i går var fuldt fortjent til Randers og vi kunne dårligt nok komme på den sidste 3. del af banen. Jeg tror vi har to gode perioder af 5-10 min og det var det. Spillerne bliver super frustreret lynhurtigt og det er jo fordi tingene slet ikke fungere ellers så sker sådanne ting ikke.
    Jeg synes ikke, at din fortælling om vores forår er retvisende. Det er korrekt, at vi endnu ikke har set et sprudlende flydende offensivt spil, men vi har jo stadig været gode. I de første kampe mod OB og Viborg haltede det lidt, men derefter har vi været vanvittig solide og stort set ikke givet nogen chancer væk (i nogle kampe dårligt et skud på mål) og samtidig har vi trods alt produceret nok store chancer i de fleste kampe til at skulle vinde sikkert. Det var egentlig også billedet i Silkeborg, indtil de fik et mål ud af det blå og vi panikkede lidt. Set i lyset af det, så synes jeg sagtens, at vi kan være overraskede.

    Men jeg må bare sige det igen - vi kommer til at tabe DM pga vores bane. Den er så dårlig, at vi ikke kommer til at se godt flydende fodbold på den, og det er uanset om vi spiller med Boilesen eller for den sags skyld Messi, Iniesta, Xavi eller lignende. Bolden hopper og danser og spillerne skøjter rundt, og de skal konstant lige tage en ekstra berøring for at få kontrol med bolden, hvorfor vi ikke kan holde tempo og flow i spillet. Vi har mod FCM og BIF kunne vinde pga bedre indstilling, bedre fysik og højere intensitet end vores modstandere, men det var ikke til stede i går. Hverken den fysiske formåen eller viljen, og derfor er det på ingen måde overraskende at vi tabte. Jeg advarede om det inden kampen og sådan blev det - der blev taget for let på tingene. Og det var sådan set hele vejen rundt med et utal fans som ikke lige fik brugt deres billet, podcast som forudsagde let 3-0 sejr, S12 som ikke kom i gang fra start grundet turen til Familietribunen (forøvrigt et glimrende initiativ), pauseunderholdning med "mon BIF får scoret i foråret høhøhø"-joke (måske skulle vi holde lidt igen med den slags, når vi selv er presset) og et hold som aldrig havde den rigtige ild i øjnene. Allerede inden kampen stank det af en kamp "som bare skulle overstås".
    I går matchede Randers os fysisk (gud hvor vi dog savnede Stage) og ikke mindst på indstilling, og så bliver det svært, når man ikke kan spille hurtigt på banen.

    Skal vi vinde DM, så skal vi have et brugbart resultat i Herning, hvilket lige nu midt i mandagsdepressionen er lidt svært at tro på. Og så håber jeg godt nok, at BIF kan tage sig sammen og få point i dag. Ellers tror jeg desværre ikke så meget på det længere. Momentum er nu pludselig hos FCM. Det er ikke rart.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men jeg må bare sige det igen - vi kommer til at tabe DM pga vores bane. Den er så dårlig, at vi ikke kommer til at se godt flydende fodbold på den, og det er uanset om vi spiller med Boilesen eller for den sags skyld Messi, Iniesta, Xavi eller lignende. Bolden hopper og danser og spillerne skøjter rundt, og de skal konstant lige tage en ekstra berøring for at få kontrol med bolden, hvorfor vi ikke kan holde tempo og flow i spillet.
    Den er virkelig ringe, men markant bedre end for en uge siden.

    Kan du forklare, hvordan Randers kunne spille fodbold på den, nu den skal have skylden for nær alt?

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ahh jeg tror nu de fleste er overrasket over det Ultra lave Bund niveau vi så i går. Jeg mindes ikke at have set så umotiveret, teknikløse spillere over 90 minutter som det vi så i går. Det er hvertfald en af de dårligste kampe i JTs tid i FCK. Jeg er med på vi ikke har spillet en god kamp over 90 min, det har trodsalt været solidt uden at være prangende.

    Absolut en fortjent sejre til Randers, men jeg kan dårlig forstille mig vi kan levere sådan en dårlig præstation igen også selvom modstanderen hedder FCM næste uge.
    Jeg er nok usikker på, om man kan gøre sig til talsmand for hvor mange, der mener hvad.

    For mit eget vedkommende deler jeg det lidt op. Jeg er overrasket over, at vores forsvar slår så mange sprækker. Det er meget ulig, hvad der har kendetegnet sæsonen. Der har vi ikke givet meget væk, men både mod RFC og SIF har det set skrøbeligt ud.

    Fsva. spillet ude på banen er jeg knap så overrasket. Der har vi generelt set meget skidt ud hele sæsonen - undtagelserne er august sidste år og perioder i enkelte kampe. Der er oplagte problemer i flow, individuel kvalitet, kvalitet i pasningspillet mm. som også fint underbygges i hold- og individuelle statistikker.

    Det 'nye' setup har haft en resultatmæssig succes, som har ligget over den spillemæssige udvikling, så der er en eller anden form for logik i, at vi begynder at tabe nu. Jeg håber ikke, at det bliver en resultatmæssig gentagelse af 03'ernes sæsonafslutning i '92.
    Goldbæks Højrefod

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det 'nye' setup har haft en resultatmæssig succes, som har ligget over den spillemæssige udvikling, så der er en eller anden form for logik i, at vi begynder at tabe nu. Jeg håber ikke, at det bliver en resultatmæssig gentagelse af 03'ernes sæsonafslutning i '92.
    Om præcis 1 uge tror jeg vi bliver meget klogere. Vinder FCM over BØF og os i næste uge så vi er a point så tror jeg momentum er skiftet så meget at FCM løber med guldet. Men vi kan jo også stå i et scenarie der ser meget bedre ud, hvor der igen vil være 8 / 9 points forspring.

    Jeg tror jeg stopper med at spå om resultaterne efterhånden og lader tingene gå deres gang :)

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    Den er virkelig ringe, men markant bedre end for en uge siden.

    Kan du forklare, hvordan Randers kunne spille fodbold på den, nu den skal have skylden for nær alt?
    Nu synes jeg egentlig ikke, at Randers spillede ret godt med bolden. De lavede også mange ukarakteristiske nemme fejl som os. Jeg synes stadig, at problemet var, at spillet blev alt for præget af dueller (svært at spille meget anderledes på banen), hvilke vi ikke vandt ret mange af. Vi så slidte og slappe ud.

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu synes jeg egentlig ikke, at Randers spillede ret godt med bolden. De lavede også mange ukarakteristiske nemme fejl som os. Jeg synes stadig, at problemet var, at spillet blev alt for præget af dueller (svært at spille meget anderledes på banen), hvilke vi ikke vandt ret mange af. Vi så slidte og slappe ud.
    De spillede ikke ret godt med bolden i forhold til os? Så du kampen?

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Midt i alt det miserable over at have fået 3 point i 3 kampen, bliver jeg nød til at rose den ændrede kommunikation fra Jess.
    Efter kampen bliver han spurgt, hvad han synes om det.
    Han svarer: “jeg var skuffet”
    Så spørger journalisten: “var du ikke rasende”
    Jess: “Det dækker skuffet også over”

    Far er ikke sur, far er skuffet. Det kan jeg lide og der er ingen grund til at udlevere spillerne på skærmen. Det var kommunikation af høj høj klasse og jess er kommet efter det her i foråret.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #102
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Det er en lidt svær opstilling i kommende runde.
    Ankersen er vel den defensive spiller, som har præsteret dårligst, og holdet skriger på kvalitet i opspillet. Så ret åbenlyst at sætte Ankersen på bænken, spille Diks på sin vante plads og Boile på VB. Man kan dog frygte FCMs hurtige spillere vil runde Boile lidt for hyppigt. Så alternativt skal Kocho ud og Boile på CB. ..Og så måske spille Jelert, men så bliver der også stor udskiftning i en defensiv, der ellers har fungeret godt.

    På toppen synes jeg vi skal spille NJ i stedet for Babacar. Det er på tide at der sker noget andet. Roony skal også have en pause, men hvem spiller i stedet? Uanset hvad, lugter det af en helt ny højreside. ..Og lige pludselig er der mange relationer som slet ikke er der.

    puha. Uhyggelig vigtig kamp
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #103
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    De spillede ikke ret godt med bolden i forhold til os? Så du kampen?
    Jo Randers var da mindst dårlig med bolden. Men de var sgu da stadig ikke gode med den.

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Det er en lidt svær opstilling i kommende runde.
    Ankersen er vel den defensive spiller, som har præsteret dårligst, og holdet skriger på kvalitet i opspillet. Så ret åbenlyst at sætte Ankersen på bænken, spille Diks på sin vante plads og Boile på VB. Man kan dog frygte FCMs hurtige spillere vil runde Boile lidt for hyppigt. Så alternativt skal Kocho ud og Boile på CB. ..Og så måske spille Jelert, men så bliver der også stor udskiftning i en defensiv, der ellers har fungeret godt.

    På toppen synes jeg vi skal spille NJ i stedet for Babacar. Det er på tide at der sker noget andet. Roony skal også have en pause, men hvem spiller i stedet? Uanset hvad, lugter det af en helt ny højreside. ..Og lige pludselig er der mange relationer som slet ikke er der.

    puha. Uhyggelig vigtig kamp
    Jeg er ret overbevist om, at forsvaret søndag hedder Ankersen, Vavro, Boile og Diks.
    Kocholava havde en lidt svær kamp i går, så jeg tror han glider ud. Diks (tror jeg) spiller til venstre, da han i de sidste to kampe har kunne tage Isaksen ud af kampene. Og så går man nok med den rutinerede Ankersen i sådan en kamp uanset hans dårlige kamp i går.

    Hvis Stage er klar (og mon ikke man vil gå ret langt for at få ham med), så kan man gå to veje. Stage på højrekanten eller systemet med Biel som hængende angriber.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes ikke, at din fortælling om vores forår er retvisende. Det er korrekt, at vi endnu ikke har set et sprudlende flydende offensivt spil, men vi har jo stadig været gode. I de første kampe mod OB og Viborg haltede det lidt, men derefter har vi været vanvittig solide og stort set ikke givet nogen chancer væk (i nogle kampe dårligt et skud på mål) og samtidig har vi trods alt produceret nok store chancer i de fleste kampe til at skulle vinde sikkert. Det var egentlig også billedet i Silkeborg, indtil de fik et mål ud af det blå og vi panikkede lidt. Set i lyset af det, så synes jeg sagtens, at vi kan være overraskede.

    Men jeg må bare sige det igen - vi kommer til at tabe DM pga vores bane. Den er så dårlig, at vi ikke kommer til at se godt flydende fodbold på den, og det er uanset om vi spiller med Boilesen eller for den sags skyld Messi, Iniesta, Xavi eller lignende. Bolden hopper og danser og spillerne skøjter rundt, og de skal konstant lige tage en ekstra berøring for at få kontrol med bolden, hvorfor vi ikke kan holde tempo og flow i spillet. Vi har mod FCM og BIF kunne vinde pga bedre indstilling, bedre fysik og højere intensitet end vores modstandere, men det var ikke til stede i går. Hverken den fysiske formåen eller viljen, og derfor er det på ingen måde overraskende at vi tabte. Jeg advarede om det inden kampen og sådan blev det - der blev taget for let på tingene. Og det var sådan set hele vejen rundt med et utal fans som ikke lige fik brugt deres billet, podcast som forudsagde let 3-0 sejr, S12 som ikke kom i gang fra start grundet turen til Familietribunen (forøvrigt et glimrende initiativ), pauseunderholdning med "mon BIF får scoret i foråret høhøhø"-joke (måske skulle vi holde lidt igen med den slags, når vi selv er presset) og et hold som aldrig havde den rigtige ild i øjnene. Allerede inden kampen stank det af en kamp "som bare skulle overstås".
    I går matchede Randers os fysisk (gud hvor vi dog savnede Stage) og ikke mindst på indstilling, og så bliver det svært, når man ikke kan spille hurtigt på banen.

    Skal vi vinde DM, så skal vi have et brugbart resultat i Herning, hvilket lige nu midt i mandagsdepressionen er lidt svært at tro på. Og så håber jeg godt nok, at BIF kan tage sig sammen og få point i dag. Ellers tror jeg desværre ikke så meget på det længere. Momentum er nu pludselig hos FCM. Det er ikke rart.
    Kamp - boldbesiddelse - chancer - resultat
    FCK-OB 38-62 13-10 2-0
    Viborg-FCK 57-43 7-7 0-2
    FCK-Randers 50-50 12-10 3-0
    PSV-FCK 65-35 13-12 4-4
    FCM-FCK 58-42 8-5 0-1
    FCK-PSV 41-59 5-10 0-4
    FCK-FCN 47-53 7-1 1-0
    AAB-FCK 52-48 4-11 0-1
    FCK-FCM 53-47 6-7 1-0
    Silkeborg-FCK 45-55 4-5 3-1
    FCK-BIF 55-45 17-3 2-0
    FCK-Randers 49-51 0-1 8-7

    Dvs uden PSV kampene
    Mest boldbesiddelse i 3, samme i 1 og mindst i 6
    Chancer 7-1-2
    Kampe 8-0-2
    Mål 14-4

    Umiddelbart ligner vi et kontrahold. De plejer i hvert fald at skabe flere chancer i forhold til boldbesiddelse end boldkontrollerende hold. Vi lykkedes til tider fint med højt genpres (slet ikke i går), men vi er slet ikke et “klassisk FCK” hold. Personligt holder jeg meget af stor boldbesiddelse og skabe kontrol over en kamp, FCK skal styre kampene og den skal spilles på vores præmisser… vi skal agere som et storhold.

    Jeg er ikke en fan af Liverpool (så er det mildt sagt), men jeg er meget imponeret over hvordan de kontrollere kampene totalt (85-15 i går). Holder godt i bolden, spiller hurtigt, erobre bolden højt osv. Det er min drøm, at vi spiller samme type fodbold i Suppen og så kan vi så acceptere at stå lavere i Europa imod bedre modstandere.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Side 7 af 9 FørsteFørste ... 456789 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.04.22, 10:10
  2. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  4. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  5. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •