Se afstemningsresultater: Kampens udfald?

Stemmeafgivere
41. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    19 46.34%
  • Uafgjort

    5 12.20%
  • Randers vinder

    17 41.46%
Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 133

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Vel fordi Jess ser Vavro og Kocholava som bedre pt. Det er altså ikke kontroversielt, når man tænker på gruppens styrke. Selvom pressen (og Boile!?) gerne vil gøre det til en sag.
    Kocholava og Vavro er bare meget ens, fysiske bæster. De er ikke dårlige med bolden, men Boilesen er bare i særklasse når det kommer til at føre bolden frem. Vanvittigt at han er sat af, når man tænker på hvor væsentlig en del han har været af vores opbygningsspil gennem hele sæsonen. Synes ikke den defensive stabilitet er blevet et hak bedre af at skifte ham ud heller, selvom det da godt kan være at modstanderne slår sig en smule mere på de to andre.

    Kampen i dag er et flot eksempel på hvor ideforladte vi er uden Boilesen. Han er i mine øjne et ligeså vigtigt offensivt kort som Falk og Biel er. Uden sammenligning vores tre stærkeste spillere i de opbyggende spil.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Kocholava og Vavro er bare meget ens, fysiske bæster. De er ikke dårlige med bolden, men Boilesen er bare i særklasse når det kommer til at føre bolden frem. Vanvittigt at han er sat af, når man tænker på hvor væsentlig en del han har været af vores opbygningsspil gennem hele sæsonen. Synes ikke den defensive stabilitet er blevet et hak bedre af at skifte ham ud heller, selvom det da godt kan være at modstanderne slår sig en smule mere på de to andre.

    Kampen i dag er et flot eksempel på hvor ideforladte vi er uden Boilesen. Han er i mine øjne et ligeså vigtigt offensivt kort som Falk og Biel er. Uden sammenligning vores tre stærkeste spillere i de opbyggende spil.
    Jeg er bestemt ikke uenig, jeg besvarer blot et simpelt spørgsmål. Personligt, havde jeg sat Boile ud på backen. Eksperimentet med at lave Diks om til Mæhle, må siges at have sine begrænsninger. Samtidig vil det fjerne Ankersen, og flytte Diks over hvor han gør gavn.


  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Første 45 min var usandsynligt ringe. I 60erne eller 70erne sagde en træner “never change a winning team” - jeg har stærkt på fornemmelsen at JT kører efter dwt gamle og forældede mantra.

    Forsvaret består af 4 højrebenet og det er tydeligvis et kæmpe handikap i vores opbyggende spil og egentlig lidt uheldigt, når det samtidig ikke er de tekniske stærkeste centralt (ikke de ringeste - men skide gode er de altså hellere ikke). Vores spil minder mig meget om hvad vi så i starten - fuldstændig ideforladt, hvilket er mærkeligt når vi nu har så mange teknisk stærke spillere.

    Tilbage til never change a winning team

    - Boile ville være en tydelig forstærkning centralt elle venstre back. Men historisk kan JT ikke klare stærke personligheder, som står frem med deres mening. Men man sætter ikke bare sin anfører af - slet ikke en så stor del af et rekordforsvar.
    - Roony trænger altså til en pause. Det er så synd at JT ikke ser det. Det gavner slet ikke
    - Falk spiller mindre godt indtil nu
    - Grabara har stadig placeringsvanskeligheder, men også stærke redninger

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Det er jo komplet vanvittigt ikke at lave noget om efter den første halvleg med de muligheder vi har for ændringer.


  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Altså jeg forstår simpelthen ikke hvordan vi kan spille så ringe.. både Babacar, Ankersen og Lerager har jo været voldsomt under niveue
    det jo så vildt at man har en spiller (Lerager) på midtbanen der ikke kan tage imod en bold og nu er blevet erklæret fuldstændig ude når vi skal spille bolden op nede fra.
    Så har vi Ankersen som virkelig har været uvenner med bolden i et par kampe efterhånden mens der sidder en ung spiller (Jelert) på bænken der virker til virkelig at ha niveue.

    Sidst har vi Babacar hvis selvbillede ikke lever op til hvad han leverer på banen, mens han skælder ud på unge spillere mens han selv er passiv i sit defensive arbejde.. tilfælde at Roonys niveue er gået ned efter Baba er kommet til klubben?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Nu må projekt Ankersen simpelthen høre op. Diks over på højre, Jehlert på venstre. Boile skal simpelthen ind, da vi mister så meget ved at have to typer some Vavro og Khocho i midten. Falk er jo permanent installeret nede ved de to stoppere


  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Som jeg skrev tidligere. Vi er vores egen værste fjende. Det her Bund niveau er under alt kritik.

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Feb 2020
    Indlæg
    7

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Jess, for pokker!!

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Ak ja. Jeg skrev efter sif kampen, at den på ingen måde er hjemme, da fcm kommer buldrende. Dengang var mange herinde enige om, at det var en overreaktion. Siger det bare… en fcm sejr imorgen, og så kan de spille hele pisset FULDSTÆNDIGT åben efter at have været nede med 9 point. Vinder de over BIF imorgen, så er der lige før jeg tror, at de bliver mestre.

  15. De følgende 12 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Jess og PC raus.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Virkelig en rystende ringe præstation. Det kan koste dyrt.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Det her må falde tilbage på træner teamet. Næsten et helt hold som underpræstere. Om det er taktikken eller om Trænerteamet ikke kan motivere ved jeg ikke, men sådan et niveau må simpelthen ikke lade sig gøre.

    At tabe på et heldigt mål efter vi har spillet godt kan jeg acceptere, men det her?. Spillerne var jo helt væk. Jeg glæder mig at hører hvad JT har at sige efter kampen.

    Og så må jeg bare sige. Roony er et stort talent, men enhver mandagstræner har over de sidste 4-5 kampe kunne se at den mand trænger til en tur på bænken. Fandeme nogle underlige beslutninger fra trænerteamet.
    Sidst redigeret af EraZ : 24.04.22 kl. 17:04


  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    485

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det her må falde tilbage på træner teamet. Næsten et helt hold som underpræstere. Om det er taktikken eller om Trænerteamet ikke kan motivere ved jeg ikke, men sådan et niveau må simpelthen ikke lade sig gøre.

    At tabe på et heldigt mål efter vi har spillet godt kan jeg acceptere, men det her?. Spillerne var jo helt væk.

    Jeg glæder mig at hører hvad JT har at sige efter kampen
    Det gør jeg ikke. Det bliver enten noget med at lette på hatten og ønske tillykke til Midtjylland- eller noget med hvorfor vi ikke taler om Brøndby…
    Er der ikke en journalist, der kan bide sig fast i at få manden til at forklare, hvordan han gerne vil spille fodbold. Det er til stadighed helt umuligt at se på banen, hvad mandens plan er…
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Skuffende hold præstation og utroligt at Roony og Andersen får så lang snor.

    skuffende at spillerne ikke går ned og giver High five til børnene på familie tribunen.
    ( kun 2 spillere)

    tak til sektion 12, for at komme ned og give lidt stemning til familietribunen.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Jeg bliver iøvrigt ikke overrasket hvis Jess Thorup er færdig til sommer uanset hvad der måtte resten af sæsonen. Spillet har med undtagelse af August 2021 været decideret elendigt. Vi har ikke rykket os en meter under ham. Jeg tror desværre vi er a point med FCM om en uge.


Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.04.22, 10:10
  2. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  4. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  5. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •