Se afstemningsresultater: Kampens udfald?

Stemmeafgivere
41. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    19 46.34%
  • Uafgjort

    5 12.20%
  • Randers vinder

    17 41.46%
Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789
Viser resultater 121 til 133 af 133

Emner: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror til gengæld, at han bliver uanset hvad, netop fordi PC godt ved, at han har et stort ansvar for problemerne.
    Læg dertil den store hyre Thorup fortsat skal betales, prisen for ny træner, gode assistenter man ikke vil miste, osv osv.
    Læg dertil, nye 3 år med udskiftning af ⅔ af truppen.........

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror til gengæld, at han bliver uanset hvad, netop fordi PC godt ved, at han har et stort ansvar for problemerne.
    Læg dertil den store hyre Thorup fortsat skal betales, prisen for ny træner, gode assistenter man ikke vil miste, osv osv.
    Det kan dog være afgørende, at PC ikke var med til at vælge Thorup i sin tid.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er der jo ingen, som er uenige i. Det tror jeg egentlig også, at den sportslige ledelse gerne vil have. Men lige nu bliver tingene (stadig) bygget op og her har der på baggrund af den absurd ringe defensiv sidste sæson været fokus på at få defensiven på plads, og det er den kommet. Offensivt har vi ikke set sprudlende ud, men vi har stadig scoret flest mål i ligaen, så helt skidt har det ikke været. Alle kan dog se, at vi på ingen måder er lykkedes med at få forløst vores offensive spillere udover Biel i efteråret (han har ikke været super i foråret), og det er da et kæmpe problem.

    Der er ingen som siger, at alt er fryd og gammen. Men når man kan læse i tråden, at trænerteamet ikke har rykket holdet overhovedet, så er det noget pjat.
    K@sper først lige noget velment og fortjent ros. Jeg synes altid du bidrager positivt og det ligner du generelt er positivt indstillet (både overfor Ståle og mu JT), det er forfriskende og herligt - nu hvor jeg åbenbart er ved at blive en sur gammel mand ;).

    I min verden - udløb “vi bygger op” undskyldningen sidste sommer og blev nærmest urimelig efter vinterpausen. Vi skal altid bygge på, men det basale skal være på plads. Det basale hos “mit” FCK er ikke det jeg ser JT bidrage med. Jeg synes faktisk hverken vi spiller elegant eller “smart”. Vi spiller kontra uden ide i vores opbyggende spil eller et organiseret pres. Det er ikke bare i går.

    Vi har de spillere vi må kunne forvente at kunne tiltrække og vi har gardering for hver plads. Alle snakker om hvor rar JT er, så den køber jeg. Men samtidig må jeg også bare erkende, at jeg har en stor mistro til at han ikke kan skabe et omklædningsrum, hvor de etableret stjerner passer ind og derfor er der problemer i sekundet Boilesen bliver vraget.

    Nå - lad os nu for f….. tage det mesterskab, vi er kommet så langt hen i sæsonen at jeg begynder at blive ligeglad med hvordan, så længe vi vinder. Så må PC gerne få tilbudt en stilling hos Burnley og JT hos Norwich, så mangler vi sådan set bare at FCK bliver solgt til en ung og rig udgave sf NCH, som sender Kvist til Starbuchs som daglig leder og vi ansætter en ung og frisk udgave af Frank Arnesen.


  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Jeg tror at JT er færdig uanset om vi vinder guld eller ej.
    Hvis vi vinder guld, tror jeg han forsætter. Men taber vi guldet nu, bliver presset fra fans for stort.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    ... vi ansætter en ung og frisk udgave af Frank Arnesen.
    Neestrup?

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #126
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Neestrup?
    Arghhh... Arnesen opererer jo som sportsdirektør.

    I forhold til træner situationen, der tror jeg at den næste træner bliver en udenlandsk kapacitet, inden man på et tidspunkt kan få fat på Hjulmand.

  11. #127
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Hjulmand er nok et overstået kapitel. Med det han har gjort med landsholdet har han et navn i Europa nu og der var da også snak om nogle PL-klubber der var ude med snøren for nyligt.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #128
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Hjulmand er nok et overstået kapitel. Med det han har gjort med landsholdet har han et navn i Europa nu og der var da også snak om nogle PL-klubber der var ude med snøren for nyligt.
    Ja da. Glem Hjulmand de næste 5 år som minimum.

    Bomben er at Kent Nielsen er den eneste Superligaen der spiller seværdig bold. Just saying.

    En “udenlandsk kapacitet” frygter jeg lidt.

    Neestrup, why not.

    JT skal have lov at blive hvis han vinder guld, og det kan jeg love jer for også sker. Altså hvis han vinder.

    Men med pauseføringen til FCM, tror jeg efterhånden de løber med guldet. Hvilket er sindssygt når man kigger et par uger tilbage. Og så skal Jess selvfølgelig ud.

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 25.04.22 kl. 19:46


  14. #129
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Men med pauseføringen til FCM, tror jeg efterhånden de løber med guldet. Hvilket er sindssygt når man kigger et par uger tilbage. Og så skal Jess selvfølgelig ud.
    Enig.

    No Way JT fortsat er FCK træner, hvis han taber guldet nu. Med de investeringer der er gjort og det forspring vi havde, vil det være en kæmpe fiasko. Uagtet at PC også er skyld i det så vil han 100 % vende den om at sige at det er JT der ikke fik nok ud af truppen.

    Nuvel intet er tabt endnu, men det bare for at sige Held og lykke til JT, det er nu du skal vise du er FCK værdig og kan klare presset. Jeg håber han lykkes.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #130
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    "Så er det ikke værre" Citat fra Jess Thorup efter nederlag mod SIF og RFC. Det er den slags middelmådighed der ikke skal være i FCK og helt sikkert ikke var gået under det tidligere regime.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #131
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af Kongen af København Se meddelelser
    "Så er det ikke værre" Citat fra Jess Thorup efter nederlag mod SIF og RFC. Det er den slags middelmådighed der ikke skal være i FCK og helt sikkert ikke var gået under det tidligere regime.
    Alt bliver efterhånden vendt og drejet med udtalelser når det går skidt :). Der var nu også en del hovedrystende citater under det "gamle". Så jeg ved ikke helt hvad du mener med at "Det var ikke gået" tidligere? :)

    Vi kan hurtigt blive enige om at JT ikke er verdensmester i kommunikation, men så er det vist hellere ikke slemmere :).

    JT skal i min bog bedømmes om han henter guldet eller ej. Gør han ikke det så er det ud af vagten. Og så henter PC vel hans gode ven David Nielsen :p

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #132
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Alt bliver efterhånden vendt og drejet med udtalelser når det går skidt :). Der var nu også en del hovedrystende citater under det "gamle". Så jeg ved ikke helt hvad du mener med at "Det var ikke gået" tidligere? :)

    Vi kan hurtigt blive enige om at JT ikke er verdensmester i kommunikation, men så er det vist hellere ikke slemmere :).

    JT skal i min bog bedømmes om han henter guldet eller ej. Gør han ikke det så er det ud af vagten. Og så henter PC vel hans gode ven David Nielsen :p
    DN er i hvert fald billig at få fat på ifald at gf lever op til VM statistikken.

  21. #133
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Også til dig Kenney!!!
    Jeg skriver altid om dommeren efter hver kamp – og kampen mod Randers var derfor ingen forskel. Vi rammer en dag, hvor spillet ikke fungerer og hvor mange af vores mulige lovende angreb blev stoppet med frispark. Det var meget tydeligt, at der var tale om taktiske frispark (og ikke bare et hold, der spiller fysisk) som er meget svært at forsvare sig imod, når dommeren vælger at tillade det.

    Hvis jeg skal fremhæve en spilsekvens, skal det være denne efter omkring et kvarter. (https://i.imgur.com/FfI7LJF.jpeg). Her er det Claesson, der trækker ind centralt, mens han har Diks bag sig og Vavro, Khocholava og Falk på linje i forsvaret. Derudover løber Biel mod venstre hjørne og Babacar, Lerager og Roony på linje i angrebet – ingen af løbene blev dog valgt og der blev spillet tilbage til Falk. Noget væsentligt at bemærke er, at fordi det er Biel, der trækker ud til venstre og Falk står så dybt, så har vi ingen spilmuligheder inde centralt – ja, midten er ’tom’.
    Herefter flytter vi rundt på bolden uden at blive farlige, et dårligt indlæg bliver clearet og Falk opfanger andenbolden og udfordrer fra en god position – og så bliver der begået frispark. Klart lovende angreb der bliver stoppet – men ingen advarsel og så fortsatte det løbende gennem kampen.
    Det synes jeg kendetegner kampen ret godt. Vi leverer ikke som vi burde og får ikke udnytter de løb, der rent faktisk er der, men vælger for ofte enten den sikre løsning eller en dårlig løsning. Når vi også havde så forholdsvist mange lette fejl, så bliver det bestemt ikke lettere. Men vi ser samtidig, hvor stor indflydelse dommeren endte med at have, når Randers uden følgestraffe kan ødelægge vores enkelte lovende angreb.

    For god ordens skyld er her en lignende situation efter en times tid (https://i.imgur.com/XZzekmV.jpeg). Her er det Mukairu, der trækker ind centralt og ender med at løbe med bolden over til modsatte side – med samme løb som før. Denne gang Biel mod højre hjørne og Ankersen er også skubbet med frem, men vi ser igen, at spilmulighederne ikke er der, når så mange satser i fremadrettede løb (og kanter der umiddelbart ikke forsøger at udnytte dem). Derudover også en fin forsvarslinje fra Randers, der modsat os, ikke har så travlt med at forære modstanderen plads ved at stå for dybt.

    Derudover må man sige, at Superligaens afslutning ser ud til at blive spændende. Individualisterne bærer ikke længere kollektivet og defensiven er begyndt at slå sprækker. Vi ser nu de ulemper som vores taktik har. Når offensiven ikke rammer dagen og modstanderen får lukket effektivt ned for vores direkte spil, så har vi ikke så meget af falde tilbage på. Defensiven ender med at blive for presset og vi ender med at stå alt for dybt og kan ikke etablere et ordentligt pres. Vores etablerede spil er mangelfuldt, netop fordi vi har satset for meget på at spille mere direkte, samtidig med at salget af Wind begynder at kunne mærkes – Biel kan ikke løfte rollen og har intet samarbejde med sin angrebsmakker – i Babacars tilfælde en angriber der ikke kan afslutte.

    Det kan sagtens vende igen og jeg tror ikke det kræver det helt store, men det er klart skuffende, at vi ender med at miste point mod Randers, der sammen med Brøndby er slutspillets svageste. Vi skal have styr på defensiven igen, der er blevet lidt for ustruktureret og så skal vi få vores kantspillere til at være mere involverede i spillet. Roony er et stort talent, men kan ikke det hele på egen hånd og det føles lidt som om, at det netop er det vi håber på. Ellers har vi behov for, at han får en pause efter sine svage præstationer. Derudover håber jeg også, at vi kommer til at have lidt større held med vores presspil og evt. bruger Lerager mere i den rolle, fremfor kun at sparke lange bolde efter ham og ellers skubbe ham frem i feltet (vi kommer ikke frem til særlig mange gode indlæg alligevel) – trods han er dårlig i det etablerede spil.
    Sidst redigeret af Kenney : 26.04.22 kl. 15:47

  22. De følgende 3 brugere er enige:

Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.04.22, 10:10
  2. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  4. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  5. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •