Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
102. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    52 50.98%
  • Uafgjort

    24 23.53%
  • FCK vinder

    26 25.49%
Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 137

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Det er korrekt - men det er til gengæld vores ærkerivaler der måske snart ikke har andet at spille for end at se os tabe guld. Uden vores egne fans - men foran en frådende sydside(tror ikke vi skal forvente specielt meget stemningsboykot derfra...). Vi skal ud og vinde den kamp, uanset om vi vinder mod Herning eller ej - desværre.

    Jeg kan godt frygte at det er lige netop sådan en situation der gør at BØF får heldet/marginalern/kræfterne til at vende skuden.
    De havde vel også alt at vinde i Parken og der spillede mildest talt jammerligt?
    Jeg er ikke voldsomt bekymret for at skulle derud og spille. Udebane fans eller ej, så frygter jeg dem ikke. Og slet ikke nu hvor Maxsø er ude.

    Men det er heller ikke så vigtigt her og nu. Vi har en ekstrem svær kamp foran os på søndag som skal overståes først. Den bliver straks sværere.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er en af dem, der har været meget positiv, så jeg satte mig lige og så slutningen på kampen en gang til og jeg undrer mig over min opfattelse, for ved gensyn er jeg mere enig med dig.

    25 minutter, 8 involvering er med bold.
    5 mislykkede, hvor han mister bolden.
    2 vellykkede, han modtager bolden upresset og slår den til siden til en fck'er.
    1 vellykket til Lerager, der scorer. Den sidste synes jeg ikke er en chance men blot en god afslutning.

    Derudover er han ikke involveret overhovedet, men lunter rundt.

    Jeg har justeret min opfattelse og kan bedre forstå JT efter gensynet, særligt hvis det også er indtrykket på træningsbanen.
    Du er en grundig mand :-D 10 point!

    Og ja, det var også "derhen ad" jeg huskede det...

    Det er i hvert ikke nødvendigvis frelseren vi har med at gøre. Men lad os se hvad det udvikler sig til.

    Zan

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Højlund og Wind ud….

    Karamoko, Babacar og NJ ind…

    Det taler for sig selv.. Det er PC-irriterende, at vi med så mange skud i bøssen, ikke har evnet at finde en kvalificeret afløser..

    Jeg nævnte selv en Jens Odgaard som en oplagt afløser for Wind.. Der ser desværre ud til at være opstået en del hype omkring ham, så om han overhovedet er realistisk, kan jeg ikke vurdere. Men jeg håber, han er en vi går efter. Jeg er sikker på han ville blive en succes. Han er skræddersyet til et tophold, sådan rent typemæssigt. God i relationerne, god opspilsstation og ganske godt venstreben.. Brænder han det hele af i efteråret, kunne han måske være i spil til VM-truppen, hvilket vi måske kan lokke ham hjem på. Sæt i gang PC!

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Er der en status på Evander, der udgik skadet og humpende mandag aften? Han er deres kreative omdrejningspunkt og det vil være en svækkelse, hvis han ikke er klar søndag.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Apr 2016
    Indlæg
    17

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser

    Jeg nævnte selv en Jens Odgaard som en oplagt afløser for Wind.. Der ser desværre ud til at være opstået en del hype omkring ham, så om han overhovedet er realistisk, kan jeg ikke vurdere. Men jeg håber, han er en vi går efter. Jeg er sikker på han ville blive en succes. Han er skræddersyet til et tophold, sådan rent typemæssigt. God i relationerne, god opspilsstation og ganske godt venstreben.. Brænder han det hele af i efteråret, kunne han måske være i spil til VM-truppen, hvilket vi måske kan lokke ham hjem på. Sæt i gang PC!
    Er han bedre end det, vi har? 8 mål i Æresdivisionen er da pænt, men så heller ikke mere end det. Og har ellers ikke kunnet komme på holdet i Babacars gamle klub Sassuolo og har spillet Serie B.
    Det er klart, at det er frustrerende, at der ikke er en af 9’erne, der har vist sig at være en forstærkning fra dag 1 og har vist topscorer-potentiale endnu. Men jeg synes, det er lige tidligt nok at afskrive dem som fejlkøb og plædere for, at vi skal købe endnu en ny angriber.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  8. #36
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Hvis man nu er i København for en sjælden gangs skyld (bosat i udlandet) og gerne vil se kampen sammen med ligesindede FCK fans, hvor går man så hen?

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Havskov Se meddelelser
    Er han bedre end det, vi har? 8 mål i Æresdivisionen er da pænt, men så heller ikke mere end det. Og har ellers ikke kunnet komme på holdet i Babacars gamle klub Sassuolo og har spillet Serie B.
    Det er klart, at det er frustrerende, at der ikke er en af 9’erne, der har vist sig at være en forstærkning fra dag 1 og har vist topscorer-potentiale endnu. Men jeg synes, det er lige tidligt nok at afskrive dem som fejlkøb og plædere for, at vi skal købe endnu en ny angriber.
    Markant bedre efter min mening. Han kan mange af de samme ting som Wind i opspilsfasen, og er ikke en type der skal bedømmes udelukkende på antallet af mål. Rigtig god teknik på trods af hans store størrelse. Det er et stort problem for os, at vi pt ikke har en angriber som evner at involvere sig i spillet. Vores angriber vil ofte skulle modtage bolden med en eller to mand på ryggen, og her er det vigtigt, at han evner at holde fast i kuglen.. Denne disciplin mestrede både Doye og Wind, mens vores nuværende angribere alt for ofte smider bolden væk. Jeg er helt sikker på at Odgaard ville kunne løse denne opgave hos os.

    Men det kan da også være at Sassuolo selv har planer med Odgaard. De betalte trods alt en pæn slat penge for ham, da de hentede ham i Inter, og nu hvor han har bygget på, kunne han sagtens være klar til en rolle i Serie A.

  10. #38
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Er der en status på Evander, der udgik skadet og humpende mandag aften? Han er deres kreative omdrejningspunkt og det vil være en svækkelse, hvis han ikke er klar søndag.
    Han er i hvert fald ikke med i aftenens pokalkamp: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...er-ude/9231706

    Hvad det så betyder for hans status på søndag bliver spændende.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #39
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    I sidste ende skal FCK bare tage sig sammen, der er stadig alle muligheder foran næsen.


  13. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    I sidste ende skal FCK bare tage sig sammen, der er stadig alle muligheder foran næsen.
    Amen :)

  14. #41
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Der var som altid et par interessante tal og betragtninger i Superliga Preview:

    - FCM har ikke skabt EN ENESTE stor chance i årets tre indbyrdes opgør mod FCK indtil videre. Det tætteste, man har været på at score, var en Evander-afslutning i Herning, som scorede 0,15 på expected goals.
    - FCK er ikke meget bedre trods tre 1-0-sejre. Et afrettet skud, et målmandskoks og Leragers flotte - men noget tilfældige - mål har været vindermålene, men ud over det har man kun skabt én stor chance i de tre kampe.

    Til gengæld kommer FCK som bekendt med en decideret katastrofal indsats mod Randers (i Mediano betegnet som 'kollapset'), som bl.a. bød på flest fejlafleveringer for FCK i de syv år, man har målt dato + det laveste pres-indeks (altså hvor meget man presser modstanderen, efter man har modtaget bolden) i ditto syv år, hvor man har målt på den slags data.

    I studiet blev der talt varmt om at benytte Boilesen som venstreback og så give vores dedikerede højreback, Diks, sin plads tilbage i stedet for PA, der ikke ligefrem lignede en superligaspiller mod Randers.
    Sidst redigeret af Andreas Hansen : 29.04.22 kl. 02:50
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  15. #42
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Der var som altid et par interessante tal og betragtninger i Superliga Preview:

    - FCM har ikke skabt EN ENESTE stor chance i årets tre indbyrdes opgør mod FCK indtil videre. Det tætteste, man har været på at score, var en Evander-afslutning i Herning, som scorede 0,15 på expected goals.
    - FCK er ikke meget bedre trods tre 1-0-sejre. Et afrettet skud, et målmandskoks og Leragers flotte - men noget tilfældige - mål har været vindermålene, men ud over det har man kun skabt én stor chance i de tre kampe.

    Til gengæld kommer FCK som bekendt med en decideret katastrofal indsats mod Randers (i Mediano betegnet som 'kollapset'), som bl.a. bød på flest fejlafleveringer for FCK i de syv år, man har målt dato + det laveste pres-indeks (altså hvor meget man presser modstanderen, efter man har modtaget bolden) i ditto syv år, hvor man har målt på den slags data.

    I studiet blev der talt varmt om at benytte Boilesen som venstreback og så give vores dedikerede højreback, Diks, sin plads tilbage i stedet for PA, der ikke ligefrem lignede en superligaspiller mod Randers.
    Det lyder unægteligt som om at holdet glemte at tage det “en kamp af gangen” og troede at randers var en let walkover, inden kampen på heden. Den indstilling må man trods alt forvente ikke kommer til at være tilfældet på søndag.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Den mængde af fejl af samtlige spillere vi så mod Randers kan jeg umuligt forstille mig kan gentages mod FCM og så tilmed på en bedre bane.

    Man må da håbe på vi ser nogle blodtørstige spillere som er opsatte på Søndag, ellers er der sgu et eller andet helt galt

  18. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    I sidste ende skal FCK bare tage sig sammen, der er stadig alle muligheder foran næsen.

    Præcis. Sværere er det heller ikke. Kæmp for lortet.

    Jeg er bare angst for der er gået granatchok i spillerne. Men nu ser vi på søndag.

    Zan

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #45
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Præcis. Sværere er det heller ikke. Kæmp for lortet.

    Jeg er bare angst for der er gået granatchok i spillerne. Men nu ser vi på søndag.

    Zan
    Det kan sgu gå begge veje på Søndag, men ved nu ikke ligefrem om der er eller kommer til at gå granatckok i spillerne. Jeg tror også at vi skal huske på at vi vil forblive etter efter søndag medmindre vi taber med 5 mål. Det tænker jeg trods alt ikke sker. Det er vigtigt at holde fast i. På forhånd var det vel også forventet at det her ville leve helt til det sidste, der var vel ingen der havde regnet med at vi ville være 9 point foran med 8 runder igen. Det handler om at holde hovedet koldt nu og så sørge for at vinde så mange kampe som muligt. Personligt kan jeg faktisk godt se en situation hvor vi stadigvæk kan blive mestre hvis vi kun får 10 point ud af de sidste 4 kampe efter et evt. Nederlag til FCM. Det vil så kræve at FCM taber en enkelt kamp i deres sidste 4 kampe, vi vil da vinde DM med et enkelt point, ELLER at de spiller en enkelt kamp uafgjort og vi fastholder vores bedre målforskel, vi vil da vinde på en bedre målforskel. Med andre ord skal vi fans og især spillere og træner tage det alvorligt ved et nederlag Søndag, MEN man skal ikke panikke. FCM kommer 100 procent til at smide point. Der er intet hold der har vundet 9 ud af 10 kampe i mesterskabsslutspillet i Danmark som er det som det vil kræves af dem hvis bare vi vinder 3 kampe mere.

Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 106
    Sidste Meddelelse: 19.03.22, 10:20
  2. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  4. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  5. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •