Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
102. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    52 50.98%
  • Uafgjort

    24 23.53%
  • FCK vinder

    26 25.49%
Viser resultater 1 til 15 af 137

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

  1. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kongen af København Se meddelelser
    Det kan sgu gå begge veje på Søndag, men ved nu ikke ligefrem om der er eller kommer til at gå granatckok i spillerne. Jeg tror også at vi skal huske på at vi vil forblive etter efter søndag medmindre vi taber med 5 mål. Det tænker jeg trods alt ikke sker. Det er vigtigt at holde fast i. På forhånd var det vel også forventet at det her ville leve helt til det sidste, der var vel ingen der havde regnet med at vi ville være 9 point foran med 8 runder igen. Det handler om at holde hovedet koldt nu og så sørge for at vinde så mange kampe som muligt. Personligt kan jeg faktisk godt se en situation hvor vi stadigvæk kan blive mestre hvis vi kun får 10 point ud af de sidste 4 kampe efter et evt. Nederlag til FCM. Det vil så kræve at FCM taber en enkelt kamp i deres sidste 4 kampe, vi vil da vinde DM med et enkelt point, ELLER at de spiller en enkelt kamp uafgjort og vi fastholder vores bedre målforskel, vi vil da vinde på en bedre målforskel. Med andre ord skal vi fans og især spillere og træner tage det alvorligt ved et nederlag Søndag, MEN man skal ikke panikke. FCM kommer 100 procent til at smide point. Der er intet hold der har vundet 9 ud af 10 kampe i mesterskabsslutspillet i Danmark som er det som det vil kræves af dem hvis bare vi vinder 3 kampe mere.
    Absolut. Vi skal ikke gå i panik. Problemet er bare, det er netop hvad vi har gjort efter vi kom bagud i SIF og stort set hele kampen mod Randers. Det er "Rygraden" i holdet i modgang der bekymrer mig. Den del giver mig søvnløse nætter. Så skulle vi gå hen og tabe så kommer det 100 % til at sidde i holdet "mentalt" frem mod de sidste 4 kampe.

    Kommer FCM til at tabe nogle point?. Ja formentlig, men det kan jeg også se os gøre.

    Gal det bliver alt for spændende suk.
    Sidst redigeret af EraZ : 29.04.22 kl. 20:52

  2. De følgende 5 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 106
    Sidste Meddelelse: 19.03.22, 10:20
  2. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  4. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  5. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •