Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
102. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    52 50.98%
  • Uafgjort

    24 23.53%
  • FCK vinder

    26 25.49%
Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 137

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Sep 2019
    Indlæg
    40

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Ikke nogen prangende fodboldkamp for nogen af holdene men isoleret set et OK resultat. Vi skal også huske på at det nu er 2 kamp i træk at vi får point med hjem fra Herning endda uden at lukke mål ind. Et sted hvor FCM de senere år har smadret os for sjov, så på den led har vi fået stoppet den elendighed der har været derovre

    Sidste 5 kampe mod FCM:
    3 sejre
    1 uafgjort
    1 nederlag

    Det er vigtigt at vi har fået vendt dette til vores fordel

    PS. Hvor er Bo H. Dog et af de mest usympatiske mennesker at høre på. Fokuser dog på din egen lille klub!

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Jeg vil godt fremhæve Bøving i dag. Det er ikke nogen nem kamp at spille kant i, men jeg synes han gør det rigtig godt på bolden.. Det er mig en gåde at han har spillet så lidt på det seneste. Jeg håber at vi i de resterende 4 kampe ser en venstrebenet VB og Diks til højre. Det vil være med til at give vores kanter bedre betingelser, hvis de også har en back bag sig, som kan byde ind offensivt. Og vi skal simpelthen have gang i offensiven nu.


  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Jeg ærgrer mig stadig over vi ikke magter at komme med mere.

    Bevares, resultatet er ok.

    Men de er uden Brumado, Evander ligesom Sviachenko ikke er i form til at starte.

    De spillede en vigtig semifinale i onsdags.

    Vi bør altså kunne presse dem mere idag.

    Det er virkelig øv at vores vintertransfers ikke har bragt mere.

    Men lad os nu håbe vi kan kæmpe guldet hjem. Det bliver satme tæt.

    Zan

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg ærgrer mig stadig over vi ikke magter at komme med mere.

    Bevares, resultatet er ok.

    Men de er uden Brumado, Evander ligesom Sviachenko ikke er i form til at starte.

    De spillede en vigtig semifinale i onsdags.

    Vi bør altså kunne presse dem mere idag.

    Det er virkelig øv at vores vintertransfers ikke har bragt mere.

    Men lad os nu håbe vi kan kæmpe guldet hjem. Det bliver satme tæt.

    Zan
    Ja det skræmmende. Så gode spillere og ligaens højeste budget og det er hvad vi får. Der var lige en periode på 8-10 kampe inden vi solgte Daramy, hvor jeg tænkte WoW det er Sådan FCK skal spille. Men ak det holdt kort.

    Niveauet er der bare ikke. Så ja, hvis guldet kommer hjem så bliver det "Haltende" over målstregen.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg ærgrer mig stadig over vi ikke magter at komme med mere.

    Bevares, resultatet er ok.

    Men de er uden Brumado, Evander ligesom Sviachenko ikke er i form til at starte.

    De spillede en vigtig semifinale i onsdags.

    Vi bør altså kunne presse dem mere idag.

    Det er virkelig øv at vores vintertransfers ikke har bragt mere.

    Men lad os nu håbe vi kan kæmpe guldet hjem. Det bliver satme tæt.

    Zan
    Ikke at jeg er uenig. Vores vintertransfers (udover Vavro) har været skidt indtil nu.

    Men FCM er jo ikke de eneste som mangler spillere. Vi er trods alt uden Zeca vores anfører, Stage (en nøglefigur i de store kampe), VK (uden ham er vores spil voldsomt hæmmet) samt Amoo og Kocholava, som dog nok ikke havde spillet fra start. Det havde Burmado formentlig heller ikke.

    Og ja, medmindre FCM stopper med at vinde (og det tvivler jeg på), så bliver det uhyggeligt tæt.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ikke at jeg er uenig. Vores vintertransfers (udover Vavro) har været skidt indtil nu.

    Men FCM er jo ikke de eneste som mangler spillere. Vi er trods alt uden Zeca vores anfører, Stage (en nøglefigur i de store kampe), VK (uden ham er vores spil voldsomt hæmmet) samt Amoo og Kocholava, som dog nok ikke havde spillet fra start. Det havde Burmado formentlig heller ikke.

    Og ja, medmindre FCM stopper med at vinde (og det tvivler jeg på), så bliver det uhyggeligt tæt.
    Apropos Zeca, bliver det godt nok spændende at hvad hans rolle bliver når han er tilbage.

    Jeg kan godt lide ham, men er ikke hans allerstørste fan.

    Jeg må dog erkende at jeg VIRKELIG gerne ville have haft ham i denne periode.

    Zan

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Jamen Zeca er da en fed fyr, men jo ikke i nærheden af at kunne slå Lerager af holdet!
    -It is the dirty fucking wins-

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Apropos Zeca, bliver det godt nok spændende at hvad hans rolle bliver når han er tilbage.

    Jeg kan godt lide ham, men er ikke hans allerstørste fan.

    Jeg må dog erkende at jeg VIRKELIG gerne ville have haft ham i denne periode.

    Zan
    Hvis han kommer tilbage til samme niveau som tidligere, så håber jeg, at det kan skubbe Falk lidt længere frem på banen. I dag havde vi stort set kun farlige situationer, når Falk havde vovet sig med frem.

    Måske er det i virkeligheden en stor del af vores offensive udfordringer. Vi har taget vores mest kreative spiller og placeret ham langt væk fra modstandernes felt.

  13. De følgende 13 brugere er enige:

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis han kommer tilbage til samme niveau som tidligere, så håber jeg, at det kan skubbe Falk lidt længere frem på banen. I dag havde vi stort set kun farlige situationer, når Falk havde vovet sig med frem.

    Måske er det i virkeligheden en stor del af vores offensive udfordringer. Vi har taget vores mest kreative spiller og placeret ham langt væk fra modstandernes felt.
    Absolut. Jeg savner også Zeca og kan godt lide ham som type. Men det helt store spørgsmål med Zeca er bare om han kan klare opgaven defensivt. Så vidt jeg lige kan huske så var der også en del episoder, hvor vi så rimelig sårbare ud.

    Men ja du har en pointe, selvom Falk siger han nyder den nye rolle, så er det sgu syndt at benytte så dygtig en spiller længere tilbage på banen. Generelt så savner jeg også lidt flere "Assists" og mål fra Falk. Det mener jeg han har kvaliteten til at kunne levere meget mere af.

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvis han kommer tilbage til samme niveau som tidligere, så håber jeg, at det kan skubbe Falk lidt længere frem på banen. I dag havde vi stort set kun farlige situationer, når Falk havde vovet sig med frem.

    Måske er det i virkeligheden en stor del af vores offensive udfordringer. Vi har taget vores mest kreative spiller og placeret ham langt væk fra modstandernes felt.
    Jeg tror den største del af vores offensive udfordringer er, at vi stiller med en hel offensiv, hvor spillerne reelt ikke har spillet 10 kampe sammen. Samtidig mangler vores trænerteam et fasttømret offensivt system, som de mange nye spillere kan træde ind i.

    Det er nemt at sige, men Thorup og co. er ikke dygtige nok til at få så mange nye spillere til at spille som en struktureret enhed så hurtigt.

    Hvad FCK - og FCM for den sags skyld - virkelig har brug for, er en talentfuld træner, med et sikkert og innovativt offensivt koncept. Min største frygt er, at modebrillen fatter det først, og henter eksempelvis Kjetil Knutsen i Bodø/Glimt. For det hold som først indser de har en svag træner får et stort forspring de næste sæsoner.


  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg tror den største del af vores offensive udfordringer er, at vi stiller med en hel offensiv, hvor spillerne reelt ikke har spillet 10 kampe sammen. Samtidig mangler vores trænerteam et fasttømret offensivt system, som de mange nye spillere kan træde ind i.

    Det er nemt at sige, men Thorup og co. er ikke dygtige nok til at få så mange nye spillere til at spille som en struktureret enhed så hurtigt.

    Hvad FCK - og FCM for den sags skyld - virkelig har brug for, er en talentfuld træner, med et sikkert og innovativt offensivt koncept. Min største frygt er, at modebrillen fatter det først, og henter eksempelvis Kjetil Knutsen i Bodø/Glimt. For det hold som først indser de har en svag træner får et stort forspring de næste sæsoner.
    Fucking. Spot. On.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #102
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Hvad FCK - og FCM for den sags skyld - virkelig har brug for, er en talentfuld træner, med et sikkert og innovativt offensivt koncept. Min største frygt er, at modebrillen fatter det først, og henter eksempelvis Kjetil Knutsen i Bodø/Glimt. For det hold som først indser de har en svag træner får et stort forspring de næste sæsoner.
    Du er ikke forkert på den. Ret skal være ret. Jeg så noget af det "FCK" som jeg vil se i ca. 8 kampe da vi havde Daramy. Der sprudlet hele holdet som jeg sjældent har set i flere år. Det var en fornøjelse at se. Nu har JT så fået de spillere "går jeg ud fra" som han har valgt i samarbejde med PC så er det også hans ansvar at få det til at fungere.

    JT har stadig min støtte, betinget af at guldet kommer hjem han hurtigt kan få de nye spillere til at performe. Det spil der leveres nu går simpelthen ikke i den nye sæson.

    Skulle vi få en ny træner så håber jeg virkelig der tænkes nyt med en visionær og modig træner med karisma fra start. Jeg kan huske da Roy Hodgson kom til i sin tid. Bare hans personlighed og karisma ændret fuldstændig vores klub et årti frem. Det er i den kaliber af træner vi skal ud i.

    Jeg kan simpelthen ikke komme på en Dansk træner med pondus der kan bringe os videre. Jeg håber jeg tager fejl vedr. JT, men jeg er begyndt at tvivle mere og mere.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #103
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    594

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Rimelig vanvittigt at Grabara nærmest laver årets redning fra en sindssyg “afslutning” fra en af vores egne (upressede) spillere. Absurd situation.
    https://fb.watch/cKJAwP8XD1/

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #104
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg tror den største del af vores offensive udfordringer er, at vi stiller med en hel offensiv, hvor spillerne reelt ikke har spillet 10 kampe sammen. Samtidig mangler vores trænerteam et fasttømret offensivt system, som de mange nye spillere kan træde ind i.

    Det er nemt at sige, men Thorup og co. er ikke dygtige nok til at få så mange nye spillere til at spille som en struktureret enhed så hurtigt.

    Hvad FCK - og FCM for den sags skyld - virkelig har brug for, er en talentfuld træner, med et sikkert og innovativt offensivt koncept. Min største frygt er, at modebrillen fatter det først, og henter eksempelvis Kjetil Knutsen i Bodø/Glimt. For det hold som først indser de har en svag træner får et stort forspring de næste sæsoner.
    Jeg er - igen - meget enig. Det som Thorup på mange måder ser som en styrke, og som han på mange måder ser ud til at dyrke, er i virkeligheden en af vores største svagheder. Thorup går meget op i at have en bred bænk, hvor alle holdes skarpe. Hvilket man isoleret set ikke kan være uenig i. Problemet er, at han nærmest dyrker denne her konkurrencesituation så hårdt, at ingen på de 4 offensive pladser for lov til at spille 5 kampe sammen i streg. Samtidig er han ikke en træner, som du også pointerer, med et meget tydeligt koncept. Og det går i den grad ud over relationerne, som især i det offensive spil er så vigtige. Ingen af de offensive spillere ligner nogen der ved hvad de skal gøre med kuglen når de modtager den. Når vores kantspillere modtager bolden, er det ofte i en position med modstanderen tæt på sig, og gerne med to-tre af dem i området. Det giver sjældent mulighed for meget andet end af spille bolden tilbage hvor den kom fra. Backs hjælper sjældent. Hvornår har vi sidst set en kamp som er fyldt med de klassiske FCK-overlaps fra backs? De er jo nærmest en forudsætning for, at kantspilleren kan lykkes med sine udfordringer, men de kommer alt for sjældent. Tja, det var bare en enkelt af de ting, som ikke fungerer pt, men der er meget mere at tage fat på.

    Jeg kender ikke Kjetil Knutsen, men de resultater han har leveret med Bodø er meget imponerende og det kunne være et rigtig godt bud på en kommende FCK-træner, hvis ikke han bliver taget af en anden klub først da.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    FCK spiller ikke længere den slags fodbold som jeg foretrækker.

    Hvordan søger man om skilsmisse fra sin yndlingsklub? Foregår det på borger.dk med mitid?
    Øvre C'er

  25. De følgende 6 brugere er enige:

Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 106
    Sidste Meddelelse: 19.03.22, 10:20
  2. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  4. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  5. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •