Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
102. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    52 50.98%
  • Uafgjort

    24 23.53%
  • FCK vinder

    26 25.49%
Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 137

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Vi spiller ikke godt og har ikke gjort det i så lang tid, at det nærmest ikke er værd at nævne. Med 0-0, så mangler vi 9 point i 4 kampe eller 9 point minus dem FCM eventuelt sætter til. Problemet er bare at stort set hver kamp er svær fordi vi er så dårlige. Isoleret set er 0-0 rigtig godt, men pga vores elendighed, så havde 3 point godt nok fået mine nerver helt i ro.

    Jeg har faktisk lidt svært ved at vurdere spillerne, men eftersom jeg tidligere har været efter Grabara, så vil jeg gerne fremhæve ham. Gode indgreb og han er endda begyndt at gribe bolden, det ligner at han står mærkeligt placeret på Boilesen tilbagelægning. Derimod så husker jeg snart ikke en god kamp af Diks og jeg ser hellere Elias på venstre back

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    For en gang skyld en dommer der ikke tillod et slagtehus. Det var rart at se.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Fornuftig kamp og resultat. Bortset fra de første 10 min i 1. halvleg og de sidste fem i 2. halvleg, så har vi helt styr på FCM, som bortset fra vores fejl i starten og et masse indlæg til sidst absolut intet producerer.

    Vi producerer desværre heller ikke noget, og vi må igen konkludere, at der er for lidt kvalitet i vores kanter og spidsangriber.

    Jeg kan se, at Sviatchenko jamrer efter kampen over, at de ikke-eksisterende straffespark ikke blev tjekket. Til det må man bare sige, at han kan se vores kamp sidst mod Randers, hvor det samme heller ikke skete i de to situationer.
    Og så skal bonderøven i virkeligheden prise sig lykkelig over, at Joel Andersson ikke så rødt, da han kommer en time for sent og slagter Diks efter han allerede har fået gult. Endvidere er det også helt absurd, at Høegh slipper for en advarsel og dermed karantæne.

    Hvor efterlader det os så? Ja på papiret lever vi bedst med uafgjort. Jeg forventer dog stadig, at FCM laver rent bord i resten, hvorfor jeg bestemt ikke er tryg ved situationen. Der bliver 4 meget svære kampe vi står overfor.


  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Fornuftig kamp og resultat. Bortset fra de første 10 min i 1. halvleg og de sidste fem i 2. halvleg, så har vi helt styr på FCM, som bortset fra vores fejl i starten og et masse indlæg til sidst absolut intet producerer.

    Vi producerer desværre heller ikke noget, og vi må igen konkludere, at der er for lidt kvalitet i vores kanter og spidsangriber.

    Jeg kan se, at Sviatchenko jamrer efter kampen over, at de ikke-eksisterende straffespark ikke blev tjekket. Til det må man bare sige, at han kan se vores kamp sidst mod Randers, hvor det samme heller ikke skete i de to situationer.
    Og så skal bonderøven i virkeligheden prise sig lykkelig over, at Joel Andersson ikke så rødt, da han kommer en time for sent og slagter Diks efter han allerede har fået gult. Endvidere er det også helt absurd, at Høegh slipper for en advarsel og dermed karantæne.

    Hvor efterlader det os så? Ja på papiret lever vi bedst med uafgjort. Jeg forventer dog stadig, at FCM laver rent bord i resten, hvorfor jeg bestemt ikke er tryg ved situationen. Der bliver 4 meget svære kampe vi står overfor.
    Enig i det meste bortset fra at du tror FCM bare laver rent bord. De har især 2 rigtige svære udekampe mod SIF og Aab også. Det bliver ingen walkover for dem heller.

    Især det niveau begge hold præstere p.t. som er skræmmende lavt. Det er ligefør jeg vil mene vores "nemmest" kamp bliver mod BØF på Søndag, BØFs form i mente og karantæner til dem, meeen suk jeg tror ikke jeg/vi risikere at lege spåkone i øjeblikket. Kæft det er ringe fodboldspil p.t.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Mar 2009
    Indlæg
    152

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Hvor er det bare vigtigt med det ene point!
    Grabara er en kæmpe stjerne! Ikke så flot spil men stærkt stærkt kæmpet af holdet i dag!
    -It is the dirty fucking wins-

  9. De følgende 8 brugere er enige:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Sjovt så mange der er efter Babacar, for han er jo også manden bag vores klart bedste offensive aktion, og så synes jeg faktisk, at han fylder langt mere end NJ.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig i det meste bortset fra at du tror FCM bare laver rent bord. De har især 2 rigtige svære udekampe mod SIF og Aab også. Det bliver ingen walkover for dem heller.

    Især det niveau begge hold præstere p.t. som er skræmmende lavt. Det er ligefør jeg vil mene vores "nemmest" kamp bliver mod BØF på Søndag, BØFs form i mente og karantæner til dem, meeen suk jeg tror ikke jeg/vi risikere at lege spåkone i øjeblikket. Kæft det er ringe fodboldspil p.t.
    Jeg tror vi havde den snak for 1-2 uger også (havde den i hvert fald med nogen) :-)
    Siden da har FCM bare vundet og vundet...bare ikke over os.

    Det er rigtigt, at begge hold spiller lidt skidt fremad banen. Men det er langt hen af vejen os, som får FCM til at se dårlige ud offensivt i dag. Mod de lidt svagere hold, der er deres forreste spiller ret giftige. Og så kan de bare sætte det fysiske pres som de gør mod os i starten og til slut, hvilke de andre klubber har sværere ved at modstå. Man må ikke håbe på alvorlige skader, men Evander må altså gerne sidde udenfor resten af sæsonen. Han er om nogen nøglespilleren i deres spil.

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror vi havde den snak for 1-2 uger også (havde den i hvert fald med nogen) :-)
    Siden da har FCM bare vundet og vundet...bare ikke over os.

    Det er rigtigt, at begge hold spiller lidt skidt fremad banen. Men det er langt hen af vejen os, som får FCM til at se dårlige ud offensivt i dag. Mod de lidt svagere hold, der er deres forreste spiller ret giftige. Og så kan de bare sætte det fysiske pres som de gør mod os i starten og til slut, hvilke de andre klubber har sværere ved at modstå. Man må ikke håbe på alvorlige skader, men Evander må altså gerne sidde udenfor resten af sæsonen. Han er om nogen nøglespilleren i deres spil.
    Tjaa, hvis FCM bare havde været de andre hold overlegen, ville jeg giv dig ret, men det syntes jeg bare ikke. Jeg syntes deres sæson offensivt har lignet meget vores og vi har trods alt en langt bedre målscorer. Vi skal jo ikke mange runder tilbage, før FCM var i en større krise, det kan jeg slet ikke se de har "spillet" sig ud af uagtet at de har fået point. De var også pænt dårlige mod BØF i overtal. Og så dårlige er SIF og Aab slet ikke.

    Men altså som jeg har sagt tidligere. Vi er jo vores egen værste fjende. Vi har stadig alt i hænderne. Godt tidspunkt at møde BØF på og SIF skal bare kværnes fysisk på vores elendige bane. Så håber jeg vi halter os til et DM guld og så må vi bare håbe Spillet forbedres frem mod næste sæson.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    For en gang skyld en dommer der ikke tillod et slagtehus. Det var rart at se.

    Men derfor kunne der godt været faldet et par gule ekstra. Hoegh som den mest oplagte og det havde været skønt med ham og Erik ude næste kamp. Det er dog ikke en klage imod dommeren, de små fejl skal der vær plads til

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #85
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Endnu en ikke særlig velspillet kamp, hvor ingen af holdene for alvor turde satse det helt store, fraset til sidst hvor vi panikkede i forsvaret og FCM pressede på. FCM startede i en 523 formation med wingbacker, der dog ikke fik en særlig stor rolle i deres offensiv, men var mere værd i presset. De indledte deres pres med tre mand, hvilket typisk var nok til, at vi sparkede langt og her vandt FCM klart flest andenbolde. Trods flere muligheder blev FCM aldrig rigtigt farlige, fraset til allersidst. De slog mange indlæg, der var uden adresse og de turde som sagt ikke satse det store i offensiven og det lignede at de tre forreste lidt skulle klare sig selv.

    En stor del af deres pres gik ud på at forhindre, at Falk fik bolden – det gjorde de også godt i det meste af kampen og det ødelagde vores spil. Det var en mere forfinet udgave af frisparkstaktikken som Randers brugte, men resultatet var nu det samme. De slap afsted med rigtig mange frispark på Falk uden følgestraffe, hvilket jo bare skaber incitament for at det næste hold gør det samme og vores spil er bare så dårligt, at der ikke skal mere til. Det er ikke tilfældigt, at det kun var Falk, der var modtager af hårde frispark. Det er gennemtænkt og systematisk og dommerne herhjemme er alt for dårlige til at opfange det.

    Defensivt gjorde vi det ellers fint, igen fraset til sidst, men vores backer bidrager ikke fremadrettet, ligesom de er dårlige på bolden. Det er dem der essentielt skal holde bredden, når vores kanter gerne trækker ind i banen, men de løser slet ikke den opgave. I dag hænger det formentligt også sammen med, at vi ikke turde rykke dem særlig langt frem af frygt for omstillinger. Vi havde måske forventet at FCM ville satse mere i kampen, da det trods alt er dem der skal indhente, men det synes jeg ikke vi fik at se – og så levede vi fint med sporadiske muligheder og ellers et fint uafgjort resultat.

    Det var nemlig ikke ret meget vi selv turde satse fremadrettet. Lerager er slet ikke en faktor i vores opspil overhovedet. Vi sparker lange bolde efter ham og ellers blev han (i hvert fald i vores gode periode) parkeret på højrekanten. Han kom enkelte gange frem til afslutning fra distancen og enkelte gange ledte han an i presset, men ellers bidrager han slet ikke. Nogle foretrækker den usynlige midtbanespiller, men jeg foretrækker nu en midtbane med et væsentligt bidrag. I dag endte ve også med, at trække Biel langt tilbage, så i praksis spillede vi 451 – dog uden at have kontrol over midten og med det resultat at vores angriber lå meget isoleret.
    Enkelte gange havde vi optræk til omstillinger. Den bedste omstilling blev bremset af Sviatchenko på et hængende hår. Den skulle ikke være trukket meget længere før der var tale om en udvisning – eller at Biel kunne spille Mukairu fri (hvilket han burde have gjort tidligere, men vi var generelt langsomme på flere niveauer i dag). Ellers forsøgte Biel et par gange at stikke vores angriber i dybden, men både NJ og Babacar er alt for langsomme til, at det er en reel trussel.

    Vores kanter fik slet ikke bidraget. Claesson har en god mulighed, men ellers var de mest synlige når vi skulle forsvare. FCM tillod dog mest plads på kanterne. De rykkede selvfølgelig gerne en af de tre midterforsvarere ud for at hjælpe (da de også kun skulle markere en angriber), ligesom en midtbanespiller kunne trække ud, men med lidt mere tempo var der rigeligt plads at angribe, ligesom det var en god mulighed for at strække FCM’s organisation. En mulighed der forblev uudnyttet hele kampen. I stedet fik vi en kavalkade af clearinger. Det hjalp kun delvist at have Boilesen tilbage i midterforsvaret.

    Helt generelt var det svært at se en plan for hvad der skulle ske, når vi havde bolden og vi havde da også igen for mange dårlige afleveringer. Det er tydeligt, at vi har nogle løbemønstre, når vi spiller direkte, men ellers ikke. Vi trak Biel ned på midten, men endte alligevel ofte med at sparke langt – og mod hvem? Ingen kanter skubbede op og tog de dybe løb og angriberen var mutters alene.

    Resultatet og indstillingen er bestemt til at leve med, men det er nu en bekymrende tendens at vi ser så ufarlige ud. Vi skaber to gode muligheder, har vel kun et godt indlæg i hele kampen og ellers bliver det noget losseri sekundært til at vi forsøger enkelte forsøg på omstillinger – vi har slet ikke fart nok i offensiven til, at vi kan tillade os at satse så meget på omstillinger.

    Grabara stod en god kamp. Han var nok fejlplaceret på Boilesens håbløse tilbagelægning, men fik med nød og næppe reddet situationen.
    Ankersen spiller en jævn defensiv kamp, men offensivt skete der ikke det store.
    Boilesen viste i små glimt hvad han kan – på et tidspunkt sætter han hele FCM’s forreste pres med en aflevering til Falk, men når Falk ikke var en mulighed, var det hele bare lukket ned.
    Vavro så usikker ud på bolden, men var igen god i duellerne. Umiddelbart kom den klassiske Vavro-fejl dog ikke.
    Diks så i starten af kampen meget usikker ud overfor Chilufya og måtte i enkelte situationer bruge overdreven fysik (noget som snildt kan forsvares herhjemme), men trods Chilufya havde enkelte gode aktioner overfor Diks, så blev der ikke farligt. Da de skiftede plads havde Diks umiddelbart bedre fat. Nogen god kamp synes jeg dog ikke han præsterer, da han havde for mange fejl og hans bidrag udover i defensiven var uvæsentligt.

    Claesson har en god mulighed og ellers så vi mest til ham, når vi forsvarede. Måske der er gået Ståle-tendenser i vores taktik, men selv Ståle gav mere frihed til kanterne. Voldsom svag præstation og fik aldrig truet FCMs forsvar.
    Falk spiller en fin kamp – især når man tænker på omstændighederne. FCM gik hårdt til ham og ingen af de såkaldte professionelle frispark kostede nogle advarsler. Han er dog for let at lukke ned i den dybe rolle – ryk ham frem! Det er en al for defensiv tilgang vi har tillagt os og jeg tvivler på den betaler sig i det lange løb. Falk ser bedst ud, når han kommer frem på modstanderens tredjedel, så hellere arbejd på at det sker fremfor, at Falk skal få bolden frem til noget dødvægt på modstanderens tredjedel.
    Lerager spillede ingen væsentlig rolle i dag. Forsøgte enkelte gange med et aggressivt pres, men ingen fulgte op og det var nyttesløst. Han bliver tit smidt frem, så vi kan sparke lange bolde op på ham, men selv når han vinder bolden har vi ikke nok fokus på andenbolden. Han spillede ingen rolle i vores opspil. I sandhed en usynlig midtbanespiller – om end den rolle han har fået godt nok også er besynderlig og totalt usammenhængende med den øvrige midtbane.
    Bøving leverer en næsten identisk præstation til Claesson – fraset den gode chance.

    Biel brugte det meste af kampen som midtbanespiller og fandt meget sjældent de gode rum, hvor han da også var lukket ned. Det er en pudsig plan, at vi trækker Falk længere tilbage for herefter at trække Biel længere tilbage. Hvem skal de sætte i scene fra de dybere positioner?
    NJ havde enkelte gange succes med at modtage bolden med en modstander i ryggen, men var derudover overladt til sig selv overfor tre centrale forsvarere. Enkelte gange forsøgte vi bolde i dybden, men dem når han aldrig. Ikke ligefrem en holdbar plan. Han blev erstattet af Babacar, der fik en god mulighed, men nok ikke vil blive husket for den…

    Dommeren leverer en sølle præstation. Overså mange frispark og straffede ikke de mange kalkulerede frispark på Falk. Charles skal som minimum advares allerede efter små ti minutter, da han tackler Grabara med strakte ben og begge såler forrest – faktisk en ret grim tackling og det er nok farten der redder ham, men soleklar advarsel. Selvsamme Charles burde så have modtaget sin soleklare advarsel efter godt 59 minutter, men slipper af uransagelige årsager igen -Charles der vel at mærke var i karantænefare. . Efter 18 minutter ender Onyedika med at stemple Lerager på foden, efter Onyedika tager et for langt træk, men her var der end ikke frispark, trods at sådan en skal koste en advarsel. Juel Andersson kunne have modtaget sin anden advarsel for et lignende frispark på Diks, men også her blev der end ikke dømt frispark. Slutteligt skulle Høegh (der også var i karantænefare) have modtaget en klar og tydelig advarsel efter 88 minutter, da han jævnede Mukairu i en hovedstødsduel. Så kan man slutteligt diskutere om Onyedika skal modtage sin anden advarsel for film i slutminutterne, men den er mere tvivlsom grundet kontakten med Ankersen – det er dog sket før og der er ingen tvivl om, at han overdriver voldsomt.

    Alt andet lige synes jeg det var en noget skuffende præstation og frygter lidt af gummi-Glen så småt er erstattet af gummi-Jess. Vi havde dog en ret defensiv indstilling til kampen og virkede tilfredse med uafgjort, så det kan måske forklare den svage offensive indsats. Jeg er måske hård i min vurdering af flere spillere, men det skyldes dels mine forventninger og dels min skuffelse over de mange fejl og det manglende mod. Taktikken i dag var dog udpræget defensiv og de ting vi prøvede fungerede bare ikke – uden der kom en reel ændring. Vi afventede FCM og da FCM heller ikke turde satse det store, skete der derfor ikke det store.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #86
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Sjovt så mange der er efter Babacar, for han er jo også manden bag vores klart bedste offensive aktion, og så synes jeg faktisk, at han fylder langt mere end NJ.
    NJ er også dårlig. Men Babacars indhop var en gigantisk katastrofe. End ikke en scoring havde gjort at jeg ville tilgive ham det indhop idag.
    flere gange har FCM bolden på væres bane halvdel i nærheden af ham, hvor han bare står bomstille i stedet for at presse boldholderen.
    Læg dertil hans attitude overfor dommeren ved hans gule kort og hans slåen ud med armene da han følte sig bortdømt ved en manglende frisparks kendelse.

    Hans 15 minutter idag gjorde mig virkelig rasende….

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #87
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Men derfor kunne der godt været faldet et par gule ekstra. Hoegh som den mest oplagte og det havde været skønt med ham og Erik ude næste kamp. Det er dog ikke en klage imod dommeren, de små fejl skal der vær plads til
    Det kan godt være, at jeg er alene med synspunktet. Men jeg synes han laver en kæmpe fejl, da han ikke giver Joel Andersson sit andet gule kort. Kommentatorerne fanger den slet ikke, da vi starter et modangreb, men i den ene sekvens vi fik lov at se, der lignede det, at han kommer alt for sent og slagter Diks. Jeg tror også, at FCM godt vidste, at den var til gul (og dermed rød), da de udskifter ham kort efter.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #88
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    For en gang skyld en dommer der ikke tillod et slagtehus. Det var rart at se.
    Hmmmm….

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Men derfor kunne der godt været faldet et par gule ekstra. Hoegh som den mest oplagte og det havde været skønt med ham og Erik ude næste kamp. Det er dog ikke en klage imod dommeren, de små fejl skal der vær plads til
    Der er tale om fodbold på højeste niveau herhjemme i en kamp mellem ligaens nummer et og to. En ting er at man tillader småfejl – ligesom spillerne begår (talrige) fejl, så gør dommeren det også, men at overse en så tydelig advarsel er under acceptabel standard. Dommerstanden har behov for langt bedre forhold end de har aktuelt.

  24. #89
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Alt andet lige synes jeg det var en noget skuffende præstation og frygter lidt af gummi-Glen så småt er erstattet af gummi-Jess. Vi havde dog en ret defensiv indstilling til kampen og virkede tilfredse med uafgjort, så det kan måske forklare den svage offensive indsats.
    Jeg synes ikke, at der var så meget som signalerede gummiben i dag. Vi er en smule på hælene lige i starten grundet nogle fejlafleveringer og FCM presser os fysisk til allersidst med et hav af indlæg. Bortset fra det, så tør vi godt at spille bolden frem og især i store dele af anden halvleg sidder vi på spillet.

    Det hjalp helt tydeligt på roen med bolden, at Boile startede, ligesom Nico egentlig ikke var så dårlig til til at indgå i spillet og fordele bolden, når han trak lidt ned. Han vandt dog intet i duellerne, havde intet fart i løbeduellerne og blev aldrig farlig.

    Nu håber jeg, at Stage snart er klar igen. Han ville pynte enten på en højre kant eller centralt i opstillingen med Biel som angriber. Men det har åbenbart lange udsigter med ham :-(

  25. #90
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Fornuftig kamp og resultat. Bortset fra de første 10 min i 1. halvleg[...]så har vi helt styr på FCM[...]
    Det var sgu de længste 10 minutter nogensinde så. Jeg vil sige, at jeg de sidste 10 minutter af første halvleg begyndte at trække vejret lidt roligere. Indtil da havde vi da intet styr på den kamp. Anden halvleg blev så mere lige - bortset fra slutningen - så det kan man sige var en positiv udvikling.

    Jeg er lykkelig for resultatet, som jeg ikke havde turde drømme om. Men holdets udvikling er skræmmende. Èn ting er, at vi i mange kampe ikke har kunnet skabe særligt meget - dog med undtagelser som fx Brøndby-kampen, hvor vi uden at imponere faktisk havde masser af chancer - en anden ting er, at vi de seneste kampe har lignet en forvildet flok høns, der panikker, når vi bliver udsat for pres. Der er lagt op til en gyserafslutning.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 106
    Sidste Meddelelse: 19.03.22, 10:20
  2. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  4. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  5. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •