Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
102. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    52 50.98%
  • Uafgjort

    24 23.53%
  • FCK vinder

    26 25.49%
Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 137

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Måske nogen der ser træningerne, som kan byde ind her, men hvad er grunden til, at Jelert ikke bliver brugt? Jeg synes, han har været helt fantastisk, når han har fået chancen, og både Ankersen og Diks har længe set mega ringe ud. Diks er undskyldt, da han spiller i den 'forkerte' side, men jeg kan simpelthen ikke forstå, at Ankersen får så lang snor.

    Og så må JT gerne se at finde de spillere, han vil bruge i front. Det er jo tydeligt, at der absolut ikke er skyggen af relationer. Det kan sgu da ikke passe, at trænerteamet ikke kan se, at det er problematisk..

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Jeg går ud fra at du mener Victor Kristiansen. Han blev desværre skadet (igen) i kampen mod Silkeborg. Eller mener du at Jelert er den bedste venstreback?
    Jeg fik kludret i det - mener den p.t. bedste tilgængelige venstreback - og tænker her på Jelert.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Begrebet 'hjerneblødning' er ved at være et af de mest slidte udtryk på klubbens sociale medier. Hver enkelt lille fejl er altså ikke en eller anden vanvidsbeslutning. Boilesen begik én - meget stor - fejl i går, som han aldrig må begå, selvom Grabara også står forkert.
    Haha. Hvorfor mener du at Grabara står forkert? Han stod fint i forhold til at modtage bolden med sit gode ben. Han står selvfølgelig forkert i forhold til at Boilesen forsøger at knalde bolden i mål ved fjerneste stolpe med kigge væk finten, men den beslutning mærkelig og er lidt umulig at tankelæse for ham.

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg tror du har ret med Ståle. Problemet var at han blev manager og fik 10+ ledelsesmæssige referencepunkter, og der røg skarpheden i transfermarkedet på træningsbanen mm. Men inden det skete var han en analytiker, visionær og hands on/operationel på et nærmest ekstremt niveau. Jeg kan huske hans egen fortælling om, at han havde siddet kl. 3 om natten på et hotelværelse og diskuteret fodbold med Guardiola. Det ville Pep med garanti ikke gøre, uden den gensidige respekt. Gad vide om han ville med JT :-)

    Som en note til, at Ståles job blev for omfattende, så indstillede NCH i foråret 2019 - inden sin udtræden af bestyrelsen - til den øvrige bestyrelse, at man ifm. med næste kontrakts indgåelse med Ståle skulle dele hans job i to igen - Ståle som cheftræner og en ny sportsdirektør.

    NCH har siden givet udtryk for, at han var overrasket over bestyrelsen negligering af notatet, der i stedet blev erstattet af en kontrakts forlængelse af positionen for fire år for så at afskedige Ståle året efter. Trænerpositionen er næppe det eneste eller mest centrale punkt i organisationen, hvor det sejler.

    Ift. CBS - non taken
    Interessant - jeg havde ikke hørt det om NCH's notat før. Men hvor er det ærgerligt, det ikke blev ført ud i livet, mens tid var.

    Og ja, PS&E fremstår stadig langtfra sund. Det har reelt været en organisation i afvikling i et årti nu. Det bliver spændende, om det lykkes den fallerede bestyrelse at afhænde pløjemarken i Parken, inden FCK bliver frasolgt.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #125
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Den største svinestreg var i mine øjne en som gik fuldstændig ubemærket hen. En FCM spiller (Charles tror jeg) glider i første halvleg med strakt ben og knopperne forrest og let hævet ind på Grabaras knæ - langt fra hvor bolden var. Fuldstændig vanvittigt i mine øjne. En takling som før er set give rødt og som absolut minimum skal give gult kort. En henstilling er ikke nok selv så tidligt i kampen. Og hvorfor hulan kom der hen henstilling efter 60 minutter på en meget hård takling?? Og var det i øvrigt ikke også Charles, der fik den henstilling?
    Jo. Jeg forstår ikke, hvorfor nogen mener, at det var dejligt med en dommer, der for en gangs skyld slog ned på svinestregerne. Der var nemlig en del gule kort, der ikke blev givet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #126
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Jeg fik kludret i det - mener den p.t. bedste tilgængelige venstreback - og tænker her på Jelert.
    Det kan godt være, det er noget tid siden, Boilesen har spillet backen, men hvis Kristiansen er skadet, og Oviedo ikke vurderes god nok, så bør Boileesen altså være den pt. bedste tilgængelige venstre back. Jelert er højre back. Boilesen er venstrebenet, og vi kan se med Diks derovre nu, hvor meget det betyder, at de er retfodede på backpladserne. Boilesen kan måske ikke tage de vilde raids længere, men han bør være det logiske valg i den nuværende situation, fordi det er hans naturlige position.

    Når Khocholava er skadet, så der mangler en centralt, er det selvfølgelig en anden situation.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #127
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Men det bliver en sæson, hvor FCM endnu en gang taber guldet. Hvor de igen blev bange, da de fik chancen, og hvor de undlod at give os det knockout, vi i den grad selv lagde op til.
    Ja bange eller bare ikke har niveauet ligesom os?. Jeg læner mere op af det sidste.

    Jeg må indrømme når det kommer til os og FCM, så er niveauet bare så skræmmende lavt spillemæssigt at jeg nogle gange må knibe mig selv i armen at det rent faktisk er 2 af Danmarks bedste hold vi snakker om. Gud, hvor jeg bare snart savner en sæson, hvor vi bare gennem tæsker alle hold og beviser at både trænere og spillere er deres høje hyre værd. Men det er nok for meget at forlange.

    Det muligt jeg overdriver en smule, men jeg sagde det samme under Ståles regeringstid.

    Skuffende.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #128
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Gud, hvor jeg bare snart savner en sæson, hvor vi bare gennem tæsker alle hold og beviser at både trænere og spillere er deres høje hyre værd. Men det er nok for meget at forlange.

    Skuffende.
    Ja, vi vil have Jumboligaen tilbage nu!!

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #129
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Begrebet 'hjerneblødning' er ved at være et af de mest slidte udtryk på klubbens sociale medier. Hver enkelt lille fejl er altså ikke en eller anden vanvidsbeslutning. Boilesen begik én - meget stor - fejl i går, som han aldrig må begå, selvom Grabara også står forkert. Derudover var Boilesen stort set fejlfri og som sædvanligt stensikker i pasningerne. Vavro var også meget stærk defensivt, men sendte alt for mange lange bolde afsted.

    Det må dog står helt klart, at de to sammen er den bedste konstellation og at man i hvert fald på ingen måde kan udelade Boileden igen.

    Desværre var det to backs endnu en gang sløje. Diks blev adskillige gange fanget i forkerte positioner og bidrager ikke offensivt. Ankersen med sine efterhånden obligatoriske issues.

    Kampens anden store fejlbeslutning er dog Biels manglende aflevering til Mukairo i anden halvleg. Dét var helt håbløst, da han havde evig tid til at træffe den rette beslutning.

    Men ellers bekræftede kampen desværre bare, at det er forsvaret, der skal spille guldet hjem. Holder de ikke nullet, bliver det svært.
    Hjerneblødning er nok et for hårdt ord. Men det ændrer ikke på at han i den situation er voldsomt tæt på at tillade en friløber mod målet, fordi han står for langt ude mod kanten af banen, muligvis for at afdække for Diks. Nu skete der intet, og faren blev aldrig større end at den aldrig kommer med i highlights, men ikke desto mindre var boile tæt på at koste to kasser igår.

  18. #130
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Ja, vi vil have Jumboligaen tilbage nu!!
    Den var der da sidste år. Problemet var blot at vi deltog i jumboligaen?

  19. #131
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Den var der da sidste år. Problemet var blot at vi deltog i jumboligaen?
    Brøndby sluttede ét point foran FCM og seks point foran os. Det er der ikke meget Jumboliga over.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #132
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Brøndby sluttede ét point foran FCM og seks point foran os. Det er der ikke meget Jumboliga over.
    Jeg tror at indlægget skal forstås som en jumboliga, med 12 stk skodhold. - Lidt ligesom i år. (Og formodentlig næste år, hvis ikke Tonser-Bo eller mellemleder-Jess bliver udskiftet).

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #133
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg tror at indlægget skal forstås som en jumboliga, med 12 stk skodhold. - Lidt ligesom i år. (Og formodentlig næste år, hvis ikke Tonser-Bo eller mellemleder-Jess bliver udskiftet).
    Beklager, omend det er en mulig fortolkning, så er det ikke helt korrekt. Min hukommelse er heldigvis elendig (glemte mesteren fra sidste sæson), for det var ment som reference til FCMs sidste mesterskab for 2 år siden hvor de vinder med 82 point og en 14 points afstand.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #134
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Mon ikke det er den her der refereres til?

    http://sidelinien.dk/forums/showthre...ight=Jumboliga

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #135
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. Midtjylland vs. F.C. København (01/05-2022 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det kan godt være, det er noget tid siden, Boilesen har spillet backen, men hvis Kristiansen er skadet, og Oviedo ikke vurderes god nok, så bør Boileesen altså være den pt. bedste tilgængelige venstre back. Jelert er højre back. Boilesen er venstrebenet, og vi kan se med Diks derovre nu, hvor meget det betyder, at de er retfodede på backpladserne. Boilesen kan måske ikke tage de vilde raids længere, men han bør være det logiske valg i den nuværende situation, fordi det er hans naturlige position.

    Når Khocholava er skadet, så der mangler en centralt, er det selvfølgelig en anden situation.
    Jeg er sådan set enig - men eftersom VK og Khocholava var/er(?) ude, så var Boilesen oplagt centralt med Vavro som makker og Jelert/Diks som henholdsvis venstre og højre back.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

Side 9 af 10 FørsteFørste ... 678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 106
    Sidste Meddelelse: 19.03.22, 10:20
  2. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  4. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  5. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •