Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • BIF vinder

    18 22.78%
  • Uafgjort

    10 12.66%
  • FCK vinder

    51 64.56%
Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 115

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Jeg tror ikke på, at vi får bedre spil mellem kæderne, hvis vi går over til 352. Jeg tror vi kommer til at losse mere, men at vi formentligt vil have mere held på andenboldene. Min frygt er så, at vi kommer til at stå for dybt, så vi slet ikke får mulighed for at få flere spillere med frem, men i stedet står på flade fødder med en femmands bagkæde og tre mand på midten, der dækker rummet foran dem.

    Du påpeger at de fæeste af de mål vi indkasserer opstår fra kanterne, men det er ikke nødvendigvis en dårlig ting. Der minder lidt om dette eksempel på survivor bias: https://matt-rickard.com/survivorship-bias/) – at hvis vi i højere grad fokuserer på at lukke ned for vores modstandere på kanterne, vil åbne mere op centralt, hvilket kan være mere farligt. Derudover har vi ikke lukket ret mange mål ind i foråret, så det er næppe her vi skal lave nogle større ændringer (hvorfor en ekstra forsvarsspiller på banen næppe gør den store forskel).

    Jeg køber heller ikke, at den formation passer bedre mod Silkeborg og Randers, da vi ikke nødvendigvis bliver stærkere på midten (slet ikke når vi bliver pressede). Det minder mest af alt om kick-and-rush – noget jeg bestemt ikke håber vi vil praktisere.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Det virker som en dårlig ide at skifte system så tæt målstregen. Det skriger af desperation og jeg tror ikke at spillerne vil føle tryghed i pludselig at skulle gøre noget helt nyt.

    Næh, et af de første og nemmeste greb ville være at spille Diks hvor han er bedst i stedet for at amputere begge backs med hhv Ankersen og så Diks i den forkerte side. Så er det næsten ligegyldigt hvem det bliver på venstre. Til denne kamp, hvor bøf må forventes at stå langt tilbage, ville jeg være tilbøjelig til at bruge Boile (såfremt Kocholava er klar) for at få mere kvalitet på bolden, men Jehlert synes jeg også kunne være fin.

    Og så lad os da for guds skyld gå væk fra de bovlamme angribere og spille med Pep som falsk 9'er. Det har været vores suverænt bedste taktik i år og så skal vi nok få en gang "svensk pølseret" på Hjalte Park.

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    JT gør præcis som han plejer - I skal ikke være nervøse for skift :)

    Grabara
    Anker-Vavro-Boile-Diks
    Falk-Lerager
    Paul-Biel-Claesson
    Baba

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Jeg synes, det er en kamp, hvor det er svært at forudse forløbet.

    Defensivt har vi har en styrke i at stå meget lavt og og losse lange bolde afsted. Offensivt tror, jeg, at vi bedst skal stå langt fremme, så vi ikke har så langt til mål. Vores seks forreste spillere ser ud til at være så langsomme, at de ikke kan løbe sig selv op.

    Brøndby kan tillade sig at stå højt i banen, pga. vores langsomme offensiv og derved kan de holde os langt fra målet. Til gengæld, så har deres forreste spillere hverken fysik eller teknik til at komme i gennem vores kompakte defensiv, når den står lavt. Står de langt tilbage, så risikerer, de, at vores individualister kommer for tæt på mål og så skal der kun en enkelt succes til for at vi scorer. Til gengæld, så trives vores forsvar ikke med at stå højt og de kan få deres hurtige kontraer i gang. I den situation, tror jeg, at de vil spille lidt, ligesom de øvrige hold i SL er begyndt på. Skærme vores forsvar bredt, så det er Vavro der fører bolden op. Han er nem at lokke i fælder og hans afleveringer sidder ikke så stærkt.

    Mit bud, en afventende start og og så har Brøndby forberedt sig på at gennemføre begge scenarier i kampen. Hvilken rækkefølge de kommer i må tiden vise, men jeg er overbevist om, at de med 20.000+ tilskuere vil elske at storme os få at mål og bagefter køre kontra.

    Jeg tor, at vi vil være forsigtige og 'dominere fra et kompakt udgangspunkt' for at citere JT. For det er det, vi kan og lige nu skal der bare køres sejre hjem, som JT udtaler.
    Goldbæks Højrefod

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    JT gør præcis som han plejer - I skal ikke være nervøse for skift :)

    Grabara
    Anker-Vavro-Boile-Diks
    Falk-Lerager
    Paul-Biel-Claesson
    Baba
    Nu spillede hverken Paul eller Baba fra start sidst, så deeeeeet........

    Mon ikke Nico får chancen for start igen. Og så er spørgsmålet bare, hvem der skal spille kant udover Claesson. Om det bliver Bøving igen, Poul eller Roony er svært at spå om. Det kunne måske egentlig være lidt forfriskende med Johansson som ude mod PSV, som måske ikke som type passer super godt som højre kant, men som kan komme ind med lidt power, intensitet og løb ala det, som vi savner med Stage ude.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu spillede hverken Paul eller Baba fra start sidst, så deeeeeet........

    Mon ikke Nico får chancen for start igen. Og så er spørgsmålet bare, hvem der skal spille kant udover Claesson. Om det bliver Bøving igen, Poul eller Roony er svært at spå om. Det kunne måske egentlig være lidt forfriskende med Johansson som ude mod PSV, som måske ikke som type passer super godt som højre kant, men som kan komme ind med lidt power, intensitet og løb ala det, som vi savner med Stage ude.
    Og så er start 11'eren afsløret. Basically er det fuldstændig som sidst - med Mukairu som eneste forskel på bekostning af Bøving. Roony er igen sorteret HELT fra. Det tyder ikke så godt.

    Grabara
    PA - Vavro - Boile - Diks
    Falk - Lerager
    Claesson - Biel - Mukairo
    Jørgensen

    Forhåbentlig kan det hold, som langtfra imponerede mod FCM gøre det væsentligt bedre mod slutspillets absolutte bundprop. Og forhåbentlig lykkes det NJ at tanke bare lidt selvtillid efter noget af en måltørke.

    Glæder mig SÅ meget til den dag, hvor trænerteamet ser lyset, og Diks igen kan få sin højreside, og vi rent faktisk begynder at spille med en reel venstreback igen - om det så er VK eller Boile. Og hvor ville det være fantastisk en dag at opleve Jelert fra start...
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Og så er start 11'eren afsløret. Basically er det fuldstændig som sidst - med Mukairu som eneste forskel på bekostning af Bøving. Roony er igen sorteret HELT fra. Det tyder ikke så godt.

    Grabara
    PA - Vavro - Boile - Diks
    Falk - Lerager
    Claesson - Biel - Mukairo
    Jørgensen

    Forhåbentlig kan det hold, som langtfra imponerede mod FCM gøre det væsentligt bedre mod slutspillets absolutte bundprop. Og forhåbentlig lykkes det NJ at tanke bare lidt selvtillid efter noget af en måltørke.

    Glæder mig SÅ meget til den dag, hvor trænerteamet ser lyset, og Diks igen kan få sin højreside, og vi rent faktisk begynder at spille med en reel venstreback igen - om det så er VK eller Boile. Og hvor ville det være fantastisk en dag at opleve Jelert fra start...
    - Diks startede helt vildt godt, men som han har spille på det seneste, så vil jeg næsten hellere have Ankersen på højre back (hvilket også ses i avisernes karakter). Jeg er rigtig træt af Diks på venstre back, han er simpelthen ikke god nok der. Jeg mener seriøst hellere jeg vil se Jelert på venstre back

    - Det er fint nok med NJ fra start, vi skal starte med en angriber og åbenbart er Karamoko ikke god nok og så er NJ vel den bedste for tiden.

    - Jeg forstår virkelig ikke Roony ikke engang er på bænken. Han har netop det der skal til, hvis vi kommer bagud og BiF stiller sig dybt.

    - Ser lidt optakt… det er virkelig dårlige spørgsmål reporterne stiller, men JT svar er så latterlige.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    - Jeg forstår virkelig ikke Roony ikke engang er på bænken. Han har netop det der skal til, hvis vi kommer bagud og BiF stiller sig dybt.
    Roony som vi så i hans bedste periode absolut, men han har været utrolig ringe i de 5-6 kampe præ FCM kampen. Man kunne måske som du er inde på argumentere for han i det mindste skulle være på bænken, men vi må jo gå ud fra træner teamet har vurderet at han har mistet en del selvtillid og er faldet drastisk i niveau som vi jo også har set. Så, hvis det er tilfældet, så er det fair nok i min bog han slet ikke er med, men det er jo spekulationer.

    Du er spot on i henhold til Diks. Jeg fatter simpelthen hellere ikke man bliver ved med at bruge ham på den uvante position. Han scoret mål på samlebånd på hans favorit position samt han spiller 30 % bedre. Det er nok den største undren jeg har når det kommer til JTs dispositioner

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    - Ser lidt optakt… det er virkelig dårlige spørgsmål reporterne stiller, men JT svar er så latterlige.
    Det er bare et godt smil - jeg har ikke brugt et sekund på det, jeg har fokus på os selv, jeg tager en kamp ad gangen. Det er han simpelthen i stand til at besvare samtlige spørgsmål med undtagen et enkelt spørgsmål, som han i stedet i besvarer ved selv at tilføje tre yderliggere spørgsmål.

    Er der ikke en der kan hjælpe ham. Daniel Rommedahl, som absolut ikke er lige så tit på skærmen, er jo prof - JT er bare ... arrrghhh
    Goldbæks Højrefod

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Babacar er godt nok ringe - på en sådan komisk måde :(

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Babacar er godt nok ringe - på en sådan komisk måde :(
    Ja, hvis det ikke lige var for det faktum, at han har tre år tilbage af sin kontrakt med FCK :(

  20. De følgende 7 brugere er enige:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Babacar er godt nok ringe - på en sådan komisk måde :(
    kan være han skal skiftes ud… hold kæft han er ringe

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Ja, hvis det ikke lige var for det faktum, at han har tre år tilbage af sin kontrakt med FCK :(
    Det er lidt skræmmende med sådan en spiller som har en masse erfaring fra Serie-A kan være så ringe. Det fatter man ikke.

    Anyway Jeg gætter på dette var NJ sidste kamp efter den skade i den hvide trøje. Han har for den sags skyld altså hellere ikke været imponerende.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Come ON FC Se meddelelser
    kan være han skal skiftes ud… hold kæft han er ringe
    Jeg synes alle tre forreste er virkelig virkelig skuffende.. Claesseon bringer intet og ligner en old-boysspiller når han sltter i løb. Mukairu gør ALDRIG noget færdigt. Baba har haft et rystende indhop. Godt vi har Biel og Falk..

    Diks sejler også på den venstre back, har er enormt udfordret på kuglen.. Puha jeg gruer for 2. halvleg, selvom BIF ikke har set farlige ud i første halvleg, men vi har mange på banen der kan blive farlige for os selv.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

  27. #30
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby IF A/S vs. F.C. København (08/05-2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Babacar er godt nok ringe - på en sådan komisk måde :(
    Skulle ellers til at skrive Diks har været den klart dårligste i første halvleg, men så kom Babahaha ind

  28. De følgende 7 brugere er enige:

Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 136
    Sidste Meddelelse: 03.05.22, 10:45
  2. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  3. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  4. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38
  5. Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 22.02.22, 18:09

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •