Se afstemningsresultater: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

Stemmeafgivere
182. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Jess Thorup

    34 18.68%
  • Christian Poulsen

    7 3.85%
  • Kjetil Knutsen

    65 35.71%
  • Hjalte Bo Nørregaard

    3 1.65%
  • David Nielsen

    5 2.75%
  • Christian Lønstrup

    10 5.49%
  • Brian Riemer

    5 2.75%
  • Jacob Neestrup

    37 20.33%
  • Jon Dahl Tomasson

    10 5.49%
  • Flemming Pedersen

    0 0%
  • Brian Priske

    6 3.30%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 50

Emner: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er en sjov logik, den der med, at fordi Jess Thorup tydeligvis ikke er den rette træner for os, så var det en dårlig idé at sige farvel til Ståle. De to ting har intet med hinanden at gøre.
    Det var vel efter den gamle talemåde: Man ved ikke, hvad man har, før man har mistet det.

    Ståle udfyldte et kæmpestort ledelsesmæssigt tomrum i FCK, som opstod i takt med, at fodboldugidelige ejere købte sig ind, og vores største fodboldbegavelse i bestyrelsen endte med at være en komplet rookie.

    Det ledelsesmæssige tomrum så vi i særdeleshed udfolde sig efter Ståles fyring, hvor man af uransagelige årsager valgte at udskifte en hel organisation nedefra og op. Det gør bl.a., at vi i dag har en sportsdirektør og cheftræner, som ikke ligefrem har valgt hinanden, og hvor man helt ubegribeligt stadig ikke har en klar og formuleret strategi for, hvor man vil hen.

    Ser vi på den del af holdet, som fungerer, er der stadig et klart Ståle-aftryk: Biel, Falk, Boilesen, Vavro - og så forhåbentlig snart igen Stage og Zeca.

    Reelt er det vel kun Grabara og Khocholava (som i øvrigt var et indkøb direkte fra Ståles ønskeliste) og til dels Lerager og VK (fra egen avl), som det nye trænerteam har formået at få noget fornuftigt ud af post-Ståle.

    Tænk, hvordan det kunne have set ud, hvis vi havde beholdt vores guld(!) såsom Wind, Daramy og Nelsson.

    Ståle var og er langtfra perfekt. Han er en type, der har brug for stærkt og kvalificeret med- og modspil. Det var - og er! - mere end svært at finde i en organisation, hvor ejerne drømmer søde drømme om et frasalg, mens man har overladt al bestyrelsesmæssig, sportslig udvikling til sidstankomne.

    Ståle er nu død to gange i sin tid i FCK. Denne gang virker det mere permanent.

    Det er trist, at det skulle komme dertil, at klubbens største profil gennem tiden, som var hovedarkitekten bag de største succeser i FCK, nu end ikke kunne drømme om at sætte sine ben i Parken til en FCK-kamp.

    Apropos drømme er min drøm, at vi får nye ejere hurtigst muligt, så vi aldrig mere skal høre Seier fordrukkent skamrose FCK's bestyrelse i en kæmpebrandert.

    Man ved ikke, hvad man har, før man har mistet det. Men med FCK's ejere ved vi i al fald, hvad vi ikke har.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Lønstrup. Han har den flotteste hårpragt. Hvis ikke det lader sig give sig, så DN. Jeg tror på at han ville have viljen til et offensivt anlagt spil herinde, og så har jeg svært ved at se hvilke trænerteam der kunne pisse vestegnen mere af end DN med Zanka som asssistent.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Lønstrup. Han har den flotteste hårpragt. Hvis ikke det lader sig give sig, så DN. Jeg tror på at han ville have viljen til et offensivt anlagt spil herinde, og så har jeg svært ved at se hvilke trænerteam der kunne pisse vestegnen mere af end DN med Zanka som asssistent.
    Lønstrup er vist rimelig traditionel i sin fodboldtilgang. Hvad jeg umiddelbart husker fra bla. interview med KiB, så er han tilhænger af en stram, relativt defensiv organisation, hvor udgangspunktet er at hvis vi er svære at score imod, så taber vi sjældent. Det virker også lidt som om David Nielsen er med i den klub. Den opskrift har vi prøvet og jeg trænger til noget andet. Og så må jeg også indrømme at afpisningsefftekt på vstgn kun er effektivt/fedt hvis vi selv er gode. Hvis man bare står og spiller smart og fedter rundt med 2.-4. pladser, så er man mere slev til grin end i gang med at grine af andre.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Nicolai Boilesen efter Randerskampen, Jess Thorups anden – og hans andet nederlag:

    Du kunne have sat Pep Guardiola eller en skide kylling, der sidder ude foran, på trænerbænken – undskyld mit sprog – så tror jeg ikke, der er nogen af dem, der kunne have gjort en forskel på den måde, vi leverer på inde på banen.
    Desværre er Pep nok uden for vores budgetramme.

    Men jeg savner Skide Kylling i denne afstemning. Måske kunne han/hun ikke gøre en forskel. Men var det alligevel ikke værd at prøve?


  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Jeg har egentlig ikke noget imod JT, jeg synes faktisk han virker som en kompetent træner og ret likeable, men ikke i FCK, han er definitionen på en træner i en sub-topklub ala AGF eller OB hvor han ville være en stor kapacitet at få ind, men han mangler virkelig den der "arrogance" (i mangel af bedre ord) som f.eks. Neestrup udstråler når han udtaler sig og hans generelle appearance eller som Ståle havde i litervis i mange år (dog skal folk vitterligt stoppe med at ønske Ståle tilbage - han sejlede rundt, hvor det både kostede europa og mesterskab og vi spillede rædderligt de sidste de sidste 20 mdr - hans tid er passé!)

    Hvis jeg kunne vælge, så ser jeg gerne en træner som har en klar vision i sit spil og en tydelig spillestil. (gerne en som vores sportsdirektør selv har valgt, hvor de så kan køre et stærkt parløb mht. spillestil og transfers fremadrettet) og jeg er egentlig ligeglad hvordan taktikken er, bare vi kan se noget tydelighed i spillet og opspilsmønstre og selve angrebsspillet er mere flydende end det er nu, hvor man spiller bolden til Falk eller Biel og håber på noget stort. Jeg er ligeglad om det er højt genpres og afslutninger indenfor 10 sek eller om det er tiki taka inspireret med mange pasninger eller noget helt tredje. Der skal bare være noget tydelighed i vores spil og knap så pragmatisk.

    Derudover vil jeg have en træner som ikke kommer med undskyldninger, eller prøver at snakke sig ud af at vi spiller pisse dårligt lige nu og undskylde det med at vi stadig ligger nummer ét og har fået mange point i foråret. Men en der tager ansvaret på sin kappe, hvis man taber til et dårligt Randers hold eller endnu engang smider en føring i overtiden mod hold der er dårligere end os og se et hold der går på banen for at vinde og score flere mål lige meget hvad kampen står.

    Jeg kunne faktisk godt se Jacob Neestrup tage over hvis bestyrelsen trykker på knappen og fyre Jess Thorup og jeg tror virkelig han ville kunne gøre en forskel, selvom han er ung og alt det der, men man må ikke glemme at en Julian Nagelsmann i Bayern er ligeså gammel som Neestrup.

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Jeg håber inderligt på Kjetil Knutsen - en offensivt indstillet træner med visioner i spillet, og som har bevist sig over længere tid i både hjemlig liga og Europa. Hans offensive koncept holder altså. Kan det ikke lade sig gøre, håber jeg, at man giver Neestrup chancen.

    For alt i verden håber jeg ikke, at hverken David Nielsen, Jon Dahl eller Brian Priske er reelle muligheder. Det er 3 trænere, der, fuldstændig ligesom JT, ikke har et offensivt koncept, men lever af deres evner til at inspirere. Det er virkelig ikke, hvad vi har brug for. Så fandme hellere Kent Nielsen, selvom det heller ikke ville være et godt match (og heller ikke kommer til at ske). Jeg kunne dog godt frygte, at lige præcis David Nielsen, Priske og Jon Dahl er i spil, fordi de alle slår mig som typer, som PC finder interessante.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    FelIx MagAth
    Øvre C'er

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    FelIx MagAth
    Jaaee. Kan han få Peter Hyballa som assistent?

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    FelIx MagAth
    Hvis han kan få William Kvist til at løbe skrigende væk fra klubben, så har jeg kun ét ord: KØØØØØØØØB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 11 brugere er enige:

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Ser vi på den del af holdet, som fungerer, er der stadig et klart Ståle-aftryk: Biel, Falk, Boilesen, Vavro - og så forhåbentlig snart igen Stage og Zeca.
    Biel og Stage var vel ikke ligefrem publikumsfavoritter under Ståle. Specielt Biel har først fået forløst sit potentiale under "det nye FCK". Derudover bliver Boile vel også benyttet langt mere som CB ift. under Ståle. Falk har vi også set mange nye sider af med god succes.


    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Reelt er det vel kun Grabara og Khocholava (som i øvrigt var et indkøb direkte fra Ståles ønskeliste) og til dels Lerager og VK (fra egen avl), som det nye trænerteam har formået at få noget fornuftigt ud af post-Ståle.

    Tænk, hvordan det kunne have set ud, hvis vi havde beholdt vores guld(!) såsom Wind, Daramy og Nelsson.
    Ja, og så ser vi da også lige bort fra Diks samt et hav af en masse unge spillere som mere eller mindre er slået igennem på førsteholdet.

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Ståle er nu død to gange i sin tid i FCK. Denne gang virker det mere permanent.
    Desværre ikke mere død end at han på ugentlig basis efterhånden kommer frem i medierne med skyts mod klubben på trods af "at han overhovedet ikke er bitter."
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Biel og Stage var vel ikke ligefrem publikumsfavoritter under Ståle. Specielt Biel har først fået forløst sit potentiale under "det nye FCK". Derudover bliver Boile vel også benyttet langt mere som CB ift. under Ståle. Falk har vi også set mange nye sider af med god succes.
    Ståle blev efter sigende kimet ned, efter Falk havde vist vanvittige ting i vores europæiske raid ganske få uger før, at Ståle blev fyret. Om telefonen er lige så rødglødende i dag, ved jeg ikke. Men han er da bestemt en luksussub for Zeca, og jeg frygter, at han ryger til sommer.

    Boile ville da stadig gøre sig virkelig godt på kanten fremfor vores omskolede Diks. Forstår ikke din pointe her.

    Biel gjorde det glimrende under Ståle, da han blev flyttet væk fra kanten, indtil JT flyttede ham tilbage.

    Stage er vel en Ståle Classic. En enorm slider, som Ståle gav masser af tid og tillid. Det har betalt sig.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Ja, og så ser vi da også lige bort fra Diks samt et hav af en masse unge spillere som mere eller mindre er slået igennem på førsteholdet.
    Et hav ligefrem? Jeg beklager, men kan nok ikke se havet for bare bølger, så. I vores seneste kamp er yngste spiller 22, hedder Mukairu, og er nok slået mindre end mere igennem. Næstyngste er i øvrigt Diks på 25, mens vores supertalent, Roony, som bekendt var Ståles dengang for unge diamant.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Desværre ikke mere død end at han på ugentlig basis efterhånden kommer frem i medierne med skyts mod klubben på trods af "at han overhovedet ikke er bitter."
    Jeg er enig i, at det ville klæde alle parter (og gøre livet lettere for Seier og Kvist), hvis Ståle helt holdt kæft. Det ligger dog ikke ligefrem til ham - eller som han selv udtrykker det:

    »Mange tror, at jeg fortsat er bitter over den fyring. Og jeg snakker stadig om den og FCK, men folk taler jo ikke med mig om andet. Så er det sådan, det bliver. Du sidder jo også og spørger mig - og jeg svarer bare.«
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Nu ved jeg ikke om det er ved at være agurketid for den kære Stig tøfting - https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-i-superligaen

    Jeg mener det er total usandsynligt at man fyrer JT, hvis han henter Guld, men Stig mener vejen er banet for David Nielsen i FCK, når han formentlig bliver fyret i AGF. Jeg mener WTF ??. har han tabt sutten? :). Hvis det er PCs plan, så griner jeg altså min røv i laser. Der var en tid, hvor jeg også så DN i FCK da han i hans gode perioder i AGF gjorde det godt, men jeg må bare indrømme efter at have set, hvordan DN klare "Kriser" i AGF så er det et kæmpe NEJ TAK herfra. Hvis han tror det er hårdt i AGF, hvordan tror vi så lige han vil klare "kriser" i FCK (Og de vil komme).

    Hvis det usandsynlige sker og vi skifter JT ud efter guldet er kommet hjem, så vil det være total uambitiøst, hvis det ikke blev en International kapacitet i min bog.


  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Wolfsburg har netop fyret deres træner Florian Kohfeldt, og er på jagt efter deres næste træner. Bo Svensson skulle efter sigende spøge i kulissen der, så hvis vi skal have ham inden for den nærmeste fremtid, så er det vist nu.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Wolfsburg har netop fyret deres træner Florian Kohfeldt, og er på jagt efter deres næste træner. Bo Svensson skulle efter sigende spøge i kulissen der, så hvis vi skal have ham inden for den nærmeste fremtid, så er det vist nu.
    Der er simpelthen nogen, der bliver nødt til at forklare mig, hvorfor i alverden Bo Svensson skulle droppe en trænerjob i en af verdens største og bedste ligaer – eller sige nej til at komme til en endnu større tysk klub – for at blive FCK-træner.
    Mvh.
    Dane


  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    483

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Der er simpelthen nogen, der bliver nødt til at forklare mig, hvorfor i alverden Bo Svensson skulle droppe en trænerjob i en af verdens største og bedste ligaer – eller sige nej til at komme til en endnu større tysk klub – for at blive FCK-træner.
    Bo Svensson kommer ikke til at være aktuel i København foreløbig. Hvis vi skal se han på et tidspunkt, bliver det efter en fyring, hvor han skal bevise, at han stadig er en god træner- men ikke før det.
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 24.05.12, 10:46
  2. Hvem bliver publikumsfavoritten i den kommende sæson?
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 19.07.06, 01:50
  3. Den kommende sæson
    By Don A in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.06.05, 17:13
  4. Forventninger til den kommende sæson
    By VonZee in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 28.05.04, 13:54
  5. De unge i den kommende sæson...
    By Pope Dope in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 12.07.03, 07:23

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •