Se afstemningsresultater: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

Stemmeafgivere
182. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Jess Thorup

    34 18.68%
  • Christian Poulsen

    7 3.85%
  • Kjetil Knutsen

    65 35.71%
  • Hjalte Bo Nørregaard

    3 1.65%
  • David Nielsen

    5 2.75%
  • Christian Lønstrup

    10 5.49%
  • Brian Riemer

    5 2.75%
  • Jacob Neestrup

    37 20.33%
  • Jon Dahl Tomasson

    10 5.49%
  • Flemming Pedersen

    0 0%
  • Brian Priske

    6 3.30%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 50

Emner: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Hvem foretrækkes af de mest åbenlyse kandidater? Tilføj gerne mere opfindsomme af slagsen.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Jeg har ikke noget navn i lommen, men der er ikke mange af dem på listen, jeg ønsker som cheftræner i FCK. Jeg savner en Ved ikke/Andet navn-mulighed.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Jeg har stemt Christian Poulsen, fordi:
    1) Han kender klubben indefra, kender forventningerne og kender presset
    2) Han har erfaring fra de store ligaer. Den blot anden spiller i verden til at have spillet i de 5 største europæiske ligaer.
    3) Han har vundet titler. Mesterskaber i Danmark og Holland, samt europæiske titler med Sevilla. Han ved, hvad der skal til for at præstere
    4) Han er god med de unge spillere. Han har erfaring med rollen som transitionstræner i Ajax, hvor det var hans opgave at sørge for at de unge spillere kunne præstere på topniveau. Og nok har Ajax et ry for at turde bringe unge spillere på banen, men det er samtidigt en benhård klub, hvor der er mange spillere, der har knækket nakken i forsøget på at komme til tops. At han har fungeret i den rolle kunne fungere rigtig godt med den satsning, vi har haft på FCK Talent.
    5) Han har stået i lære hos trænere som Hodgson, Ranieri, de Boer, ten Hag og Ståle. Alle trænere, der har vundet titler, og som ved, hvordan man arbejder med et godt spilkoncept i en topklub med europæiske ambitioner.
    6) Han ved, hvordan man håndterer spillere i topklasse med store egoer. Det har han skullet i Ajax.

    Det eneste, han mangler i min bog, er mere erfaring som cheftræner. Men havde han det, ville han måske være out of reach for os.

    Jeg ville have stemt på Bo Svensson, hvis han havde været en valgmulighed.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg har stemt Christian Poulsen, fordi:
    1) Han kender klubben indefra, kender forventningerne og kender presset
    2) Han har erfaring fra de store ligaer. Den blot anden spiller i verden til at have spillet i de 5 største europæiske ligaer.
    3) Han har vundet titler. Mesterskaber i Danmark og Holland, samt europæiske titler med Sevilla. Han ved, hvad der skal til for at præstere
    4) Han er god med de unge spillere. Han har erfaring med rollen som transitionstræner i Ajax, hvor det var hans opgave at sørge for at de unge spillere kunne præstere på topniveau. Og nok har Ajax et ry for at turde bringe unge spillere på banen, men det er samtidigt en benhård klub, hvor der er mange spillere, der har knækket nakken i forsøget på at komme til tops. At han har fungeret i den rolle kunne fungere rigtig godt med den satsning, vi har haft på FCK Talent.
    5) Han har stået i lære hos trænere som Hodgson, Ranieri, de Boer, ten Hag og Ståle. Alle trænere, der har vundet titler, og som ved, hvordan man arbejder med et godt spilkoncept i en topklub med europæiske ambitioner.
    6) Han ved, hvordan man håndterer spillere i topklasse med store egoer. Det har han skullet i Ajax.

    Det eneste, han mangler i min bog, er mere erfaring som cheftræner. Men havde han det, ville han måske være out of reach for os.

    Jeg ville have stemt på Bo Svensson, hvis han havde været en valgmulighed.
    Det er sjovt. Christian Poulsen rangerer ret lavt på min liste. Jeg kan på sin vis godt give dig ret i at han opfylder de punkter du stiller op, men for mig er der to faresignaler.

    Det vigtigste er at jeg ikke aner hvad han står for fodboldfagligt. Hvad har han af visioner for spillet, for det er den største mangelvare hos os lige nu. Jeg er hoppet med på gallejen, der ønsker passioneret fodboldnørderi frem for alt. Ikke flere af de trænere der "bare" er gode motivatorer, gode til unge spillere, gode til at spille med det materiale der er til rådighed. Jeg vil have en næsten kompromisløs offensiv tankegang, ikke at man ikke må have en god organisation, men visionen for det fremadrettede spil skal være en grundsten. Og her aner jeg ikke hvad CP bringer til bordet, men min mavefornemmelse er altså ikke særligt god.

    Dernæst er jeg altså ikke oppe at støde over hans personlighed. Hans engagement på banen var upvertruffent, men jeg synes ikke han har gjort det store væsen af sig uden for banen i hans tid i klubben og omend han var sympatisk nok, så er jeg i tvivl om hvorvidt han er i stand til at videreformidle sit "fodboldbudskab" til et hold.

    Men Bo Svensson ham er jeg også lun på <3

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Bo Svensson er altså urealistisk.

    Jeg tænker vi godt kan give Neestrup chancen, meeeen det er bare heller ikke helt godt.

    Mit absurde og tossede bud figurerer ikke. Kent Nielsen. Han spiller god bold, kan blive pisse sur og har erfaring.

    Hans BIF-tid rører mig ikke rigtigt - men den rører formentlig andre.

    Jeg er dog helt med på det er kontroversielt og at han typemæssigt slet ikke er særligt classy eller FCK’sk.

    Jeg køber også at han ikke har formået det store med andre hold end SIF, som potentielt bare overpræsterer i denne sæson.

    Men hvis vi skal af med JT, skal det sgu være for at få noget helt andet. Kent Nielsen virker bare nogen gange så forløsende uimponeret og som én der ikke ville være specielt benovet over FCKs “stjerner”.

    Kan godt se det er et lidt vanvittigt bud, og fortryder sgu nok at have offentlig gjort mine tanker i morgen :-D

    Zan

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Skal vi have ny træner til sommer, så ønsker jeg mest af alt en med visioner. En der har nogle planer for hvordan vi spillemæssigt skal fungere. Det skal ikke være totalt fri for pragmatik, men vi har behov for at klart koncept som der kan videreudvikles. Jeg ønsker at vi gør tingene anderledes – i hvert fald væsentligt anderledes end hvordan det fungerer nu.
    Om Christian Poulsen kan det aner jeg ikke. Jeg ved slet ikke hvad han har opnået som træner, hvilken ’skole’ han tilhører eller lignende. Men jeg ved, at jeg ikke ønsker Kent Nielsen som træner. Han har gjort det fint i Silkeborg som nu peaker og tidligere i Aab, men jeg ser ham som en udpræget ”proces” træner. Den tid og kontinuitet som han givetvis har behov for tror jeg ganske enkelt ikke han vil få her. Det synes jeg fint er demonstreret i både tiden i Silkeborg og Aab, men også ved tiden i OB – har vi lyst til at investere 2-3 år i Kent Nielsen for at han kan få bygget noget op og tror vi overhovedet han kan det, når vi jo skal sælge vores profiler? Omvendt er Kent Nielsen dog langt mere attraktiv som træner end Thorup.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Pas. Men forhåbentlig en ny sportsdirektør, som er med til pege på den nye træner. For pilen peger i den grad også på PC. Ud med dem begge. Tak.


  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Mangler: "Det er trænerens skyld!"
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    567

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Jeg ønsker mig en træner med klasse, arrogance, som kan jorde tåbelige sportsjournalister live og så vil det ikke gøre noget hvis han har lidt taktisk snilde.
    Jeg ønsker mig ikke en rar støvsugersælger som den nuværende.
    Imod moderne stemningsdiktatur

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slinkelist Se meddelelser
    Jeg ønsker mig en træner med klasse, arrogance, som kan jorde tåbelige sportsjournalister live og så vil det ikke gøre noget hvis han har lidt taktisk snilde.
    Jeg ønsker mig ikke en rar støvsugersælger som den nuværende.
    Jeg hører Peter Hyballa er ledig og han kan tilmed jorde journalisterne bogstaveligt talt :)

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #11
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Undskyld Ståle. Vi mente det ikke så alvorligt. Kommer du ikke tilbage til os igen. Please!
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello


  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Undskyld Ståle. Vi mente det ikke så alvorligt. Kommer du ikke tilbage til os igen. Please!
    Jeg tror du lykkeligt har glemt, hvor grælt det stod til under ståle den sidste periode på 20 måneder under hans ledelse :=)

    Så ingen undskyldning herfra.
    Sidst redigeret af EraZ : 09.05.22 kl. 07:17


  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Undskyld Ståle. Vi mente det ikke så alvorligt. Kommer du ikke tilbage til os igen. Please!
    ... og så giv ham en stærk sportsdirektør ... men kom for pokker tilbage ...
    Goldbæks Højrefod

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Undskyld Ståle. Vi mente det ikke så alvorligt. Kommer du ikke tilbage til os igen. Please!
    Det er en sjov logik, den der med, at fordi Jess Thorup tydeligvis ikke er den rette træner for os, så var det en dårlig idé at sige farvel til Ståle. De to ting har intet med hinanden at gøre.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Feb 2007
    Indlæg
    361

    Re: Cheftræner den kommende sæson (2022-23)

    Jess Thorup gør det fint.

    Der er dog nogen spillere som virkelig er dårlige.
    (Ankersen, Diks(som venstre back), Babacar, & Jørgensen

    Mukairu, Lerager er for meget op og ned.

    Glæder mig til Zeca er tilbage.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 24.05.12, 10:46
  2. Hvem bliver publikumsfavoritten i den kommende sæson?
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 19.07.06, 01:50
  3. Den kommende sæson
    By Don A in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.06.05, 17:13
  4. Forventninger til den kommende sæson
    By VonZee in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 28.05.04, 13:54
  5. De unge i den kommende sæson...
    By Pope Dope in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 12.07.03, 07:23

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •