Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
104. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    28 26.92%
  • Uafgjort!

    22 21.15%
  • Nederlag!

    54 51.92%
Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 153

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,554

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Har de ikke sagt det hver uge???
    Jo det har vi hørt på mange gange efterhånden....

    I de næste tre kampe er det fødderne som skal tale - Ikke mere bullshit....

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Det er måske lige risikabelt nok at signe en ny og uerfaren træner, der aldrig har været i FCK før, til kampen.. På den anden side, han kan jo ikke gøre det meget værre..
    Der er intet som en spillende træner på 9er positionen. Visse statistikker (ougar hjælp) viser at det kaster sejrer af sig.

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Nu hvor NJ er skadet, så håber jeg man overvejer at bringe Claesson oppe foran.. Dels er alternativerne rystende ringe, og dels synes jeg faktisk ikke, at Claesson bringer nok fra venstrekanten, hvor jeg vil foretrække Bøving.. Claesson arbejder hårdt og har en fin førsteberøring, samt virker som en udmærket afslutter. Jeg aner dog ikke om han har spillet denne position tidligere og om han er i stand til at agere opspilsstation med ryggen til mål. Alternativt skal vi have Hákon på banen..

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    FCK er et fly som er ved at styrte ned i et bjerg, men i stedet for tage fat i kontrollerne, så står Jess ude ved passagerne og fortæller vi bliver mestre. Måske i forhåbning om at vi rammer bjerget før passagerne opdager at alt er ren spin.

    Nu skal vi ikke altid diskutere Ståle - så spol bare tiden endnu længere tilbage og spol gerne frem til slutningen af videoen og se hvordan en træner motiverede deres spillere til guld

    https://www.youtube.com/watch?v=GaP16iq-36o

    (I øvrigt sørgeligt som Jesper Bech smadrede sin karriere, da han lidt for tidligt blev for stor for FCK)

    Fra dag 1 har jeg ikke forstået at alle var så glade for JT mandskabspleje - det ligner i den grad at alt sejler
    Nu er det jo ikke ligefrem sammenlignelige situationer. Backe havde et rimeligt godt kørende hold, som skulle holdes til ilden efter en sejr. Thorup har et hold i krise, hvor han selvfølgelig er nødt til at signalere, at vi stadig tror på og forventer guld. Han skal naturligvis italesætte til træning, at man er nødt til at yde mere hvis man vil have guldet, men han kan næppe sige det offentligt med den mentale status vi har i truppen.


    Mht kampen, så tror man jo dårligt på, at holdet kan vinde. Men vi skal simpelthen vinde af to grunde
    1) ved pointtab ligger vi efter FCM torsdag aften og kommer ikke tilbage
    2) vi skal lægge noget pres på FCM i stedet for hele tiden at lade dem kunne spille frit. Slår vi SIF, så kan FCM pludselig ikke tillade sig at dumme sig, og så kan FCM måske mærke et pres. Heldigvis har BIF stadig noget at spille at spille for.

    Det er helt essentielt, at Parken ikke vender sig mod holdet, såfremt kampen udvikler sig skidt fra start af. Det bliver formentlig en besværlig kamp, hvor SIF kommer til at være en del på bolden, de kommer til at få chancer og vi kan let risikere at komme bagud. Vender Parken sig imod holdet i frustration over spil eller resultat, så er mentaliteten der næppe til at vende tingene igen. Vi er vores egen værste fjende både på banen og tilskuerpladserne.

    Mit tip: 0-1.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er helt essentielt, at Parken ikke vender sig mod holdet, såfremt kampen udvikler sig skidt fra start af. Det bliver formentlig en besværlig kamp, hvor SIF kommer til at være en del på bolden, de kommer til at få chancer og vi kan let risikere at komme bagud. Vender Parken sig imod holdet i frustration over spil eller resultat, så er mentaliteten der næppe til at vende tingene igen. Vi er vores egen værste fjende både på banen og tilskuerpladserne.

    Mit tip: 0-1.
    Jeg er helt overbevist om, at der nok skal blive sunget Ståle hyldestsange en masse, hvis vi pisser endnu en kamp væk på samme hjælpeløse vis, som vi har for vane for tiden. Utilfredsheden med Thorup er i den grad - fortjent - omsiggribende, og specielt på Nedre C er der ikke specielt langt til mishagsytringer. Vi er mange gamle røvhuller, og vores resterende liv er for kort til lortefodbold.

    At alt så også var lort i den sidste periode med Ståle er mindre betydende. Sangen er - i hvert for mig - mere en hån af det nuværende setup end et decideret ønske om at få nordmanden tilbage.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  8. De følgende 13 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er helt essentielt, at Parken ikke vender sig mod holdet, såfremt kampen udvikler sig skidt fra start af. Det bliver formentlig en besværlig kamp, hvor SIF kommer til at være en del på bolden, de kommer til at få chancer og vi kan let risikere at komme bagud. Vender Parken sig imod holdet i frustration over spil eller resultat, så er mentaliteten der næppe til at vende tingene igen. Vi er vores egen værste fjende både på banen og tilskuerpladserne.
    Det tror jeg du har ret i.

    Men jeg tror desværre disse frustrationer fra fans på tribunerne vil komme til udtryk hvis vi som vane har at blive udspillet af SIF og ligepludselig er bagud 0-2. Jeg er med på det ikke ligefrem hjælper spillerne, men for at være ærlig så tror jeg folks tålmodighed er ved at være opbrugt når det kommer til spillet på banen.

    Jeg tipper 0-2. Jeg håber jeg tager grueligt fejl og bliver hånet her på sidelinen pga. min pessimisme :)

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg er ret overbevist om at vi vinder den kamp.

    Én ting er at SIF skal spille deres spil på en umulig bane.

    En anden ting er vi selvfølgelig godt kan slå SIF - trods deres ret vilde form.

    Jeg er normalt hamrende pessimistisk, og for tiden er jeg ganske vred.

    Men onsdag vinder vi 2-0. Ikke overbevisende dog… Men vi vinder.

    Jeg frygter udekampen i Randers meget mere.

    Zan
    Helt enig - det er kampen imod Randers som gør mig nervøs. Vi vinder mod Silkeborg og vi skal også nok slå AaB i Parken, hvis vi har fået en sejer med fra Randers.
    Jeg håber at nogen kan sætte vores hold op, og forklare dem, at det vi står foran 4 vind-eller-forsvind kval kampe til CL og ikke 3 superliga kampe (imod hold, som vores spillere ikke rigtig gider tage seriøst).

    ts

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Jeg er helt overbevist om, at der nok skal blive sunget Ståle hyldestsange en masse, hvis vi pisser endnu en kamp væk på samme hjælpeløse vis, som vi har for vane for tiden. Utilfredsheden med Thorup er i den grad - fortjent - omsiggribende, og specielt på Nedre C er der ikke specielt langt til mishagsytringer. Vi er mange gamle røvhuller, og vores resterende liv er for kort til lortefodbold.
    Formentlig og frustrationerne er jo helt naturlige. Jeg kan dårligt huske, hvornår jeg sidst har været så frustreret omkring holdet som nu, og det skyldes langt hen af vejen, at vi i de fleste øjne stort set var mestre for en måned siden. At det nu (måske) ender med at ramle sammen næsten udelukkende af egen skyld er helt vildt frustrerende.

    Jeg håber dog, at folk vil vente til sæsonen er slut (eller mesterskabet endegyldigt tabt) med disse mishagsytringer, da det ellers vil være enormt kontraproduktivt. Og kommer vi i mål med guldet uanset hvor dårligt vi spiller, så er vejen til sjovere fodbold formentlig ganske meget kortere, end hvis vi pisser det hele væk.

    Jeg vil dog desværre tro, at det mest sandsynlige scenarie onsdag aften er, at vi starter dårligt og kommer måske endda bagud, hvorefter piften, buhen, "sejren der tæller" osv starter i løbet af 1. halvleg. Dette forstærker selvfølgelig den nu endnu mere forkrampede indsats og vi mister 1. pladsen (og dermed nok guldet) med et nederlag.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Formentlig og frustrationerne er jo helt naturlige. Jeg kan dårligt huske, hvornår jeg sidst har været så frustreret omkring holdet som nu, og det skyldes langt hen af vejen, at vi i de fleste øjne stort set var mestre for en måned siden. At det nu (måske) ender med at ramle sammen næsten udelukkende af egen skyld er helt vildt frustrerende.

    Jeg håber dog, at folk vil vente til sæsonen er slut (eller mesterskabet endegyldigt tabt) med disse mishagsytringer, da det ellers vil være enormt kontraproduktivt. Og kommer vi i mål med guldet uanset hvor dårligt vi spiller, så er vejen til sjovere fodbold formentlig ganske meget kortere, end hvis vi pisser det hele væk.

    Jeg vil dog desværre tro, at det mest sandsynlige scenarie onsdag aften er, at vi starter dårligt og kommer måske endda bagud, hvorefter piften, buhen, "sejren der tæller" osv starter i løbet af 1. halvleg. Dette forstærker selvfølgelig den nu endnu mere forkrampede indsats og vi mister 1. pladsen (og dermed nok guldet) med et nederlag.
    Lad nu være med at lægge den over til "publikum". Holdet har præsteret i 2 kampe dette forår. Randers hjemme og BØF hjemme. I resten har vi spillet håbløst, men været heldige at score først. Hvis man kigger kampene igennem, så er der reddet på stregen, blokeret skud fra 1-2 meters afstand mm.
    Vi har ikke haft kontrol over de øvrige kampe - men haft heldet (og et forsvar). Offensivt beror tingene åbenbart på enkeltmandspræstationer og tilfældigheder. Det er fedt når det kører - hvilket det bare ikke gør.

    Hvis vi kommer bagud 2-0 hjemme onsdag - så fortjener holdet sgu en reaktion fra lægterne...


  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Nu hvor NJ er skadet, så håber jeg man overvejer at bringe Claesson oppe foran.. Dels er alternativerne rystende ringe, og dels synes jeg faktisk ikke, at Claesson bringer nok fra venstrekanten, hvor jeg vil foretrække Bøving.. Claesson arbejder hårdt og har en fin førsteberøring, samt virker som en udmærket afslutter. Jeg aner dog ikke om han har spillet denne position tidligere og om han er i stand til at agere opspilsstation med ryggen til mål. Alternativt skal vi have Hákon på banen..
    Jeg synes godt nok ikke, Claessons afslutninger har været imponerende. Men han arbejder da for det - og ja, der sker ikke meget på den venstrekant for tiden, hvilket gør det mærkværdigt, at Thorup insisterer på at tvinge Mukairu over i den anden side, hvor han tydeligvis er meget dårligere. Thorups mærkelige kantdispositioner spejler fuldstændig backsituationen. Den har Diks så løst for Thorup i de næste par kampe...
    Sidst redigeret af Garneren : 10.05.22 kl. 10:47
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Lad nu være med at lægge den over til "publikum". Holdet har præsteret i 2 kampe dette forår. Randers hjemme og BØF hjemme. I resten har vi spillet håbløst, men været heldige at score først. Hvis man kigger kampene igennem, så er der reddet på stregen, blokeret skud fra 1-2 meters afstand mm.
    Vi har ikke haft kontrol over de øvrige kampe - men haft heldet (og et forsvar). Offensivt beror tingene åbenbart på enkeltmandspræstationer og tilfældigheder. Det er fedt når det kører - hvilket det bare ikke gør.

    Hvis vi kommer bagud 2-0 hjemme onsdag - så fortjener holdet sgu en reaktion fra lægterne...
    Jeg lægger den (resultater og spil indtil nu) ikke over på publikum. Jeg nævner blot, at hvis publikum kommer med den reaktion fra lægterne som du mener holdet fortjener, ja så gør publikum også situationen endnu sværere i den kommende kamp. Så kan det være nok så fortjent, men hjælper gør det i hvert fald ikke. Så må folk jo gøre det, som de mener er rigtigt. Det er som nævnt blot mit håb, at man vil holde det i sig indtil guldet er væk (det er det måske allerede søndag) for trods alt at optimere den mulighed, der trods alt stadig er for guld.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg synes godt nok ikke, Claessons afslutninger har været imponerende. Men han arbejder da for det - og ja, der sker ikke meget på den venstrekant for tiden, hvilket går det mærkværdigt, at Thorup insisterer på at tvinge Mukairu over i den anden side, hvor han tydeligvis er meget dårligere.
    Claesson har været pivringe. Jeg kan dårligt se, hvad der egentlig er hans forcer. Han er langsom, han arbejder ikke ret meget defensivt og han har været helt og aldeles ufarlig. Jeg kan godt se, at han har en smule teknik og måske kan noget småspil, men det er slet ikke lykkedes indtil nu. Vi har godt nok tabt dem tvekamp med FCM, når det kommer til Dreyer vs Claesson.
    Jeg synes, at Bøving lavede et fornuftigt indhop senest og håber, at han får chancen. Det samme kan siges om Johansson på højre kant, såfremt Stage ikke er klar og Roony stadig skånes for presset.
    Mukairu har længe været dårligt lige meget hvor han spiller.

  21. De følgende 8 brugere er enige:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er det jo ikke ligefrem sammenlignelige situationer. Backe havde et rimeligt godt kørende hold, som skulle holdes til ilden efter en sejr. Thorup har et hold i krise, hvor han selvfølgelig er nødt til at signalere, at vi stadig tror på og forventer guld. Han skal naturligvis italesætte til træning, at man er nødt til at yde mere hvis man vil have guldet, men han kan næppe sige det offentligt med den mentale status vi har i truppen.


    Mht kampen, så tror man jo dårligt på, at holdet kan vinde. Men vi skal simpelthen vinde af to grunde
    1) ved pointtab ligger vi efter FCM torsdag aften og kommer ikke tilbage
    2) vi skal lægge noget pres på FCM i stedet for hele tiden at lade dem kunne spille frit. Slår vi SIF, så kan FCM pludselig ikke tillade sig at dumme sig, og så kan FCM måske mærke et pres. Heldigvis har BIF stadig noget at spille at spille for.

    Det er helt essentielt, at Parken ikke vender sig mod holdet, såfremt kampen udvikler sig skidt fra start af. Det bliver formentlig en besværlig kamp, hvor SIF kommer til at være en del på bolden, de kommer til at få chancer og vi kan let risikere at komme bagud. Vender Parken sig imod holdet i frustration over spil eller resultat, så er mentaliteten der næppe til at vende tingene igen. Vi er vores egen værste fjende både på banen og tilskuerpladserne.

    Mit tip: 0-1.
    Uenig - holdet skal virkelig vide at det er alvor. Selvfølgelig skal de kunne klare en træner som siger “vi bliver simplethen ikke mestre, hvis vi ikke strammer op NU”. Det er det eneste rigtige i den situation vi er i og der er rigeligt i den trup, som bør kunne klare det pres (ellers er vi da først fucked). Vi har ikke brug for en curling træner

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg lægger den (resultater og spil indtil nu) ikke over på publikum. Jeg nævner blot, at hvis publikum kommer med den reaktion fra lægterne som du mener holdet fortjener, ja så gør publikum også situationen endnu sværere i den kommende kamp. Så kan det være nok så fortjent, men hjælper gør det i hvert fald ikke. Så må folk jo gøre det, som de mener er rigtigt. Det er som nævnt blot mit håb, at man vil holde det i sig indtil guldet er væk (det er det måske allerede søndag) for trods alt at optimere den mulighed, der trods alt stadig er for guld.
    Jeg er meget enig.. Det sidste holdet har brug for lige nu, er at mærke utilfredsheden fra lægterne halvejs inde i kampen.. Det er fandeme vigtigt de mærker fuld støtte i samtlige 90 på onsdag. Og kikser det, så kan vi være efter dem når kampen er ovre…

  25. De følgende 7 brugere er enige:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Uenig - holdet skal virkelig vide at det er alvor. Selvfølgelig skal de kunne klare en træner som siger “vi bliver simplethen ikke mestre, hvis vi ikke strammer op NU”. Det er det eneste rigtige i den situation vi er i og der er rigeligt i den trup, som bør kunne klare det pres (ellers er vi da først fucked). Vi har ikke brug for en curling træner
    Af og til undrer jeg mig lidt over indlæggene herinde. Altså tror vi virkelig, at alvoren ikke er gået op for holdet og træneren? Der var også et indlæg flere sider tilbage, hvor man skældte ud for at vække spillerne, da skribenten vidste at spillerne læste med.

    Jeg kan ikke forestille mig andet end, at det selvfølgelig påtales på de indre linjer både af Thorup men sikkert også af PC. Men Thorup kan for fanden da ikke gå ud i medierne og sige andet, end man stadig er sikker på, at man vinder dm. Hvad ville det være for et signal til truppen, hvis Thorup stod og sagde, at han var usikker på om vi kan vinde dm. Det vil underminere enhver lille tro, der stadig må være i truppen. Thorup kan ikke vise den mindste tvivl udadtil, heller ikke en "vi skal stramme op for at vinde dm", da det vil spille direkte ned i al snakken om gummiben.

  27. De følgende 5 brugere er enige:

Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 20.03.17, 13:04
  2. Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF – FC København(01.04.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 02.04.13, 14:15
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(23.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 24.09.12, 18:09
  4. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (25.03.12 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 27.03.12, 13:19
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Silkeborg IF
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 05.08.09, 00:06

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •