Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
104. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    28 26.92%
  • Uafgjort!

    22 21.15%
  • Nederlag!

    54 51.92%
Side 3 af 11 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 153

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Claesson har været pivringe. Jeg kan dårligt se, hvad der egentlig er hans forcer. Han er langsom, han arbejder ikke ret meget defensivt og han har været helt og aldeles ufarlig. Jeg kan godt se, at han har en smule teknik og måske kan noget småspil, men det er slet ikke lykkedes indtil nu. Vi har godt nok tabt dem tvekamp med FCM, når det kommer til Dreyer vs Claesson.
    Jeg synes, at Bøving lavede et fornuftigt indhop senest og håber, at han får chancen. Det samme kan siges om Johansson på højre kant, såfremt Stage ikke er klar og Roony stadig skånes for presset.
    Mukairu har længe været dårligt lige meget hvor han spiller.
    Ja, det lader til, at Claesson får uendelig lang snor alene pga. sit navn. Han kom frem til lidt i de første par kampe (men kunne ikke score udover et tilfældigt mål, som selv Babacar havde headet ind), men på det seneste har han været helt væk. Vi kan så i øvrigt sende en syrlig tanke til Ståle over, at det ikke er os, der har forstærket holdet med Dreyer nu. ;-)

    Mht. Mukairu er sagen blot, at han i starten af foråret havde nogle gode kampe, hvor han skabte gennembrud og chancer på venstrekanten. Det har han slet ikke vist, at han kan på højrekanten, så min undren går jo blot på, at hvis Claesson pinedød skal spille (og det kan man i den grad sætte spørgsmålstegn ved, om han bør!), og hverken Roony eller Amoo skal være i nærheden af holdet, hvorfor så tvinge de eneste to kantspillere (Mukariu og Bøving), der har vist lidt i dette forår væk fra den plads, de (pletvist) har gjort det godt på, i stedet for at smide Claesson over på højre? Men det er vi sikkert ikke uenige om.
    Sidst redigeret af Garneren : 10.05.22 kl. 11:12
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Claesson har været pivringe. Jeg kan dårligt se, hvad der egentlig er hans forcer. Han er langsom, han arbejder ikke ret meget defensivt og han har været helt og aldeles ufarlig. Jeg kan godt se, at han har en smule teknik og måske kan noget småspil, men det er slet ikke lykkedes indtil nu. Vi har godt nok tabt dem tvekamp med FCM, når det kommer til Dreyer vs Claesson.
    Jeg synes, at Bøving lavede et fornuftigt indhop senest og håber, at han får chancen. Det samme kan siges om Johansson på højre kant, såfremt Stage ikke er klar og Roony stadig skånes for presset.
    Mukairu har længe været dårligt lige meget hvor han spiller.
    Det er så spot on! Forløsende læsning.

    Claesson er af en eller anden mærkelig årsag blevet fredet hos mange, og en del stempler ham som en succes so far.

    Jeg forstår det simpelthen ikke, og det gør vurderingerne lidt useriøse når nogle skal slagtes for meget mindre.

    Claesson har indtil videre ikke bidraget med meget mere end et vigtigt mål i Aalborg. That’s it.

    Zan

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, det lader til, at Claesson får uendelig lang snor alene pga. sit navn. Han kom frem til lidt i de første par kampe (men kunne ikke score udover et tilfældigt mål, som selv Babacar havde headet ind), men på det seneste har han været helt væk. Vi kan så i øvrigt sende en syrlig tanke til Ståle over, at det ikke er os, der har forstærket holdet med Dreyer nu. ;-)
    Vi skulle have hentet Dreyer allerede da han ødelagde 1. div med Esbjerg - han har alle dage være pisse god i mine øjne.

    Babacar er pisse dårlig lige nu, men det kan jo være at han laver en N'doye og ødelægger ligaen næste år.

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mht. Mukairu er sagen blot, at han i starten af foråret havde nogle gode kampe, hvor han skabte gennembrud og chancer på venstrekanten. Det har han slet ikke vist, at han kan på højrekanten, så min undren går jo blot på, at hvis Claesson pinedød skal spille (og det kan man i den grad sætte spørgsmålstegn ved, om han bør!)
    Jeg er 100% enig i at jeg slet ikke forstår hvorfor JT partout vælger at spille spillere på positioner hvor de ikke spiller op til deres bedste. Diks ødelagde ligaen på højreback, istedet skal han ødelægges på venstre og Ankersen skal blive på højreback hvor han er niveauer under Diks. Jeg ved godt at Jelert er ung og reelt set også højre back/wing, men han har spillet ganske godt på den venstre back så jeg ville rigtig gerne se Diks på højre igen og Jelert på venstre, eller hey, vi har en fin gardering i Oviedo, han kan UMULIGT være dårligere end Diks på venstre. det samme gælder Mukairu på højre kant istedet for venstre hvor han har spillet størstedelen af sine kampe.

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    hverken Roony eller Amoo skal være i nærheden af holdet, hvorfor så tvinge de eneste to kantspillere (Mukariu og Bøving), der har vist lidt i dette forår væk fra den plads, de (pletvist) har gjort det godt på, i stedet for at smide Claesson over på højre? Men det er vi sikkert ikke uenige om.
    Det er spøjst med Roony - man skulle tro at der lå noget bag, enten en skade eller at han har nægtet at forlænge og er igang med at skrive under med en anden klub og klubben ikke vil have ham skadet inden den er skrevet under. Amoo er desværre skadet på, så han kan slet ikke spille. Jeg er overbevist om at han bliver vanvittig næste sæson.

    Jeg tror dog 100% at vi undervurdere hvor meget vi mangler Stage, for siden han er gået ud, så har det været virkelig dårligt.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er helt essentielt, at Parken ikke vender sig mod holdet, såfremt kampen udvikler sig skidt fra start af. Det bliver formentlig en besværlig kamp, hvor SIF kommer til at være en del på bolden, de kommer til at få chancer og vi kan let risikere at komme bagud. Vender Parken sig imod holdet i frustration over spil eller resultat, så er mentaliteten der næppe til at vende tingene igen. Vi er vores egen værste fjende både på banen og tilskuerpladserne.

    Mit tip: 0-1.
    Jeg må indrømme, at da jeg i nat lå og ikke kunne sove, så løb det scenarie gennem mit hoved. Start. Fuld skrald på tribunerne. Helt åbenbare gummiben. 0-1 efter 15 min. "Ståle-ståle-sangen". Flere gummiben. Pibekoncert til pause. Rødt frustrationskort start 2. halvleg. Endnu tre SIF-scoringer. Slagsmål på Sektionen. Og en øl i nakken.

    Herning gør utvivlsomt rent bord, og vi få maks 4 point ud af de sidste tre kampe. Jeg kan ikke længere finde det Insta-opslag fra Boile, hvor han opfordrer til, at alle mand skal i Parken onsdag med ordene "Vi har brug for jer", han trykker også tre emojis med lynlås over mundene. Hvad er det, han ikke siger?

    Jeg skrev igen og igen i 2021, at krisen stak langt dybere, end vi gjorde os klart. I efteråret 2021, da young guns shinede, blev jeg overbevist om, at vi endeligt var på rette vej. Så kom købene i vinterpausen og den brede(re) bænk, og jeg var pludselig optimist igen.

    Nu er jeg bare sur, og det er mere reglen end undtagelsen, at familien må låse sig inde på badeværelset i længere perioder på grund af fars druk og raseri over træneren, sportsdirektøren, banen, truppen, holdet, Seier, alt.

    Men jeg skal nok møde op, og jeg hopper også på en gentegning, selvom jeg er så pissesur.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Uenig - holdet skal virkelig vide at det er alvor. Selvfølgelig skal de kunne klare en træner som siger “vi bliver simplethen ikke mestre, hvis vi ikke strammer op NU”. Det er det eneste rigtige i den situation vi er i og der er rigeligt i den trup, som bør kunne klare det pres (ellers er vi da først fucked). Vi har ikke brug for en curling træner
    Helt uenig. Holdet er ekstremt skrøbeligt, og jeg tror ikke, at der skal meget til, før alt, ALT, ramler. Men det er jo ikke noget, vi kan styre.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Helt uenig. Holdet er ekstremt skrøbeligt, og jeg tror ikke, at der skal meget til, før alt, ALT, ramler. Men det er jo ikke noget, vi kan styre.
    Det er jo ikke fordi den nuværende metode virker!

    Jeg synes at holdet mangler ledelse og mod og det skal træneren altså sørge for. Måske vil det ramle for Babacar, Singh og følsomme typer at have en træners, som skyder brystet frem og siger “nu skal der fanme leveres”, men det ville hjælpe gevaldigt at få tændt op for vildskaben hos Vavro, Boilesen, Ankersen, Falk, Lerager, Stage osv - de kan sagtens håndtere det og bliver måske endnu dårligere pga den manglende tænding der er i truppen. Der er ingen vindermentalitet pt og en ting er 100% sikkert, hvis vi ikke skifter gear nu, så er chancen for guld helt væk… selv hvis FCM blot vinder en ud af de næste 3 kampe

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er jo ikke fordi den nuværende metode virker!

    Jeg synes at holdet mangler ledelse og mod og det skal træneren altså sørge for. Måske vil det ramle for Babacar, Singh og følsomme typer at have en træners, som skyder brystet frem og siger “nu skal der fanme leveres”, men det ville hjælpe gevaldigt at få tændt op for vildskaben hos Vavro, Boilesen, Ankersen, Falk, Lerager, Stage osv - de kan sagtens håndtere det og bliver måske endnu dårligere pga den manglende tænding der er i truppen. Der er ingen vindermentalitet pt og en ting er 100% sikkert, hvis vi ikke skifter gear nu, så er chancen for guld helt væk… selv hvis FCM blot vinder en ud af de næste 3 kampe
    Den tænding og vildskab du beskriver ovenfor i vores situation, vil med 100% garanti udløse et rødt kort. Uanset, at jeg er enig i, at truppen pt. er fuldstændig tandløs. Et hold, der er ved at falde fra hinanden, samler sig ikke med 25K i mod sig i Parken. Det tror jeg simpelthen ikke. Jeg har sukket ekstremt højlydt mange gange, men pifte og buhe, kommer jeg ikke til.

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Den tænding og vildskab du beskriver ovenfor i vores situation, vil med 100% garanti udløse et rødt kort. Uanset, at jeg er enig i, at truppen pt. er fuldstændig tandløs. Et hold, der er ved at falde fra hinanden, samler sig ikke med 25K i mod sig i Parken. Det tror jeg simpelthen ikke. Jeg har sukket ekstremt højlydt mange gange, men pifte og buhe, kommer jeg ikke til.
    Jeg siger i øvrigt ikke vi skal bue af spillerne. Jeg er enig i at vi skal bakke op som fans - men der skal simpelthen tænding på og helt ærligt, vi får jo også idiotiske røde kort, når vi ikke ser tændte spillere… sådan rigtig irriterende frustrations kort.

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Den tænding og vildskab du beskriver ovenfor i vores situation, vil med 100% garanti udløse et rødt kort. Uanset, at jeg er enig i, at truppen pt. er fuldstændig tandløs. Et hold, der er ved at falde fra hinanden, samler sig ikke med 25K i mod sig i Parken. Det tror jeg simpelthen ikke. Jeg har sukket ekstremt højlydt mange gange, men pifte og buhe, kommer jeg ikke til.
    Det handler jo om følelser det her.
    Tror da samtlige herinde gør som de plejer, nemlig støtter spillerne når vi træder ind på tribunen med håbet om at “idag vender det”….

    Men…. Hvis vi igen igen ser en jammerlig indsats, lad attitude, fejlafleveringer i hobetal så kan jeg simpelthen ikke lade være med at vise min utilfredshed… Og det skal der sku også være plads til…

    Hvis så højt profilerede spillere ikke kan klare det pres, så spiller de i den forkerte klub…

  17. De følgende 11 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Extiniction Rebellion toser jo rundt i denne uge (ja tosser rundt, de kunne bruge deres tid på at løse et problem istedet for at bede andre løse det). Gad vide om det betyder at vi får en der lænker sig til stolpen med strips i kampen imorgen. I så fald, vil jeg hører om der er nogen der har odds på at det sker.

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Jeg er med på, at det er underligt, men jeg er overraskende positiv i forhold til kampen i morgen. Jeg tror vi vinder 2-0 eller 3-0. At Kevin Diks har karantæne, ser jeg som noget positivt. Det har fungeret skidt med ham på vb, så nu skal der tænkes nyt. Og en ung gut på vb kan måske endda få de mere erfarne til at steppe op. Tror også William Bøving starter. Og dermed får vi noget mere direkte og boldspillene. Der var langt mellem snapsene i søndags, men de få der var peger måske på, at vi ikke er så langt fra bedre angrebsspil endda.
    Og vinder vi i morgen, vinder vi også de sidste to. Slutteligt tror jeg heller ikke Herning vinder på torsdag.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Jeg er med på, at det er underligt, men jeg er overraskende positiv i forhold til kampen i morgen. Jeg tror vi vinder 2-0 eller 3-0. At Kevin Diks har karantæne, ser jeg som noget positivt. Det har fungeret skidt med ham på vb, så nu skal der tænkes nyt. Og en ung gut på vb kan måske endda få de mere erfarne til at steppe op. Tror også William Bøving starter. Og dermed får vi noget mere direkte og boldspillene. Der var langt mellem snapsene i søndags, men de få der var peger måske på, at vi ikke er så langt fra bedre angrebsspil endda.
    Og vinder vi i morgen, vinder vi også de sidste to. Slutteligt tror jeg heller ikke Herning vinder på torsdag.
    På en eller anden måde er det lige det indlæg, jeg trængte til.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Jeg er med på, at det er underligt, men jeg er overraskende positiv i forhold til kampen i morgen. Jeg tror vi vinder 2-0 eller 3-0. At Kevin Diks har karantæne, ser jeg som noget positivt. Det har fungeret skidt med ham på vb, så nu skal der tænkes nyt. Og en ung gut på vb kan måske endda få de mere erfarne til at steppe op. Tror også William Bøving starter. Og dermed får vi noget mere direkte og boldspillene. Der var langt mellem snapsene i søndags, men de få der var peger måske på, at vi ikke er så langt fra bedre angrebsspil endda.
    Og vinder vi i morgen, vinder vi også de sidste to. Slutteligt tror jeg heller ikke Herning vinder på torsdag.
    Hvad end du har drukket, så vil jeg gerne bede om en ramme. Mange tak på forhånd.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.


  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fede Se meddelelser
    Hvad end du har drukket, så vil jeg gerne bede om en ramme. Mange tak på forhånd.
    Jeg har drukket meget vand i dag. Det er nok det, der er galt.

  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Jeg er med på, at det er underligt, men jeg er overraskende positiv i forhold til kampen i morgen. Jeg tror vi vinder 2-0 eller 3-0. At Kevin Diks har karantæne, ser jeg som noget positivt. Det har fungeret skidt med ham på vb, så nu skal der tænkes nyt. Og en ung gut på vb kan måske endda få de mere erfarne til at steppe op. Tror også William Bøving starter. Og dermed får vi noget mere direkte og boldspillene. Der var langt mellem snapsene i søndags, men de få der var peger måske på, at vi ikke er så langt fra bedre angrebsspil endda.
    Og vinder vi i morgen, vinder vi også de sidste to. Slutteligt tror jeg heller ikke Herning vinder på torsdag.
    Jeg tror desværre du har misforstået konceptet herinde. Sidelinien er et sted, hvor vi kører en meget fokuseret og målrettet anti-jinx kampagne op mod hver kamp. Det er en taktik, som har båret pote i mange år, og sikret os utallige mesterskaber. Indlæg som dette, risikerer at ødelægge det hårde arbejde mange herinde yder, for at sikre klubben sportslig succes, og det er desværre for sent at slette det nu, da dit indlæg allerede er læst af mange.

    Nej spøg til side, så håber jeg du får ret, det er da lidt dejligt at læse, at nogen tror på det.

    Jeg tør simpelthen ikke tillade mig selv at have samme optimisme, da det gør for ondt, at blive skuffet. Jeg startede derfor i søndags med at smide en stor del af mine månedlige sparepenge på et pointtab til FC og fuldtudbytte til Herning. Virkelig nederen at vinde! Men det vil jeg fortsætte med i de resterende kampe, sammen med en masse negative forventninger til hver kamp. Og så håber jeg at have tabt alle mine sparepenge når måneden er omme, samt at have ramt helt forbi skiven i mine mange negative forudsigelser.


Side 3 af 11 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 20.03.17, 13:04
  2. Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF – FC København(01.04.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 02.04.13, 14:15
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(23.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 24.09.12, 18:09
  4. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (25.03.12 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 27.03.12, 13:19
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Silkeborg IF
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 05.08.09, 00:06

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •