Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
104. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    28 26.92%
  • Uafgjort!

    22 21.15%
  • Nederlag!

    54 51.92%
Side 10 af 11 FørsteFørste ... 7891011 SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 153

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Det mest opløftende her dagen derpå må være Kvart i Bolds podcast, hvor der bliver sagt, at Davit har været godt sur på JT over ikke at være udtaget, da han er klar. JT har ifølge panelet valgt ikke at tage nogen chancer, da både Boile og Vavro var i karantænefare. Så det må betyde, at han er klar til søndag.
    Det melder Sundays også

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Det mest opløftende her dagen derpå må være Kvart i Bolds podcast, hvor der bliver sagt, at Davit har været godt sur på JT over ikke at være udtaget, da han er klar. JT har ifølge panelet valgt ikke at tage nogen chancer, da både Boile og Vavro var i karantænefare. Så det må betyde, at han er klar til søndag.
    Elskede også den åbningsnyhed på Kvart i Bold. Men samtidig må jeg sige, at det da lyder komplet vanvittigt.

    For hvordan i h..... kan JT i så fald ikke udtage Khocholava til at sidde på bænken? Det eneste defensive, vi havde at skyde med i går var Valdemar Lund. En spiller, der har fået ni spilleminutter for førsteholdet i alt - og det var i oktober...!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Jeg er normalt ikke tilhænger af at hænge enkelte spillere ud, men den her kamp kalder på en undtagelse. Hvad helvede bilder Babacar sig ind? Én ting er, at at han sælger holdet flere gange med sine upressede afleveringer lige i føderne på en modstander, og at han ikke evner at tæmme en bold, uden den triller fra ham. Dårlig teknik kan man ikke gøre for - ingen er forpligtet udover sine (manglende) evner.

    Men! Hvad fanden er meningen med den lade holdning, det manglende pres, de fraværende løb. Vi spiller kræftedme for guldet, og så fedter han rundt og virker pisse ligeglad.

    Den mand giver lange løg og blodkræft. Skrid ud af min klub, hvis det skal være indstillingen. Fuck jeg er sur, hvis det skulle være gået nogens næse forbi.

    Og så lige for at slutte on a high: Fuuuuck hvor er Lerager dog blevet vild. Ham og Falk har potentiale til en legendarisk midterduo. ❤
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar


  5. #139
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Jeg er normalt ikke tilhænger af at hænge enkelte spillere ud, men den her kamp kalder på en undtagelse. Hvad helvede bilder Babacar sig ind? Én ting er, at at han sælger holdet flere gange med sine upressede afleveringer lige i føderne på en modstander, og at han ikke evner at tæmme en bold, uden den triller fra ham. Dårlig teknik kan man ikke gøre for - ingen er forpligtet udover sine (manglende) evner.

    Men! Hvad fanden er meningen med den lade holdning, det manglende pres, de fraværende løb. Vi spiller kræftedme for guldet, og så fedter han rundt og virker pisse ligeglad.

    Den mand giver lange løg og blodkræft. Skrid ud af min klub, hvis det skal være indstillingen. Fuck jeg er sur, hvis det skulle være gået nogens næse forbi.

    Og så lige for at slutte on a high: Fuuuuck hvor er Lerager dog blevet vild. Ham og Falk har potentiale til en legendarisk midterduo. ❤
    Babacar virker utrolig tung og indolent, og jeg har virkelig tænkt meget over, hvad det kan skyldes. Er han ude af form? Har han hjemve? Bliver han mobbet i truppen? Bliver han brugt forkert (i forhold til sine styrker)? Hvordan performer han på 10'eren? Skal han bare i gang? Har vi reelt købt hans bror? Skal han bare have mere tid? Jeg kan ikke finde ud af det, men jeg har det ikke særligt godt med, at han blev piftet ad, allerede da han blev skiftet ind.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #140
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Babacar virker utrolig tung og indolent, og jeg har virkelig tænkt meget over, hvad det kan skyldes. Er han ude af form? Har han hjemve? Bliver han mobbet i truppen? Bliver han brugt forkert (i forhold til sine styrker)? Hvordan performer han på 10'eren? Skal han bare i gang? Har vi reelt købt hans bror? Skal han bare have mere tid? Jeg kan ikke finde ud af det, men jeg har det ikke særligt godt med, at han blev piftet ad, allerede da han blev skiftet ind.
    Jeg mener også at der er en del spørgsmålstegn vedrørende Babacar. MEN, jeg tror dog også at folk har set sig "sure" på ham. Der er blevet nævnt at han havde en "lad" attitude igår. Det synes jeg nu ikke. Han var bare piv-ringe....

    Svær ond cirkel at komme ud af, og især med henblik på det pifteri der skifte allerede ved første boldberøring. Trist :-(
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #141
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Jeg mener også at der er en del spørgsmålstegn vedrørende Babacar. MEN, jeg tror dog også at folk har set sig "sure" på ham. Der er blevet nævnt at han havde en "lad" attitude igår. Det synes jeg nu ikke. Han var bare piv-ringe....

    Svær ond cirkel at komme ud af, og især med henblik på det pifteri der skifte allerede ved første boldberøring. Trist :-(
    Jeg er sgu også træt af Baba, men hvor er det himmelråbende idiotisk at buhe af manden.. Det bliver han aldrig bedre af! Fair nok når der buhes af kollektivet, men det her med at være efter enkelt-individer, det har jeg det meget svært med.. Som når der jubles når Ankersen “endelig” skiftes ud.. Den slags må gerne høre helt op..


  10. #142
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er sgu også træt af Baba, men hvor er det himmelråbende idiotisk at buhe af manden.. Det bliver han aldrig bedre af! Fair nok når der buhes af kollektivet, men det her med at være efter enkelt-individer, det har jeg det meget svært med.. Som når der jubles når Ankersen “endelig” skiftes ud.. Den slags må gerne høre helt op..
    JT burde efter min mening slet ikke udtage Baba mere og forsøge at bygge ham op til næste sæson.

    Jeg kan huske dengang hele nedre C i sin tid Buhhede af N'doye. Det var godt nok en ubehagelig oplevelse på stadion som jeg kan huske tydeligt. Jeg har ikke noget i mod fans giver sin utilfredshed til kende fysisk på stadion, men så skal det være "Kollektivt" mod hele holdet, hvis der spilles jammerligt og først gerne i halvlegen eller lige efter kampen er slut.

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #143
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Jeg mener også at der er en del spørgsmålstegn vedrørende Babacar. MEN, jeg tror dog også at folk har set sig "sure" på ham. Der er blevet nævnt at han havde en "lad" attitude igår. Det synes jeg nu ikke. Han var bare piv-ringe....

    Svær ond cirkel at komme ud af, og især med henblik på det pifteri der skifte allerede ved første boldberøring. Trist :-(
    Hans indhop i seneste kamp i Herning var dråben for mig… Kan ikke mindes at have set en spiller med så lad en indstilling som han kom ind med i den kamp. Det var decideret pinligt….

  13. #144
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser

    Kenney, Kiwi, kan I hjælpe med regel-underbyggende?
    http://sidelinien.dk/forums/showthre...523#post718523

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Babacar virker utrolig tung og indolent.
    Synes nu ikke ligefrem han virker indolent, nok snarere tværtimod...

  14. #145
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    12

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Thorup vil ikke have konfrontation. David bliver solgt i næste vindue (Fischer/Zanka style)

  15. #146
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det skrøbelige hold:
    Vavro står før kampen og fortæller at han er rystende nervøs, JT virkede panisk under kampen og især efter reduceringen - hvor er den ro som holdet bør indgyde. Alt hvad JT/PC siger er gennemlyst spin og usikkerhed og det forplanter sig i truppen - deres kropssprog siger alt
    Vavro har så også før udtalt, at han er nervøs før ALLE kampe. Men udtalte at han var lidt ekstra nervøs før kampen i går.

  16. #147
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Hans indhop i seneste kamp i Herning var dråben for mig… Kan ikke mindes at have set en spiller med så lad en indstilling som han kom ind med i den kamp. Det var decideret pinligt….
    Enig. Én ting er, at man er ude af form teknisk og ting ikke lykkes. Men løbe og presse kan man fanme altid gøre. Men end ikke det magter han at hive sig op til midt i den afsluttende guldkamp. Så mener jeg ikke, at man hører til i en topklub. Jeg er ikke en af dem, der buher af ham på stadion. Dertil er jeg enig med, at man ikke skal nedgøre spillere individuelt i kampen... Men for helvede... Jeg har aldrig prøvet det her før.... Men jeg hader faktisk Babacar som spiller. Ikke som person, jeg kender ham ikke. Men jeg virkelig indædt hader ham, som jeg hader visse Brøndby spillere og jeg vil have ham meget langt væk fra FCK. Hvis han nu bare prøvede... men der er intet at se fra ham.

  17. #148
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Enig. Én ting er, at man er ude af form teknisk og ting ikke lykkes. Men løbe og presse kan man fanme altid gøre. Men end ikke det magter han at hive sig op til midt i den afsluttende guldkamp. Så mener jeg ikke, at man hører til i en topklub. Jeg er ikke en af dem, der buher af ham på stadion. Dertil er jeg enig med, at man ikke skal nedgøre spillere individuelt i kampen... Men for helvede... Jeg har aldrig prøvet det her før.... Men jeg hader faktisk Babacar som spiller. Ikke som person, jeg kender ham ikke. Men jeg virkelig indædt hader ham, som jeg hader visse Brøndby spillere og jeg vil have ham meget langt væk fra FCK. Hvis han nu bare prøvede... men der er intet at se fra ham.
    Husker hans attitude da han scorede imod OB. Det blik der var i hans øjne ud imod sektionen… Der tænkte jeg bare wauw, her har vi en kriger der vil dø for holdet…

    Hvad er det lige der er gået så galt på så kort tid….
    Virker ikke til at han stortrives i hvert fald… Har han mon fortrudt sit skifte, er det noget i klubben eller er det byen…?? Eller noget andet?

  18. #149
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Husker hans attitude da han scorede imod OB. Det blik der var i hans øjne ud imod sektionen… Der tænkte jeg bare wauw, her har vi en kriger der vil dø for holdet…
    Sjovt. Der tænkte jeg, at manden ikke er helt normal på øverste etage, og at det vil give nogle udfordringer.

    Men ok, jeg har vist generelt fået et lidt andet billede af manden end flertallet herinde. Jeg synes egentlig, at han efter sin lidt diva-agtige start i klubben (hvor jeg var meget efter ham) arbejder udmærket - f.eks. løb og kæmpede han mere end Karamoko i går. Jeg synes egentlig også, at han spillede en fornuftig kamp i Brøndby, hvor han indgik godt i spillet, men hvor han selvfølgelig også har en rædsom afslutning på hans kæmpe chance. Jeg er dog enig i, at han var pivringe i går, men der var ikke rigtigt andet at sætte ind.
    Jeg synes godt, at jeg kan se kvaliteter især når han får bolden i fødderne som opspilsstation, men jeg er en anelse rystet over hans ringe hovedspil og over hvor få nærkampe og dueller han vinder med den størrelse. Han virker heller ikke som en ret god afslutter, men det kan være en spørgsmål om selvtillid. Han har jo scoret en del mål før. Kan vi afskibe ham til sommer uden et stort tab, så skal man nok gøre det. Kan vi ikke, så har jeg personligt ikke helt opgivet ham endnu.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #150
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Manglede dette billede i tråden.

    https://superliga.dk/nyheder/ikke-of...d-silkeborg-if

  21. De følgende 4 brugere er enige:

Side 10 af 11 FørsteFørste ... 7891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 20.03.17, 13:04
  2. Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF – FC København(01.04.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 02.04.13, 14:15
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(23.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 24.09.12, 18:09
  4. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (25.03.12 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 27.03.12, 13:19
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Silkeborg IF
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 05.08.09, 00:06

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •