Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
104. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    28 26.92%
  • Uafgjort!

    22 21.15%
  • Nederlag!

    54 51.92%
Side 9 af 11 FørsteFørste ... 67891011 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 153

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    356

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    For mig ændrer denne kamp intet i forhold til Thorup. Mesterskab eller ej. Den mand skal ud. At skifte de to bedste spillere ud med 25 minutter igen er en kæmpe hjerneblødning og måske også de to bedste til at lægge et hårdt pres på Silkeborg. Kan måske forstå Biel, hvis han var mere ramt af den skade han fik i slutningen af første halvleg, hvor han fik behandling. Men Isak, det var tydeligt at se på stadion at Isak overhoved ikke var klar til at blive skiftet ud. Han skal dog have respekt for at sætte holdet godt op til den første 60 minutter og for en gang skyld have offensive spillere på bænken og ikke gardere sig med to defensive som har været standard i meget lang tid.
    - Torben

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    I en utrolig vigtig sejr, hvor holdet spillede rigtig godt i 60-65 min, så fik vi alligevel udstillet nogle svagheder. På trods af hans to mål, så er det faktisk lidt rystende hvor dårligt Johannesson placerede sig og havde overblik over on/off side.

    Det skrøbelige hold:
    Vavro står før kampen og fortæller at han er rystende nervøs, JT virkede panisk under kampen og især efter reduceringen - hvor er den ro som holdet bør indgyde. Alt hvad JT/PC siger er gennemlyst spin og usikkerhed og det forplanter sig i truppen - deres kropssprog siger alt

    Dommerteamet:
    Linevogteren placere sig forkert flere gange og står helt skævt ved vores 2-0 scoring. Dommeren tillader Silkeborg at lave alt for mange frispark og hans gule kort til Boilesen er en katastrofe, men hvis man ser på Silkeborgs chance i overtiden (den der ryger over mål til målspark), så spurter dommeren nærmest hen til Grabara i det sekund bolden går forbi, for at få spillet igang. Han var lidt for opmærksom og pre-judgemental, hvilket Boile må bøde for (stadig dumt han tager indkastet)

    Guldchance
    Jeg tror stadig FCM snubler en gang og med 4 kampe igen sagde jeg at 2 sejre måske er nok… det tror jeg egentlig stadig, så det ser pænt ud efter dagens sejr. Det var især vigtigt fordi Silkeborg har alt at spille for imod FCM. 3 pladsen og undgå at FCM vinder guld, de vil være ligeså tændte som BIf imod os i den situation.

    Det gode
    Jehlert på venstre back, Haraldsson kamp - selvom jeg ikke er den store fan af en falsk 9er, så er flowet i vores spil meget bedre når han er på banen med Biel, Falk et.

    JT
    Skal stadig ud

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    For mig ændrer denne kamp intet i forhold til Thorup. Mesterskab eller ej. Den mand skal ud
    Om man kan lide JT eller ej, så afhænger hans fremtid om han vinder Guld. Jeg ved der er flere der vil sige Guld eller ej så skal han stadig UD. Men lad os nu være realistiske, Det er jeg 100 % sikker på ikke vil komme til at ske. Men jeg er tilgengæld også næsten 100 % sikker på han bliver fyret, hvis guldet glipper. Så kan PC let sige, Jamen han fik de spillere han ville have og fejlet, selvom vi alle kan være enige om at PC bære ligeså stor en skyld, men ham rører ledelsen ikke, det ville være en kæmpe fiasko for Kvist også.

    Så intet pres JT :). Men et hint til JT. Benyt ikke Diks på uvant position og brug ikke Babacar mere i denne sæson (Må håbe han laver en "D'doye" og kommer stærkt tilbage), så vinder vi guld. Det meget let JT.
    Sidst redigeret af EraZ : 12.05.22 kl. 07:52

  6. #124
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Af indskifterne var Karamoko og Bøving klasser bedre end Mukairo og Babarcar.
    Fra min plads blev Bøving svinet til - og med rette. Der blev pisset lige igennem ham og Jelert til sidst. Mukairu gjorde det fint hvis du spørger mig. Han havde nogle gode rush, og holdte fint i bolden af hvad man kan forvente. Karamoko og Baba var helt væk.
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Enig. Det er topunderligt at kritisere Mokai og rose Bøving oven på kampen i går. Bøving satte vel ikke en fod rigtig, pressede ikke særligt godt og var vel en ligeså værdiløs indskiftning som Babacar. Mukairo var den eneste af indskifterne der gjorde det nogenlunde hæderligt, uden at det er værd at fremhæve ham for det.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #126
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af crekke Se meddelelser
    Fra min plads blev Bøving svinet til - og med rette. Der blev pisset lige igennem ham og Jelert til sidst. Mukairu gjorde det fint hvis du spørger mig. Han havde nogle gode rush, og holdte fint i bolden af hvad man kan forvente. Karamoko og Baba var helt væk.
    Jeg synes ikke karamoko var helt væk. Han bliver solgt af at baba og mukairu overhovedet ikke deltager i presset, og så er det han kun anden indskiftning dette forår. Hvis vi skal spille med en 9er de sidste 2 kampe, vil jeg spille karamoko, og så håbe på at han får hjælp, presmæssigt fra de to kanter og fra biel. Bøving mener jeg også lider under det manglende pres fra mukairu og baba

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #127
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Om man kan lide JT eller ej, så afhænger hans fremtid om han vinder Guld. Jeg ved der er flere der vil sige Guld eller ej så skal han stadig UD. Men lad os nu være realistiske, Det er jeg 100 % sikker på ikke vil komme til at ske. Men jeg er tilgengæld også næsten 100 % sikker på han bliver fyret, hvis guldet glipper. Så kan PC let sige, Jamen han fik de spillere han ville have og fejlet, selvom vi alle kan være enige om at PC bære ligeså stor en skyld, men ham rører ledelsen ikke, det ville være en kæmpe fiasko for Kvist også.

    Så intet pres JT :). Men et hint til JT. Benyt ikke Diks på uvant position og brug ikke Babacar mere i denne sæson (Må håbe han laver en "D'doye" og kommer stærkt tilbage), så vinder vi guld. Det meget let JT.
    Det har du helt sikkert ret i. Jeg ser ham hellere ikke blive fyret, hvis vi vinder - men jeg håber han bliver fyret lige meget hvad. Ståle blev reelt set også fyret for sent pga resultater, hvis man nu vidste at man ville noget andet og JT kan sagtens blive fyret for sent pga resultater, selvom man ved han ikke er god nok

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #128
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    I en utrolig vigtig sejr, hvor holdet spillede rigtig godt i 60-65 min, så fik vi alligevel udstillet nogle svagheder. På trods af hans to mål, så er det faktisk lidt rystende hvor dårligt Johannesson placerede sig og havde overblik over on/off side.
    Jeg var ikke imponeret over Isak i går - jeg syntes ikke, at han spillede godt og der er for ofte problemer med hans løb.

    Men ... i fraværet af Stage, så syntes jeg til gengæld, at han udfylder en meget vigtig rolle med de løb, der lykkes. Hans evne til tidligt at læse, hvor chancerne kan opstå og så komme i de løb fra anden række, som er utrolig svære at holde for et forsvar, den evne er ekstraordinær stor og noget vi ellers kun har, når Stage er til rådighed. Så uanset de mangler han har, så synes jeg bestemt, at han har noget ekstraordinært, som vi i øjeblikket kun får med ham. Så jeg håber på en startplads igen i Randers.

    Og så bliver det spændende at se backs i Randers. JT kan ikke sætte Jelert af efter i går - ift. hans filosofi, så mister man pladsen hvis man er ude og holdet spiller godt. Så mon ikke det bliver PA og EJ i Randers.

    EDIT: Genså lige Boiles gule - det er så horribelt. Der går fem sek. fra han modtager bolden, til dommeren fløjter for at give ham kortet. Det er så horribelt, at klubben skal klage, for det er mig bekendt en standard, der aldrig er set.

    Kenney, Kiwi, kan I hjælpe med regel-underbyggende?
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 12.05.22 kl. 08:34
    Goldbæks Højrefod

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #129
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Babacar - ak du milde - som jeg så en skrive på bold.dk - han spiller som var det i "gummistøvler"!!! Fri os for ham de sidste to kampe - tak.

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #130
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    EDIT: Genså lige Boiles gule - det er så horribelt. Der går fem sek. fra han modtager bolden, til dommeren fløjter for at give ham kortet. Det er så horribelt, at klubben skal klage, for det er mig bekendt en standard, der aldrig er set.

    Kenney, Kiwi, kan I hjælpe med regel-underbyggende?
    Jeg er også stadig overrasket og uforstående overfor det kort.
    Som du skriver, så går der ca. 5 sek. fra Boilesen får bolden i hænderne til, at dommeren fløjter. I de 5 sekunder tørrer Boilesen bolden af, og ligner på alle måder en spiller, som skal til at kaste. Det kan vel ikke være strafbart, at en CB overtager et indkast fra en VB - og har 5 sekunder nonge sinde før resulteret i et gult kort for tidsspilde?
    Der bliver i øvrigt ikke (fra hvad jeg så på stadion og efterfølgende på tv) givet nogen form for henstilling fra dommeren, inden det gule kort gives.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #131
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg var ikke imponeret over Isak i går - jeg syntes ikke, at han spillede godt og der er for ofte problemer med hans løb.

    Men ... i fraværet af Stage, så syntes jeg til gengæld, at han udfylder en meget vigtig rolle med de løb, der lykkes. Hans evne til tidligt at læse, hvor chancerne kan opstå og så komme i de løb fra anden række, som er utrolig svære at holde for et forsvar, den evne er ekstraordinær stor og noget vi ellers kun har, når Stage er til rådighed. Så uanset de mangler han har, så synes jeg bestemt, at han har noget ekstraordinært, som vi i øjeblikket kun får med ham. Så jeg håber på en startplads igen i Randers.

    Og så bliver det spændende at se backs i Randers. JT kan ikke sætte Jelert af efter i går - ift. hans filosofi, så mister man pladsen hvis man er ude og holdet spiller godt. Så mon ikke det bliver PA og EJ i Randers.

    EDIT: Genså lige Boiles gule - det er så horribelt. Der går fem sek. fra han modtager bolden, til dommeren fløjter for at give ham kortet. Det er så horribelt, at klubben skal klage, for det er mig bekendt en standard, der aldrig er set.

    Kenney, Kiwi, kan I hjælpe med regel-underbyggende?
    Isak skal bestemt starte igen - 2 mål, så er man en succes stort set hvordan man spiller :). Hans løb skal times endnu bedre (og det er ok, han er trods alt ret ung), især skal han lærer at bevæge sig tilbage til onside, hvis han ikke får bolden i første omgang, ofte blev han stående stationært i off side positionen og det var altså for nemt at trække ham offside gang på gang og begge mål var i den grad på kanten af offside

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #132
    crekke er offline Og kategorien er en hest
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    674

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas Stage Se meddelelser
    Jeg er også stadig overrasket og uforstående overfor det kort.
    Som du skriver, så går der ca. 5 sek. fra Boilesen får bolden i hænderne til, at dommeren fløjter. I de 5 sekunder tørrer Boilesen bolden af, og ligner på alle måder en spiller, som skal til at kaste. Det kan vel ikke være strafbart, at en CB overtager et indkast fra en VB - og har 5 sekunder nonge sinde før resulteret i et gult kort for tidsspilde?
    Der bliver i øvrigt ikke (fra hvad jeg så på stadion og efterfølgende på tv) givet nogen form for henstilling fra dommeren, inden det gule kort gives.
    Jelert tørrer jo også bolden af, inden at Boile får den.

    Den er god nok. Dårlig dommer eller ej, så gir' Boile ham muligheden for at vise lidt "macho" efter en tvivlsom kamp.

    Dumt Boile. Videre!
    /crekke

    There are only 10 types of people in the world -
    those who understand binary, and those who don't.

  23. #133
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Og så bliver det spændende at se backs i Randers. JT kan ikke sætte Jelert af efter i går - ift. hans filosofi, så mister man pladsen hvis man er ude og holdet spiller godt. Så mon ikke det bliver PA og EJ i Randers.
    Eftersom Diks stadig har karantæne (og Boilesen nu også har det), bliver det næppe det mindste spændende, hvem der skal spille backerne mod Randers. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #134
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Eftersom Diks stadig har karantæne (og Boilesen nu også har det), bliver det næppe det mindste spændende, hvem der skal spille backerne mod Randers. ;-)
    Det har du så ret i ... Jeg troede kun han havde fået en dag.
    Goldbæks Højrefod

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #135
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF (11.05.22 kl.20)

    Det mest opløftende her dagen derpå må være Kvart i Bolds podcast, hvor der bliver sagt, at Davit har været godt sur på JT over ikke at være udtaget, da han er klar. JT har ifølge panelet valgt ikke at tage nogen chancer, da både Boile og Vavro var i karantænefare. Så det må betyde, at han er klar til søndag.

  28. De følgende 3 brugere er enige:

Side 9 af 11 FørsteFørste ... 67891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 20.03.17, 13:04
  2. Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF – FC København(01.04.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 02.04.13, 14:15
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(23.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 24.09.12, 18:09
  4. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (25.03.12 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 27.03.12, 13:19
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Silkeborg IF
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 05.08.09, 00:06

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •