Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    18 21.95%
  • Uafgjort

    17 20.73%
  • FCK vinder

    47 57.32%
Side 4 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 104

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Der er jeg helt uenig. Jeg så en spiller der lå meget tættere på sin modstandere end babar
    Enig, men ingen af dem har niveau til FCK, som de spiller nu.

    De er så langt fra de store angribere, vi har haft, at når jeg sammenligner, så virker det åbenlyst at vi skal købe en rigtig 9'er. Jeg tvivler på de har niveauet.

    Tøftings eksempler i går i Onside, hvor han viser nogle KB aktioner, hvor elendige de er og retorisk spørger sig selv, kan han overhovedet tænke hurtigt nok til det niveau, ramte meget godt min opfattelse af KB. MK er det yngre, måske han kan udvikle sig. NJ er desværre nok også fortid.
    Goldbæks Højrefod

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Enig, men ingen af dem har niveau til FCK, som de spiller nu.

    De er så langt fra de store angribere, vi har haft, at når jeg sammenligner, så virker det åbenlyst at vi skal købe en rigtig 9'er. Jeg tvivler på de har niveauet.

    Tøftings eksempler i går i Onside, hvor han viser nogle KB aktioner, hvor elendige de er og retorisk spørger sig selv, kan han overhovedet tænke hurtigt nok til det niveau, ramte meget godt min opfattelse af KB. MK er det yngre, måske han kan udvikle sig. NJ er desværre nok også fortid.
    Karamoko har fået 20 min samlet. Det er ikke nok til at bedømme manden. N’doye var også sendt tilbage til senegal efter 20 mins fodbold.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Karamoko har fået 20 min samlet. Det er ikke nok til at bedømme manden. N’doye var også sendt tilbage til senegal efter 20 mins fodbold.
    Enig.

    Generelt er vi alt alt for hurtige til at dømme spillere ud. for nogle uger siden var ISAK på nogles lister herinde over fejlkøb. Nuvel meget kan forbedres, og lige ham kan jeg fortsat se et kæmpe potentiale i på vej ind i den nye sæson. Lerager har også manges Hitliste (Inklusiv min egne), men har nu gjort det langt mere stabilt end tidligere.

    Ja jeg vil da absolut også gerne have ønsket at størstedelen af vores nyindkøb bare shinet fra day 1, men for at være ærlige, det sker forholdsvis sjældent. FCM gennemgår jo lidt af det samme. Hvor mange af deres nyindkøb er slået til?. Det er vel Kun Dreyer som i forvejen kendte FCM konceptet.

    Det er bare svært at integrerer spillere "Hurtigt"

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig.

    Generelt er vi alt alt for hurtige til at dømme spillere ud. for nogle uger siden var ISAK på nogles lister herinde over fejlkøb. Nuvel meget kan forbedres, og lige ham kan jeg fortsat se et kæmpe potentiale i på vej ind i den nye sæson. Lerager har også manges Hitliste (Inklusiv min egne), men har nu gjort det langt mere stabilt end tidligere.

    Ja jeg vil da absolut også gerne have ønsket at størstedelen af vores nyindkøb bare shinet fra day 1, men for at være ærlige, det sker forholdsvis sjældent. FCM gennemgår jo lidt af det samme. Hvor mange af deres nyindkøb er slået til?. Det er vel Kun Dreyer som i forvejen kendte FCM konceptet.

    Det er bare svært at integrerer spillere "Hurtigt"
    Jeg er enig. Jeg bliver bare en smule bekymret, når Babacar i sine første optrædener for klubben opfører sig som en diva (gav mig Michael Santos vibes) og når Karamoko kommer ind efter at have trænet i 4 måneder i klubben og ser tung og ugidelig ud. Så bliver ens snor bare pr. automatik lidt kortere i forhold til spillere som Mukairu, Isak ja vel næsten også Singh, som i det mindste viste rette attitude i starten. Når man kommer som ny, så skal man jo piske rundt i vanvittigt pres i sådan en kamp - ikke lunte rundt og håbe, at man tilfældigvis er tæt på en modstander af og til.

    Nu er min dom over Karamoko ret hård og på meget lille grundlag. Jeg synes, at han har vist ret god teknik i visse sekvenser - i andre not so much. Jeg var bare skuffet over hans manglende pres mod Sif.
    Babacar synes jeg faktisk har strammet op på arbejdsmoralen og nykkerne, men han virker bare ikke super smart (f.eks. hvem skal han dække - hvordan skal han presse - hvornår skal han presse) og måske mest af alt blottet for selvtillid. Mon ikke at han godt kan fornemme folks attitude imod ham på stadion. De kan begge godt stadig slå igennem - problemet er bare, at hvis vi vinder DM og skal i CL kvalens afgørende runde, så skal vi have en topangriber klar. Og der er ingen af dem er formentlig succesfulde på det tidspunkt. Jeg håber, at den store signing PC har teaset lidt for kunne ske, er en angriber.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Enig.

    Generelt er vi alt alt for hurtige til at dømme spillere ud. for nogle uger siden var ISAK på nogles lister herinde over fejlkøb. Nuvel meget kan forbedres, og lige ham kan jeg fortsat se et kæmpe potentiale i på vej ind i den nye sæson. Lerager har også manges Hitliste (Inklusiv min egne), men har nu gjort det langt mere stabilt end tidligere.

    Ja jeg vil da absolut også gerne have ønsket at størstedelen af vores nyindkøb bare shinet fra day 1, men for at være ærlige, det sker forholdsvis sjældent. FCM gennemgår jo lidt af det samme. Hvor mange af deres nyindkøb er slået til?. Det er vel Kun Dreyer som i forvejen kendte FCM konceptet.

    Det er bare svært at integrerer spillere "Hurtigt"
    Enig, men ofte bliver det også misforstået når man beskriver et her og nu billede. Isak er stadig alt for dyrt købt… det var Grabara også for 6 mdr siden… u var det måske et røverkøb. Endelig dom kommer senere, men indtil nu har Karamoko været et kæmpe fejlkøb, vi ved aldrig hvordan det udvikler sig

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #51
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Karamoko har fået 20 min samlet. Det er ikke nok til at bedømme manden. N’doye var også sendt tilbage til senegal efter 20 mins fodbold.
    Med N'Doye som eksempel, kan de selvfølgelig forsvares. Jeg oplever bare, at det eksempel er unikt og ikke et udtryk for alle de succesfulde angribere, der gennem tiden har været i klubben. Langt de fleste af dem, der har set håbløse ud i starten har også været det senere, mens stort alle der har slået til, har haft niveauet fra starten, dog uden at shine.

    Med det sagt, så erkender jeg også, at jeg oplever N'Doye fortællingen, som den nærmest sande historie om det at være angriber i København.

    Santander eksempelvis viste i sin første kamp en enorm fysik, boldfasthed og spilforståelse, mens målene først kom lidt senere. Allback, Santin ...
    Goldbæks Højrefod

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  13. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Der er nok en grund til at Karamoko ikke har været med i truppen for alvor endnu. Og vi så det ret beset selv i onsdags. Han virker (heller) ikke klar. Han og Babacar har i hvertfald en masse at skulle bevise. Især Babacar har skuffet fælt med en slatten indstilling i tanke og handling.
    Tror desværre PC skal på jagt efter en ny 9’er.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...l-konfirmation

    Med Thomas Thomasberg ude, så øges FCK's chancer yderligere. Selvom TT har en belastende personlighed, så må jeg være ærlig at indrømme, at hans præstationer i Randers har været flotte. Derfor ser jeg det også som en markant svækkelse, og selvom deres assistent har cheftrænererfaring.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Karamoko så jo nærmest tungere ud end Babacar, da han kom ind. Han bliver næppe nogensinde den helt store presspiller.
    Jeg har siddet og fedtet lidt med statistikkerne fra superliga.dk, og selvom datagrundlaget i sagens natur er begrænset for Karamoko, så mener jeg, at tallene viser et andet billede. Det er lidt svært at gengive alle tallene herinde, så her blot nogle highlights:

    Gns. fart: B 6,4 / K 7,9
    Meter/minut: B 113,9 / K 186,6
    Meter løbet i høj fart/min: B 9 / K 17,2
    Sprinter/90 min: B 12,3 / K 26,3

    Karamoko har også markant flere afleveringer (men færre succesfulde) samt defensive aktioner end Babacar. Tallene viser umiddelbart, at Karamoko engagerer sig meget mere i spillet end Babacar. Men det er så baseret på blot 24. min. spilletid, hvoraf størstedelen faldt i kampen mod Randers hjemme tilbage i marts.

    Hvis jeg skal sige noget positivt om Babacar (og der er ikke så meget at fremhæve på den konto), så lader han til at have et offensivt mindset. Hans pasninger er generelt ikke specielt præcise, men han har en relativt høj andel af fremadrettede afleveringer, hvilket muligvis også er grunden til, at han skaber forholdsvist mange chancer. Han har også relativt mange afslutninger, men dog ikke så stor succes med at omsætte dem til mål. Endelig lader han til at have noget værdi i eget felt, hvor han bidrager med en del clearinger.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #55
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg har siddet og fedtet lidt med statistikkerne fra superliga.dk, og selvom datagrundlaget i sagens natur er begrænset for Karamoko, så mener jeg, at tallene viser et andet billede. Det er lidt svært at gengive alle tallene herinde, så her blot nogle highlights:

    Gns. fart: B 6,4 / K 7,9
    Meter/minut: B 113,9 / K 186,6
    Meter løbet i høj fart/min: B 9 / K 17,2
    Sprinter/90 min: B 12,3 / K 26,3

    Karamoko har også markant flere afleveringer (men færre succesfulde) samt defensive aktioner end Babacar. Tallene viser umiddelbart, at Karamoko engagerer sig meget mere i spillet end Babacar. Men det er så baseret på blot 24. min. spilletid, hvoraf størstedelen faldt i kampen mod Randers hjemme tilbage i marts.

    Hvis jeg skal sige noget positivt om Babacar (og der er ikke så meget at fremhæve på den konto), så lader han til at have et offensivt mindset. Hans pasninger er generelt ikke specielt præcise, men han har en relativt høj andel af fremadrettede afleveringer, hvilket muligvis også er grunden til, at han skaber forholdsvist mange chancer. Han har også relativt mange afslutninger, men dog ikke så stor succes med at omsætte dem til mål. Endelig lader han til at have noget værdi i eget felt, hvor han bidrager med en del clearinger.
    Tak for lidt tal der støtter mit indtryk fra silkeborg kampen (og randers).

  20. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Hvad søren.... jeg ser lige at kampen vises på 3+, utroligt at de ikke har valgt kampen om 4-pladsen mellem AaB og BØF
    Øvre C'er

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Sandi Putros passer fløjten i opgøret. Det er hans 4. FCK-kamp i denne sæson og hans 10. i alt. De tre foregående i sæsonen er alle endt med en 2-0 sejr til FCK, mod hhv. Randers ude i september, hjemme mod OB i forårspremieren, og så derbyet hjemme i april. 4 gange har han dømt straffe til FCK tidligere, og 2 gange til modstanderen. To gange er der blevet uddelt rødt kort i en kamp fra hans side. En gang til Zeca, og en gang til modstanderen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #58
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Sandi Putros passer fløjten i opgøret. Det er hans 4. FCK-kamp i denne sæson og hans 10. i alt. De tre foregående i sæsonen er alle endt med en 2-0 sejr til FCK, mod hhv. Randers ude i september, hjemme mod OB i forårspremieren, og så derbyet hjemme i april. 4 gange har han dømt straffe til FCK tidligere, og 2 gange til modstanderen. To gange er der blevet uddelt rødt kort i en kamp fra hans side. En gang til Zeca, og en gang til modstanderen.
    Var det ikke putros det ikke kunne se at VN var 340 m onside i lyngby?

  25. #59
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Nej, det var Morten Krogh.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Kampdag, og hvilken en! For idag kan vi med en sejr (ikke officielt) blive længe ventet danske mestre igen! KOM NU NICE FC, VIND DEN FORPULEDE KAMP SÅ KAMPEN D 22 MAJ KAN BLIVE EN REN FEST DAG!!!
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 132
    Sidste Meddelelse: 26.04.22, 15:37
  2. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.04.22, 10:10
  3. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •