Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
82. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Randers vinder

    18 21.95%
  • Uafgjort

    17 20.73%
  • FCK vinder

    47 57.32%
Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 104

Emner: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Kampdag, og hvilken en! For idag kan vi med en sejr (ikke officielt) blive længe ventet danske mestre igen! KOM NU NICE FC, VIND DEN FORPULEDE KAMP SÅ KAMPEN D 22 MAJ KAN BLIVE EN REN FEST DAG!!!
    Kædereaktionen på en sejr er ualmindelig vigtig:

    - FCM vil føle at det er slut og kan ikke tage sig sammen, de taber imod et veloplagt
    - Silkeborg mandskab, som kan sikre sig 3. pladsen,
    - Hvilket ikke giver AaB meget at spille for i sidste kamp efter de har slået
    - Bøf og sikret sig 4 pladsen pga deres sejr og Randers nederlag,
    - Bøf der nu maksimalt vil kunne blive nummer 5 ved at slå Silkeborg på udebane i sidste runde, men hvor det i den grad er skønt at BØF ender nummer 6

    Hvis vi sætter point til….
    - FCM har alt at spille for og slår Silkeborg,
    - AaB har nu 3 pladsen at spille om på sidste dag
    - Hvor FCM skal møde Randers, som med 1 point imod os har færdiggjort sæsonen.

    Den her kamp er vigtig på alle parametre


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Ud over de kædereaktioner, som superestrella så glimrende beskriver, så kan sidste kamp også blive ganske ubehagelig på karantænefronten, hvis tingene flasker sig dårligt.

    Spillere ude ved næste gult: Biel, Vavro, Ankersen
    Spiller ude ved kort til 4 point: Kocholava
    Spiller ude ved kort til 6 point: Falk

    Taber vi point i dag kan sidste kamp blive ubehagelig. Taber vi point i dag og får et par kort oveni, så kan sidste kamp blive virkelig ubehagelig!

    Så kære FCK. For mine i forvejen tyndflossede nerver, vil I så ikke være søde at vinde i dag? Min krop kører i forvejen på grænsen til stress over resultaterne de sidste uger - jeg tør ikke tænke på den kommende uge, hvis kampen mod AAB SKAL vindes for at sikre guldet....

  3. De følgende 8 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    10

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Ok, jeg er en af de dovne, som er blevet i København. Findes der et sted i byen, som viser kampen på en skærm udenfor?

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ud over de kædereaktioner, som superestrella så glimrende beskriver, så kan sidste kamp også blive ganske ubehagelig på karantænefronten, hvis tingene flasker sig dårligt.

    Spillere ude ved næste gult: Biel, Vavro, Ankersen
    Spiller ude ved kort til 4 point: Kocholava
    Spiller ude ved kort til 6 point: Falk

    Taber vi point i dag kan sidste kamp blive ubehagelig. Taber vi point i dag og får et par kort oveni, så kan sidste kamp blive virkelig ubehagelig!

    Så kære FCK. For mine i forvejen tyndflossede nerver, vil I så ikke være søde at vinde i dag? Min krop kører i forvejen på grænsen til stress over resultaterne de sidste uger - jeg tør ikke tænke på den kommende uge, hvis kampen mod AAB SKAL vindes for at sikre guldet....
    Jeg er med på vi skal passe på "Jinx". Men meget skal fandeme gå galt de sidste 2 kampe før guldet ikke kommer hjem. Læg dertil at FCM også har en svær kamp i Silkeborg. Jeg så også lige at Randers har en del på skadeslisten, så de kommer ikke i stærkeste opstilling.

    Oven på den seneste kamp mod Randers som vi nok alle er enige om var en af de dårligste kampe vi har spillet i flere år, så tror jeg spillerne kommer med en utrolig sult.

    Mit bud 0-3 til FCK :)

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er med på vi skal passe på "Jinx". Men meget skal fandeme gå galt de sidste 2 kampe før guldet ikke kommer hjem. Læg dertil at FCM også har en svær kamp i Silkeborg. Jeg så også lige at Randers har en del på skadeslisten, så de kommer ikke i stærkeste opstilling.

    Oven på den seneste kamp mod Randers som vi nok alle er enige om var en af de dårligste kampe vi har spillet i flere år, så tror jeg spillerne kommer med en utrolig sult.

    Mit bud 0-3 til FCK :)
    Det kan godt være, at jeg er alt for pessimistisk. Men jeg er stadig nervøs over holdets mentale styrke, og vinder vi ikke i dag, så kan sidste runde blive ekstremt nervepirrende. Og det er jeg meget i tvivl om, hvorvidt vi kan håndtere. Og tænk hvis vi ovenikøbet skal spille sidste runde uden f.eks. Vavro og Biel og evt endda Falk. Så får vi det svært mod alle.

    Jeg krydser fingre for, at du får ret. Lad os nu få de 3 point på tavlen, så vi kan gå til sidste kamp (stort set) uden nerver og få en fed fest med badedyrstifo og alt andet godt.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Skyd nu brystet frem for helvede FCK. I løber og gemmer jer og tør ikke spille.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Mesterklasse eller noget?

  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Vilde nok redninger fra Randers keeperen. Håber ikke det bliver en af "De der kampe"...

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Skyd nu brystet frem for helvede FCK. I løber og gemmer jer og tør ikke spille.
    Jeg synes nu vi har set rigtig gode ud i de sidste 25 minutter af halvlegen, hvor vi snildt kunne have lavet 3-4 mål.. Carlgren har en af de der dage ser det ud til.. Har aldrig kunne snuppe ham, og det får jeg ikke nemmere ved, hvis han fortsætter sådan her i 2. halvleg..

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Så kom den yes, hvem ellers.....

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Hákon, ‘nough said :-)

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    vi er mestrene (snart) :D

  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Babacar i dag var dagen du steg op fra asken som fuglen Føniks og blev genskabt påny for at bombe 30 mål ind næste sæson + 4 mål i CL playoff. Welcome back :)

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    JESS THORUP, lav en Capello.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #75
    Tilmeldingsdato
    Oct 2021
    Indlæg
    52

    Re: Optakts- og kamptråd: Randers FC vs. F.C. København (15/05 2022 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    JESS THORUP, lav en Capello.
    Hvad er det?

Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 132
    Sidste Meddelelse: 26.04.22, 15:37
  2. Optakts- og kamptråd: FCK - Randers 24.04.2022
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 24.04.22, 10:10
  3. Svar: 129
    Sidste Meddelelse: 17.03.22, 17:20
  4. Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 06.03.22, 00:13
  5. Svar: 83
    Sidste Meddelelse: 03.03.22, 13:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •